به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 50 نخستنخست 1234567891011121314243444 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 492
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    برای اینکه پستم اسپم نشه اجازه میخوام که سوالاتی رو هم برای صندلی شما مطرح کنم و پیشاپیش ازتون عذر میخوام اگر از بعضیهاش ناراحت شدین(میتونین پاسخشون رو ندین، به هر حال ما باید سعی کنیم سوالات سوزاننده باشه):
    1.شخصیت حقیقی شما هم مثل مجازیش اینقدر لطافت داره؟ اگر خیر پس این همه انرژی برای تلطیف رو از کجا میارین و اگر بله تابحال دوستان مذکرتون و یا برادراتون بهتون نصیحت یا توصیه یا اعتراضی برای رفع این لطافت بیش از حد نکردن؟
    2.شما شده تا بحال کسی رو به خاطر مذهبی نبودنش یا کاملا بی اعتقاد بودنش به خداوند طرد کنین؟ شده چنین کسی ازتون کمکی بخواد و شما به همون دلیل ردش کنید؟(حالا هر نوع کمکی که باشه)
    3.شما تا بحال "در واقع امر" در خودتون دیدین که کسی رو از بین ببرین؟ (نه فقط حرفش رو زدن بلکه این حالت که دست و پای طرف رو ببندن و بذارن جلوتون و یه کلت پر بدن دستتون و بگن اجازه کشتنش رو دارین)، چه کسی رو؟
    4.از بعد از بلوغ فکریتون تا بحال از دهانتون کلمات رکیک به دیگران گفته شده یا نه؟ به خودتون در یک ماه اخیر چنین کلماتی گفته شده یا نه؟
    5."در واقع امر" شده که در فضایی مجازی خانمی رو مناسب شروع آشنایی به قصد ازدواج تشخیص داده باشین؟ تقاضای چنین آشنایی رو دادین؟ اگر نه دلیلش فقط توصیه بعضی مشاوران بوده یا دلایل اقتصادی و خانوادگی و ... داشته؟
    6.آیا همه افراد مذهبی رو با اخلاق حسنه میدونین؟ آیا مذهب رو ضامن اخلاق میدونین؟(من منظورم همون افرادیه که مناسک مذهبیشون رو کاملا به جا میارن پس لطفا نپیچونین که مذهبی واقعی قطعا اخلاق حسنه داره!)
    7.از ظاهرتون رضایت دارین؟ هیچوقت به فکر ایجاد تغییراتی در ظاهرتون افتادین؟
    8.آیا "در واقع امر" هرگز غبطه موقعیت مادی زندگی افرادی رو که زمانی باهاشون هم رده بودین نخوردین؟ از موقعیت فعلی زندگیتون چند درصد راضی هستین؟ لطفا جنبه های معنوی رو لحاظ نکنین منظورم فقط جنبه های مادی و ملموسه.

    فعلا همینا رو داشته باشین تا اگر بعدها فرصت شد دوباره خدمت برسیم.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  2. 8 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), paiize (دوشنبه 07 دی 94), فدایی یار (دوشنبه 07 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), محیا ناز (دوشنبه 07 دی 94), باغبان (دوشنبه 07 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام دوباره
    1.کی نوبتتون تموم میشه پس؟؟؟؟مگه ننوشته بودین چهارم؟؟؟ببنیدمامدیرمدبرمی خوایم واسه تاپیک!!!قبلا شده مدیران تاپیک رواینقدرازمدیریتشون ایرادگرفتیم که دیگه واسه بستن تاپیک پیداشون نشد!!!
    2.اگه خانمهابهترنیستن پس یعنی آقایون بهترن؟؟؟به نظرتون چقدرمردسالارهستید؟؟؟
    3.به نظرتون وقتی واردزندگی مشترک بشین بازهم این همه شعرازگل وبلبل وچهچه و...میزنید؟؟اگه نزدید میایدتوی تالاربگید؟
    4.روزی چندساعت ترانه گوش میدید؟؟نگیدمیانگین یک ساعت مثل تالاراومدنتون که این یکی اصلا قابل باورنیست!!چون یه جمله میگیدباده بیت ترانه!!!
    ممنون
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), فدایی یار (دوشنبه 07 دی 94), باغبان (دوشنبه 07 دی 94)

  5. #33
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

    جناب اثر راشومون عزیز و خانم پاییزه گرامی


    دیدید که درفیلم ، در جنگ های باستان - گلادیاتورها می خواستند وارد مبارزه بشند ، میومدن می گفتند کسی هست با ما مبارزه کنه !!

    مثلا طرف می گفت شما که تو صف اول هستی دوست نداری وارد مبارزه بشی !!!

    ما هم در پست اول منظورمون این بود ( بالاخره فیلم زیاد می بینیم ) - از طرفی ما لیستی اعلام نکردیم و نخواهیم کرد !!

