به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 45
  1. #31
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    بالاخره بايد از جايي شروع كرد . هميشه و درهر جامعه اي نو آوري با مخالفت رو به رو بوده و هست. ولي شما نسل فهيم بايد از درون مايه بگذاريد. نه در ابتداي راه بلكه در مسير راه زندگي و حتي تا به انتهااين مسير ، كه من مثلا بزرگ تر را قدري وادار به تامل نماييد و من بزرگ تر بر اشتباه بودن باورهايم پي ببرم و با شما همگام شوم .

    و اگر جوان در ابتدا راه فكري نو در سر داشته باشد ولي در ادامه مسير رفتاري از خود نشان دهد كه رد كننده فكر نو و تازه اول راه باشد بزرگترها را به اين فكر وامي دارد كه جوان اشتباه كرده و....
    و روز از نو و روزي از نو

  2. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    پاییز خزان:
    كامران عزيز يهو بگو با بچه ننه ازدواج كرده ديگه .
    استاد شما اگه به موقع ازدواج ميكرد شايد الان دخترش 23 ساله بود نه خانمش

    اونم بدون كه اون دختر 23 ساله كه با استادتون ازدواج كرده صرفا به خاطر وضع مالي و موقعيت اجتماعي اون بوده نه به خاطر خودش فردا پس فردا ا هم كه استادتون عمرشو به شما داد خانمش با پول اون كيف ميكنه و كلي به خودش ميرسه نميتونه كه همينجوري بي شوهر بمونه منظورمو فهميدي كامران جون
    والا من موندم چرا همه اقايون دوست دارند با دختراي كم سن ازدواج كنند ؟
    چیه؟.....حقیقت تلخه؟!......حالا این استاد قبلیم و....به کنار...خود شما فکر کنم کم دخترایی رو دیده باشین که با فردی در حدود سن پدرشون ازدواج کرده باشن....مخصوصا توی این چند ساله.....وقتی که یه دختر واسه پول و موقعیت و ظاهر و....که یه جوون 27-8 ساله اگه داشته باشه.... باهاش میخاد ازدواج کنه(اگرم نداشت که با یه اردنگی....) اون وقت اینکه ما انتظار داشته باشیم دختری کم سن باشه و زیبا و جذاب و......مقصریم!!!؟:D....خیلی خنده داره!....(سوای از موضوعی که یه دختر زود شکسته میشه و.....) خیلی ببخشین به زبون خودتون مینویسم!.....وقتی که یه پسر رو ازش به تعداد سال تولد مبارکتون......سکه میخاین و خرج مراسم و ........و........و..........و..........یه پسر دیگه دلشو به چی خوش کنه؟!.....همونطور که یه آدم عاقل بابت یه بی ام 2009 130میلیون میده نه بابت یه مدل قدیمی 1992......(از معدود خانم های محترم معذرت!)
    شما خانم افریا هم بهتره شعار ندین!...... هزارتا پسر رو در هر جا از ایران که خودتون خاستین انتخاب کنین....بهشون به تناسب مبلغی رو تقسیم کنین و بفرستین جلوی خونواده ی محترم دخترخانم ها....حالا نتیجه رو گزارش کنین.................

  4. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    سلام
    کامران جون خودتو خسته نکن!
    میخ آهنین...
    موفق وشاد باشید.
    یاعلی

  5. کاربر روبرو از پست مفید mke تشکرکرده است .

    mke (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آبان 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-1-08
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,373
    سطح
    42
    Points: 4,373, Level: 42
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 114 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    [align=justify]سلام اقا کامران ، و همه دوستانی که اینجا اظهار نظر کردند
    فقط از خدا میخوام به همه مون ( به خصوص اقایان محترم ) بینشی رو عطا کنه که کمتر ظاهر بین باشیم . تعداد دختران جوان زیباروی که در اثر سانحه های مختلف مثل تصادف زیبایی خودشون رو از دست میدن کم نیست . پس در این صورت همسر محترم این اقایون انگیزه اش رو برای ادامه زندگی مشترک از دست میده و باید بره سراغ یکی زیباتر ؟
    در ضمن یک مسئله هم در این میان نادیده گرفته شده . و اون این که دخترانی که به قول شما اقایون پا به سن گذاشتند و مثلا سی و چند ساله هستند هیچ وقت راضی نمیشن با کسی که کم سن و سالتر از خودشون هست ازدواج کنند . چون به جای شوهر داری باید بچه داری کنند .
    در این که اقایون 4 سال دیرتر از خانمها به بلوغ فکری میرسند جای هیچ شک و شبهه ایی نیست .
    در یکی از مراسم های خواستگاریم ، که با اقای خواستگار (همسنم) صحبت میکردم نیاز ایشان به تربیت و مراقبت کاملا حس میشد .من از تکامل شخصیت می پرسیدم و او از عشق و حال در ویلای شمال حرف میزد . من از انگیزه برای ازدواج می پرسیدم و او در پرده از نیازش به کسی که برایش اشپزی کند صحبت میکرد.
    پس این گونه فکر نکنید که دختران مایل هستند با پسران جوانتر از خود ازدواج کنند !!![/align]

