به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 44
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    و نیز با تأکید بر نادرستی و کثیف بودن حرکت زشت عضوی که مشخصات حتی ISP صدرا را آشکار کرده،این پرسش بر می آید که مدیر تالار که دارای امتیازات زیادی و البته مجازی و این خراب شده را هم راه انداخته،چرا کل این تاپیک یا دستکم پست عضو فضولی را که این معرکه را راه انداخته حذف نمی کند؟آیا کار او مهر تأییدی بر رفتار زشت آن عضو است؟
    بدرود./

    گل گفتی جناب گردآفرید...
    این که چرا این تاپیک (...) را پاک نمیکنند اما تاپیک های دیگر را هر زمان که بخواهند .....

  2. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    گردآفريد خودتون هم مي دونيد كه داريد سفسطه مي كنيد !!! من باز هم مي گيم ايها الناس مگه كسي اينجا شخصيت واقعي صدرا رو مي شناسه ؟!!! كدوم يكي از شماها باهاش برخورد واقعي داشتيد كه آبروي شخص ايشون جلوي شما رفته ؟!!! اگر همين الان ايشون بره با يك نام يا اصلا ده تا نام كاربري ديگه بياييد كدوم يكي از شما مي تونيد متوجه بشيد؟!!! چرا بحث بيخودي مي كنيد ؟!!! آبروي مسلمان در اونجايي صدق مي كنه كه شما شخص واقعي ايشون رو بشناسيد و در دنياي واقعي با ايشون بر خورد داشته باشيد ؟!!! پس خواهشا توجيه بيخودي نفرماييد .
    بنده ديگه صلاح نمي دونم اعصاب خودم رو با بحث كردن با شخصي مثل شما خورد كنم .هر وقت شما لطف كرديد و خودتون رو معرفي كرديد اسم واقعيتون رو شغلتون رو محل زندگي و خيلي از اين موارد رو كه ضرورتي هم به بيانش نيست !!! اونوقت من و ساير دوستان نيز خودمون رو معرفي مي كنيم !!!

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 مهر 89 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1387-11-18
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    4,352
    سطح
    42
    Points: 4,352, Level: 42
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 124 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***


    سلام دوستان .
    من تاپیک آرمان عزیز رو تایید نمیکنم ولی این باعث نمیشه حس دل سوزی ایشون را درک نکنم.و بیان افرادی مانند گرد آفرید
    که چشمشون و میبندن و هر چی دوست دارن به زبون میارن به اسم انتقاد را اصلا نمی پسندم. ایشون بهتره اول خودشون را اصلاح کنند.

    یادمون باشه آرمان عزیز برای این تالار خیلی زحمت کشیدن

    اگربی انصاف نداند كه انصاف چیست؟انصاف داند كه بی انصاف كیست.( خواجه عبدالله انصاری )
    [align=center]الـــفبای عــــشق
    Love\'s ABC\'s
    عـــشق
    Love
    می پذیرد،کــنار می آید،هلـهله می کند،حـمایت می کند
    ثروت مـی دهد،می بخشد،می بـالاند،یاری می رسـاند
    Accept,Behaves,Cheers,Defends
    Enriches,Forgives,Grow,and help

    [/align]

