من نمي دونم چرا نمي تونم مشاوره خصوصي بگيرم صفحه باز نميشه
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
من نمي دونم چرا نمي تونم مشاوره خصوصي بگيرم صفحه باز نميشه
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
تو اين شب عزيز براي هم دعا كنيم
اميدوارم كه گره ازمشكلات همه باز شه
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
hafez2014 (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)
تشکرشده 83 در 39 پست
به نظرم شما حتما با یه وکیل مشورت کن, فکر میکنم شوهرتون از لحاظ اخلاقی صلاحیت نگهداری از بچه تون رو نداره
zendegiye movafagh (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)
تشکرشده 39 در 19 پست
zendegiye movafagh (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)
تشکرشده 278 در 136 پست
خواهر عزیزم خواهش می کنم در اولین فرصت با یک وکیل خوب صحبت کن و از حق و حقوقت و همه ی مسائل دیگه ای که در موردشون سوال داری پرس و جو کن. این طوری قبل از اقدام به هر کاری کاملا آماده هستی و مهم تر اینکه همسرت نمی تونه الکی تهدیدت کنه. در ضمن بعضی از سایت های اینترنتی مثل گروه وکلای یاسا هم در این مورد می تونند کمک کننده باشند.
عزیزم فکر نکن که دوباره نمی تونی عاشق بشی یا عشق های بعدی ات به شدت این عشق نخواهند بود. این ها همه افسانه هستند و از واقعیت دورند. منطقی و با اولویت دادن مصلحت شخصی خودت تصمیم بگیر و از خودت و حق و حقوقت محافظت کن.
نیکیا (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95), zendegiye movafagh (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
از همه بزرگواراني مه وقت گذاشتيد و راهنمايي فرموديد متشكرم
زندگي دخترم برام خيلي مهمه به هيچ قيمتي حاضر نيستم از دست بدمش
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
Amina (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (چهارشنبه 15 اردیبهشت 95)
تشکرشده 28 در 13 پست
دوست عزیز،شما طلاق نگیر سر خونه زندگیتم بمون ،ولی کاری به شوهرت نداشته باش بهشم بگو من طلاق نمیگیرم توم هر کاری دلت میخوادبکن،اینقدم محبت نکن یه مدت غذا درست نکن بهش نچسب بی محلی کن خیلی کم حرف بزن، خودش اینارو که ببینه یکم از شما نا امید میشه احساس میکنه که شمام ازش دور شدید اونوقته که ایشون طرف شما میان،شمام تا خودت نخوای کسی نمیتونه پروانه شما رو باطل کنه،کارری به کار همسرتون نداشته باشین انگار که طلاق گرفتین ولی سر زندگیتون بمونین
تشکرشده 953 در 325 پست
نمیدونم مدیرهمدردی وسایر کارشناسای تالار سرشون خیلی شلوغه یاواقعا نمیخوان جواب بدن.بعضی از تاپیکها اگه مراجعه کننده ول کنه کارشناس ول کن نیس.ولی اینجا در مورد زندگی موفق عزیز هرچی میخواد باهاشون تماس بگیره نمیشه اونها هم جوابی به ایشون نمیدن.من و بقیه کاربرا نظرشخصی خودمونو میدیم وحالا این بنده خدا مونده به نظر کدوم کاربرعمل کنه چه بسی اگه میدونست که جاش اینجانبود
zendegiye movafagh (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95)
تشکرشده 224 در 94 پست
مرگ آرزوهای عزیز، مقایسه ای که شما بین مراجع کردید درست نیست. استارتر این تاپیک سالها عضو انجمن است و یادمه دوره هایی هم عضو انجمن آزاد بود و مطمئنم که به اندازه کافی اینجا از کارشناسان مشاوره گرفته. اما نکته اینجاست که به حرفهای مشاوره عمل کردن خیلی مهمتر از مشاوره گرفتن است.
این خانم واقعا تحت فشار هستند و من هم این رو قبول دارم اما دقت کنید که بخشی از این فشار رو خودشون با کمل میل قبول کردند و منفعلانه صبور هستند.
حتی شروع این تاپیک با موج زیادی از احساس ایشون همراه است، شما به عنوان تاپیک نگاه کن، من اصلا نمی فهمم چطور میشه آدم تصمیمهاش رو دائم عوض کنه. به نظرم دیگه ما راهنمایی کنندگان بیشتر از این نباید ایشون رو با احساسشون همراهی کنیم.
در ثانی یک مشاوره خبره هیچوقت به مراجعش نمیگه طلاق بگیر یا نگیر، بلکه راهنمایی هاش رو میکنه و تصمیم رو به عهده خود مراجع میذاره.
tavalode arezoo (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95), zendegiye movafagh (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95)
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
دوستان عزيز من چندين بار با مديريت مشورت كردم و ايشون در جريان كارهاي من هست و هر دفعه كاملا از نتيجه مشورت راضي بودم
اما اين دفعه ظاهرا مشكلي پيش اومده كه نتونستن تاپيك من رو بخونن
روز اول كه اين تاپيك رو زدم انقدر تحت فشار و ناراحتي و عصبانيت بودم كه ميخواستم جدا شم اما اومدم اينجا تو اين دو سه روز كه حرفامو زدم و همدلي دوستان باعث شد كمي آرومتر بشم
حالا دوست دارم منطقي تصميم بگيرم طوري كه آينده بچم به خطر نيفته و خودم كمترين آسيب ممكنه رو ببينم
باز هم ازتون ممنونم و از مديريت سايت به خاطر ايجاد اين فضاي خوب و مفيد تشكر مي كنم و اميدوارم زودتر بتونم از راهنماييشون استفاده كنم
- - - Updated - - -
من الان متوجه شدم وجه به حسابم برگشته و تراكنش ناموفق بوده بايد دوباره انجام بدم
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
ویرایش توسط zendegiye movafagh : پنجشنبه 16 اردیبهشت 95 در ساعت 11:01
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)