به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Rainbow کسایی که تجربه ازدواج با راه دور رو دارن بیان تو لطفا

    سلام
    من یه خاستگار دارم که با هم سه ساله دوست هستیم و مدت ها هم هست که بهم علاقمند شدیم که توی دو کلان شهر بزرگ کشور و با فاصله ی 1000 کیلومتری از هم زندگی می کنیم.
    با خونوادش اومدن خونمون و هر دو خانواده همدیگه رو کاملا پسندیدن و تایید کردن. اما خانواده ی من بطور غیر مستقیم میخان منو منصرف کنن از این ازدواج. حتا مامانم به دلیل ترس از دور شدن از من دلش میخاد که من اصن بهش فک نکنم و جواب رد بدم چون در غیر اینصورت باید برم شهر اونا برای زندگی.
    من همه جوره خاستگارم رو دوسش دارم و قبولش دارم . پیش ی مشاور هم رفتم و شرایط پسر رو توضیح دادم و مشاور بهم گفت که این آقا کاملا ارزشش رو داره که بخای عمیق تحلیلش کنی و روش فکرکنی و توی این مورد جابجایی و راه دور اصلا دلیل خوبی نیست برای رد کردن.
    من واقعا نمیدونم که می تونم دوری از خونوادم رو راحت تحمل کنم یا نه. و اینکه با داشتن شخصیت پویا و فعالیت های مختلف اجتماعی و ورزشی و ... میشه غم دوری رو واقعا کمتر کرد؟
    خواهشم اینه کسایی که تجربه ی این مدل ازدواج رو دارن بیان و یکم از شرایطشون برام بگم.
    راحته ؟ سخته؟ قابل تحمله؟ فاجعس؟ منجر ب افسردگی میشه؟ منجر به طلاق میشه؟

  2. 7 کاربر از پست مفید mina-mina تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 22 آبان 93), ali -guilan (پنجشنبه 22 آبان 93), asal2013 (پنجشنبه 22 آبان 93), terme00 (سه شنبه 04 آذر 93), کیارش۲ (پنجشنبه 22 آبان 93), zendegiye movafagh (پنجشنبه 22 آبان 93), بانوی آفتاب (پنجشنبه 22 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 بهمن 93, 15:05
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.