نوشته اصلی توسط گرد آفرید
گل گفتی جناب گردآفرید...
این که چرا این تاپیک (...) را پاک نمیکنند اما تاپیک های دیگر را هر زمان که بخواهند .....
تشکرشده 216 در 84 پست
نوشته اصلی توسط گرد آفرید
گل گفتی جناب گردآفرید...
این که چرا این تاپیک (...) را پاک نمیکنند اما تاپیک های دیگر را هر زمان که بخواهند .....
تشکرشده 2,462 در 461 پست
گردآفريد خودتون هم مي دونيد كه داريد سفسطه مي كنيد !!! من باز هم مي گيم ايها الناس مگه كسي اينجا شخصيت واقعي صدرا رو مي شناسه ؟!!! كدوم يكي از شماها باهاش برخورد واقعي داشتيد كه آبروي شخص ايشون جلوي شما رفته ؟!!! اگر همين الان ايشون بره با يك نام يا اصلا ده تا نام كاربري ديگه بياييد كدوم يكي از شما مي تونيد متوجه بشيد؟!!! چرا بحث بيخودي مي كنيد ؟!!! آبروي مسلمان در اونجايي صدق مي كنه كه شما شخص واقعي ايشون رو بشناسيد و در دنياي واقعي با ايشون بر خورد داشته باشيد ؟!!! پس خواهشا توجيه بيخودي نفرماييد .
بنده ديگه صلاح نمي دونم اعصاب خودم رو با بحث كردن با شخصي مثل شما خورد كنم .هر وقت شما لطف كرديد و خودتون رو معرفي كرديد اسم واقعيتون رو شغلتون رو محل زندگي و خيلي از اين موارد رو كه ضرورتي هم به بيانش نيست !!! اونوقت من و ساير دوستان نيز خودمون رو معرفي مي كنيم !!!
تشکرشده 124 در 58 پست
سلام دوستان .
من تاپیک آرمان عزیز رو تایید نمیکنم ولی این باعث نمیشه حس دل سوزی ایشون را درک نکنم.و بیان افرادی مانند گرد آفرید
که چشمشون و میبندن و هر چی دوست دارن به زبون میارن به اسم انتقاد را اصلا نمی پسندم. ایشون بهتره اول خودشون را اصلاح کنند.
یادمون باشه آرمان عزیز برای این تالار خیلی زحمت کشیدن
اگربی انصاف نداند كه انصاف چیست؟انصاف داند كه بی انصاف كیست.( خواجه عبدالله انصاری )
[align=center]الـــفبای عــــشق
Love\'s ABC\'s
عـــشق
Love
می پذیرد،کــنار می آید،هلـهله می کند،حـمایت می کند
ثروت مـی دهد،می بخشد،می بـالاند،یاری می رسـاند
Accept,Behaves,Cheers,Defends
Enriches,Forgives,Grow,and help
[/align]
تشکرشده 375 در 164 پست
آرمان عزيز
من از طرف خودم هم كه شده از شما ممنونم آرمان عزيز... درسته كه الان خيلي ها جبهه گيري هايي مي كنن ولي همانطور كه ديجيتال من گفته آرمان اشاره مستقيم نه به اسم اي دي و نه آدرس اين فرد كرده بود بلكه اين از طرف يكي ديگر از اعضا بيان شد ، فقط ايشان خواستند آگاهي بدهند كه لااقل محتاط تر باشيم اينجا هم مي تونه يه جامعه كوچيك باشه ... چه بسا افرادي كه توي اين جامعه گرگي در لباس ميش هستند و ما با زود باوري خودمان و ساده انگاري اون رو همان مي بينيم كه هست نه يه گرگ من نمي گم كه صدرا آدم بدي هست يا يه گرگه بلكه مي گم با آرمان موافقم چرا به جاي اينكه متوجه باشيم اينجا هم دروغهايي مي تونه رد و بدل بشه مي ذاريم احساساتمون و عواطفمون مورد هجوم هر داستاني باشه چرا من بايد از بيان گفتارم ناراحت باشم اگر واقعا راست مي گم من اينجا از طرف همه ناشناسم و تا ابد تا زماني كه خودم نگم كسي منو نمي شناسه ...آبروي كسي نرفته مگر واقعا دروغي در كار بوده باشه ما اينجا صدرا را فقط با عنوان صدرا مي شناسيم ولي هر كسي مي تونه چند تا اي دي متفاوت داشته باشه و هر بار از يكي اش استفاده كنه سعي كنيم در مورد لطفي كه بعضي وقتها بهمون نگفته مي شه قدر دان باشيم و اينقدر خوش بين نباشيم
