به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 37 , از مجموع 37

Hybrid View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    لطفا دوستانی که پاسخ گو و راهنمایی می کنند به تاپیک آفتهای مشاوره مراجعه کنند.
    اگر کاربری چنین تاپیکی در یک تالار روانشناسی و مشاوره می زند این یک علت مهم و نهفته در خودش دارد. یعنی ای مردم ریشه مشکل من بحث عقیدتی و از این حرفها نیست و گرنه می رفت در تالار های مذهبی و اعتقادی تاپیک می زدم.
    ثانیا خود ما مدیران وقتی تاپیک نظری و بحثی و مفهومی غیر روانشناختی ببینیم سریعا به انجمن خصوصی ارسال می کنیم. نه اینکه تماشا کنیم که افراد بحث های نظری و فلسفی و دینی انجام بدهند. که البته بنده متخصصش نیستم.

    لذا شما باید حرفهای مراجع را برای خود ترجمه کنید و پاسخ به اصل موضوع بدهید.



    این مراجع مفاهیم ذیل را از پست اولش برداشت کردم.

    1 - نا امیدی (به خودش، دیگران و خدا نسبت به اینکه در دنیا بتوان قدم مثبت و هدفداری برداشت)
    2 - بی انگیزگی(توان لازم و جهت انرژی دهنده ای را نمی یابد)
    3 - کم انرژی بودن و خستگی
    4 - کمال گرا بودن و احتمالا دارای باورهای اشتباه و شناخت های تحریف شده.

    لذا پاسخگویی نخست باید ارزیابی این باشد که آیا مفاهیم بالا تا چه اندازه صحت دارد و آیا واقعا مراجع با مسائل بالا دست به گریبان هست یا نه ؟! و بعد هم راهنمایی ها باید مبتنی بر هم حسی، مهارتهای ارتباطی، درک متقابل و همدلانه، شناسایی دقیق ریشه های فشار روانی، یافتن هدفهای کوتاه مدت در زندگی مراجع، نیفتادن در دام بحث های نظری و ..... باشد که البته این چارچوب راهنمایی به همه عزیزان مراجع هست.


    با معذرت فراوان از Dreams end به خاطر حاشیه به این تاپیک که بیشتر منظورم قرار گیری تاپیک روی ریل صحیحش هست.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 3 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 28 مرداد 93), تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    این مراجع مفاهیم ذیل را از پست اولش برداشت کردم.
    1 - نا امیدی (به خودش، دیگران و خدا نسبت به اینکه در دنیا بتوان قدم مثبت و هدفداری برداشت)
    2 - بی انگیزگی(توان لازم و جهت انرژی دهنده ای را نمی یابد)
    3 - کم انرژی بودن و خستگی
    4 - کمال گرا بودن و احتمالا دارای باورهای اشتباه و شناخت های تحریف شده.
    به نظرم کلمه تضاد بهتر است . چیزهایی که من درباره خدا و مسایل اعتقادی شنیدم با چیزهایی که در دنیا می بینم در تضاد هست.و این مسله روحم را ازرده میکند.
    سوال اول من این بود که ایا ارزو و دعای مرگ از امام خواستن درست است؟ایا به لحاظ اخلاقی خواستن مرگ از یک امام کار صحیحی است؟بعد از مطرح کردن این سوال کاربران پرسیدند چرا ارزوی مرگ میکنی من هم دلایل شخصیم رو نوشتم .و تبدیل به یک بحث شد.
    لذا پاسخگویی نخست باید ارزیابی این باشد که آیا مفاهیم بالا تا چه اندازه صحت دارد و آیا واقعا مراجع با مسائل بالا دست به گریبان هست یا نه ؟
    خدا از قلب ها و نیت ها اگاه است و میداند چقدر مشکلات روحی ام صحت دارد

