سلام...
آقا روزبه یکم تو کوتاه بیای یکم خانومت مشکلتون حل میشه..
باهم لج نکنید....
این زبون من دراومد بسکه گفتم بهت...
هر دوی شما نیاز دارید یکسری مهارت ها رو یاد بگیرید و تقویتشون کنید...
ایشالله با خبرهای خوب برگردید فقط خواهشا دیگه کشش نده...
تشکرشده 1,505 در 452 پست
سلام...
آقا روزبه یکم تو کوتاه بیای یکم خانومت مشکلتون حل میشه..
باهم لج نکنید....
این زبون من دراومد بسکه گفتم بهت...
هر دوی شما نیاز دارید یکسری مهارت ها رو یاد بگیرید و تقویتشون کنید...
ایشالله با خبرهای خوب برگردید فقط خواهشا دیگه کشش نده...
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
parsa1400 (جمعه 07 آذر 93), rayehe (جمعه 07 آذر 93), roozbeh220 (جمعه 07 آذر 93), امیر مسعود (شنبه 08 آذر 93), شیدا. (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 191 در 73 پست
میگم وکیلت چی میخاد رو راس باش باهام میگه سنگش درس خوندنمه که درس بخونم
منم میگم باشه اما دست خط نمیدم
بیرونِ این خانه
این سنگهایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،
همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!
تشکرشده 2,704 در 676 پست
سلام
روزبه خانمت خودش تا بحال اسم طلاق آورده یا نه یا بیشتر دنبال شرط شروط برا ادامه زندگیه . ؟؟؟؟؟؟؟؟
درس که کلا آزاده و ربطی به دست نوشته همسر نداره . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رزا (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 35 در 24 پست
روزبه جان اصلا امضا ندی اونا میخوان به بهانه سازش ازت امضاء بگیرن ازش استفاده کنن مواظب باش خیلیییییییییییییییییییییی یییییییی
parsa1400 (شنبه 08 آذر 93), roozbeh220 (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 191 در 73 پست
درود
فقط شرطو شروط خیلی خاهان زندگی که هست ولی چون دید زیر بار هیچی نرفتم میگه فقط درسمو بزار بخونم همین
علی جون وکیلمم گفت دست خط ندی با امضا بقیش حله
ب وکیلش زنگ زدم گفتم بگو اونا هم زنمو بیارن گفت باشه مشکل ندارع زنته برید بیاید راحت باشید هرچی شما بگید!!!!!
ب زنم گفتم امشب باید برگردی اگع نه همون دادگاه بهتره
بیرونِ این خانه
این سنگهایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،
همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!
ویرایش توسط roozbeh220 : شنبه 08 آذر 93 در ساعت 16:27
parsa1400 (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 27 در 12 پست
سلام دوست عزیز
به نظرمن اشکال قانونی نداره که امضا بدی درسشو بخونه.مگه اینکه فقط در صورت زندگی هزینه تحصیلش قانونا با شما میشه.وگرنه خانمتون در هر صورت و حتی با نارضایتی شما میتونه درس بخونه.اونم تا دیپلم که آموزش و پرورشم باهاش همکاری میکنه.چون کاری دور از عرف نیست.ولی این کار 2حسن داره:
1-اقتدار شما حفظ میشه چون با اجازه شما داره درس میخونه
2-خانمتونینا دلشون خوش میشه یه اثری گذاشتن.
بعدشم انشاالله تشکیل خانواده میدین.و یه جایی دور از خانواده خودتون و خانواده خانمتون به خوشی زندگی میکنید.
parsa1400 (شنبه 08 آذر 93), roozbeh220 (شنبه 08 آذر 93), امیر مسعود (شنبه 08 آذر 93), رزا (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 2,704 در 676 پست
روزبه این مورد امضا در خصوص ادامه تحصیل منع قانونی نداره و کلا خانم میتونه درس بخونه . اشکالی نداره مهم نیست . و در روند دادگاه موثر نیست . مگه آنکه بخوایی واقعا مانع پیشرفت خانمت بشی که بعید میدونم همچنین فکری داشته باشی
روزبه در موارد دیگر که قبلا صحبت شده به هیچ وجه امضا نده ولی این مورد بیشتر به یه بهانه کودکانه شبیه . و چیزی ازتوش در نمیاد که براش مفید باشه .
