به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    به نظر من پاسخ همه ی دوستان میتونه تا حدی درست باشه . ( به غیر از آقای فرهنگ 27 که فک کنم اون زمان حالشون خوب نبوده چنین پاسخی دادن !!!!! )

    ولی با نظر مدیر همدردی خیلی موافقم . یبار دیگه بخونش .
    درسته که الان این مسائل مهمه و باید پرسیده بشه و جزوه مسائل مهمه زندگی محسوب میشه که بعد ها ممکنه به مشکل بزرگی تبدیل بشه .
    اما نحوه ی پرسش این سوالا و زمانش و اینکه میگین بحث رو دوباره به اونجا میکشونه هم خیلی مهمه.
    تنها راهی که فعلا به نظرم میرسه اینه که مستقیم ازش بپرسی چرا انقد رو این موضوعات تاکید دارین و حتما جواب سوالتو بگیر.
    به طور مثال ایشون میتونه از گرم یا سرد بودن شما با سوالاتی متوجه بشه اما اینکه راجع به لباس زیر میپرسه جای تامل داره . ایشون میتونه در اینده سلیقه شمارو در لباس زیر بپرسه لزومی به پرسیدن این سوال در حال حاضر نیست.

    یه مثال دیگه در مورد خودم میگم اتفاقا برای منم وقتی خواستگاری برام بیاد مسائل جنسی خیلی مهمه و اهمیت میدم خجالتی هم نیستم اما اول صبر میکنم ببینم پسر ازم میپرسه یا نه . بعدش خودم یه سوالاتی رو میپرسم اما نه راجع به نوع لباس زیر یا تعداد دفعات در روز اونم جلسه دوم صحبت ...

    در کل من که خودم یه دخترم که فک میکنم این مسائل خیلی اهمیت داره در این مورد فکر میکنم نگرانیت بی مورد نیست یعنی به قول مدیر میتونه یه سر نخ باشه .
    بقیشم به خودت بستگی داره شاید ادمی نباشی که اگه متوجه بشی قبلا رابطه داشته ادامه بدی . بعضی ها هم هستن به گذشته زیاد اهمیت نمیدن و تا حدی براشون مهمه .
    موفق باشی
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..

    ویرایش توسط anisa : دوشنبه 03 شهریور 93 در ساعت 10:02

  2. 3 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 03 شهریور 93), رزا (دوشنبه 03 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 03 شهریور 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,107
    سطح
    40
    Points: 4,107, Level: 40
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    157

    تشکرشده 216 در 94 پست

    Rep Power
    28
    Array
    دوست عزیز رابطه دو طرفه باید بر مبنای اطمینان و اعتماد متقابل و دو طرفه باشه . چرا فکر می کنید سوال پرسیدن ایشون دلیل نا پاک بودنشه ؟ اصلا چه دلیلی وجود داره کسی که راجع به مسائل جنسی سوال میکنه دختر نا پاکیه ؟ مگر می شود به این راحتی به دیگران چسب نا پاکی چسبوند ؟ طرف شما قطعا دختر پاکیه مگر اینکه خلافش به شما ثابت بشه . من قبول دارم که گفتن این مسائل در جلسه دوم کار خیلی درستی نیست اما معتقدم این دختر فقط به دلیل خامی سادگی این حرفها رو زده که اصلا مهم نیست .شناخت بیشتر هم فقط از طریق رابطه و گفتگوی بیشتر حاصل میشه یعنی شما نسبت به اون دختر حسی رو پیدا میکنی که میگی این دختر مناسب خود من هست . میخوای بیشتر مطمئن شی تحقیق از همسایگان و آشنایان اون خانواده.

    ضمنا من موندم راه هایی که بعضی دوستان پیشنهاد میدن که ببر پیش پزشک و هیپنوتیزم !! این یعنی توهین . مگر میشه شما خواستگاری هرکی میری بهش بگی بیا بریم پیش پزشک معاینت کنه ؟ مگه قراره کالا یا جنس بخریم که حالا بریم از گارانتیش مطمئن بشیم ؟ کسی که همش در حال شک و تردیده باید اول برای اصلاح خودش اقدام کنه. نه اعتماد بیجا نه شک و تردید بیش از حدضمنا زوم کردن و توجه بیش از حد روی گذشته هرکسی درست نیست و همیشه نتیجه عکس میده .
    ویرایش توسط Aras : دوشنبه 03 شهریور 93 در ساعت 10:04

  4. 2 کاربر از پست مفید Aras تشکرکرده اند .

    Amir_23 (دوشنبه 03 شهریور 93), رزا (دوشنبه 03 شهریور 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    یه بار دیگه توضیح می دم اگر کسی متوجه نشد،بره انصراف بده.

