bozorgtarin tajrobe man darke kalame zan bud
تشکرشده 6 در 6 پست
bozorgtarin tajrobe man darke kalame zan bud
تشکرشده 3,145 در 958 پست
سارای عزیز میشه در مورد این تجربه ات بیشتر صحبت کنی.نوشته اصلی توسط sara joon
![]()
shad (پنجشنبه 24 فروردین 91)
تشکرشده 6 در 6 پست
دركِ اين كلمه براى من بى موقع بوده و من خيلى ازش درس ها گرفتم اگر فكر ميكنى شاد عزيز لازمه كامل باز كنم و توضيح بدم با جزئيات بگو كه توضيح بدم
تشکرشده 286 در 92 پست
بزرگترین تجربه ی زندگی من این بود که فهمیدم باید روی اعمال و رفتار آدم ها حساب کنم نه روی حرفهاشون...
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
lمریم (سه شنبه 11 مهر 91)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
اگه باعث ناراحتیت میشه نه عزیزم، به نظرم چیزهای جالبی درک کردی، نمیخوام باعث ناراحت شدنت بشم..نوشته اصلی توسط sara joon
![]()
shad (پنجشنبه 24 فروردین 91)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
به نظر من کسب هر تجربه ای در زندگی در نوع خودش بزرگه .تجربه ها به آسانی کسب نمیشوند.
وآنچه که به نام تجربه آموخته ام در هر زمان, برای من بزرگ است.
keyvan (سه شنبه 11 مهر 91)
تشکرشده 2 در 2 پست
بزرگترین تجربه زندگی من:ادما حرفشون و دلشون یکی نیست
sobhe 2 (پنجشنبه 24 فروردین 91)
تشکرشده 10 در 5 پست
بزگترین تجربه زندگی من اینه
که به هیچ پسری وابسته نشی و هیچ پسری را از ته دل دوست نداشته باشیم چون پسرها همه نامردند بعد از اینکه لذتشون و ببرند همه چیز و زیر پا لگد مال می کنند . اگه دوست داشتی پسر را رهایش کن تا خودش تصمیم بگیره کسی را که واقعا دوستش داشته باشی اگه قسمت تو باشه در خیلی زمانهای دور به تو باز می گردد
تشکرشده 1,247 در 437 پست
اینطوری هم نیست . حالا چون شما با یکنفر بودی که نامرد بوده دلیل نمیشه همه نامرد باشند .نوشته اصلی توسط pantea_8
digitalman (پنجشنبه 24 فروردین 91)
تشکرشده 992 در 530 پست
من هم با digitalman موافق هستم.نوشته اصلی توسط digitalman
پانته آ عزيز. شايد جاي اين صحبتها اينجا نباشد اما من در همين جا دلم مي خواهد مسئله اي را برايت واضح كنم.
خيلي از ما تجربه هاي تلخ و شيريني داريم كه بايد از آنها درس بگيريم اما نمي توان حالت عمومي به همه نسبت داد. خود ما هم به شخصه در تجربيات تلخ دست داشته و بي گناه نيستيم. بايد از همه آنها استفاده كرده تا در باقي عمر دچار همان اشتبه نشده و به قول معروف از يك سوراخ دو بار گزيده نشويم. مي توان يك پسري را از ته دل دوست داشت و همه آنها نامرد نيستند اما نوع رابطه و حفظ تعادل در رابطه هنري است كه خود شما به شخصه بايد آن را پياده كنيد.
دانه (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)