زیاد زندگی تو تحت شعاع وکلا قرار نده. تو خودت و با اختیار و منطق خودت تصمیم بگیر .
روزبه خانواده خانمت دنبال راه برای توجیه رفتار اشتباه خودشون میگردن جلو دوست آشنا و فامیلشون ولی تو با درایت و عقل سلیم جلو برو و بهانه دستشون نده .
مثلا همین مورد درس یه امضا کاملا بیهودس . چون تو مانع پیشرفت همسرت نخواهی شد در آینده و ادامه درسش برا خودت و اینده ات و مهمتر فرزندانتان انشالله مفید خواهد بود .
دوما با قبول این مورد مانع دروغ پرا کنی آنها در خصوص این موضوع خواهی شد .
روزبه اگه میشه درد دل واقعی اونا و همسرتو پیدا کن و تصمیم خوبی بگیر . شما هر دو وکیل دارید و از موضع تحدید باهم صحبت میکنید . این خیلی بده . موفق باشی بدروووووووووود![]()
roozbeh220 (شنبه 08 آذر 93), sanjab (شنبه 08 آذر 93), امیر مسعود (شنبه 08 آذر 93), رزا (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 191 در 73 پست
درود
وکیلش هیچی ازم نخاست گفت میخای زندگی کنی گفتم ارع گفت من با خانمت حرف زدم گفتم فک کن من قاضی و روز دادگاهه چی میخای بگی
گفت زنت حرفای بچگونه زد ومنم گفتم برو بیرون محکومی شوهرتو میخای رای ب تمکین میدم برو
سر خونع زندگیت باباش چی گفت مامانش چی گفته چیع؟؟؟/
گفتم برو سوره نسا رو بخون تو باید تابع شوهرت باشی تو هنوز 16 سالته و هنوز باید یکی برات تصمیم بگیرع بعد مخای بری دادگاه با این حرفا........
خودتو اذیت نکن برو زندگی کن ب پدر و مادرشم گفتم کع وقتی شوهر دادید باید تابع اون باشه حق دخالت نداری مگر تو مجردی و بعد طلاق...
گفت هیچ تضمینی ازت نمیخایم بشون گفتم بجایی نمیریسد پس یا توافق جدا یا زندگی قبل دادگا
برو منم زنگ میزنم بشون شمام کوتاه بیا برو زنتو بردار برو حرم بعدم زود ببرش خونه خودت
گفتم باشع اما پرونده مختومه شه وسنگ نزارن من هیچی ازشون نمخام فقط بزارن زنم دستشو بم بده برم
الان چ کار کنم خاهشن اونارو اماده کنید بزارن زنمو ببینم من هنوز باورم نمیشه مخان زندگی کنه
اصن از درس صحبت نکرد
بیرونِ این خانه
این سنگهایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،
همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!
ویرایش توسط roozbeh220 : شنبه 08 آذر 93 در ساعت 20:18
تشکرشده 1,505 در 452 پست
آقا روزبه همسرت میخواد باهات زندگی کنه..میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینقدر نگو که چون دیده دستش به جایی بند نیست پس کوتاه اومده و حرفی نمیزنه....
الان همسرت یه حرکت مثبت کرده الان نوبت شماست که واقعا نشون بدی مردی...
دست خط و امضا رو بریز دور الان به فکر این باش که چطوری این بحران رو مدیریت کنی
شما الان یک فرصت دارید که میتونید دوباره از اول شروع کنید پس درست ازش استفاده کن..
بالا بری پایین بیای همسرت یه دختر 16 ساله است و خیلی مونده تا از آب و گل در بیاد ..
انتخاب خودت هم بوده که باهاش ازدواج کنی کسی که زورت نکرده بود..
پس شما باید بیشتر گذشت کنی ..بیشتر و عاقلانه تر مدیریت کنی مسایلتون رو ..![]()
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
parsa1400 (یکشنبه 09 آذر 93), roozbeh220 (شنبه 08 آذر 93), sanjab (شنبه 08 آذر 93), آنیتا123 (شنبه 08 آذر 93), امیر مسعود (شنبه 08 آذر 93)
تشکرشده 191 در 73 پست
parsa1400 (یکشنبه 09 آذر 93), rayehe (شنبه 08 آذر 93), امیر مسعود (شنبه 08 آذر 93), رزا (شنبه 08 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)