  4. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    آرمان عزيز

    من از طرف خودم هم كه شده از شما ممنونم آرمان عزيز... درسته كه الان خيلي ها جبهه گيري هايي مي كنن ولي همانطور كه ديجيتال من گفته آرمان اشاره مستقيم نه به اسم اي دي و نه آدرس اين فرد كرده بود بلكه اين از طرف يكي ديگر از اعضا بيان شد ، فقط ايشان خواستند آگاهي بدهند كه لااقل محتاط تر باشيم اينجا هم مي تونه يه جامعه كوچيك باشه ... چه بسا افرادي كه توي اين جامعه گرگي در لباس ميش هستند و ما با زود باوري خودمان و ساده انگاري اون رو همان مي بينيم كه هست نه يه گرگ من نمي گم كه صدرا آدم بدي هست يا يه گرگه بلكه مي گم با آرمان موافقم چرا به جاي اينكه متوجه باشيم اينجا هم دروغهايي مي تونه رد و بدل بشه مي ذاريم احساساتمون و عواطفمون مورد هجوم هر داستاني باشه چرا من بايد از بيان گفتارم ناراحت باشم اگر واقعا راست مي گم من اينجا از طرف همه ناشناسم و تا ابد تا زماني كه خودم نگم كسي منو نمي شناسه ...آبروي كسي نرفته مگر واقعا دروغي در كار بوده باشه ما اينجا صدرا را فقط با عنوان صدرا مي شناسيم ولي هر كسي مي تونه چند تا اي دي متفاوت داشته باشه و هر بار از يكي اش استفاده كنه سعي كنيم در مورد لطفي كه بعضي وقتها بهمون نگفته مي شه قدر دان باشيم و اينقدر خوش بين نباشيم

    آقاي آرمان ممنونم از لطفي كه كرديد البته كه اينكار شما باعث مي شه لااقل اگر كس ديگه اي هم مي خواست اقدام به اين جمع فريبي بكنه يكمي به قول معروف نگران بشه و بقيه هم واقع بين باشند كسي به حريم خصوصي كسي وارد نشده اين صحبتها هم فقط بخاطر اينه كه نمي خوايم باور كنيم كه اون محيط امن اونقدر ها هم امن نيست يا مي تونه امنيتش را از دست بده ولي خوب هر روزه داريم توسط ماهواره هاي مختلف رد يابي مي شيم ناراحت نمي شيم آمارمون را توي خانه مون هم بدن مي تونن بگن چه اس ام اسي يا بولوتوثي رد و بدل مي كنين مي تونن به راحتي وارد گوشي همراهتون بشن و اطلاعاتتون را بگيرن ناراحت نمي شيم حالا يكي خواسته بگه بابا زود باور نباشين يكم بيشتر مراقب باشين ناراحت شديم آخه چرا؟
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  5. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    اون كسي كه بقيه را بي دين مي خونه بجز سفسطه كار ديگري هم بلده
    من از كودكي در كتاب ديني خواندم كه بايد سه دسته افراد را به بقيه شناسوند و اين گناه نيست و ريختن آبرو هم نيست يكي پادشاه ظالم ، كاسب گران فروش يا كم فروش ، فرد دروغگو

    اگر من اشتباه مي كردم يا اين چيزي نيست كه در دين ما گفته شده باشه و يا من از ابتدا مسلمان نبودم و دين خودم را اسلام فرض مي كردم
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  6. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    سلام دوستان
    يادم مي ياد كه چند ماه پيش در چند تاپيك مختلف به عرض دوستان رساندم كه همگي ما بدون استثنا در قبال ارسالهايي كه در اين محيط مجازي داريم مسئوليم و به زودي زود بايد مانند باقي اعمال خود جوابگوي رفتارو كردار و گفتار خود باشيم. آنكس كه به روز حساب معتقد است بايد به محاسبه اعمال اينچنيني معتقد باشد. اگر گفتار ما در زندگي افراد مختلف اثري سوءداشته باشد بايد جوابگو باشيم.
    مهم نيست كه در اين محيط مجازي كسي ما را نشناسد، مهم اينست كه به هر طريق ارتباطي كه سخني مي گوييم چه تأثيري بر افراد داشته باشد.
    كارشناسي هاي غير اصولي، دلسوزي هاي خاله خرسه اي، داستانهاي فريبنده، پرده برداري از حقايق و غيره همگي از آن جمله اند.
    چه در اين محيط آبرو ببريم و يا فريب دهيم و يا با احساسات افرادي بازي كنيم چه مزاحم تلفني شويم چه نامه هاي زندگي برانداز ارسال كنيم چه رو در روي افراد بايستيم فرقي نمي كند. در قبال همه آنها مسئوليم.
    البته گفته من خيلي به متن اين تاپيك مرتبط نبود بيشتر با عنوان و نام اين تاپيك مربوط بود.

