به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 80
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    چرا بحث این خانم رو به حاشیه میبرید... به نظر بنده، خانم سارا خیلی خوب اومدن اون مطلب رو و دوست دارم خانم پانته آ این مشکل رو به مثال مشکلاات دیگه ببینه...
    ببینید، اعتیاد بده.. همه این رو قبول داریم... ولی جامعه ما، همه و همه اون رو ننگ میدونن، ددر حالی که خیلی مثل بنده به این مسئله فقط به چشم یک بیماری نگاه میکنن.. بنده وقتی افراد معتاد رو میبینم، بیشتر از اینکه رومو برگردونم، بیشتر از اینکه فکر بیخود کنم، سعی میکنم توسط خودش برگردم به گذشتش و روزی که تجربه کرد اولین بار... دلایلش رو بدونم...
    خانم پانته آ، شما هم مشکلی دارید... در اینجا مجالی برای برگشتن به گذشته و انگیزه های ابتدایی شما برای این کار نیست، ولی مجال این هست که بدون توجه به مسئله ای که اتفاق افتاده، خدمتتون عرض کنم راه برای بازگشت همیشه هست... ولی وقتی بخواید.. صحبت تکراریه، ولی لازمه گفتنش... شما نمیخواید برگردید.. بجای حل، فورا مسئله رو پاک کردید... شما کسی نیستید که عرف رو ببینید، شما خواست خودتون براتون ارجعیت داره، که اگه نداشت، روز اول عرف بهتون اجازه نمیداد اونکار رو انجام بدید... پس الان هم خودتون، باید خودتون رو ترمیم کنید... بنده عرض کردم ترمیم کنید، ولی الان احساس میکنم شما بیشتر نیاز دارید فکرتون رو ترمیم کنید... لکه ننگ که میاد رو زبونتون، یعنی خودتون رو ناپاک میدونید.. این فکر رو بندازید دور.. پاکتر از ذات مقدس خداوند نیست، ایشون فرمودن بندش رو در هر شرایطی همراس، برات توبه گذاشت و بهت گفت آزادت میزارم، ولی گناه نکن، گفت گناه کردی ، برات توبه میزارم، توبه کن... خداوندمون، خووب میدونست بنده هاش به چه گناهانی گرفتار میشن، چرا برا توبه حد نذاشت؟ چون خواست بهت بگه هر گناهی رو، راه بازگشت هست.. خدای من، که فکر کنم با خدای تو، یکی باشه، خیلی بزگتر و مهربونتر از اونی هست که تو این جامعه تعریف میشه..
    توبه کن، و رووش بمون، خودتو پاک کن از این افکار.. مطمئن باش خداوند بی جواب نمیزاره راهی رو که پیش گرفتی...

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط pantea_8
    سلام به تمام دوستام عزیزم
    متشکرم از راهنمائیهایتان
    باید توکل به خدا کنم که تمام کارها با همراهی آن به نتیجه خواهد رسید .
    ولی من خودم را تا اخر عمرم به خاطر اشتباعی که کردم نمی بخشم و سعی می کنم با هیچ پسری رابطه نداشته باشم چون احساس می کنم پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس
    احساس نکن پانته آ، باور کن همینه که میگی.
    اینو جدی میگید؟ فقط... or u...
    به نظر من این مورد مهم هست ولی با عقلم جور در نمیاد که آقایون فقط به خاطر این موضوع خانم ها رو میخوان
    چون که بالاخره این نیاز در مدت زمانی کم برطرف میشه ولی چیزهای دیگه که مهم تر هست باعث میشه دو طرف کنار هم بمونند.
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط pantea_8
    سلام به تمام دوستام عزیزم
    متشکرم از راهنمائیهایتان
    باید توکل به خدا کنم که تمام کارها با همراهی آن به نتیجه خواهد رسید .
    ولی من خودم را تا اخر عمرم به خاطر اشتباعی که کردم نمی بخشم و سعی می کنم با هیچ پسری رابطه نداشته باشم چون احساس می کنم پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس
    احساس نکن پانته آ، باور کن همینه که میگی.
    خانم پانته آ، الان کار های مهمتری دارن برای انجام... به من دوستی یاد داد، به جا همیشه، بگم اغلب... به جا همه بگم بعضی.. و ...... این دید باعث میشه آدم راه و فرصت رو جلو خودش بن بست نکنه...

