به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظرتون در مورد حجاب چیست؟

رأی دهندگان
39. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • با حجاب موافقم

    28 71.79%
  • حجاب را قبول ندارم

    11 28.21%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 277

موضوع: حجاب

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 87 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1386-10-02
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    5,556
    سطح
    48
    Points: 5,556, Level: 48
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 40 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Smile حجاب

    دوست من!



    « حجاب مصونیّت است نه محدودیت... »



    به نام خداوندی که حضرت آدم را آفرید وبرای تکمیل خلقتش حضرت حوّا را



    خلق کرد وازوجود این دو، انسان های زیادی به عنوان مرد وزن بوجود



    آمدند. برای مردان وزنان دستوراتی قرارداده است که یکی ازاین دستورات



    پوشش وحجاب است که برای به کمال رسیدن آن ها وسلامت اجتماع مفید



    می باشد.





    لزوم پوشیدگی زن دربرابرمرد بیگانه یکی ازمسائل مهم اسلامی است.درقرآن



    کریم هم این مطلب توصیه شده، چرا که پوشش اسلامی ، نماد عفّت وپاکدامنی



    زن مسلمان است. امیرالمؤمنین علی(ع) فرمودند: من با فاطمه(س) محضر



    رسول خدا(ص) رسیدم.دیدم که سخت می گریست، سپس گفتم: پدرومادرم به



    فدایت ای رسول خدا، چه چیزی شما را گریانیده است؟ فرمود: ای علی درشبی



    که به معراج رفته بودم، زنانی ازامّت خود را دیدم که درعذاب سختی بودند.



    پس به خاطرشدت عذابی که برای آن ها دیدم گریستم،ودیدم زنی را که با



    موهایش آویزان شده بود،به خاطراینکه موهایش را ازنامحرم نمی پوشاند، و



    دیدم زنی را که گوشت خود را با قیچی هایی ازآتش قطعه قطعه می کرد،به



    خاطراینکه خود را درمعرض مردان نا محرم قرار می داد.... .







    امام خمینی (ره) فرمودند:« زن ها نباید ملعبه ی جوانان هرزه بشوند. زن ها



    نباید مقام خودشان را منحط کنند وخدای ناخواسته بزک کرده بیرون بروند و



    در انظار مردم فاسد قرار گیرند.»

    ( بهشت جوانان،ص 200 )



    آقا جان ( رهبر عزیز ) هم در اینباره فرمودند:



    « تصور نکنید اگر ما فرضاً چادر را کنار گذاشتیم،آن مقنعه ی کذایی را



    درست کردیم دست از سر ما برمی دارند،آن ها به این چیزها قانع نیستند



    بلکه می خواهند همان فرهنگ منحوس خودشان را در اینجا مثل زمان



    شاه که زن اصلاً پوشش و حجاب نداشت،عمل شود.ما آزادی فساد وبی



    بند وباری وهرزگی وآزادی دروغ ... که غرب پرچمدار ومرتکب آن



    بوده است،صریحاً وقاطعاً رد می کنیم.»

  2. 7 کاربر از پست مفید dani تشکرکرده اند .

    dani (پنجشنبه 03 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.