  7. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    جناب اقاي سنگتراش عزيز سلام
    من طي ان ايميلي كه براي شما از خودم وعلت بسياري از اين مسايل پيش امده گفته بودم از شما خواسته بودم كه ان صحبتها بين خودمان باشد ولي الان ميبينم كه بحث درباره صدرا اينقدر بالا گرفته تا جايي كه به سايت با ارزشي مثل همدردي و اعتماد دوستان به ان صدمه وارد ميشود نظرم را عوض ميكنم و هر وقت صلاح دانستيد با حذف سطرهاي اول ان ايمل كه درباره خودم به شما گفته بودم (چون نيازي نميبينم در ان مورد گفته شود ) لطفا به دوستان توضيح دهيد تا اين مسله ختم گردد .هر چند كه هنوز هم متعقدم خطاي از من سر نزده و هيچگاه دوستان انتقاد و تحليل صحيحي از صحبتهاي صدرا كه ديگر شما ميدانيد (در ايمل براتون توضيح دادم )انها چه هستند ارايه ندادن .
    اميد وارم ان ايمل به دست شما رسيده باشد من امروز هم دوباره براي شما send نمودم .
    اميد وار هم هستم كه دوستان كينه و كدورتي از من به دل نداشته باشند و موجبات ازردگي خاطر كسي را فراهم نكرده باشم .و از كنار شما بودن لذت بردم .
    موفق باشيد و خدا نگهدار .

  8. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    آقای صدرا چرا وقتی آقای آرمان با اطمینان کامل داره میگه که شما همیشه در ایران بودی ولی میگفتید در آلمان هستیدو چند چیز ضد ونقیض دیگه،در جوابشون پاسخی نمیدید؟
    آیا اینطور بوده؟
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  9. #39
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    با سلام
    چند دقیقه قبل پیغام خصوصی از آقای صدرا دریافت كردم ، كه در جمع كردن این تاپیك می تواند تا اندازه ای موثر باشه. از آنجا كه جناب صدرا مطالب مهمی در پیغام خصوصی خود ارسال كرده بود و از من خواسته بود آنرا علنی نكنم. بنده نیز بنا به تعهدات و مسئولیتی كه در حفظ اسرار اعضاء‌ دارم ، مطلبی نگفتم. لیكن اكنون همین طور كه خود جناب صدرا مشاهده كردند و خواهان علنی شدن مطالبشون شدن آنرا در ذیل می آورم. واین پست را موقتا می بندم.

    آقای صدرا در پیام خصوصی خود كه از طریق ایمیل هم مجددا ارسال كردند. اذعان داشتند برای بررسی شخصیت پارانویایی یك شخصیت به نام صدرا آفریده اند. و قصد تحقیق داشته اند تا در مباحثه و ارتباط با آدمهای اطراف بازخورد بگیرند كه موجب سوء تفاهم شده است و باقی قضایا كه توجهتون را به آن جلب می كنم:




    نقل قول نوشته اصلی توسط صدرا



    جناب اقاي سنگتراش عزيز سلام
    ..................... من ميخواستم از طريق خلق شخصيت صدرا كه در نوشته هايش به شدت افكار پارانويايي و هذيان ديده ميشود ولي كسي به انها توجه اي نداشت برسي كنم برخورد هاي عموم را با اين شخصيت تا شايد برايم روشن شود

