به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 40
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    مریم عزیزم حتی قبل از این پست هم جریحه دار شدن غرور نامزد digitalman رو حس می کردم.
    خانومم اینکه به نامزدت فرصت دادی تا فکر کنه و با خودش کنار بیاد، نشونه این نیست که دست بسته نشستی تا باهات بازی بشه. این نشونه ارزشمند بودن زندگیته. digitalman هم الان جزئی از زندگی شماست.

    مطمئن باش شما هم براش خیلی مهم تر از اونی هستید که به نظر می رسه. سکوت به هیچ عنوان نشونه بی توجهی نیست. مخصوصا سکوت یک مرد.

    چیزیکه هست شما فعلا نباید به اصل مشکل فکر کنی. اینقدر حلاجیش نکن. به خودت فرصت بده که آروم شی.
    گذشته از اینکه چه تصمیمی در آینده خواهی گرفت، آیا می بخشی یا جدا می شی، الان باید این طغیان احساساتت فروکش کنه.
    برای تصمیم گیری به مغزت نیاز داری، فکر انسان هم تحت تاثیر احساسات درست کار نمی کنه.

    عزیزم شاید بهتر باشه دست نگهداری و فعلا به خونواده ت چیزی نگی.
    وقتی نظرات زیاد می شن، اغتشاش فکری آدم هم بیشتر می شه. البته بعضی خانواده ها خیلی بیشتر به همدردی می پردازن، نمی دونم خونواده شما از چه نوعی هستند.

    خودت رو اذیت نکن عزیزم، زندگی از این فراز و نشیب ها زیاد داره. وقتی آدم دچار وضعیت بحرانی می شه دنیا رو طوری برای خودش تنگ و تاریک می کنه که شرایط رو خیلی بدتر از اونیکه واقعا هست می بینه.

    این هم می گذره مریم جان. با خودت مهربون باش مهربونم.

    digitalman پست شما رو ندیده بودم.
    دوستهای خوبم، هردوتون برای ما خیلی عزیز هستید. آروم باشید، وقت زیاده چرا اینقدر با عجولید؟

    ارزش محبت و عهدی که بین شماست، خیلی بیشتر از اونیه که بخواید به این راحتی سرنوشتش رو تعیین کنید.

    digitalman اگه من جای شما بودم یه مدت به مسجد پناه می بردم که آروم شم.

    1مریم عزیزم، یه تاپیک دیگه باز کن، این مسئله از دید شما دو نفر متفاوته و اینجا نمی شه به هردوتون همزمان رسیدگی کرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید THEN تشکرکرده است .

    THEN (چهارشنبه 27 خرداد 88)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    digital man ,امریم گرامی!
    من از اوندسته آدمهائی بودم که سال 87 مدت زیادی از وقتم را به این تالار و اعضاش اختصاص دادم تا شاید راهی برای بهبود وضعیت خودم و مشکلاتی که برام پیش اومده بود هم پیدا کنم .اینطوری شد که با خیلی از شما دوستان به طور ضمنی آشنا شدم!
    ولی هم یه چند روزیه که تو تالار نیومده بودم (به دلایل شخصی و وضعیت روحی به هم ریخته)هم وقتی ماجراتون رو خوندم خیلی شوک شدم.به چند دلیل:
    1/ازدواج و دوستیابی جزو قوانین این تالار نبود و شما نقضش کردید و متاسفانه یا به هر دلیل هیچ اعتراضی را از مدیر محترم اینجا نمی بینم !
    2/ چند ماه پیش 2 تا از دوستان این تالار خیلی به این مسئله (ازدواجهای اینترنتی و مزایا و معایب اون پرداخته بودند ولی من متوجه منظورشون به شخص خاصی نشدم اگه موضوع اون مطلب هم شما بودین کاش به نظرات دوستان توجه بیشتری میکردید)
    3/ من هم تو تاپیک دیجیتال من و هم تو اپیک امریم (که خودشون شخصا از من نظرخواهی کرده بودند) حرفامو گفته بودم ولی :مرد دیجیتالی که مدعی عدم هرگونه ارتباط ساده دوستی هستید در محیط دانشگاه در تاپیکهای قبلی و ابتدائیتون به مواردی اشاره کرده بودید و اصرار داشتید باید درمورد این موضوع با شریک زندگیتون صحبت کنید یا نه!دوستان نظرات متفاوتی دادند و لی..دوست عزیز هر عملی عکس العملی یا به نوعی هر کاری یه تاوانی دارد و شاید مسئله دار بودن این خانم با خواستگار قبلی چوب عدم صداقت شما در زندگی قبلی باشد!(این نظر شخصی منه)
    امریم عزیز یکی از خانمهای بسیار سالم و احساساتی این تالار بودند و هستن و این شرایطی که براشون پیش اومده با ریز بینی شما و زیاد زیر ذره بین گرفتن این موضوعات (که شاید به خاطرات قبلی خود شما هم بر میگرده این بی اعتمادی! ) بسیار عجیب و پیچیده به نظر اومده ولی در واقعیت اینطور نیست این خانم فقط به فرصت احتیاج دارند ولی شما چی ؟؟؟
    کاش بعض از دوستان که با نگاهی اجمال به 10001 شب تاپیکهای قبلیشون با هر 2 یا چند اسمی که وارد شدن !میشه به عدم تعادل درباره زندگی شخصیشون پی برد به جای ارائه نتایج امتحان شده زندگی راه حل منطقی ارائه بدن یا اگه در این مورد حساسیت خاصی دارن توصیه درباره این تاپیک رو به بقیه دوستان و مدیر عزیز که لطف خاصی به این تاپیک داشتند برخلاف خیلی تاپیکهای بی جواب قبلی از ایشون(معذرت!)بسپارن!
    زمان حلال همه چیز میتونه باشه اما :گیرم آب رفته به جوب برگردد با آبروی رفته چه مکنید؟
    اگه برای کسی بخشیدن توی این زمان خیلی سخته شاید به این دلیله که خودشونو نمیتونن ببخشن ولی شما هم از امکاناتی که داشتید سوئ استفده کردین باید جواب این خیانتو کی بده؟!!خانم امریم من قبلا هم به شما فته بودم شتابزده تصمیم نگیرید ولی منطقی بودن ظاهری و بسیار فعال بودن بعضی از دوستان توی این تالار ظاهرا این ذهنیت رو بوجود اورده که توزندگی شخصیشون هم انسانهای قابل اتکائ هستن ,من برای بعضی از دوستان و رتبه هائی ب که برای حضوردائمیشون و اظهار نظراتشون توی تالار میدین بسیار نگرانم.آیا همه واقعیت زندگی همینه!منو ببخشید که خیلی طولانی شد برای همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم!