    اگر فرد به فرد جلو بریم بهتره - مثلا قرار بود به بنده خدایی اول شرکت کنند ، بنابر بر دلایلی ، فرمودند نوبت منو بعدا بزارید !

    احساس کردم - اگر لیستی ارائه دهیم ، امکان دارد تداخلی صورت بگیره و برنامه خراب بشه - از طرفی مثلا امکان دارد ، در اون تاریخ مشکلی پیش بیاید و برنامه انجام نشود !

    و یا امکان دارد مثل خودم صندلی داغش طولانی شود !!!


    جناب اثر راشومون معذرت می خواهم از این سو ء برداشت - از طرفی اگر جناب admin عزیز ، وقتشو داشتند و دعوت ما را پذیرفتند - اگر اون روز شما کم رنگ بودید - باغبان با هزینه شخصی خوش شما را پررنگ خواهد کرد

    نگران نباشید !! ( باز معذرت می خوام )


    .......................

    در مورد نوبت بنده - واقعیتش ما قرار بود روز جمعه تمام کنیم ، ولی حرف شما را گوش کردیم و گفتیم یه روز کمه و نوبت خودمون را تمدید کردیم

    بعد عاقبت ما شدش این :





    از طرفی الان شما دو بزرگوار هم سئوالات زیبایی پرسیدید ، باید پاسخ بدهم ( ان شالله بعد از فدایی یار )

    سعی می کنم تا امشب برا خودم را تمام کنم ( اگر موفق شدم ) - ان شالله بریم سراغ خاله قزی !!


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 07 دی 94 در ساعت 17:08

  6. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), من می دونم (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  7. #34
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فدایی یار نمایش پست ها

    ادامه.......... :

    25-راز محبوبیت خودتون در سایت همدردی رو چی می دونید؟(بین خودمون می مونه قول میدم :) )

    فدایی یار عزیز ، البته این راز هست ولی مجبورم بگم :)

    وسایل کوهنوردی را خودت آماده کن - سپس بیا تهران - برو کوه دماوند - وقتی رسیده به قله اش - یه سنگ گنده خاکستری مایل به بنفش هست :)

    زیر اونو خالی کن با بیل - یه گیاه هست - اونو بر دار بزار تو کوله پشتیت - سپس بیا پایین از قله - برو تو جنگل های استان گلستان - یه گراز اون جا هست - بری اونجا می یاد سراغت

    باهاش مبارزه کن - وقتی شکستش دادی با انبردس دندونش بکش - و اون دوندون را بنداز تو کوله پشتیت !

    سپس بلط بگیر برو چین : استاد جی شو چی را پیدا کن - هنگامی که خوابیده برو سیبیلش را بککن = سپیس اون را هم بنداز تو کوله پشتیت - سپس به سمت دریای سرخ حرکت کن

    یه لیوان آب از اون جا بر دار و با چیزهایی که در کوله پشتیت داشتی ترکیب کن - و همه رو بریز تو یه ظرفی - بعد برو خونه خودتون - هر صبح نا آشتا یه قاشق بخور

    این بود رمز موفقعیت و محبوبیت من

    ..............................

    26-تا حالا با فرد مورد علاقتون زیر بارون راه رفتید؟اگه خیر بهش فکر کردید؟به نظرتون چه حسی داره؟

    باید فرد مورد علاقه تعریف بشه ( پسر یا دختر ) - اگر منظورتان دختر و یا معشوق زمینی از نوع مونث هست ، خیر

    ولی اگر منظورتون یه دوست از جنس خودم هست - بله - من با یکی از دوستانم وقتی بیرون میرم - چیزهایی زیادی ار ایشون یاد می گیریم - تو بارون هم زیاد با هم مناظره و بحث کردیم

    حس آرامش و حس دور از دنیا ی دنیوی ها !!

    خیلی خوششانس هستم که این فرصت به رسیده که بتونم یاد بگیرم - مثل الان که دارم لذت می برم با شما صحیت می کنم .

    ....................

    27-دوست داشتید الان نسبت به سنتون در گذشته بودید یا اینده؟اگه به عقب بر می گشتید زود تر ازدواج می کردید در همون سنین پایین؟

    زمان حال را دوست دارم - چون حکمت خداوند بوده و باید راضی باشیم .

    در مورد سئوال دومتون : اگر شرایط ازدواج را داشتم - چرا که نه !

    ...............................


    28-شما در سایت همدردی وقتی زیر پستی لایک می زنید چه منظوری دارید(منظورم این هست زیر کدوم پست ها فقط لایک می زنید)؟وقتی تشکر می زنید چه منظوری دارید؟وقتی هر دوشو می زنید چه منظوری دارید؟

    دلیل مدیریتی داره ( از این بیشتر نمی تونم باز کنم )

    ..............................


