به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 96 [ 18:44]
    تاریخ عضویت
    1394-4-12
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    1,999
    سطح
    26
    Points: 1,999, Level: 26
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 63.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 9 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فکرکردن ودلتنگی برای کسیکه منونمیخواد

    سلام در صورت امکان تاپیک من رو خلاصه کنید به شکل پایین:

    من دخترخانمی 27ساله م. من زمان دانشجویم با یکی از همکلسیام رابطه داشتم که نیت بچهگانه من ازدواج بود.اونم گاهی بود وگاهی نبود تو بطن ازدواج. یکی دوبار هم که اونزمان حرفش شد به خانودش بگه نگفت حالا نخواست یا روش نشد یکم بچه بودیم

    من هنوز بعد از دو سه سال قطع رابطه از فکرم نبردمش
    تنها شکلی که شاید بتونم اونو کامل از دل ببرم این باشه که از نزدیک ببینمش و باتمام وجود مطمعن بشم اون منو نمیخواد و بازگشتی وجود نداره چون یک مورد دیگه هم داشتم که فقط اینجوری از یاد بردمش. من چندین سال به یکی از اشناهای دور که فکرمیکردم منو میخواد و البته باهاش دوست نبودم و فقط یکی دوبار دیده بودمش و از رفتاراش فکر کرده بودم منو میخواذ.تااینکه بعد از 4 ،5 سال دوبار دیدمش و دوچیز اونو از فکر ودلم بیرون کرد.کارهاش و اخلاقاش حالم رو ازش بهم زد و دوم اینکه فهمیدم نیت ازدواجی به من نداره اصلا و گزینه زیاد داره..
    شاید این هم همینطور باشه .الان فکر کنم داره دکترا میخونه درحالیکه من بعد لیسانش ادامه ندادم و این چیزی هست که اون خوشش نمیاد.و وقتی که دکتراش رو بگیره هزارتا گزینه خوب کار و ازدواج داره و من فقط میتونم بهش یاد بدم اون زمان چطوری دخترای خوب رو عاشق خودش کنه!

    من به فکرشم ومیخوامش همه این چیزا رو هم میدونم و میدونم کسی باید با من باشه که من رو باتمام وجود و برای خودم بخواد ولی نمیدونم چطوری از فکرش دربیام
    اون شهر دیگه ایست . اگه باهاش اشتی هم بکنم و بخوام از نزدیک ببینمش احتمالا من باید برم که اصلا اینکار رو نمیکنم چه اشتی چه رفتن. برم مطمئن میشم منو نمیخواد و ازش متنفر میشم . ولی رفتن یعنی شکست غرورم و خودم
    من مهرطلب و وابسته هستم .چیزی که اون %�h�Cا هیچ پسری دوس نداره .خ.دم هم تازگیا دوس ندارم.کم هم افسرده ام
    چیکار باید بکنم من؟
    ویرایش توسط delvand : دوشنبه 09 شهریور 94 در ساعت 23:28


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.