  7. 3 کاربر از پست مفید النا61 تشکرکرده اند .

    النا61 (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 آذر 88 [ 12:34]
    تاریخ عضویت
    1386-9-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,979
    سطح
    40
    Points: 3,979, Level: 40
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    سلام دوستان:D
    اول از دوستانی که نظراتشون رو صادقانه بیان کردن متشکرم ،البته بحثمون کمی هم به انحراف کشیده شد(که در این جور بحث ها قابل اجتناب نیست)
    من نمی خوام موضع گیری کنم ولی یه ایرادی که از نظر من تو نظرات آقایون هست اینه که ،توقع آنها بیش از حد معمول هست، برای مثال آقای عزیزی که ،خواستار زیبایی از همسر آینده اتان هستید!!!(البته من هم حق را به شما می دم) آیا قبل از دیدن چهره دختر خانوم به چهره خودتان هم توجه کرده اید؟ منظورم این است که زیبایی طرف مقابل باید نسبت به چهره خودتان بیشتر باشد! نه این که تو تمام دخترا تک باشه!!!!!
    برای مثال عرض می کنم : مردی با سن 40 آیا زیبایی یه پسر 27-8 ساله رو داره که توقع داره یه دختر زیبا و سن کم با او ازدواج کند؟
    یه چیزه دیگه ای که نظر منو تو این پست ها جلب کرد پافشاری آقایان برای اثبات این مسئله بود که خانم ها به خاطر این که از نظر مالی تامین بشن، ازدواج می کنند و این گفته در حالی است که در جامعه امروزی ما جمع کثیری از دخترها شاغلند و برای خود پسندازی، هر چند ناچیز دارند؛که ،پس گفته شما را نقض می کند.

  9. 3 کاربر از پست مفید daneshjo تشکرکرده اند .

    daneshjo (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  10. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آبان 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-1-08
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,373
    سطح
    42
    Points: 4,373, Level: 42
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 114 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    [align=justify]دانشجوی عزیز سلام
    من با شما کاملا موافقم ، بعضی از اقایون قبل از اینکه به چهره خود در اینه نگاهی بیاندازند ، در جستجوی دختری هستند زیبا رو. البته نباید نادیده گرفت که مادران این اقایان در افزایش اعتماد به نفس انها بیش از اندازه دخیل هستند . چون موردی بود که مادر میگفت زیبایی پسر من در فامیل زبانزد است در حالیکه :P[/align]

  11. کاربر روبرو از پست مفید النا61 تشکرکرده است .

    النا61 (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 مرداد 88 [ 16:57]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    2,810
    سطح
    32
    Points: 2,810, Level: 32
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    به نظرم هم آقایون حق دارن هم خانوما :D......خیلی از خانوما با این که تو دنیای مجازی حرفای قشنگی میزنن ولی در دنیای واقعی خیلی از گفته هاشون رو نقض میکنن یا حداقلش اینه که خانوادهشون حرفای دخترشون رو قبول نمیکنن و شاهد این هستیم که امروزه مهریه بزرگترین سنگ جلوی پای خیلی از جوونا هستش و جالبتر از همه اونجاست که همه از یه جوونی برای مثال 28 ساله که تا 25 سالگی فقط فرصت کرده درس بخونه انتظار دارن که هم خونه داشته باشه هم ماشین داشته باشه و غیره . ... از یه طرف ما تو جامعه ای زندگی میکنیم که اعتیاد و بیماری های روانی و ... توش زیاده حالا خانواده ها که برای دخترشون زحمت کشیدن نمیتونن خیلی راحت به هر پسری که میاد جواب مثبت بدن و برای این که (مثلا ) آینده دخترشون رو تضمین کنن این طور سختگیری میکنن........ خب همین سخت گیری ها و مادی گرایی ها هستش که باعث میشه پسرا هم بیش از اندازه ظاهر بین بشن . هر موقع تو جامعه خانوادن ها تصمیم گرفتن که انقدر به فکر مهریه و پول و غیره و غیره نباشن اون وقت میشه از پسرا هم انتظار داشت که انقدر به ظاهر توجه نکنن .....................