آقاي آرمان ممنونم از لطفي كه كرديد البته كه اينكار شما باعث مي شه لااقل اگر كس ديگه اي هم مي خواست اقدام به اين جمع فريبي بكنه يكمي به قول معروف نگران بشه و بقيه هم واقع بين باشند كسي به حريم خصوصي كسي وارد نشده اين صحبتها هم فقط بخاطر اينه كه نمي خوايم باور كنيم كه اون محيط امن اونقدر ها هم امن نيست يا مي تونه امنيتش را از دست بده ولي خوب هر روزه داريم توسط ماهواره هاي مختلف رد يابي مي شيم ناراحت نمي شيم آمارمون را توي خانه مون هم بدن مي تونن بگن چه اس ام اسي يا بولوتوثي رد و بدل مي كنين مي تونن به راحتي وارد گوشي همراهتون بشن و اطلاعاتتون را بگيرن ناراحت نمي شيم حالا يكي خواسته بگه بابا زود باور نباشين يكم بيشتر مراقب باشين ناراحت شديم آخه چرا؟
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
تشکرشده 375 در 164 پست
اون كسي كه بقيه را بي دين مي خونه بجز سفسطه كار ديگري هم بلده
من از كودكي در كتاب ديني خواندم كه بايد سه دسته افراد را به بقيه شناسوند و اين گناه نيست و ريختن آبرو هم نيست يكي پادشاه ظالم ، كاسب گران فروش يا كم فروش ، فرد دروغگو
اگر من اشتباه مي كردم يا اين چيزي نيست كه در دين ما گفته شده باشه و يا من از ابتدا مسلمان نبودم و دين خودم را اسلام فرض مي كردم
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
تشکرشده 992 در 530 پست
سلام دوستان
يادم مي ياد كه چند ماه پيش در چند تاپيك مختلف به عرض دوستان رساندم كه همگي ما بدون استثنا در قبال ارسالهايي كه در اين محيط مجازي داريم مسئوليم و به زودي زود بايد مانند باقي اعمال خود جوابگوي رفتارو كردار و گفتار خود باشيم. آنكس كه به روز حساب معتقد است بايد به محاسبه اعمال اينچنيني معتقد باشد. اگر گفتار ما در زندگي افراد مختلف اثري سوءداشته باشد بايد جوابگو باشيم.
مهم نيست كه در اين محيط مجازي كسي ما را نشناسد، مهم اينست كه به هر طريق ارتباطي كه سخني مي گوييم چه تأثيري بر افراد داشته باشد.
كارشناسي هاي غير اصولي، دلسوزي هاي خاله خرسه اي، داستانهاي فريبنده، پرده برداري از حقايق و غيره همگي از آن جمله اند.
چه در اين محيط آبرو ببريم و يا فريب دهيم و يا با احساسات افرادي بازي كنيم چه مزاحم تلفني شويم چه نامه هاي زندگي برانداز ارسال كنيم چه رو در روي افراد بايستيم فرقي نمي كند. در قبال همه آنها مسئوليم.
البته گفته من خيلي به متن اين تاپيك مرتبط نبود بيشتر با عنوان و نام اين تاپيك مربوط بود.
تشکرشده 5 در 4 پست
جناب اقاي سنگتراش عزيز سلام
من طي ان ايميلي كه براي شما از خودم وعلت بسياري از اين مسايل پيش امده گفته بودم از شما خواسته بودم كه ان صحبتها بين خودمان باشد ولي الان ميبينم كه بحث درباره صدرا اينقدر بالا گرفته تا جايي كه به سايت با ارزشي مثل همدردي و اعتماد دوستان به ان صدمه وارد ميشود نظرم را عوض ميكنم و هر وقت صلاح دانستيد با حذف سطرهاي اول ان ايمل كه درباره خودم به شما گفته بودم (چون نيازي نميبينم در ان مورد گفته شود ) لطفا به دوستان توضيح دهيد تا اين مسله ختم گردد .هر چند كه هنوز هم متعقدم خطاي از من سر نزده و هيچگاه دوستان انتقاد و تحليل صحيحي از صحبتهاي صدرا كه ديگر شما ميدانيد (در ايمل براتون توضيح دادم )انها چه هستند ارايه ندادن .
