
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
این حالاتی که گفتید طبیعیه ، یعنی واکنش طبیعی بدن در مقابل یک کشش روحی است .
برادر خوبم
حقیقت اینه که قدرت روح چنان است که جسم مسخر آن میشه ، حتماً قبول دارید که در کار مخلوقات خدا نظام علت و معلول حاکمه و حتی معجزات هم بنا به حساب و کتابها علی و معلولی است اگر چه ما از درک آن عاجز باشیم ، به قدرت طی الارض تا حالا فکر کرده ای ؟؟ اینجا جای بحث آن نیست ، اما به شما می گویم من مدتها فکر کردم و عصاره دریافتم از این قدرت اینه که قدرت گرفتن روح تا به آنجا می تواند برسد که جسم را در یک طرفة العین از نقطه ای در کره زمین به نقطه دیگر جابجا کند . کمی مطالعه در بعضی کارهای عجیب که ار مرتاضان هندی سر می زند ، (از جمله این که ، جسم خود را از زمین فاصله داده و بر جاذبه زمین غلبه می نمایند و.... ) همین را ثابت می کند .
الغرض >>> اینکه جسم شما چنین احوالی پیدا می کند ، ریشه در کشش روحی شدید شماست ، پس روی سرمنشاء کار کنید ، یعنی روح خود را قوی کنید و از مسمومیت برهانید ، با آنچه که با روح چنین می کند ، بعد خواهی دید که جسمتان نیز آرام گرفته .
علاقه مندی ها (Bookmarks)