به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 48
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    دوسته عزيز ATRIN@A شايد واقعن شما درست ميگي . شايد به خاطره چنين مسائليه كه رابطمونو قطع كرده .
    من الان از تنها كاري كه مطمئنم بايد انجام بدم اينه كه صبر كنمو همه چيو به خدا بسپارم
    از تو دوسته خوبم ممنونم . اميدوارم رابطه ي شما هم زودتر به ازدواج (يا هر چي كه صلاحه) ختم بشه . تا هم عذاب وجدانه شما تموم بشه و هم به خوبيو خوشي به هم برسيدو خوشبخت بشيد .
    از همگي ممنون

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    آقا محسن برای ازدواج برنامه ریزی کردید؟!! گشتی تو بقیه تاپیکها هم بزنید با انتظارات معمول خانومها آشنا بشید. من فکر می کنم برای برآورده کردن حداقل هایی که مورد درخواست دختران امروزی هست شما لااقل از نظر سنی مشکل بربخورید. دوست عزیز چقدر احساسی برخورد می کنی!؟ به این تاپیک سر بزنید!
    "مشخصات فرد مورد علاقه شما" تا یه نمه با توقعات معمول دخترهای معمولی این زمان آشنا بشید. شما سنت کمه داداش من. شرمنده اما باید یخورده بیشتر بپرسی از مردهایی که وارد زندگی شدند ونه زنهایی که وارد زندگی شدند!!(یکی دوسال از ازدواجشون گذشته باشه)
    (لینکشو فراموش کردم)
    دکارت می گه ازدواج مثل یک شهر محاصره شده است اونایی که داخلشن می خوان بیان بیرون اونایی که خارجن می خوان برن داخل!

  3. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام santatian عزيز . اول از همه ازت ممنونم برام وقت گذاشتي .
    دوسته عزيز منظورت از برنامه ريزي چيه ؟ كار . پس انداز . آينده نگري ؟؟؟ اگه منظورت اينا هستش . به طوره جدي و محكم براشون برنامه دارم و تا اونجايي كه بتونم براي كار كردن . پس انداز كردن و ... تلاشه خودمو ميكنم . حتي الانم كه رابطمون قطع شده هم (به اميده روزي كه برگرده) براي ساختنه آينده تلاشمو ميكنم .
    منظورتون از احساسي برخورد كردن چيه ؟ دوست داشتنه بيش از حد ؟ ميشه منظورتونو واضحتر بگيد ؟ در مورده احساسي بودن . سن . ممنون ميشم ازتون

  4. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    محسن جان سن شما سن برخورد احساسیه. خانومها اگر باهاشون خیلی احساسی برخورد کنید ازتون منزجر می شن اگر احساسی برخورد نکنید شما رو فردی می دونن که نمی تونید احساساتتون رو بروز بدید. عزیز دل من اگر گفته شده که اختلاف سنی باید وجود داشه باشه بین مرد و زن برای اینه که پروسه فهمیدن این که یک خانوم واقعا چی می خواد به ده سال زمان نیاز داره! شما برنامه ریزی داری؟ از لحاظ مادی تامینی؟ ماشین داری؟ خونه می تونی رهن کنی؟ چند سال دیگه؟ درآمد ماهیانه 700-800تومان برای ازدواج با یک دختر بسیار معمولی داری؟ می تونی برای هر مجلس عروسی که با خانومت تشریف می بری یک ست کامل لباس تهیه کنی؟! ببین اگر اینطوری مایوس شی خیلی بهتر از اینه که اون دختر له ولورده کنه احساسات تو رو بعد در شرایطی که عموما همه حق رو به اون می دن بذاره بره؟!(در حالی که در شرایط یکسان اگر تو این کارو کنی تو یک انسان بدون درک و بی احساس تلقی می شی)
    من مثل برادر بزرگت دلم برات می سوزه . این تاپیک عمدتا خانومها هستند. برو با چند مرد ازدواج کرده صحبت کن آقای گلم. اگر کمکی خواستی برام پیغام خصوصی بزار. در صورت ضرورت شماره موبایلمو بهت می دم. باهام در تماس باشی.

  5. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    لینکی که در مورد شخص مورد علاقه هست: این رو به دقت بخون پسر گل. همونی که امروز تو رو عاشق خودش کرده فردا منتظر یک بهونه است برای اینکه تو رو بابت همه نداشته هات تحقیر کنه:
    http://hamdardi.net/showthread.php?tid=4129&page=2

  6. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    دوسته عزيز اول اينكه اميدوارم زندگيت روز به روز بهتر بشه و خدايي نكرده زندگيت از هم نپاشه (منظورم اينه كه خدايي نكرده طلاق نگيري)
    دوم اينكه به نظرت يه كوچولو سخت نميگيري ؟؟؟ دخترايي هم هستن كه به كم قانع باشن . همه ي زنها زياده خواه نيستن
    سوم اينكه من كه الان نميخوام برم خواستگاري . من تا يه سه-چهار ساله ديگه خودمو از لحاظه مالي بهتر ميكنم . تا اون موقع خدا هم بزرگه .
    از كمكت و آگاه كردنت ممنونم

  7. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    من طلاق گرفتم.البته نه کامل( یعنی الان هتل هستم و خانومم خونست) شنبه می ریم برای اجرایی کردنش. من نمی گم به حرف من بسنده کن. عرض کردم به جای اینکه همه تصورات منطقیتو احساس الانت نابود کنه برو با چهار پنج تا مرد ( و نه زن) مزدوج 25-35 ساله که فکر می کنی از زندگیشون راضی راضین صحبت کن. ایشالله موفق باشی.

  8. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 05:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-29
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    بازم ازت ممنونم اميدوارم هر چي كه به صلاحته برات پيش بياد

  9. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    تو هم آقا پسر گل! ممنونم. یادت نره بپرسی و نتیجه بگیری! تو ذهن خودت بت نساز. باور کن همه اونهایی که اون بتو ساختند یک روز اونو شکستند.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen.s
    دخترايي هم هستن كه به كم قانع باشن
    .
    امیدوارم. واقعا امیدوارم اونی باشه که می خوای!

  10. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: من 2ساله كه عاشقه دختري هستم اما... از دختراي خوبه تالار ميخوام كم

    سلام آقا محسن!
    اميدوام حالت خوب باشه!
    ميدونم روزاي بدي رو ميگذروني ولي اميدت به خدا باشه. هميشه قسمت هر كي مال خودشه و با بقيه فرق داره.توهم ان شائ الله كه يه روزي ميبيني تلاشهائي كه ميكني به بار نشسته و دارين كنار هم گل ميگين و گل ميشنوين!
    زمان لازمه تا بعضي حقايقو متوجه بشيم مثل اينكه بعضي از حرفا رو نميشه گفت ولي اينو بدون:چيزي رو كه خيلي دوست داري آزاد بگذار اگه مال تو باشه به تو برميگرده!
    موفق باشي!


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. تردید در به هم زدن نامزدیم با مردی که 2سال باهاش دوست بودم
    توسط nazbanoo در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 09 مهر 89, 22:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.