  4. 3 کاربر از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده اند .

    niloofar 25 (شنبه 30 خرداد 88)

  5. #33
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    خانم نیلوفر این خانوم از گذشته من خبر داشتند . موفق باشید .

  6. کاربر روبرو از پست مفید digitalman تشکرکرده است .

    digitalman (پنجشنبه 28 خرداد 88)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    philosara ممنون که پستمو خوندی
    آیا این انصافه که بعد از 2 روز غافل از همه چیز ،نامزدتو ببینی که حلقشو دست نکرده و بعدش بخوای علتشو بدونی ولی اون با سردی تمام جواب سربالا بده
    ایا این انصافه که حتی یه تبریک روز زن رو از زبون کسی که 7 ماه باهاش بودی نشنوی؟
    میدونی دوست من نمیدونم که متاهل هستی یا نه ولی برای من هیچ چیز بدتر از این رفتارها نبوده
    من واقعا شوکه شدم
    philosara عزیز گفتن اینکه آروم باش راحته ولی 10 روز تمام به خودم میگفتم باید همه چیز بررسی بشه و تصمیم درست رو بگیریم ولی از دیروز دیگه حالم خیلی بد شده،حس میکنم ازم سو استفاده شده،دست خودم نیست
    اگر کسی 20 روز مونده به عقدتون این کار رو بکنه،شما هم به همه چیز شک میکنید
    خودش هم میدونه که تا دیروز بهش بی احترامی نکردم ولی دیگه نتونستم
    میخواستم بدونه که اگر منم بخوام میتونم همه چیزو بد برداشت کنم
    پدر و مادر من هم که در جریان هستند،تو کار ما موندن
    توجه زیادش تا 10 روزه پیش و یه دفع این حالات؟؟؟
    حتی مشاور هم میگه عکس العمل این آقا در برابر این مشکل خیلی شدید تر از تصور بوده
    حالا اگر شما بودید شک نمیکردید؟؟؟
    که حتی با گذشت 10 روز بازم همونطور حرف میزنه
    احساسات من رو هم در نظر بگیرید
    من ترجیح میدم اگر حرفی داشته باشم در همین تاپیک بزنم،چون حرفهامون درباره ی یک موضوع مشترکه

    آقای دیجیتال من،پست 30 شما رو الان دیدم
    دوستان ملاحظه کنید،میبینید یه آدم چه طور میتونه اینقدر .....
    باشه ،من به خواسته ی شما احترام میذارم.