    عنوان: ارزوی مرگ و خواستن اون از امام رضا؟چرا چنین سوالی رو در انجمن همدردی مطرح کردم؟و هدفم از این کار چیست؟
    انجمن، سایر موضوعات مورد علاقه، گسترش خلاقانه افکار و احساسات اعتقادی،‌اخلاقی
    من بعد از دنبال کردن مسیر بالا در قسمت مربوط به مسایل اعتقادی و اخلاقی تاپیک زدم،چون فکر کردم موضوع و مورد من جایش در این قسمت است
    در وب سایت ها و تالار های مذهبی ایران در مورد مسایل دینی و اعتقادی کاملا به صورت تعصبی جواب داده میشود و بیشتر جواب ها از یک منطق حفاظت شده است و انسان را گیج میکند،اما در تالار همدردی این چنین نیست.
    امامان معصوم جواب هر شخص را به صورت واضح و حقیقی و با در نظر گرفتن احوالات پرسش کننده میدادند و هیچ وقت تند خویی نمیکردند،اما در تالارهای مذهبی این چنین نیست.
    من بعد از دیدن وشنیدن قصه های دردناک زندگی ادمها و اتفاقاتی که به سر خودم اومد به این نتیجه رسیدم که زندگی در روی این کره خاکی خطرناک و عذاب اور است و تصمیم گرفتم از اختیار نصبی خودم استفاده کنم و امام رضا رو واسطه قرار بدم تا از خدا بخواد من رو در سن 26 سالگی قبض روح کنه و به سرای دیگر ببره.
    اما میترسیدم با این خواسته ام از چشم خدا و امامش بیافتم،به همین خاطر سوال پرسیدم و حتی رفتن به حرم امام رضا را به بعد موکول کردم تا به یک جواب برسم.
    خواسته من از خدا چندین دلیل دارد
    1-کشتار و جنایات فجیع در زمین
    2-شکنجه روحی و روانی به صورت مداوم و نامحدود
    3-مراجعه به چندین روانشناس ایرانی و خارجی و صرف هزینه های هنگفت اما بی ثمر
    4-عذاب وجدان و گریه های شبانه به خاطر گناهان گذشته
    5-امید به زندگی ارومتر در برزخ،امید به قول هایی که خداوند به انسان ها داده.
    ================================================== ==============
    زنان و کودکان افراد اسیب پذیر در جوامع انسانی هستند و نیاز به مراقبت دارند،خصوصا ان دسته از انسانها که با خدا رابطه معنوی دارند،اما غیر ممکن هست یک مرد بتونه همیشه از این افراد مراقبت کنه،یک مرد مسلمان به هنگام جهاد به خدا میگوید زن و بچه ام را به تو سپردم و بعد راهی جنگ میشود.
    اما ببینید چه بلاهایی به سر زنان و کودکان مسلمان می اید ، کودکان را میکشند و به زنان تجاوز میکنند.چرا باید این چنین باشد.به نظر شما خدا نباید از این افراد مراقبت کند؟
    زنی که پاک دامن است و با خدا رابطه معنوی دارد توسط چندین انسان شرور و شیطانی مورد تجاوز قرار میگیرد،ایا این تضاد با عدالت نیست؟
    دختر بچه های معصوم و بی گناه مورد تجاوز افراد شرور و پست قرار میگیرند ایا این تضاد با عدالت نیست
    مگر نگفته اند خداوند یاور مظلوم حقیقی ست،ایا زنان و کودکان مظلوم حقیقی نیستند؟
    ایا خدا نباید یار و یاور زنان و کودکان مسلمانان باشد؟و انها را در پناه خود قرار دهد
    ایا این درست است بگوییم چون خدا به این موجود شرور اختیار داده اجازه دارد از روی میل شیطانی اش یک زن پاک دامن را مورد ازار و اذیت قرار دهد؟
    ایا برای یک مرد ننگ نیست که همسرش مورد تجاوز مردان شیطانی قرار بگیرد؟
    ایا بهای بهشت این است که کودکانش کشته و زنانشان اسیر گردد؟
    ================================================== ============================================
    من نمیخوام قوانین سایت همدردی رو به هم بریزم اما اینها حرف هایی بود که باید در یک جایی مطرح میکردم چون روحم را ازرده کرده بود.دنبال بحث هم نیستم
    شاید در یک جای دیگر به جواب رسیدم
    ممنون.
    مرگ مادر مهربانی است که بچه خود را پس از یک روز طوفانی در اغوش کشیده نوازش می کند و می خواباند.

  4. کاربر روبرو از پست مفید Dreams end تشکرکرده است .

    تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    فرشته مهربان:
    هر حرفی برزبـان نمی رانـد ( پاگیزگی کلام ) ، هر چیزی نمی بیند (پاکیزگی نگاه) ،

    هرجایی نمی رود ( پاگیزگی قدم ) و دستش به هرکاری نمی رود ( پاکیزگی اقـدام ) ، و هر فکـر و خیـالی از سر

    نمی گـذراند ( پاکیزگی ذهن و خیال ) ، و در کل پاکیزگی در افـکار و گفتار و کـردار ، یعنـی پاکیزگی رفتار دارد . و

    در یک کلام ادب حضور پیدا می کند . و چنین نفسی ، عزیز می شود ، یعنی نفود ناپذیر از آلودگی ها می شود
    با پـیوند خودآگـاهی ( معرفت نفس ) و کـرامت نفس
    اینجا هم پست 35 بخون
    http://www.hamdardi.net/thread34603-4.html


    چرا با این روحیه ای که داری می شینی اخبار نگاه می کنی؟ نگاه نکن.
    مگه تو چه کمکی می تونی به اونا بکنی؟ بیخود نگاه نکن که غصه ی اونا رو هم نخوری

    اون ارکی تایپ ها رو بخون اگه اشنایی نداری میتونی اسماشونو سرچ کنی توی ویکی بخونی. داستاناشونم قشنگه
    مثلا پرسفون که دختر لوس و نازنازی بوده بعد از اینکه از نظر درک پخته شد دیگه حتی بقیه رو راهنمایی می کرده و کمک می کرده
    هر کدومشون جالبن
    حتی اگه دوست داری اسطوره های قدیمی رو هم می تونی بخونی
    واسه چی وقتی اعصابت خورده میری اخبارایی گوش می دی که بیشتر خوردشه؟؟؟ اونم وقتی کاری نمی تونی واسشون بکنی؟
    الان باید دقت کنی. به چیزایی که از راه گوشت از راه نگاهت و از راه احساساتت وارد میشن به وجودت. باید دقت کنی و هر چیزی رو راه ندی. الان اسیپ پذیری. باید یه مدت کوتاه از خودت مراقبت کامل کنی.


  6. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93), تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    میشه یکمی از سختی های این دنیا برام بگی ؟
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  8. 2 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93), تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    سلام دوباره به دوست خوبم

    خیلی به حرفات و به نگاهت به دنیا فکر کردم و هر چی فکر میکنم میبینم حق با تو هست و تو راست میگی و حق داری ناراحت باشی. هیچ کسی حق نداره بگه احساسات تو اشتباهه و

    حرفت غلط . من هم مثل تو با دیدن این صحنه ها ناراحت میشم. کسی که با دیدن این صحنه ها ناراحت نمیشه انسان نیست.

    میدونی ارزش همه ی آدما به احساساتشونه وگرنه ما آدمها فرقی با حیوانات درنده نداشتیم. هر چند بعضی از آدما دست حیوانات درنده رو بستند چون همین حیوانات درنده همین گرگی که

    همه ازش به بدی یاد میکنن نسبت به بچه های خودش مهربونه و مادری با احساس.

    من در درون تو فردی می بینم با هوش هیجانی زیاد و فورانی از احساس.

    تو پست قبلیم بهت گفتم چقدر اهل مطالعه علمی هستی؟ من هم مثل تو مهندسم و چیزی از پزشکی نمیدونم اما مثل تو به مطالعات و کارهای علمی بها میدم و اینو میدونم که همه ی

    ما تو مغزمون قسمتی داریم که مربوط به احساساتمون هست. بعضی از آدم ها مثل تو و من این قسمت از مغزمون بیشتر کار میکنه و به همین دلیله که احساسی تر از دیگران برخورد میکنم

    و قطعا تو بیشتر از من احساسی تر هستی. پس این قسمت از مغزت فعال تره. تو یک انسان طبیعی هستی و فقط احساست بیشتره.

