به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 34 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 03 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-10
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    9,992
    سطح
    66
    Points: 9,992, Level: 66
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 130 در 60 پست

    Rep Power
    38
    Array

    مادرم با منفی بافیاش داره زندگیمو خراب میکنه

    سلام به یاران همدردی

    خیلیاتون منو میشناسین من دوباره به کمکتون نیاز دارم

    من عروسی کردم با شرایطی که قبلا گفتم میشه گفت بدترین روزای زندگیمو گذروندم اما بالاخره عروسی تموم شد. ولی متاسفانه مشکلات من تازه شروع شد!!

    قبلا درباره منفی بافی های مادرم و رفتارش گفتم بااینکه ازش دورم دست ازسرم برنمیداره هرروز با تلفن آرامشمو میگیره بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم زنگ میزنه بهم از همسرم بدمیگه به خودم بدوبیراه میگه که چرا نرفتم سربزنم( فاصله ما ده ساعته و همسرم هرروز سرکاره)،یا چرا خونه اون فامیل نرفتم به اون یکی فامیل زنگ نزدم و....
    روزام بااین نگرانی میگذره که چطوری باهاش تماس بگیرم یااگه زنگ بزنه چی بگم!
    مدام دخالت میکنه که برو خونه این به اون زنگ بزن اینقدحرف مردم روش تاثیرداره که منو دیوانه کرده من نمیتونم مثل خودش ارزش و شخصیت خودم و همسرمو ازبین ببرم مادرم فقط به فکر راضی کردن بقیس حتی به قیمت نابودی آرامش همسر و بچه هاش.

    دوستان من دارم از نظر جسمی هم مشکل پیدا میکنم تپش قلب های شدید استرس بالا خواب نامنظم همه اینا واسم مسئله شده.
    توروخدا بگین باهاش چیکارکنم متاسفانه همسرمم متوجه شده و از تماس گرفتن با خونوادم منعم میکنه میگه هربار زنگ میزنی بهم میریزی و تو زندگیمون دخالت میکنن، اگرم زنگ بزنم همسرم باهام سرد میشه و دعوا میکنه که به حرفم گوش نمیدی بدون اطلاعشم نمیتونم تماس بگیرم چون متوجه بشه اعتماد بینمون ازبین میره ازطرف دیگم تماس نگیرم دعوا و دادوبیداد ازطرف خونوادمه!
    توروخدا بگین چیکارکنم کم آوردم
    ویرایش توسط tanhaeii : پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 در ساعت 09:34


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.