  8. کاربر روبرو از پست مفید lمریم تشکرکرده است .

    lمریم (جمعه 25 دی 88)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    مریم مهربونم،

    می دونم گفتن آروم باش، سخت تر ازانجام دادنشه.
    اما عزیزم نامزدت دلشکسته ست.
    این واکنش شدید (که باعث تعجب مشاورتون شده)، از شدت علاقه ست. اگه آدم دلبسته و وابسته کسی نباشه، اگه آینده ش رو با اون ندیده باشه، هیچوقت از تصور بی مهری اون اینطور آزرده نمی شه. (قبول کن که اون مسئله رو طور دیگه ای می بینه. سعی کن درکش کنی)
    این عصبانیت digitalman به زودی فروکش می کنه، و باز هم پر می شه از آرزوی مریمش.

    باز هم می گم عزیزم، فعلا باید آروم باشی. نذار تو این مدت نفرت و بی تفاوتی تو وجودت زاده بشه. که اگه عشق digitalman مهربون تو قلبت ضعیف بشه، دیگه راه بازگشتی نخواهد بود.

    برای هردوتون آرزوی خوشبختی می کنم.

  10. 2 کاربر از پست مفید THEN تشکرکرده اند .

    THEN (چهارشنبه 27 خرداد 88)

  11. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    [/color]سلام بر برادر بزرگوارم ""دیجیتال"" و خواهر عزیزم ""امریم"". و سلام بر دوستان و اعضایی مهربان تالار.

    ماجرا را خواندم و همچنین نظرات دوستان...و در این توضیحات دیجیتال و امریم و بعضی از دوستان یک نکته بسیار مشهود است که البته اسیب شدیدی به جریان بحث می زند.

    و ان نکته این است که:::
    اقای "دیجیتال" و خانوم "امریم" هر یک می کوشند با دادن توضیحات از نحوی رابطه در این مدت دیگری را محکوم کنند. و به نوعی بگویند تقصیر اصلی را دیگری مرتکب شده است.
    البته کمی طبیعی به نظر می رسد اما از این دو عضو خوب تالار بعید است...
    و اما بعضی از اعضا هم متاسفانه بر این روند (مج گیری و محکوم کردن) شدت می دهند..
    اعضایی محترم تالار و اقای دیجیتال و خانوم امریم........ما نباید هرگز صرفا برای آرام کردن دیگری و خود.........آن طرف مقابل و دیگری دوم را ""خرد"" کنیم تا بر فرض مثال روحیه فردی را تقویت کنیم.

    ما این جا نیامده ایم که درباره اعمال کسی ""حکم"" صادر کنیم...هدف ما ابتدا آرامش دادن به هر یک از مراجعین و سپس بررسی مشکل آنان بدون ""جانب داری"" است..
    من خودم را هم می گوییم و سعی خواهم کرد رعایت کنم.
    پو یک توصیه هم به برادر بزرگوارم ""دیجیتال"" عزیز و خواهر بزرگوارم ""امریم"" دارم:: سعی نکنید در توضیحات با آوردن دلیل و بهانه (هر چند درست) کم کاری ها و اشتباهات خود را جبران کنید و بپوشانید و یا خدایی ناکرده سعی کنید دیگری را مقصر جلوه دهید..
    بهتر است بجای آوردن دلیل .......در توضیحات خود از راهکارها سخن بگویید و از تلاش هایی که از این به بعد می توانید برای رفع مشکل انجام دهید..
    گذشته ها...گذشته.....و سخن از آینده نیکوتر است..

    مشتقانه و سراپا گوش برای شنیدن سخنان کارآمد شما بزرگوران هستیم...
    [color]

  12. 9 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (چهارشنبه 27 خرداد 88)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    سلام
    من واقعا" متاسفم واسه اینکه شما هر دو در برابر هم موضع گرفتید.
    آقای دیجیتالمن عزیز شما از گذشته این خانم مطلع بودید پس بکوشید تا این حس مقایسه در امریم از بین برود و تمام انتظاراتی را که از این خانم دارید بنویسید و به این خانم نشان دهید.
    خانم امریم عزیز شما هم در رفتار به این آقا نشان بدید که به او علاقمندید که این آقا به علاقه شما شک نکند . شما هم انتظاراتی را که از نامزدتون دارید بنویسید و به او نشان دهید.
    با عجله تصمیم نگیرید.