    29-توی سایت همدردی فردی هست که به نظرتون جاش خیلی خالی باشه؟

    بله - یکی از دوستانم ( اگر منظورتان افراد خارج از تالار هست )

    اگر منظورتون از اعضای تالار هست - واقعا جای محمد 93 خالی هست .
    ..........................................

    30-در دنیای مجازی شده با فردی دوست بشید(چه خانم چه اقا) و یک روز بی خبر شما رو برای همیشه گذاشته باشه رفته باشه !! و خیلی دوست داشته باشید شده لااقل خبر سلامتیشو می دونستید؟

    فعلا خیر

    .......................

    31-اگه ازدواج کنید به خانمتون میگید شما باغبان همدردی هستید؟چرا؟

    اگر لازم باشه شاید این کار را بکنم

    بره مقاله های منو بخونه :)

    ........................


    32-از اون جایی که هیچ فردی کامل نیست ولی هر فردی میتونه خیلی از خلقیاتی که ما دوست داریم رو داشته باشه ویژگی هایی که از دوستان مختلف همدردی دیدید و خیلی دوست دارید همسرتون حتما اونا رو داشته باشه چیه و راجب مردا خودتون داشته باشید..می تونید اگه خواستید از اون فرد اسم نبرید و فقط ویژگی ها رو بگید ولی اسم ببرید بهتره؟(مثلا من از فلان خانم همدردی یاد گرفتم که دوست دارم همسرم حتما شخصیت محکمی داشته باشه و برای رسیدن به هدف هاش تلاش کنه... یا مثلا از فلان شخص که خیلی وفادار باشه و.... یا از اقای باغبان که همه رو دوست داشته باشم اقای باغبان هم از استادش یاد گرفته !!!زنده باد استاد)

    من نمی تونم اسم ببرم بنابر مسائل مدیریتی و شخصی !

    ولی از تک تک اعضا نکات خوبی یاد گرفتم - یاد گرفتم نباید نا امید باشم - یاد گرفتم باید به پدر و مادرم احترام بزارم - اگر اونها باز هم منو درک نکردند ، باید همیشه سعه صدر داشته باشم -
    یاد گرفتم وقتی رفتم خواستگاری - برای رسیدن به اون دختر بچنگم و زود نا امید نشم - یاد گرفتم اگر دختری به من ابراز علاقه کرد - اگر شرایط ازدواج را داشتم برم زندگیم را فدایش کنم
    یاد گرفتم یعضی موقع باید قاطع باشم ! - یاد گرفتم یه عاشق باشم - یاد گرفتم مرغ همسایه غاز نیست - یاد گرفتم نباید نا امید بشم و ............ همه را دوست داشته باشم

    یاد گرفتم به فکر تشنگی گل ها باشم و .................

    ...........................

    33-فیلم و سریال می بنید؟موسیقی و اهنگ چطور؟

    بله

    ...................

    34-تا حالا توی زندگیتون اتفاقی افتاده مثلا تصادف بیماری یا هرچی که باعث شده بشه از اون موقع به بعد به خدا نزدیک تر شده باشید و خیلی خیلی از نزدیک تر خدا رو حس کرده باشید؟اون موقع به خدا چی قولی دادید اگه جواب مثبت بود؟

    بله - یه بار داشتم غرق می شدم - یه بارم پدرم و مادرم بیمارستان بستری شدند - چند وقت پیش هم برادرم در بیمارستان بود و ............

    فهمیدم باید قدر همو بیشتر بدونیم - از هم استفاده کنیم - مراقب عمرمون باشیم ( به خدا قول دادم در حد توانم سعی کنم بیشتر مراقب خودم و اطرافیانم باشم و بیشتر در کنار هم باشیم )

    ................................

    35-تا حالا شده توی زندگیت به بن بست برسی و خسته شی از موندن شده یک ساعت حتی به خودکشی فکر کنی در حد یک ثانیه؟اون موقع چطوری خودتو اروم کردی؟

    خیر

    ......................


    36-وقتی در یک مکانی..مثلا مذهبی...یا عمومی..یا سیاحتی هر چی... یک زوج جوان رو میبینی چه حسی بهت دست میده؟

    احساس خوشبختی و آرامش - از اینکه دو جوون هم دیگر را پیدا کردند و شاد هستند و خوش به سعادتشون که در این مکان هستند و عبادت می کنند .

    ................................

    37-ایا به این فکر کردی که یک روز از همدردی برید واسه همیشه؟با خدحافظی یا بی خداحافظی؟ اگه یک روز دیدیم توی سایت فعالیتتون کم شده و هیچ خبری ازتون نیست با خودمون چه فکری کنیم؟یعنی سالمید؟یا نگران شیم؟

    بله - خداحافظی موقت چند بار کردم - ولی اگر بخوام کامل برم خداحافظی رسمی نمی کنم . ( نگران نباشید - تازه خوشحال باشید ! )

    ...........................................