اميد وارم ان ايمل به دست شما رسيده باشد من امروز هم دوباره براي شما send نمودم .
اميد وار هم هستم كه دوستان كينه و كدورتي از من به دل نداشته باشند و موجبات ازردگي خاطر كسي را فراهم نكرده باشم .و از كنار شما بودن لذت بردم .
موفق باشيد و خدا نگهدار .
تشکرشده 286 در 92 پست
آقای صدرا چرا وقتی آقای آرمان با اطمینان کامل داره میگه که شما همیشه در ایران بودی ولی میگفتید در آلمان هستیدو چند چیز ضد ونقیض دیگه،در جوابشون پاسخی نمیدید؟
آیا اینطور بوده؟
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
چند دقیقه قبل پیغام خصوصی از آقای صدرا دریافت كردم ، كه در جمع كردن این تاپیك می تواند تا اندازه ای موثر باشه. از آنجا كه جناب صدرا مطالب مهمی در پیغام خصوصی خود ارسال كرده بود و از من خواسته بود آنرا علنی نكنم. بنده نیز بنا به تعهدات و مسئولیتی كه در حفظ اسرار اعضاء دارم ، مطلبی نگفتم. لیكن اكنون همین طور كه خود جناب صدرا مشاهده كردند و خواهان علنی شدن مطالبشون شدن آنرا در ذیل می آورم. واین پست را موقتا می بندم.
آقای صدرا در پیام خصوصی خود كه از طریق ایمیل هم مجددا ارسال كردند. اذعان داشتند برای بررسی شخصیت پارانویایی یك شخصیت به نام صدرا آفریده اند. و قصد تحقیق داشته اند تا در مباحثه و ارتباط با آدمهای اطراف بازخورد بگیرند كه موجب سوء تفاهم شده است و باقی قضایا كه توجهتون را به آن جلب می كنم:
نوشته اصلی توسط صدرا
تشکرشده 2,462 در 461 پست
با سلام
من چون انسان بد بيني نيستم سعي مي كنم صحبتهاي جناب صدراي واقعي نه آن صدرايي كه يكسري صحبتهاي به قول شما پارانويايي را ارائه مي كرد ، سعي مي كنم صحبتهاي ايشان رو باور كنم .
اما دوست گرامي بنده دانشجوي رشته روانشناسي نبوده و نيستم ( بنده مديريت اجرايي خوندم ) اما نسبت به اون ديدگاههايي كه در تاپيكهاتون بيان كرديد و خيلي ها تاييد كردند و به به و چه چه گفتند بنده از همون ابتدا مخالفت خودم رو نشون دادم ، لذا خداوندي كه ناظر و آگاه هست از اعمال ما خودش در اين مورد بهتر مي تونه حكم و قضاوت كنه و انشاءالله كه شما صحبتهاتون صحت داره و باز هم ميگم اگه واقعا صدرايي و جود داره يا داشت كه سعي مي كرد خودش رو اونچيزي كه نيست نشون بده به عقيده بنده حقير كار من درست بوده ، جون ديشب بنده رأس ساعت 11 به صدرا پيام دادم و 40 دقيقه منتظر موندم تا پيامي از ايشون دريافت كنم و از اونجايي كه كم تحمل شدم بعد از 40 دقيقه اون تاپيك رو بدون اينكه نامي از كسي ببرم ايجاد كردم .
وبعد از يك و نيم ساعت از ايجاد تاپيك يعني راس ساعت 1 و نيم بامداد پيغامي از طرف صدرا دريافت كردم كه ايشان گفته بودند ، بنده اون چند روز در خانه پدري بوده ام و الا در خارج از كشور زندگي مي كنم ( در حالي كه تمام تاپيكاي صدرا چه زماني كه گفته بود الان پيش هم خونه ام هستم از آي اس پي خيابان خرمشهر بوده ، و بقيه تاپيكها هم از آي اس پي پرندك تهران )
به هر حال شك بنده درست بوده و اصل قضيه رو نميشه نقض كرد كه هميشه در اينترنت كسايي هستند كه دروغ ميگن ، نيرنگ در كارشون دارن و ما بايد مواظب همه چيز باشيم
موفق و مويد باشيد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)