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 88 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,502
    سطح
    37
    Points: 3,502, Level: 37
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 14 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad24
    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط pantea_8
    سلام به تمام دوستام عزیزم
    متشکرم از راهنمائیهایتان
    باید توکل به خدا کنم که تمام کارها با همراهی آن به نتیجه خواهد رسید .
    ولی من خودم را تا اخر عمرم به خاطر اشتباعی که کردم نمی بخشم و سعی می کنم با هیچ پسری رابطه نداشته باشم چون احساس می کنم پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس
    احساس نکن پانته آ، باور کن همینه که میگی.
    خانم پانته آ، الان کار های مهمتری دارن برای انجام... به من دوستی یاد داد، به جا همیشه، بگم اغلب... به جا همه بگم بعضی.. و ...... این دید باعث میشه آدم راه و فرصت رو جلو خودش بن بست نکنه...
    آقا، بهت بر نخوره، اما اگر اینجوری نبود ، هیچ مردی به خواستگاری هیچ زنی نمی رفت. با هم تعارف که نداریم. داریم؟

  5. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad24
    چرا بحث این خانم رو به حاشیه میبرید... به نظر بنده، خانم سارا خیلی خوب اومدن اون مطلب رو و دوست دارم خانم پانته آ این مشکل رو به مثال مشکلاات دیگه ببینه...
    ..
    البته سارا جوری اینو گفتن که یعنی این اصلا مشکل نیست بلکه یک افتخاروارزش است

  6. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad24
    نقل قول نوشته اصلی توسط hajifirooz
    نقل قول نوشته اصلی توسط pantea_8
    سلام به تمام دوستام عزیزم
    متشکرم از راهنمائیهایتان
    باید توکل به خدا کنم که تمام کارها با همراهی آن به نتیجه خواهد رسید .
    ولی من خودم را تا اخر عمرم به خاطر اشتباعی که کردم نمی بخشم و سعی می کنم با هیچ پسری رابطه نداشته باشم چون احساس می کنم پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس
    احساس نکن پانته آ، باور کن همینه که میگی.
    خانم پانته آ، الان کار های مهمتری دارن برای انجام... به من دوستی یاد داد، به جا همیشه، بگم اغلب... به جا همه بگم بعضی.. و ...... این دید باعث میشه آدم راه و فرصت رو جلو خودش بن بست نکنه...
    آقا، بهت بر نخوره، اما اگر اینجوری نبود ، هیچ مردی به خواستگاری هیچ زنی نمی رفت. با هم تعارف که نداریم. داریم؟
    جای بحث نیست، فقط عرض کنم خدمتتون...
    ""پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس" با رابطه جنسی که بعد از ازدواج هست، زمین تا آسمون فرق داره...
    "پسرها دخترها را فقط برای سکس می خواهند و بس" یعنی لذت و شهوت... رابطه جنسی بعد از ازدواج یعنی.........
    اینها خیلی واضج تر اونی هستند که بخوام بیشتر ادامه بدم.....
    موفق باشید....