    اون دختر اگر ریگی به کفشش بود،هیچ وقت اون سوالاتو نمی پرسید.و در مقام

    مقایسه همونطور که ظرفی که از کابینت برمی دارید،نسبت به پاکیش از مواد

    خوراکی اطمینان دارید،اون دختر هم پاک از مسایل جنسیه.اگر کسی به این

    پاکی شک داره مشکل از خودشه.سوالتی که پرسیده به خاطر مطالبیه،که

    اینوو و اونور خونده.شاید بعضی هاشون اشتباه بودن.شاید ایرادش سادگیش

    باشه،نتونسته تشخیص بده هر چیزیو هر موقع نمی گن.


  6. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 03 شهریور 93), واحد (دوشنبه 03 شهریور 93), رزا (دوشنبه 03 شهریور 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 فروردین 94 [ 08:12]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    1,291
    سطح
    19
    Points: 1,291, Level: 19
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 58 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    منم با فرهنگ و دختر بیخیال موافقم

    اولا خودت داری میگی مذهبی و نماز و روزه رو ب جا میاره پس چرا باید رابطه جنسی یا هرچی دیگه داشته باشه

    بعدشم شاید ترس داره این و واقعا دارم میگم اکثر دخترا از رابطه جنسی ترس دارن

    منم به خودم شخصا درمورد این مسائل خیلی از این و اون میپرسم

    اگر شما سرد مزاج و اون گرم یا بلعکس باشین میدونید چی پیش میاد؟؟؟

    واقعا اگر با کسی رابطه داشته یا هرچی هیچوقت این سوالات و مطرح نمیکرد و میزاشت تو دل خودش بمونه

    منطقی فکر کنید لطفا

  8. 3 کاربر از پست مفید saba_1370_saba تشکرکرده اند .

    pooya110 (دوشنبه 03 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 03 شهریور 93), رزا (دوشنبه 03 شهریور 93)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام وقت بخیر
    شما در واقع سخت میتونین متوجه بشین ایشون رابطه در هر حدی داشته یا نه ... پس حساسیت خودتونو زیاد نکنین و رو جنبه های دیگر شناخت تمرکز کنید..
    اما برای خودم که دخترم و طبیعتا دختر های زیادی هم دیدیم معمولا دخترا انقدر راحت نیمیتونن باشن اونم تو جلسه دوم...در واقع نوع سوالاشون به نظرم جالب نبود شاید اگر از در دیگه وارد میشدن بهتر بود...
    و اینکه ببینید در برخوردش با اطرافیان چطوره ایا با بقیه هم انقدر راحت صحبت میکنه؟ شاید کلا ادمین که راحت راجع به همه چیز حرف میزنن؟
    مورد دیگه اگر رو سادگیشون هم اومدن اینطور مطرح میکنن یعنی انقدر ساده.. ایشون قراره همسر شما و مادر فرزندانتون بشن شما میتونین با یه خانوم ساده زندگی کنین؟ یا براتون مهمه همسرتون ادم زرنگی باشن؟
    مسئله دیگه به ذهنم میرسه اینه که این خانوم میلشون انقدر زیاده که به خاطر این فشار میخوان ازدواچ کنن شاید اینطور باشه...
    من نظزم اینه از همه ابعاد با هم اشنا بشین همه جوانب همو بشناسین... ازدواج مهمه وقت بزارین و شاید تو جنبه های دیگه ارتباطی که بشناسیشون جواب سوالتونو بگیرین...
    موفق باشید

  10. 4 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    anisa (دوشنبه 03 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 03 شهریور 93), مقیمی (دوشنبه 03 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 03 شهریور 93)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    [ QUOTE=ida bahrami;346676]
    مورد دیگه اگر رو سادگیشون هم اومدن اینطور مطرح میکنن یعنی انقدر ساده.. ایشون قراره همسر شما و مادر فرزندانتون بشن شما میتونین با یه خانوم ساده زندگی کنین؟ یا براتون مهمه همسرتون ادم زرنگی باشن؟

    موفق باشید[/QUOTE]

    منم با این نظر موافقم سادگی در چه حد میتونه باشه . هر سخن جاییو هر نکته مکانی دارد .
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  12. 2 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    مقیمی (دوشنبه 03 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 03 شهریور 93)

  13. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 شهریور 93 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    530
    سطح
    10
    Points: 530, Level: 10
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بنظرمن............شایدگرم مزاج باشن......شایدشوروشوق دارن....براازدواج............دورا زانصافه که ادم تهمت بزنه..اتفاقاادمی که خودشوپاک نگه داشته...اینقدعجولانه رفتارمیکنه..نه اون کسی که بارهاتجربه ش کرده.........وبراش عادیه......

  14. کاربر روبرو از پست مفید مهمان93 تشکرکرده است .

    رزا (دوشنبه 10 شهریور 93)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 92, 14:47
  3. پسری معتقد ولی کلافـــــــــــــــه از نیاز جنسی!
    توسط A Weekend Warrior در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 92, 03:37
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.