سلام عزیزم این جملت متوجه نمی شم ه. چندروز پیش به من اس داد من الان پریودم . گفتم کی این وضعیتت تموم میشه گفت نمی دونم
عزیزم من خودم تجربه کردم یه مدت رابطه جنسی من همسرم کم شد چون من رابطه جنسی رو به چشم عاطفه و احساس همسرم نگاه میکنم خیلی ازش دلخور شدم طوری که حتی به خودم گفتم این زندگی رو تمومش البته مسایل دیگه هم بود یه شب خیلی عصبی شدم داشتم به جدایی فکر میکردم ولی با خودم نشستم منطقی فکر کردم گفتم به فرض جداشم باید برم خونه مادرم اونجام باید طعنه بشنوم خاهرا عروس داداش هرکی یه تیکه بندازه بهترینحالت اینه که یه خونه مستقل داشته باشم و جداازشون زندگی کنم که امکانشبرام نیست و اون هم دردسرای خودش داره و از لحاظجنسی گرم هستم و میدونم بعد طلاق یه مدت باید مجرد باشم حداقلش یه سال دربهترین حالت در ازدواج مجدد پسر که نمیاد یه زن مطلقه رو بگیره دخترای مجرد هنوز موندن درنهایت کسی که خودشم طلاق گرفته میاد اونم حتما یه مشکلاتی داره که جدا شده معلموم نیست شاید خانوم باز باشه بداخلاق باشه یا ........بنابراین تو خونه خودم باشم هم مستقلم خانوم خودمم طعنه طلاقی بودن نمیشنوم هرازگاهی هم از لحاظ عاطفی تامین بشم حداقل اسم یه مرد رومه برا خودم باشم البته با احترام با همسرم زندگی کنم انگار همخونه ایمه باشادی خندهباهاش طی کنماین فکر جدا باعث شد دیگه چیزی از همسرم گدایی نکنم و مستقل هم از نظرخودم و هم از نظ همسرم باشم یعنی اگه عشق داد چه بهتر اگه ندادبازم من مستقلم و همین باعث شد تحملم بالا بره البته همراه شادی درونی نه غمگینی و اینبار همسرم جلو اومد البته هرگاه به دلایلی بکشه کنار من ناراحت نمیشم دوباره درخاست کننده اون میشه وکلا برنده منم ولی کلا من فکر کنم ریشه اختلافتون بچه دار شدنه شایدهمسرت مشکل خاصی داره و نمیخاد به شما بگه باهاش با ارومیمطرح کن زمانی که فکر میکنی مناسبه شاید نمیتونه بچهدار شه و چون میدونه شما عاشق بچه ای و شرمنده شماست این رفتارارو میکنه که ازش بدت بیاد وجداشی و فکر میکنه با کسی دیگه ازدواج کنی بچه دار میشی اگه تونستی حرفی ازیر زبونش بکشی فعلا هیچ عکس العملی نشوننده تا ببینیم چیکار کنیم اگه جوابنداد خیلی گیرنده عصبیبشه. رابطه جنسی چندوقته ندارین؟
در موردخرید شما کم کم ازش بخاه مثلافعلا چندتا چیزو خودت بخر چندتارو نخر بگو مثلا عزیزملطفا داری میای ماست نداریماگه زحمت نمیشه بخر کم کم این باعث میشه خودش بخره شما دوساله خودت خرید میکنی و عادت کرده پس زمان میبره عادتش ترک بشه و در مورد ماشین خیلی نم نم خودت خاستی جایی بری وقتی ماشین خونست بردار برو حتی شده کاری نداری یهدور بزن اینا بایدکم کم پیش بریچون سالهاست که بد عادتش کردی








علاقه مندی ها (Bookmarks)