    درستي يا نادرستي برخي از ديدگاها مانند ديدگاه ميشل فكو درباره اين بيماري كه ميگويد ما چون ميزاني براي تشخيص افكار صحيح نداريم و چون ما با نسبيت مواجه هستيم نميتونيم اثبا ت كنيم درستي افكارمان را و نادرستي افكار انها را و از همه مهمتر برخورد ها با يك چنين بيماري از سوي افراد سالم چگونه خواهد بود ؟كه بيمار سر به طغيان ميگذارد .و در جامع نا به هنجار مبشود ؟((خواستم تجربه اسكيزوفرني بودن را لمس كنم شايد اين در درك اين بيماري به من كمك كندو چون شهامت انجام اين تجربه را در دنياي واقعي ندارم در دنيا مجازي اين كار را سعي كردم بكنم .اگر هم به نوشته هايم مخصوصا جوابم در تاپيك داغ داغ توجه كنيد من صراحتا گفتم به ارمان كه اري من هماني هستم كه ميگوييد يك پارنويايي با اين اميد كه با من در اين باره بحث كند ولي ايشان با اينكه دانشجو روانشناسي بود اصلا متوجه نشد .))

    از سوي ديگر من متوجه سدم كه برخي از ديدگاها درباره ااين بيماري مانند پرش افكار صحييح نيست چرا كه انها هذيانات خود را حول يك موضوغ فارغ از اينكه ان موضوع چه باشد حفظ ميكنند و چرت و پرت گويي هاي خود را در ان موضوع متمركز ميكنند حتي تا پايان بيماريشان.تمام اينها من را سوق ميدهد به اين سمت كه شايد نگاه كردن به زندگي و پيرامون از دريچه نگاه انان بتواند چيزهايي به من ياد دهد در درك اين بيماري و همواره حدس ميزنم شايد تجربه كردن شرايطي كه اطرافيان براي اين بيماران بوجود مي اورن دراين مقوله بتواند كمك كند .

    من دريافتم كه دنياي بسيارمتفاوتي دارن اما دنيا انها داراي منطق خاص خود ميباشد و ان منطق براي ما غير قابل قبول است ودنيا بي منطق ندارن ..به هر حال .اما در اين بين هم برخي موارد بود كه از اين شخصيت دور ميشدم و برخي از ديدگاهايم را مينوشتم واگر هم در مشكلات دوستان نظري داشتم جداي از اين شخصيت نظرم را مينوشتم به اين اميد كه مفيد واقع شود .من فكر نميكنم كار ناشايستي انجام داده باشم كه به كسي يا به اعتقادات كسي خدايي نكرده توهين شده باشد ..

    اتفاقا من اين روزها داشتم روي تاپيكي به نام(( دوپامين لعنتي من)) كار ميكردم كه صريح تر به ابعاد اسكيزوفرنيايي صدرا اشاره كنم. اما فرصت نشد من فكر ميكنم بهتر اين بازي را تمومش كنم نه تنها براي اين بحثي كه پيش اومده بلكه بسيار وقت من را ميگرد و شبها تا دير وقت مرا مشغول نوشتن ميكند.

    البته خودم را هم اماده كرده بودم براي اين برخوردها ولي حدس نميزدم كه دوستان فكر كنن كه من قصد شيادي دارم اين من را متعجب كرد من حدس ميزدم كه دوستان به من انگ داشتن مشكلات رواني را خواهند زد و اين فرصتي دست ميدهد تا با انها در اين مورد به بحث بنشينم و ديدگاهاي انها را به عنوان انسانهايي سالم از اين مقولات دريابم . .من حيث المجموع جناب اقاي سنگتراش من اميد وار هستم كه نوشته هايم موجبات توهين و ازردگي خاطر را براي كسي فراهم نكرده باشد و خطايي از من در برخورد با دوستان سر نزده باشد. هر چند كه در اين مدت توهين هاي زيادي از سوي برخي دوستان به من شد البته اين ايراد را كه ابتدا بايد شما به عنوان مدير اين مجموعه را از اين تحقيق از اين بازي مطلع ميكردم را ميپذيرم .هر چند كه اين از ابتدا ورد من به اين سايت به ذهنم نيامد پس از شنيدن حرف يك بيماردر همان روزهاي ابتدايي اشنايي من با اين سايت بود كه اين بازي به ذهن من امد ان بيمار به من گفت اگر درد ما اسكيزوفرني است درد شما عاقلان همين عاقل بودنت است كه محدودتون ميكنه در انديشيدن و ترسو و بي شهامت در بيان افكارتون تا مبادا از سوي ديگر عاقلان له شويد. اولش چرت و پرت به نظرم امد مثل بقيه گفته هايشان ولي بعد تكانم داد .به هر حال .اميد وارم اين نامه تا حدودي صدرا را پيش روي شما معرفي كرده باشد . اگر صلاح ميدونيد تاپيك هاي من را از سايت حذف كنيد و من هم اين مسله را همين جا ختم ميكنم .اگر هم از من دلخور شده ايد ببخشيد مرا .
    ......
    باز هم از زحمات جنابعالي تشكر دارم و توفيق روز افزون شما را از خداوند خواستارم

