هم آقا پسرا و هم دختر خانوما....یه چیزی بگین......
یا اینکه باهاش چکار میکنین....
من دلم شکسته ولی سکوت کردم هیچیم نگفتم بهش....![]()
تشکرشده 15 در 13 پست
هم آقا پسرا و هم دختر خانوما....یه چیزی بگین......
یا اینکه باهاش چکار میکنین....
من دلم شکسته ولی سکوت کردم هیچیم نگفتم بهش....![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)