به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 54 نخستنخست 1234567891011121314243444 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 538
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اسفند 89 [ 00:35]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    5,531
    سطح
    47
    Points: 5,531, Level: 47
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 74 در 28 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    دوستای خوبم مرصی از پیغاماتون.dadaie عزیزم من دوتا خواهر کوچکتر از خودم دارم.رابطه همسرم با اونها خیلی خوبه.ولی متاسفانه همسرم فقط حرف خودشو میزنه.رابطه ام با خانواده همسرم هم فوق العاده خوبه.ولی همسرم حرف اونهارو هم گوش نمیکنه.الان در حال حاضر با خانواده اش هم رفت و آمد نمیکنه.یه جوارائی همه باهاش قطع رابطه کردن.میدونین چیه حس میکنم خودشم خیلی کلافه و سردرگمه.ولی خیلی مغروره.درهرصورت من میخوام جلوش بایستم.نمیخوام زندگیمو به این راحتی از دست بدم.پریشب باهاش در رابطه با آرایشگاه صحبت کردم.گفت ولی من منتظر برنامه طلاقمونم.منم خیلی محکم بهش گفتم که تو خودت دوراه جلوی پای من گذاشتی.من با طلاق موافق نیستم.ولی حاضرم همینجوری به زندگیم ادامه بدم.در ضمن میخوام کار آرایشگاهمو انجام بدم.اونم قبول کرد.میدونی حس میکنم وقتی جلوش محکم می ایستم خودشو میکشه عقب.ولی به محض اینکه جلوش ضعف نشون میدم اون خودشو میکشه جلو و یه جوارائی زور میگه.دیگه نمیخوام ضعیف باشم.دوستای خوبم برام دعا کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید چکامه تشکرکرده است .

    barani (پنجشنبه 22 فروردین 92)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    چکامه خوبم بهترین کا رو می کنی. ما همه داریم برات دعا می کنیم .
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  4. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 شهریور 95 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    466
    امتیاز
    9,840
    سطح
    66
    Points: 9,840, Level: 66
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 210
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    880

    تشکرشده 885 در 224 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    سلام عزیزم من همچین تجربه ای نداشتم تا حالا ولی اینو میدونم که کارایی کردی که دل شوهرتو درد اوردی اونم توی دراز مدت البته اینو من از حرفای خودت میگم و چیزی رو که 5 ساله داری خراب میکنی انتظار داری به این سرعت درست کنی در واقع همه کارات شده افراط و تفریط نه به اینکه هی ازش طلاق خواستی و بش گیر دادی نه به این منت کشا و التماسات.به جای اینکارات یه کم بشین فکر کن ببین اگه تو جای شوهرت بودی از دست این کارا کلافه نمی شدی الانم داری یه جور دیگه بش فشار میاری ببین عزیزم بعضی مشکلاتو باید گذشت زمان حل کنه از محبت کردن بش کم نذار ولی خودتو بی ارزش نکن به این فکر کن که اگه اینقد ازت سیرباشه ادامه زندکیت با این وضع برات لذت بخش هست که مسلما نیست اون الان ناراحته و ادما تو ناراحتی تصمیمات درستی نمیگیرن براش فرصتی پیش بیار که خودش با خودش تنها باشه و فکر کنه به خدا توکل کن و از همه مهم تر اینقد مسایل شوهرتو اینور اونور نبر مخصوصا خانواده هاتون مردا به این مساله حساسن .هر چیزی میخوای از خدا بخواه و از خودت.اراده خودت مهم ترین کمک به زندگیته.از خدا میخوام بت کمک کنه.
    [size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 اسفند 87 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    3,684
    سطح
    38
    Points: 3,684, Level: 38
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    يك پيشنهاد برات دارم از شوهرتون بخواهيد كه مطلب و مشكلتون رو كه اينجا مطرح كردين و دوستان راه حل بهتان نشان دادن را ببيند.يعني تك تك نوشته ها و راه حل هاي دوستان شايد اين كار روي شوهرتان تاثير بگذاره و كوتاه بيان.خدا رو چه ديدي هر چند اين پيشنهاد در ظاهر مسخره باشه ولي من فكر ميكنم افرادي كه اينجا ميان و نظر ميدن افراد خوب و كاردرستيند و اگر همسرت اين نظريات مختلف را همراه با حرفها و درد ودلهاي كه اينجا نوشتي ببينه شايد متوجه اشتباهش بشه !
    اين كارو بكن تو كه اين همه كار براي زندگيت كردي ايم روش.
    نتيجه رو هم بهمان بگو
    در قلبتو براي كسي باز نكن... اونيكه دوست داره خودش كليد داره

  6. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    نه. دیگه چی؟؟؟ این کار اصلا خوب نیست
    روی هر پله که بایستی خدا یک پله ازت بالاتره. نه به خاطر اینکه خداست. به خاطره اینکه دستتو بگیره...

    هر شب درانتهای شب نگرانیهایت را به خدا واگذار کن و آسوده بخواب. به هر حال او در تمام شب بیدار است ...