    38-خواننده و بازیگر و فوتبالیست مورد علاقتون؟

    خواننده محمد اصفهانی
    بازیگر ( پرویز پرستویی - حمید جبلی )
    فوتبالست : فوتبال مهدوی کیا - رضا شاهروری را خیلی دوست داشتم

    ................................

    39-اگه می خواستید به عنوان یک دوست یک توصیه یک نصیحت یک پند هر چی که فکر می کنید میتونه کمکم کنه بهم بگید یا کلی به همه بگید و اویزه گوشمون کنیم چیه؟

    من کسی نیستم که بخوام نصیحت کنم - چون شما فرمودید میگم : هیچ وقت نا امید نباش ، چون نا امید با مرگ هیچ فرقی نداره
    سعی کن در حد توانت به خدا و یارش نزدیک بشی !

    .............................................

    40-اگه فقط یک نفر دیگه می تونست روی صندلی داغ بشینه کی رو انتخاب می کردید به عنوان نفر بعد و اخر ؟

    سئوال شما باز شخصی میشه و انتخاب من یاعث میشه در حق دیگران ظلم کنم . ( ببخشید )

    .......................

    41-اون قدر اسم واقعیتو دوست دارید که اگه اون اسم خودتون نبود اونو واسه فرزندتون انتخاب می کردید؟

    بله

    ..........................

    42-راجب انتخاب نام فرزند اگه با همسر ایندتون به مشکل بخورید در نهایت اسم انتخابی خودت رو انتخاب می کنی یا همسرتون؟

    با دیپلماسی قضیه را حل می کنم ! ( نه با جنگ و دعوا )

    ......................

    43-تا حالا شده واسه خاطر پول !!! یا بهتره بگم نداشتن پول پا روی دلت بذاری و از چیری که دوست داشتی صرف نظر کنی ؟(کلا هم مادی هم معنوی )

    مادی : بله

    معنوی : معنویت با پول ؟!!!!!!!!

    .......................


    44-نشانه ی عشق واقعی یک مرد به یک زن چیه؟ و تفاوتش با هوس چیه؟

    برای هر شخصی فرق میکنه - نمیشه جواب جامع داد !

    ............................

    45-اگه یک دختر خانم دسته گل داشتید که الان سن ازدواجش بود و دو خواستگار داشت با شرایط دقیقا یا تقریبا یکسان! با این تفاوت یکی با مدرک دکترا و استاد حق التدریسی ! و سرمایه اندک ..ولی یکی لیسانس با چهره ی شناخته شده در بازار و وضع مالی نسبتا خوب و دخترتون میگفت هرچی بابای باغبانم بگه شما کدومو انتخاب می کردید؟

    مدرک تحصیلی - پول - چهره شناخته شده و ....... نشون از خوب بودن و یا درک بالا و ..... نیست

    باید شرایط همسری دختر باغبان را ! داشته باشه .

    ..............................

    46-به طالع بینی ماه های تولد اعتقاد داری؟چرا؟

    طالع بینی یه بحث کلی داره و جای خودش را می خواهد - من 40 درصد قبول دارم !

    به نظرم چیزهای کلی میتونه درست باشه - ولی نه چیزهایی جرئی !

    مثلا یه مادری در اهواز زندگی میکنه - و یه مادری در تبریز و یه جای سرد - مثلا بچه ماه دی به دنیا می آید ( زمستان )
    آیا می تونیم بگیم هر دو دی مایی هستند ! - میزان نور رسیده شده به مادر - میزان آب و هوا - تغذیه و ... مهمه

    ولی کلیات شاید درست باشه ( نظر خودم بود - شاید اشتباه باشه )


    ( کشور - منطقه - تغدیه و ...... مهمه )

    .........................

    47-برای اولین تولد همسر ایندتون چه هدیه ای دوست دارید بخرید؟و چجوری بهش تبریک می گید؟

    باید ببینم ایشون به چی علاقه هست ! - اون هدیه را کادو میکنم و همراه با یه شاخه گل رز و با یه شعر تقدیم ایشون می کنم

    و بهش میگم :

    چو نیلوفر ،،، عااااشقانه
    چونان می پیجم ،،، به پای تو ،،،،
    که سر تا پا ،،
    بشکفد گل
    در وجود نازت




    .............................................

    48-به خواستگاری سنتی اعتقاد داری یا مدرن یا تلفیقی ؟چرا؟

    نمیشه باسخ جامعی داد - باید با شرایط و موقعیت های بوجود آمده به این سئوال پاسخ داد !!!!