  14. #38
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    سلام
    دیجتال من ، مریم
    عزیزان، اونچه من اینجا می بینم ، بیشتر میدان جنگه تا کشف مشکل و یافتن راه حل .
    شما باید سعی کنید هر کدام با در نظر گرفتن نقش خود در رابطه با دیگری اشتباهاتتون رو خوب بیابید ، و از طرفی خود را جای دیگری بگذارید و درک کنید .
    در این صورت آرامتر در پی یافتن راه حلی واقع بینانه خواهید بود و هر جا نیاز دیدید از نظرات دیگرانی استفاده کنید ، مسائلتان را با آنان در حد ضرورت در میان بگذارید برای بهره گیری از افکار مختلف و نهایتاً یک تصمیم بخرد.
    من بعضی مسائل شما که خصوصی است رو به صلاح نمی بینم که در این صحن مطرح کنید .
    دلیل این روند هم اینه:
    برادر عزیز ، خواهر محترم ، شما سوار بر هیجان دارید عمل می کنید ، بهتره کمی کنترل هیجان کنید و هر کدام تکلیفتون رو اول با خود روشن کنید اونم منطقی و صادقانه ، بعد با دیگری و اگه در این مسیر نیاز به گرفتن کمک فکری دارید ، در همون بخش که نیاز است و با حفظ حرمت خود و دیگری اینجا مطرح کنید .

    عذر تقصیر اگر صریح به زبان نقد سخن راندم ،

    **

  15. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 28 خرداد 88)

  16. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    سلام
    امیدوارم که به زمان اجازه داده باشن که از احساسات شدیدتون تو این برهه کم کنه
    فقط چند تا نکته رو میخوام یادآوری کنم
    فرض کنید که ارتباطتون رو همین جا تموم کنید و فعلا هم با تجربه ای که الان بدست اوردید قصد شروع هیچ رابطه ناپخته ای رو نداشته باشید و فعلا سعی در شناخت خودتون و بالا بردن توانایی هاتون داشته باشید طی 1 یا 2 سال آینده مجددا فردی سر راه هر دو شما قرار خواهد گرفت که در برخوردهای اولیه طرف مقابل را متناسب با معیارهای خودتون تشخیص میدید
    تا اینجا رو داشته باشید
    سوال : چه تضمینی وجود داره که فرد یا افرادی که در آینده از نظر شما ایده ال یا نزدیک به ایده آل هستند به تمام خواسته ها و توقعات شما جامه عمل بپوشونند ؟ چه تضمینی وجود داره که گذشته انها موجب دردسر برای حال و آینده شون نشه ؟ چطور از ثبات فکری و رفتاری و قدرتشون در برخورد با مشکلات اطمینان حاصل میکنید؟ آیا اصلا فردی وجود داره که بتونه به تمام معلومات و دانسته های علمی خود در زمینه زندگی یک شبه عمل کنه ؟ مگر موفقیت و آرامش و خوشبختی ذاتی هست ؟ به نظرتون شاگرد زرنگی که معلم خصوصی میگیره تا کوچکترین ضعفاش رو هم بهش تذکر بده و تا دیگه تکرار اشتباه نکنه موفقتره یا کسی که سعی میکنه با آزمون و خطا ایراداتش رو پیدا کنه و تلاش کنه واسه رفع اونها ؟


    با خاتمه این رابطه چه چیزی عایدتون میشه ؟ آرامش؟موفقیت ؟ خوشبختی؟....؟
    فکر میکنید اگه رابطه ای رو یه جای دیگه با یه شروع دیگه آغاز کنید دیگه هیچکدوم از این به اصطلاح مشکلات وجود نخواهد داشت ؟؟؟؟!!!!!!!!!

    یادتون باشه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست

  17. کاربر روبرو از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده است .

    صبا_2009 (چهارشنبه 03 تیر 88)

  18. #40
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ماجرای تلخ من ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط niloofar 25
    digital man ,امریم گرامی!
    1/ازدواج و دوستیابی جزو قوانین این تالار نبود و شما نقضش کردید و متاسفانه یا به هر دلیل هیچ اعتراضی را از مدیر محترم اینجا نمی بینم !
    سلام متاسفانه عدم توجه به قوانین تالار، موجب مشکلاتی می شود که خود فرد خاطی ضرر خواهد کرد.
    گاهی بعضی از اعضاء در رابطه با ازدواج از میان افراد تالار با من مشورت می کنند. به آنها می گویم آنچه به قوانین تالار مربوط می شود ممنوعیت این موضوع هست. و همه مشکلات ازدواج های اینترنتی که در تاپیکهای مختلف مفصل توضیح دادیم ، اینجا هم صادق هست.

    اکنون هم به این دو بزرگوار توصیه می کنم همانطور که خارج از قوانین تالار کار خود را پیش بردند از طریق جلسات مشاوره حضوری مسائل خود را پیگیری فرمایند.
    و به خاطر افشاء این مسئله و تخلف از قوانین و مجادله علنی بین این عزیزان، بنده این تاپیک را می بندم.
    همچنین اگر هر کدام از این عزیزان از افشای این مسئله ناراضی اند از طریق پیام خصوصی مطرح فرمایند تا تاپیک حذف گردد.

    در ضمن پاسخم به مشکل ، همان پستهای قبلی هست.

  19. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 29 خرداد 88)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.