  7. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 آبان 87 [ 11:04]
    تاریخ عضویت
    1387-6-24
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    3,397
    سطح
    36
    Points: 3,397, Level: 36
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    چکامه سلام برات بمیرم به خدا توکل کن راضی به رضای خدا باش می دونم چه حالی داری اگر تقدیر طلاقه بهتر از این که تو در حسرت بغل کردن شوهرت له له بزنی گذشت روزگار و زمان خیلی چیزها ر حل می کنه چکامه جون به خدا توکل کن شاید دست تقدیر این بوده

  8. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 09:00]
    تاریخ عضویت
    1387-3-21
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    3,838
    سطح
    39
    Points: 3,838, Level: 39
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 60 در 36 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    چکامه عزیزم مقاومت کن و اگر زندگی ات رو دوست داری از خودت جدیت نشون بده مطمئن باش همسرت خسته می کشه و یه روز برای همیشه می کشه عقب. عاشق همسر و زندگی اش می شه. برات اروزی خوشبختی می کنمو کاری که از ما بر می اد دعاست. امیدوارم خداوند دعای ما بنده های حقیر رو بشنوه .

  9. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اسفند 89 [ 00:35]
    تاریخ عضویت
    1387-7-09
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    5,531
    سطح
    47
    Points: 5,531, Level: 47
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 74 در 28 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    سلام دوستاي خوبم.aykanجان راستش با نظرت موافق نيستم.اولينکه همسرم براي يه همچين کاري وقت نميذاره دوما مطمئنم که عصباني هم ميشه.من همچنان مقاومت ميکنم.ديروز وقتي از سرکار رفتم خونه، همسرم خونه نبود.سريع غذاي مورد علاقه اشو براي شام درست کردم.يه لحظه که به خودم اومدم ديدم ساعت 10 شبه.هنوز نيومده بود.راستش اولش خواستم غذامو بخورم.چون احتمال ميدادم که اون شامشو بيرون خورده باشه.(البته قبلا اصلا اينطور نبود.يادمه اگه حتي کسي يه شکلات هم بهش ميداد نصف ميکرد و نصفشو براي من مي آورد خونه.)ولي بعد به خودم گفتم حتي اگه شامشو هم خورده باشه بذار ببينه که منتظرش مونده بودم تا باهم شام بخوريم.توي همين فکرها بودم که اومد.شام هم نخورده بود.حس کردم يه جوري شد از اينکه من تا اون موقع بخاطرش شام نخورده بودم.طبق روال اين يکسال در سکوت کامل شام خورديم.تمام اينها براي من يه نوع پيشرفته.شما اگه چندماه پيش منو ميدين حرفمو تاييد ميکردين.حس ميکنم خيلي آرومتر شده.خيلي زياد.باز هم خدارو شکر ميکنم.بخاطر صبري که بهم داده.بخاطر اميدي که سعي ميکنم داشته باشم.بخاطر اينکه سعي ميکنم توي بدترين شرايط همچنان بهش عشقمو بدم.بي توقع.من لذت ميبرم و همين برام کلي ارزش داره.لزومي نداره اون متوجه بشه.اون کسي که بايد ببينه ميبينه.هرروز صبح وقتي دعا ميکنم از خداي مهربونم ميخوام که هرروز منو مقاومتر از روز قبلم بکنه.بهم اين توانو بده که صبورتر باشم و مصمم تر.

  10. کاربر روبرو از پست مفید چکامه تشکرکرده است .

    barani (پنجشنبه 22 فروردین 92)

  11. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    خوشحالم که داری روز به روز صبورتر میشی و موفق تر
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  12. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 آبان 88 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1387-7-06
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    4,767
    سطح
    44
    Points: 4,767, Level: 44
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم از همسرم جدا ميشم.ولي هنوز دوسش دارم.توروخدا کمکم کنيد.

    چکامه جون از اینکه شرایطت داره روبراه میشه خیلی خوشحالم مطمئن باش تو داری امتحان میشی پس سعی کن تا آخرش سربلند باشی کاش منم کنار شوهرم بودم تا با نشون دادنه محبتم بهش زندگیمو نجات میدادم ولی چه کنم که فعلا هیچ کاری از دستم بر نمیاد جز صبرو انتظارو چه چقدر سخت است این منتظر بودن
    کسی رو که دوست داری چند وقت یکبار بهش یادآوری کن تا فراموش نکنه که قلبی براش میتپه.

    هر وقت تو نیمه تاریکی از زندگیت قرار گرفتی به این فکر کن شاید خدا میخاد غافلگیرتون کنه.


 
صفحه 4 از 54 نخستنخست 1234567891011121314243444 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم میخواد ازهم جدابشیم ولی من هنوز دوسش دارم..
    توسط sarina_1362 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 68
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 خرداد 94, 01:03
  2. هنوز دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم
    توسط saram در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 شهریور 93, 09:57
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 14:24
  4. چکار کنم متوجه بشه دوسش دارم ؟
    توسط بی تفاوت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 اسفند 88, 17:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.