    ولی با آشنایی دختر و پسر بدون اجازه پدر و مادر مخالفم !!! ( به مدت طولانی و برا ی ..... )

    مگر اینکه شما مثلا خودتون یه دختر را پیدا می کنید - می تونید از ایشون اجازه بگیرید مودبانه و سپس مراحل بعدی شناخت را بهتره ! با حضور خانواده ها صورت بگیره

    و با اجازه خانواده ها اون موقع می تونید مراحل آشنایی یا مشاوره را ادامه بدید .

    متاسفانه الان - پسر میره خواستگاری یه دختری و مردم میگن اون دختر نامزد داره !!

    ولی نامزدی یعنی بعد از عقد ، و متاسفانه خیلی ها نمی دونند !!!

    .....................................

    49- تا حلا شده به مرحله یا معنویات برس که روح توی وجودت سنگنی کنه و بخوای بری پیش خدا از شوق ؟

    شخصی و پاسخ داده نمیشه ( معذرت )

    ......................


    50-در انتها حقیقتا اگه سوالی بود که دوست داشتید کسی بپرسه و نپرسید !!! خودتون بپرسید و جواب بدید ؟:)

    خیلی سئوال بود که می تونستید بپرسید !!

    ولی تشکر کنم ازشما آقای فدایی یار .


    ...............................
    (ضمنا اگه بازم سوالی به ذهنم اومد بازم این جا خواهم پرسید...از وقتی که با نهایت دقت واسه جواب دادن به سوالام صرف می کنید ممنوم دوست خوبم جناب باغبان..باغ زندگیت همیشه سرسبز باشه ان شاالله)

    مرسی فدایی جان - ( ممنون بابت همه چیز )

    یا حق .



    ................

    - - - Updated - - -


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 07 دی 94 در ساعت 21:11

  8. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), من می دونم (پنجشنبه 08 بهمن 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)

  9. #35
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها

    برای اینکه پستم اسپم نشه اجازه میخوام که سوالاتی رو هم برای صندلی شما مطرح کنم و پیشاپیش ازتون عذر میخوام اگر از بعضیهاش ناراحت شدین
    (میتونین پاسخشون رو ندین، به هر حال ما باید سعی کنیم سوالات سوزاننده باشه):



    سلام

    خیلی ممنون از حضور شما - باغبان ها از دست کسی ناراحت نمیشند :)


    1.شخصیت حقیقی شما هم مثل مجازیش اینقدر لطافت داره؟ اگر خیر پس این همه انرژی برای تلطیف رو از کجا میارین
    و اگر بله تابحال دوستان مذکرتون و یا برادراتون بهتون نصیحت یا توصیه یا اعتراضی برای رفع این لطافت بیش از حد نکردن؟

    برای اینکه لطیف باشیم ، باید عاشق باشیم - وقتی عاشق کائنات باشیم - از حرکت برگ ها هم لذت می بریم چه برسه از انسانها ..
    پس یه چیز درونی هست ! وقتی از درون در حد توانمان این جوری باشیم دیگه همیشه انرژی داریم - همیشه شوق اون را داریم که برای دیگران و در خدمت دیگران باشیم !
    من سعی کردم مسیر زندگیم در این راه باشه ( در حد توانم )

    آدم میتونه در عین واحد : هم باغبان باشه و هم گل رز - ولی خیلی ها دوست دارنند یکی از این ها باشند !

    من خب چون خواهر ندارم - سعی می کنم در همه کارها به مادرم کمک کنم ( آشپزی - کارهای منزل یا بیرون از منزل و ...... )

    ..................................


    2.شما شده تا بحال کسی رو به خاطر مذهبی نبودنش یا کاملا بی اعتقاد بودنش به خداوند طرد کنین؟ شده چنین کسی ازتون کمکی بخواد و شما به همون دلیل ردش کنید؟(حالا هر نوع کمکی که باشه)

    خیر
    میزان اعتقاد هر شخص به خدا و دستوراتش - به معرفت شخص ربط داره ،،
    من سعی می کنم کمک حال طرف باشم ( در حد توانم )

    ................


    3.شما تا بحال "در واقع امر" در خودتون دیدین که کسی رو از بین ببرین؟
    (نه فقط حرفش رو زدن بلکه این حالت که دست و پای طرف رو ببندن و بذارن جلوتون و یه کلت پر بدن دستتون و بگن اجازه کشتنش رو دارین)، چه کسی رو؟

    خیر - اعتقاد به دیپلماسی و مذاکره و مناظره دارم :)!!
    اهل دعوا نیستم !

    .............................


    4.از بعد از بلوغ فکریتون تا بحال از دهانتون کلمات رکیک به دیگران گفته شده یا نه؟ به خودتون در یک ماه اخیر چنین کلماتی گفته شده یا نه؟

    خیر - من تا به این سن ، الحمد الله ، حرف های که دیگران تو خیابون می زنند و متاسفانه عادی هم شده - نزدم !!