    اردات و احترام خدا نگهدار.

  10. #40
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    RE: ***هشدار به دختران وپسران تالار ***

    با سلام

    من چون انسان بد بيني نيستم سعي مي كنم صحبتهاي جناب صدراي واقعي نه آن صدرايي كه يكسري صحبتهاي به قول شما پارانويايي را ارائه مي كرد ، سعي مي كنم صحبتهاي ايشان رو باور كنم .

    اما دوست گرامي بنده دانشجوي رشته روانشناسي نبوده و نيستم ( بنده مديريت اجرايي خوندم ) اما نسبت به اون ديدگاههايي كه در تاپيكهاتون بيان كرديد و خيلي ها تاييد كردند و به به و چه چه گفتند بنده از همون ابتدا مخالفت خودم رو نشون دادم ، لذا خداوندي كه ناظر و آگاه هست از اعمال ما خودش در اين مورد بهتر مي تونه حكم و قضاوت كنه و انشاءالله كه شما صحبتهاتون صحت داره و باز هم ميگم اگه واقعا صدرايي و جود داره يا داشت كه سعي مي كرد خودش رو اونچيزي كه نيست نشون بده به عقيده بنده حقير كار من درست بوده ، جون ديشب بنده رأس ساعت 11 به صدرا پيام دادم و 40 دقيقه منتظر موندم تا پيامي از ايشون دريافت كنم و از اونجايي كه كم تحمل شدم بعد از 40 دقيقه اون تاپيك رو بدون اينكه نامي از كسي ببرم ايجاد كردم .
    وبعد از يك و نيم ساعت از ايجاد تاپيك يعني راس ساعت 1 و نيم بامداد پيغامي از طرف صدرا دريافت كردم كه ايشان گفته بودند ، بنده اون چند روز در خانه پدري بوده ام و الا در خارج از كشور زندگي مي كنم ( در حالي كه تمام تاپيكاي صدرا چه زماني كه گفته بود الان پيش هم خونه ام هستم از آي اس پي خيابان خرمشهر بوده ، و بقيه تاپيكها هم از آي اس پي پرندك تهران )
    به هر حال شك بنده درست بوده و اصل قضيه رو نميشه نقض كرد كه هميشه در اينترنت كسايي هستند كه دروغ ميگن ، نيرنگ در كارشون دارن و ما بايد مواظب همه چيز باشيم
    موفق و مويد باشيد


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ارتباط دوپسر
    توسط ahmad15 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:08
  2. گفتگوی دختر وپسر قبل از ادواج
    توسط خسته ام در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اردیبهشت 88, 09:06
  3. واقعی ایرانی (حتما"بخوانید)دخترهاوپسرها
    توسط omed در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 اسفند 87, 13:00
  4. +روابط دختر وپسر
    توسط hamidgole در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 87, 14:15
  5. +روابط عاشقانه دختر وپسر
    توسط tina در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 18 اسفند 86, 18:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.