  7. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    fekr mikonam manzuramo motevajeh nashodid man nagoftam in karo bokonim ke moghadase....dar in kar darshai baraye dokhtari hast ke ino bi moghe tajrobe karde ke unha ba arzesh hastan....man goftan be darshai ke tuye in etefaghe fekr kon va be zane darune khodet benaz...na zane birun ya uni ke shoma fekr mikonid man migam moghadase....man migam darke in tajrobe moghadase......
    in tajrobe ro nemishe ba taghviyaite yade khoda pak kard nemitunid begid kasi ke in etefagh barash miofte yade khoda ro be hamrah nadashte ya chon in karo karde pak nist.....arzesh in etefagh ine ke un dokhtar hata ba in etefagh darune pake khodesh ro negah dashte........arzesh va moghadas budanesh dar ine va mohkam sare in harfam vaimistam...chera dokhtari ke be har dalili in etefagh barash oftade khodesho mahkum kone va az darun besuze bayad pashe zendegi kone na ba in fekr ke shekastam o mordam na ba in fekr ke in tajrobei bozorg dar zendegim bude....arzeshesh ine..........

  8. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    فكر ميكنم manzuramo متوجه نشديد من نگفتم اين كار و بكنيم كه مقدسِ....در اين كار darshai براى دخترى هست كه اينو بى موقع تجربه كرده كه انها با ارزش هستن....من گفتن به darshai كه توى اين اتفاق فكر كن و به زنِ darune خودت benaz...نه زنِ بيرون يا اونى كه شما فكر ميكنيد من ميگم مقدسِ....من ميگم دركِ اين تجربه مقدسِ......
    اين تجربه رو نميشه با taghviyaite ياد خدا پاك كرد nemitunid بگيد كسى كه اين اتفاق براش مى افته ياد خدا رو به هم ره نداشته يا چون اين كار و كرده پاك نيست.....ارزش اين اتفاق اينه كه اون دختر حتى با اين اتفاق darune پاك خودش رو نگاه داشته........ارزش و مقدس budanesh در اينه و محكم سر اين حرفم vaimistam...چرا دخترى كه به هر دليلى اين اتفاق براش افتاده خودشو محكوم كُنه و از درون besuze بايد پشه زندگى كُنه نه با اين فكر كه شكستم و مردم نه با اين فكر كه اين تجربه بزرگ در زندگيم بوده....ارزشش اينه

  9. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    كاترين عزيز من هنوز هم ميگم كسى كه از اين اتفاقى كه براش مى افته خودش رو از دست نده افتخار و ارزش هنوز هم اينو ميگم....من اين رو يه تجربه مثل بقيه تجربه ها ميدونم نه يه مشكل يا معضل

  10. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara joon
    فكر ميكنم manzuramo متوجه نشديد من نگفتم اين كار و بكنيم كه مقدسِ....در اين كار darshai براى دخترى هست كه اينو بى موقع تجربه كرده كه انها با ارزش هستن....من گفتن به darshai كه توى اين اتفاق فكر كن و به زنِ darune خودت benaz...نه زنِ بيرون يا اونى كه شما فكر ميكنيد من ميگم مقدسِ....من ميگم دركِ اين تجربه مقدسِ......
    اين تجربه رو نميشه با taghviyaite ياد خدا پاك كرد nemitunid بگيد كسى كه اين اتفاق براش مى افته ياد خدا رو به هم ره نداشته يا چون اين كار و كرده پاك نيست.....ارزش اين اتفاق اينه كه اون دختر حتى با اين اتفاق darune پاك خودش رو نگاه داشته........ارزش و مقدس budanesh در اينه و محكم سر اين حرفم vaimistam...چرا دخترى كه به هر دليلى اين اتفاق براش افتاده خودشو محكوم كُنه و از درون besuze بايد پشه زندگى كُنه نه با اين فكر كه شكستم و مردم نه با اين فكر كه اين تجربه بزرگ در زندگيم بوده....ارزشش اينه
    تشکر از خانم سارا به خاطر روشن تر کردن دید و پاسخی که در 2 پست قبلی داشتن...


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راههای ایجاد کسب آرامش و مدیریت در بحران فعلی زندگیم چیست؟
    توسط پژمان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 01:13
  2. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24
  3. نجار زندگیت کیست؟!!
    توسط طاهره در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 02:40
  4. اهمیت بکارت چیست؟
    توسط joker در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 بهمن 87, 09:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.