به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 34 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    جراحی زیبایی!!

    سلام.
    سریع میرم سر اصل مطلب.
    مشکل سایز سینه دارم.
    این قضیه هم تا حالا خیلی اذیتم کرده و میتونم بگم که اعتماد به نفسم رو تا حد زیادی ازم گرفته. و خیلی وقتا باعث شده در محیط هایی اذیت بشم.
    گرچه خودمو همینجوری قبول کرده ام ولی حرفای بقیه اذیتم میکنه. دلسوزی های بقیه اذیتم میکنه. خسته شدم از بس هر جا رفتم هی اینو به روم میارن. از فامیل گرفته تا دوست و آشنا و حتی خانواده خودم. یعنی شده برادر کوچکم توی جمع فامیل جلو پسرعمه هام و شوهر عمه ام بهم گفته تو قیافت خیلی مسخره است و اصلا به دخترا نبرده. یه بارم بهم گفت تو خیلی بدبختی و ظاهری که یه دختر باید داشته باشه نداری. مامانم هم که دم و دقیقه بهم میگه روم نمیشه بگم تو دخترمی. تو خوابگاه هم که خیلی مسخره شدم.و....

    یکی نیست بهشون بگه اصلا به شما چه که من چه شکلی ام؟ خدا اینطوری منو آفریده به شما چه که نظر بدین؟

    ولی فکر میکنم باید جراحی کنم. یعنی باید خیلی زودتر از اینا به فکر می افتادم.
    نمیخوام بگید تغذیه و ورزش. چون امتحان کردم و جواب نگرفتم.
    باید جراحی کنم.
    ولی چند تا مشکل هست.
    1- هزینه بالاش.
    2- با شناختی که از پدرم دارم یا اصلا فکر جراحی رو مزخرف میدونه و حاضر نمیشه هزینه اش رو بده. یا اگه بده تا عمر دارم میخواد سرم منت بذاره که خرج گذاشتی رو دستم و فکر کردی من نوکرم که حمالی کنم و شما خرج کنید. اینو از اونجایی میگم که این برخوردها رو زیاد انجام داده. مثلا خواهرم دندوناش نا مرتب بود و ظاهر خوبی نداشت و خیلی اصرار میکرد که ارتودنسی کنه ولی بابا حاضر نشد پولشو بده و خواهرم بعد از عقدش شوهرش هزینه داد. ولی هنوزم بابا میگه خرج الکی گذاشت رو دست شوهرش.
    3- به فرض هم که عمل کنم. با توجه به اینکه دو تا برادر توی خونه دارم یه جورایی حس میکنم خجالت میکشم. البته میدونم این مورد خیلی غیر منطقیه. ولی خب حسمه.

    مامان به احتمال زیاد مخالف نیست. میشه به مامان بگم. ولی مامان و بابا هم رابطه خوبی ندارن. و طبق تجربه ی 27 سال زندگی و دیدن روابط مامان و بابا میدونم اگه مامان بره به بابا بگه هم بحث پیش میاد و تا یک ماه قهر و دردسر توی خونه داریم.

    به نظرتون چی کار کنم؟
    اصلا از جراحی حرفی بزنم؟
    چه جوری بگم؟
    پررویی و پرتوقعیه که چنین خرجی بذارم رو دست بابا؟

    - - - Updated - - -

    کسی پیشنهادی نداره که چطور قضیه رو مطرح کنم؟؟؟!!!!

  2. 5 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 21 دی 93), maedeh120 (یکشنبه 21 دی 93), maryam123 (دوشنبه 22 دی 93), parsa1400 (یکشنبه 21 دی 93), ulgcdfhddfdkd (شنبه 23 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راضی کردن شوهرم برای جراحی زیبایی
    توسط آوای بهشت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 تیر 97, 08:33
  2. همسرم زیبایی مرا نمی بیند....
    توسط نارگیس در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 16:28
  3. عمل زیبایی
    توسط analia در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 17:46
  4. ایا پارامترهای زیبایی همسر همیشه ثابت میمانند ؟
    توسط meysamm در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 01:37
  5. ماجرایی زیبا از طلاق
    توسط kimiakhaton در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 دی 89, 14:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.