    ...........................

    5."در واقع امر" شده که در فضایی مجازی خانمی رو مناسب شروع آشنایی به قصد ازدواج تشخیص داده باشین؟
    تقاضای چنین آشنایی رو دادین؟ اگر نه دلیلش فقط توصیه بعضی مشاوران بوده یا دلایل اقتصادی و خانوادگی و ... داشته؟

    بله

    ولی تقاضای چنین آشنایی را ندادم - ولی بوده موردی که ، حس کنم ،، می تونه یارم باشه !

    ..............................


    6.آیا همه افراد مذهبی رو با اخلاق حسنه میدونین؟
    آیا مذهب رو ضامن اخلاق میدونین؟(من منظورم همون افرادیه که مناسک مذهبیشون رو کاملا به جا میارن پس لطفا نپیچونین که مذهبی واقعی قطعا اخلاق حسنه داره!)

    خیر

    می دونم منظورت چیه !

    باید اول مذهب تعریف میشه ! طرف میگه من شیعه هستم - خب شیعه یعنی چی ؟
    شیعه یعنی پیرو - خب عزیز من تو که شیعه هستی پیرو کی هستی ( شیطان یا خدا ! )

    سئوال شما خارج از تالار همدردی هست ! - دو کتاب جواب داره !
    ولی سعی کردم پاسخ بدم
    .................................

    7.از ظاهرتون رضایت دارین؟ هیچوقت به فکر ایجاد تغییراتی در ظاهرتون افتادین؟

    بله - هر چی از دوست رسد نیکوست !


    .................

    8.آیا "در واقع امر" هرگز غبطه موقعیت مادی زندگی افرادی رو که زمانی باهاشون هم رده بودین نخوردین؟
    از موقعیت فعلی زندگیتون چند درصد راضی هستین؟ لطفا جنبه های معنوی رو لحاظ نکنین منظورم فقط جنبه های مادی و ملموسه.

    سال ها ی سال های پیش بعضی موقع ها غبطه می خوردم - بله - ولی الان نه !
    راضی هستم الحمد الله ( برا شخص خودم و تنهایی خودم ! )


    .........................

    فعلا همینا رو داشته باشین تا اگر بعدها فرصت شد دوباره خدمت برسیم.

    مرسی از این که وقت گذاشتید و سئوال های خودتون را مطرح کردید
    ممنون .

    افرادی که اعلام آمادگی کردند : باغبان - خاله قزی - خانم پاییزه - خانم گیسو کمند - خانم عشق آفرین - خانم سوده و ..................

    در حال مذاکره با آقای مسافر زمان - مدیر همدردی و ..... هستیم

    ولی اگر اجازه بدبد لیست و تاریخی مشخص نکنیم ( ببخشید )



    ......


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 03 مرداد 04 در ساعت 05:36 دلیل: حذف عدد تقریبی سن :)

  10. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 08 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 09 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), من می دونم (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  11. #36
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها

    سلام دوباره

    سلام پاییزه خانم - خیلی ممنون از حضور مجددتون

    .................

    1.کی نوبتتون تموم میشه پس؟؟؟؟مگه ننوشته بودین چهارم؟؟؟

    بی زحمت رجوع کنید به پست شماره 33 ممنون .

    ......................................

    ببنیدمامدیرمدبرمیخوایم واسه تاپیک!!!قبلا شده مدیران تاپیک رواینقدرازمدیریتشون ایرادگرفتیم که دیگه واسه بستن تاپیک پیداشون نشد!!!


    ما زورمون به شما خانم ها نمی رسه ( اسم یه کتاب هست - کناب در مورد افسانه ها و خیالات یه مرد - که درمان شد )

    دور از شوخی ، با ما مهربان باشید ( مرسی )


    .............................................

    2.اگه خانمهابهترنیستن پس یعنی آقایون بهترن؟؟؟به نظرتون چقدرمردسالارهستید؟؟؟

    جواب سئوال شما مشخصه ، خانم ها در کارهای منزل و بچه داری می تونند بهتر باشند ( هههههه )

    ولی در کل :

    شاید فراموشتون شده !
    یک عمر کم نیست !!



    من اعتقاد به خانواده سالاری دارم ، پاییزه خانم

    در خانواده سالاری کسی رئیس نیست - همه برای هم - همه فدای هم - همه هم نفس هم !

    .........................


    3.به نظرتون وقتی واردزندگی مشترک بشین بازهم این همه شعرازگل وبلبل وچهچه و...میزنید؟؟اگه نزدید میایدتوی تالاربگید؟

    بله - من آدم احساسی و عاطفی هستم

    من اعتقاد دارم تمام مشکلات یه مرد باید قبل از منزل خالی بشه - و وقتی مرد وارد خانه میشه باید فقط با همسرش باشه - حالا شعر هم توش باشه که عالی هست !!

