به نظر من پاسخ همه ی دوستان میتونه تا حدی درست باشه . ( به غیر از آقای فرهنگ 27 که فک کنم اون زمان حالشون خوب نبوده چنین پاسخی دادن !!!!! )
ولی با نظر مدیر همدردی خیلی موافقم . یبار دیگه بخونش .
درسته که الان این مسائل مهمه و باید پرسیده بشه و جزوه مسائل مهمه زندگی محسوب میشه که بعد ها ممکنه به مشکل بزرگی تبدیل بشه .
اما نحوه ی پرسش این سوالا و زمانش و اینکه میگین بحث رو دوباره به اونجا میکشونه هم خیلی مهمه.
تنها راهی که فعلا به نظرم میرسه اینه که مستقیم ازش بپرسی چرا انقد رو این موضوعات تاکید دارین و حتما جواب سوالتو بگیر.
به طور مثال ایشون میتونه از گرم یا سرد بودن شما با سوالاتی متوجه بشه اما اینکه راجع به لباس زیر میپرسه جای تامل داره . ایشون میتونه در اینده سلیقه شمارو در لباس زیر بپرسه لزومی به پرسیدن این سوال در حال حاضر نیست.
یه مثال دیگه در مورد خودم میگم اتفاقا برای منم وقتی خواستگاری برام بیاد مسائل جنسی خیلی مهمه و اهمیت میدم خجالتی هم نیستم اما اول صبر میکنم ببینم پسر ازم میپرسه یا نه . بعدش خودم یه سوالاتی رو میپرسم اما نه راجع به نوع لباس زیر یا تعداد دفعات در روز اونم جلسه دوم صحبت ...
در کل من که خودم یه دخترم که فک میکنم این مسائل خیلی اهمیت داره در این مورد فکر میکنم نگرانیت بی مورد نیست یعنی به قول مدیر میتونه یه سر نخ باشه .
بقیشم به خودت بستگی داره شاید ادمی نباشی که اگه متوجه بشی قبلا رابطه داشته ادامه بدی . بعضی ها هم هستن به گذشته زیاد اهمیت نمیدن و تا حدی براشون مهمه .
موفق باشی
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
ویرایش توسط anisa : دوشنبه 03 شهریور 93 در ساعت 10:02
علاقه مندی ها (Bookmarks)