ani ، دلداده عزيز و همه بچه ها از همتون ممنونم .
fatima عزيز در جمع كه نه ولي با مادر و پدرش هم همينطوريه وقتي بحث مي كنن بهشون همه چيز مي گه االبته مادر شوهرم اينا مي گن ديگه به اين شدت نبوده!!!!!!!!!!!!!! منم الان چيزي بهش نمي گم اما وقتي فحش مي ده مي گم فلفل تو دهنت مي ريزم (ani عزيز ممنونم) .ديروز با هم رفتيم خونه ببينيم از دست اون آقايي كه مارو برد خونه نشون بده عصباني شد كه چرا مارو يه هم چين جايي آوردي به آقاهه گفت مگه من....... هستم كه بيام اينجه زندگي كنم مرده از اين بي سوادهاي بي ادب بود بعد از يك ساعت بهش گفتم من از دستت ناراحتم گفت براي چي گفتم به يه مردي كه اصلا شخصيتش با من و تو زمين تا آسمون فرق داره جلوي زنت همچين فحشي ميدي دستمو گرفت و گفت عزيزم ببخشيد حواسم نبود من هم ديگه كشش ندادم و بحث و عوض كردم البته مثلا اگه به من هم فحش نده در مورد هر چيز بدي كه اتفاق افتاده مثلا محيط كار يا اگه از كسي ناراحته مثلا مكانيكي كه ماشينشو تعمير كرده وقتي داره تعريف مي كنه با يك عالمه فحش و من از ناراحتي دق مي كنم و هيچي نمي گم.....!!!!!!!!!!!!!!






علاقه مندی ها (Bookmarks)