بالاخره بايد از جايي شروع كرد . هميشه و درهر جامعه اي نو آوري با مخالفت رو به رو بوده و هست. ولي شما نسل فهيم بايد از درون مايه بگذاريد. نه در ابتداي راه بلكه در مسير راه زندگي و حتي تا به انتهااين مسير ، كه من مثلا بزرگ تر را قدري وادار به تامل نماييد و من بزرگ تر بر اشتباه بودن باورهايم پي ببرم و با شما همگام شوم .
و اگر جوان در ابتدا راه فكري نو در سر داشته باشد ولي در ادامه مسير رفتاري از خود نشان دهد كه رد كننده فكر نو و تازه اول راه باشد بزرگترها را به اين فكر وامي دارد كه جوان اشتباه كرده و....
و روز از نو و روزي از نو





.......
....
منظورم این است که زیبایی طرف مقابل باید نسبت به چهره خودتان بیشتر باشد!
نه این که تو تمام دخترا تک باشه!!!!!
؛که ،پس گفته شما را نقض می کند.
به نظرم هم آقایون حق دارن هم خانوما :D......خیلی از خانوما با این که تو دنیای مجازی حرفای قشنگی میزنن ولی در دنیای واقعی خیلی از گفته هاشون رو نقض میکنن یا حداقلش اینه که خانوادهشون حرفای دخترشون رو قبول نمیکنن و شاهد این هستیم که امروزه مهریه بزرگترین سنگ جلوی پای خیلی از جوونا هستش و جالبتر از همه اونجاست که همه از یه جوونی برای مثال 28 ساله که تا 25 سالگی فقط فرصت کرده درس بخونه انتظار دارن که هم خونه داشته باشه هم ماشین داشته باشه و غیره . ... از یه طرف ما تو جامعه ای زندگی میکنیم که اعتیاد و بیماری های روانی و ... توش زیاده
حالا خانواده ها که برای دخترشون زحمت کشیدن نمیتونن خیلی راحت به هر پسری که میاد جواب مثبت بدن و برای این که (

علاقه مندی ها (Bookmarks)