    ......................


    4.روزی چندساعت ترانه گوش میدید؟؟نگیدمیانگین یک ساعت مثل تالاراومدنتون که این یکی اصلا قابل باورنیست!!چون یه جمله میگیدباده بیت ترانه!!!
    ممنون

    چند ساعت خیلی زیاده پاییزه خانم - مگه می خوام کنسرت بزارم

    بیشتر آهنگ آروم گوش میدم ( بدون کلام )


    ممنون از حضور شما .

    ...............


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 08 دی 94 در ساعت 00:29

  12. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 08 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (چهارشنبه 09 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), من می دونم (پنجشنبه 08 بهمن 94)

  13. #37
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array








    سلام


    تشکر می کنم از همه عزیزان

    ممنون به خاطر سئوال های خوبتون - واقعا استفاده بردم

    تشکر می کنم از خاله قزی - خانم پاییزه - محیا خانم - محمد رضا 164 - ام رضا - فدایی یار - خانم گیسو کمند - اثر راشومون عزیر و دیگر دوستان

    پرونده صندلی داغ خودم هنوز بازه ! - شاید بعضی از دوستان سئوالی داشته باشند


    برا تنوع هم که شده می ریم سراغ قربانی دوم

    یعنی خاله ی خوب همدردی

    یعنی خاله قزی عزیز .


    ................................................


    خاله قزی عزیز می خوام یه جوری به من و دیگر دوستان بگی - خط قرمزت در سئوال ها چیه !

    از چی سئوال ازت نپرسیم

    اگر زحمتی نیست اون خط قرمز ها را بگو - و اگر خط قرمزی نداری که دیگه صد آفرین داری و قربانی خوبی میشی


    حالا به من بگو نظرت چیه ؟




    ................................


    برا تفریح هم شده - تا شما سئوال بالا را پاسخ بدی بیا اینو جواب بده خاله ی خوب من


    1 ) با کلمات زیر یه قصه حداکثر 5 خطی بگو که کلمات زیر توش باشه :

    باغبان - ام رضا 91 - آقا گرگ ِ - شنگول و منگول


    تا ببینیم بعدش چی میشه
    .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 08 دی 94 در ساعت 02:10

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 09 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (چهارشنبه 09 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94)

  15. #38
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خط قرمز ندارم کلا توی تعطیلات تابستونی هستم راحت باشید هرچی میخواین بپرسین

    جوووووووون عزیزت دیگه اسم شنگول و منگول رو نیار باغبان این مهدیه سادات دخترم رو میگم منو کشته هرشب میگه شنگول و منگول قصه شون رو تعریف کن

    یکروز شنگول و منگول توی خونه شون داشتن بازی میکردن
    یکهو زنگ در خونه زده شد شنگول برگشت گفت:یعنی کی میتونه باشه؟!!
    یکهو دید این باغبان قلمبه (غول شرینی)با ام رضا 91 اومدن مهمونی
    خدا سر هیچکی نیاره این دوتا گسنه(چند درجه از گشنه بالاتر) گیر گرگ بیابون نیوفتن
    هیچی دیگه در خونه باز شد و این 2تا گسنه همه شیرینی و خوردنی ها رو خوردن.
    پایان
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (چهارشنبه 09 دی 94)

  17. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام خاله قزی...اول اینکه باآواتارت همه روشوکه کردی!!!
    1.اخلاقی ازخودت که میدونی بده چیه؟
    2.اخلاقی که خوبه؟امابقیه نمیدونن؟
    3.خانمت میدونه عکسش روگذاشتی واسه آواتاراینجا؟؟؟!!!
    4.چقدربه اون هدفی که میخواستی رسیدی؟
    5.دلت واسه چه دوره ای اززندگیت تنگ میشه؟
    6.آخرین باری که ازکسی ناراحت شدی کی بود؟چیشد؟بخشیدی؟(ازبچه های تالارهم اگه بودبگو)
    7.آخرین کاری که فقط واسه رضایت خداکردی چی بود؟؟؟فقط خدا...

