به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 114

Threaded View

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    (تاپیک khaleghezey: مسابقه عکس، کلیپ، تصویر نوشته ، قصار و طنز شهریور 94)



    - - - Updated - - -












    بهترین جواب بدگویی:سکوت
    بهترین جواب خشم:صبر
    بهترین جواب درد:تحمل
    بهترین جواب تنهایی:تلاش
    بهترین جواب سختی:توکل
    بهترین جواب خوبی: تشکر
    بهترین جواب زندگی:قناعت
    بهترین جواب شکست:امیدواری
    وبهترین جواب به خدا:الهی در هرحالی که هستم شکرت.

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    ثانيه به ثانيه عمر را با لذت سپری کن
    در هر کار و هر حال
    کار ، تفريح ،رانندگی ،آموختن، مطالعه، آشپزی،نظافت ، خوردن و آشاميدن، عشق ورزی، حرف زدن، سکوت و تفکر، رابطه، نيايش و....
    زندگی فقط در رسيدن به هدف خلاصه نشده
    مابه اشتباه اينگونه ميانديشيم:
    درسم تمام شود راحت شوم
    غذايم را بپزم راحت شوم
    اتاقم را تميز کنم راحت شوم
    بالاخره رسيدم.... راحت شدم
    اوه چه پروژه ای... تمام شود راحت شوم

    تمام شود که چه شود؟
    مادامی که زنده هستيم و زندگی ميکنم هيچ فعاليتی تمام شدنی نيست بلکه آغاز فعاليتی ديگر است....

    پس چه بهتر که در حين انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنيم نه مانند يک رباط فقط به انجام دادن بپردازيم به تمام شدن و فارغ شدن....

    حتی هنگاميکه دستها را ميشوييم نيز ميتوانيم بالذت اينکار را انجام دهيم
    يکبار امتحان کنيد
    آب چه زيبا آرام پوست دستتان را نوازش ميکند
    به آب نگاه کنيد وو لذت ببريد
    وآنجاست که احساس خوب زندگی کم کم به سراغتان ميايد...
    لذت باعث قدرتمند شدن ميشود به طرز باور نکردنی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ميشود...
    لذت بردن هدف زندگی است
    تا ميتوانی همه کارها و فعاليت ها را با لذت همراه کن... حتی نفس کشيدن که کمترين فعاليت توست...

    - - - Updated - - -

    گاهی وقتا فراموش کن کجایی، به کجا رسیدی و به کجا نرسیدی،
    گاهی وقتا فقط زندگی کن...
    یاد قولهایی که به خودت دادی نباش،
    یه وقتایی شرمنده خودت نباش،
    تقصیر تو نیست
    تو تلاشتو کردی اما نشد...
    یه وقتایی جواب خودتو نده
    هر چی پرسید: چرا اینجای زندگی گیر کردی لبخند بزن و بگو کم نذاشتم اما… نشد
    یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر...از بودن کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارن...از طلوع خورشید از صدای آواز قمری ها...از باد...باران از همه لذت ببر.. روزتون پر از اتفاقات قشنگ ♥️

    - - - Updated - - -

    ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻫﺎﻟﯽ ﺩﻩ ﺑﻪ اسم مش مراد به ﺻﺤﺮﺍ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺷﺐ ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩ. ﭘﺲ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﺭﮔﯿﺮﯼ ﺳﺨﺖ، ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﺮ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻏﺎﻟﺐ ﺷﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﺸﺖ ﻭ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ...
    ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺩﻩ، ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺍﺵ ﺍﺯ ﺑﺎﻻﯼ ﺑﺎﻡ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ: "ﺁﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ، ﻣﺶ مراد ﯾﮏ ﺷﯿﺮ ﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ !"
    ﻣﺶ مراد با ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺍﺳﻢ ﺷﯿﺮ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﻭ ﻏﺶ ﮐﺮﺩ! ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺴﺖ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺷﯿﺮ ﺑﻮﺩﻩ!
    ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﮑﺮ ﻣﯽﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺳﮓ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻣﺶ ﺗﯿﻤﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻭﻝ ﻏﺶ ﻣﯽﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺯﯾﺎﺩ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﺷﯿﺮ ﻣﯽﺷﺪ .

    ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺳﻢ ﯾﮏ "ﻣﺸﮑﻞ" ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﺠﻨﮕﯿﺪ ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭﺗﺎﻥ ﻣﯽﺁﻭﺭﺩ...
    یادمان باشد تو زندگی مشكل وجود نداره همه چيز مسئله است و قابل حل.

    - - - Updated - - -

    بانو!❤️

    به خاطرِ کودکت,صدایت را در خانه بالا نَبَر, مردانگیِ همسرت پیشِ چشمانِ فرزند حفظ شود,در خلوت موضوع را حتما با او حل کن
    فرزندت پرخاشگر نمی شود

    برای ِهمسرت که خسته از کار برگشته, نوشیدنی تهیه کن. وقتی آمد با تشکر و خسته نباشید استقبالی گرم داشته باش
    فرزندت سپاسگزاری را یاد می گیرد❤️❤️

    برای بداخلاقی هایِ همسرت, مهربانی هدیه بخر
    کودکت گذشت را می اموزد...
    ❤️❤️
    دنیا را تا بوده,زنان گرم نگه داشته اند
    جهانِ امروزِمان سرد است.بانو کمک کن...

    - - - Updated - - -

    دقت کردید
    انسانهای صادق به صداقت حرف هیچکس شک نمیکنند و حرفِ همه را باور دارند.

    انسانهای دروغگو تقریبا حرف هیچکس را باور ندارند و معتقدند که همه دروغ میگویند .

    انسانهای امیدوار همواره در حال امیدوار کردن دیگرانند .

    انسانهای نا امید همیشه آیه یاس میخوانند .

    انسانهای حیله گر معتقدند که همه مشغول توطئه هستند .

    انسانهای شریف همه را شرافتمند میدانند .

    انسانهای بزرگوار بیشترین کلامشان ، تشکر از دیگران است.

    انسانهای نظر بلند هرکاری برای هرکسی میکنند بازهم با شرمندگی میگویند:
    ببخشید که بیشتر از این از دستم بر نیامد .

    انسانهای تنگ نظر هرکاری برای هرکس انجام دهند ، چندین برابر می بینندش .

    انسانهای بامحبت در نهایت مهربانی همه را با جانم ، عمرم ، عزیزم خطاب میکنند.

    انسانهای متواضع تقریبا در مقابل خواسته همه دوستان میگویند: چشم سعی میکنم
    اما
    انسانهای پرتوقع انتظار دارند همه در مقابل حرف هایشان بگویند چشم .

    انسانهای حسود همیشه فکر میکنند که همه به آنها حسادت میکنند . انسانهای دانا در جواب بیشتر سوالات میگویند: نمیدانم . انسانهای نادان تقریبا در مورد هر چیزی میگویند: من میدانم!!! ■■■■■■■■

    - - - Updated - - -

    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : شنبه 07 شهریور 94 در ساعت 12:46

  2. 14 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (شنبه 07 شهریور 94), donya. (یکشنبه 15 شهریور 94), Eram (دوشنبه 09 شهریور 94), paiize (دوشنبه 09 شهریور 94), فاطمه بانو (شنبه 07 شهریور 94), فدایی یار (یکشنبه 08 شهریور 94), گیسو کمند (شنبه 07 شهریور 94), من او (شنبه 14 شهریور 94), مدیرهمدردی (شنبه 07 شهریور 94), باغبان (شنبه 07 شهریور 94), دختر بیخیال (شنبه 07 شهریور 94), سوده 82 (یکشنبه 08 شهریور 94), سرشار (شنبه 07 شهریور 94), شیدا. (شنبه 07 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 00, 14:58
  2. پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 04:42
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 12:15
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 12:11
  5. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 شهریور 94, 14:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.