  13. کاربر روبرو از پست مفید mojt@ba تشکرکرده است .

    mojt@ba (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  14. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    النای عزیز حرف شما مانند آن است که بنده در خواستگاری وقتی از دارایی ام سوال می شود بگویم خود دختر شما چه چیزی دارد ( از مال و اموال) که توقع دارد من دارایی داشته باشم!!؟
    البته یادتون نره ، خانومها معمولا زیباترند (همان طور که آقایان معمولا قدبلندتر، قوی تر و.. هستند) پس داشتن این زیبایی اگر برای آقایان حسن محسوب شود برای خانومها نداشتنش یخورده انتخاب رو دشوار می کنه!! هرچند من به شخصه یک فرد نسبتا زیبا و نه زیبایی که زیبایش به چشم بیاید را در صورتی که انسان گونه رفتار کند به شخص زیبا ترجیح می دهم.

  15. 3 کاربر از پست مفید sorena_arman تشکرکرده اند .

    sorena_arman (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    مغزم سوت کشید ، بعد از این همه حرف به کجا رسیدین؟ فردا دوباره یه تاپیک دیگه و باز هر کسی می خواد حرف خودشو به کرسی بنشونه.
    به جای این بحثهای بی نتیجه ، این همه آدم چند تا راه حل عملی پیشنهاد بدن. شاید خودم یه تاپیک براش زدم

  17. 2 کاربر از پست مفید *nadia* تشکرکرده اند .

    *nadia* (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)

  18. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: عدالت در خواستگاری نیست

    mke نوشته:
    "سلام
    اگه دختره پول در میاره!
    اگه دختره پشتوانست!
    سربازی بره!
    خونه و ماشین و موقعیت و .... باید داشته باشه!
    اگه ما صبح تا نصف شب فیلمای هالیوودی رو مثل مدارات یکی پس از دیگری می بینیم و دنبال خوشیو تفریحو ... هستیم!
    بله حق با شماست! عجب رویی دارید شما اناث!!!
    موفق و شاد باشید."

    درست نیست همه دخترارو جمع ببندید ،یه کم حرمت داشته باشید!!!!!!!!!!!!
    وای خدای من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط eferia
    شخصا می گم اینطور نیست چون در همچین خانواده ایی بزرگ نشدم. اما شاید در جامعه اینجور افراد کم نباشه.
    به نظر من اولا پدرانی که خودشون پسر دارند هیچ وقت همچین فکری تو سرشون نمی چرخه که اول ببینن خواستگار چقدر پول داره . چون می دونند باید یه روزی برای پسر خودشون هم دختری انتخاب کنند (طبق مثل معروف از هر دست بدی از همون دست می گیری) و مطمئنا دلشون نمی خواد کسی مشابه همون رفتار رو با پسرشون داشته باشه.
    دوما پدری که خوشبختی دخترش براش مهم باشه بیشتر به سلامت اخلاقی اون پسر تکیه می کنه نه سلامت مالی ایشون.
    خیلی کمه همچین پدرایی
    من به عنوان یه دختر اصلااین حرفو قبول ندارم

  19. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (سه شنبه 22 اردیبهشت 88)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درگیر خاطرات بد گذشته هستم و حالم خوب نیست
    توسط Mina101 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 19 خرداد 97, 10:46
  2. دیگه خسته ام از مردی که مرد من نیست
    توسط زن زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 92, 00:19
  3. تاحالایه خواستگارنداشتم(این خطرناک نیست)
    توسط سمانه73 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آذر 91, 18:23
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:39
  5. جدایی یا صبر و ادامه دادن (خواستن همیشه توانستن نیست)
    توسط sonic.quak در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 01:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.