    فعلاهمین

    پ.ن:تاپیک ندیده بودیم اینجوری !!!مگه میشه هروقت هرکی خواست نوبتش تموم شه؟؟؟؟مگه داریم؟؟؟؟؟
    یه ذره نظم لازمه...راستی چراپستهای صندلی داغ توی آخرین ارسالها دیده نمیشه؟؟؟مدیرمحترم تاپیک پیگیری کنید...البته اگه نمیگیداینجوری بهتره!!!!!!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 09 دی 94), miss seven (جمعه 14 اسفند 94), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (چهارشنبه 09 دی 94), عشق آفرین (چهارشنبه 09 دی 94)

  19. #40
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام خاله قزی...اول اینکه باآواتارت همه روشوکه کردی!!!
    1.اخلاقی ازخودت که میدونی بده چیه؟
    2.اخلاقی که خوبه؟امابقیه نمیدونن؟
    3.خانمت میدونه عکسش روگذاشتی واسه آواتاراینجا؟؟؟!!!
    4.چقدربه اون هدفی که میخواستی رسیدی؟
    5.دلت واسه چه دوره ای اززندگیت تنگ میشه؟
    6.آخرین باری که ازکسی ناراحت شدی کی بود؟چیشد؟بخشیدی؟(ازبچه های تالارهم اگه بودبگو)
    7.آخرین کاری که فقط واسه رضایت خداکردی چی بود؟؟؟فقط خدا...

    فعلاهمین

    پ.ن:تاپیک ندیده بودیم اینجوری !!!مگه میشه هروقت هرکی خواست نوبتش تموم شه؟؟؟؟مگه داریم؟؟؟؟؟
    یه ذره نظم لازمه...راستی چراپستهای صندلی داغ توی آخرین ارسالها دیده نمیشه؟؟؟مدیرمحترم تاپیک پیگیری کنید...البته اگه نمیگیداینجوری بهتره!!!!!!!!
    1.مثال بخوام بزنم اینکه خودم رو مقایسه میکنم بعضی وقتها زود خسته میشم اونقدر که زحمت میکشم مثلا پیشرفت نمی کنم البته الان بهتر شدم کمتر رفتار سینوسی دارم.

    2.احساساتی هستم و بد کسی رو نمیخوام بعضی وقتها هم فیلم عاشقانه و گریه دار میبینم گریم میگیره بیشتر وقتها

    3. آره توی تلگرام چون کانال مقالات رواننشاسی زدم واسه اینکه عضو جمع کنم الکی یکبار عکس یک دختر خانوم دماغ عملی گذاشتم مثلا این عکس منه بیان توی کانال خودم عضویت بزنن هیچی دیگه چندشب قبل خانومم دیده گیر داده این کیه!!حالا بیا و ثابت کن واسه بالا بردن اعضاء بوده از شانس بد من حذفم نمیشه هیچی دیگه تا چند روز بازجوئی شدم

    4.قراراه عیدی خدا بخواد جگرکی و کبابی بزنم در کنارش شغل ایزوگام فروشی خودم رو نگهدارم.3دوست دارم برم دانشگاه روانشناسی بخونم البته اگر مغازه ام رو بزنم اینجوری میتونم به هموطنام خدمت کنم البته با احتیاط توی زندگیم هم سعی میکنم آدم باشم حداقل برای دخترم الگوی خوبی باشم(گرچه آدم نمیشم)

    5.یک زمانی مسنجر بیلوکس(beyluxe) اونموقع طرفدار موسی شون بودم یادش بخیر برای خودم قولی بودم من یکطرف این بچه بسیجی ها یکطرف دوارنی بود یک تنه کلشون رو حریف بودم روزای خوبی بود.ولی کلا همه زندگیم تا حالا بالا و پائینش رو دوست دارم عاشقشم

    6.از خانومم هیچی رفتم توی یک گروه تلگرامی نشستم غر زدم خوب شدم نسبت به قبلم خیلی بهتر شدم ولی آیدی کاوه فکر کنم یک انتقادی کردم بهم بدجوری برخورد البته عادت کردم انتقاد میکنن راحت باشم حتی شدید باشه ولی واسم سخته تازه کار بهم گیر بده بهم برمیخوره گرچه باید یاد بگیرم وقتی کاری انجام میدی نباد توقع و انتظار داشته باشی و منت بزاری (اینو بخودم گفتم)

    7.همین دیشب بود و البته امروز واسه یک دختر خانوم عمه خانومم جهیزیه داره درست میکنه طفلی دختر خانومه فقط بخاری رو داره 50 تومان همسرم کمک کرد شخصی بود منم از طرف خودم و دخترم و خانوم 3تایی 50 تومان دادم.هم خوشحالم هم از خودم ناراحت دلگیر چرا بیشتر کمک نکردم گرچه فعلا برای عیدی مغازه میخوام تغییر بدم نیاز به پول دارم برای همین یکم سفت شدم


    سوال بعدیا رو چالشی تر بپرسید بابا اینا سوسولی بود آی از این شکلک بدم میاد

    پ.ن:آره خدایی باید یک 10 بیست میلیونی خرج این دماغم بکنم اون کله کچلم که بماند
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : چهارشنبه 09 دی 94 در ساعت 17:19

  20. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), paiize (جمعه 11 دی 94), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (چهارشنبه 09 دی 94), عشق آفرین (یکشنبه 04 بهمن 94)


 
صفحه 4 از 50 نخستنخست 1234567891011121314243444 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.