    دوست خوبم این که آدمهای کثیف که میبینی میان و انسان های دیگه رو قتل عام میکنند و خون میریزند همونطور که خودت میبینی تو ظاهرشون شبیه انسان هستند ولی این که چه چیزی

    باعث این رفتار درنده شون میشه از نظر علمی واضح و مشخصه. این افراد بیمار هستند. خیلی بیماری های روحی تو دنیا هست مثل سادیسم یا مازوخیسم یا ... که بیمار میاد و افراد دیگه

    رو مرد آزار قرار میده و از دیدن رنج اونها لذت میبره. من سوادم زیاد نیست و بیشتر از این آشنایی ندارم.

    شاید این آدمها یک روزی مثل من و تو بودند و بر اثر بیماری دارن این رفتار های وحشتناک رو انجام میدن و شاید خیلی هاشون حتی نمیدونند دارند چیکار میکنند.

    اما افرادی هستند که سال های سال هست عمرشون و جونشون و تمام لذت های زندگیشون رو گذاشتن پای مطالعه و تحقیق و پزشک و روانپزشک و روانشناس شدند.

    در مقابل این آدمهای بیمار، دوست خوبم بیا آدمهای خوب رو ببین. میدونی من شنیدم کسی که اینترنت رو اختراع کرد اصلی ترین هدفش کمک به مردم فقیری بود که به پزشک دسترسی ندارن.

    چقدر به انسان ها کمک کرده ولی در عوض یه عده آدم دیگه دارن از اختراعش سو استفاده میکنن. اما دوست خوبم ببین این مرد بزرگ برای خیلی از آدما زندگی بخش بوده.

    میدونی همین بمبی که بشر اختراع کرد یه عده آدم میان با استفاده از اون از دل کو ها سنگ بیرون میارن و سد میسازن و خونه میسازن اما یه عده آدم میان سو استفاده میکنن و خونه های

    مردم رو خراب میکنن. حالا اگه مخترع بمب به جای اختراع این بمب میشست و به بدی آدما فکر میکرد نتیجه چی میشد؟ من و تو الان شاید توی غار و با زجر بیشتری زندگی میکردیم تا

    عمرمون سر بیاد . تعداد کودکانی که میمردند بر اثر نداشتن سر پناه و آب و غذا سر به فلک میکشید و تو مرگ های بیشتری رو تو اطرافت میدیدی. اما به لطف آدم های خوب زندگی خیلی ها ست که با لذت جریان داره.

    من خودم وقتی بچه بودم درد زیادی داشتم به خاطر بی پولی. اگه کسی بود که دست من و خانواده ام رو تو اون شرایط سخت میگرفت من هم تمام دوران کودکی مو لذت میبردم.


    من به جای غصه خوردن برای بچه ها تصمیم دارم که شده فقط یک نفر نه یک خانواده نه یه کشور نه جهان فقط یک نفر رو از غم نه به طور کلی بلکه شده به اندازه ی سر سوزن نجات بدم.

    امیدوارم تو هم به تصمیم من برسی.

    البته من میدونم تو الان نمیتونی این کارو بکنی حتی اگه دلت بخواد هم نمیتونی. مطمئنم دلت میخواد کمک کنی اما نمیتونی و از خدا مرگ میخوای.درکت میکنم.

    اما به عنوان یک دوست بهت میگم به یک روانپزشک مراجعه کن هر چه سریعتر تا بتونی با کمک اون روح لطیفت رو تسکین بدی و مغز بسیار فعال و باهوشت رو تحت کنترل خودت بگیری و

    اون روز که تونستی مطمئن باش من به داشتن دوستی مثل تو افتخار میکنم و خدا هم از تو خوشحال و راضی میشه.

    این توصیه ی من رو جدی بگیر دوست خوبم و به پزشک با سواد مراجعه کن و مغزتو و روحت رو تحت کنترلت داشته باش. تو بیمار نیستی فقط آسیب دیدی از اضطراب.

  10. کاربر روبرو از پست مفید تیام تشکرکرده است .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    من نمیخوام قوانین سایت همدردی رو به هم بریزم اما اینها حرف هایی بود که باید در یک جایی مطرح میکردم چون روحم را ازرده کرده بود.دنبال بحث هم نیستم
    شاید در یک جای دیگر به جواب رسیدم
    من فکر میکنم شما کمی دلخور شدید. تقصیر من بود.چون روی سخن جناب مدیر همدردی بیشتر با من بود. من دیشب بهشون پیام خصوصی دادم و بهشون گفتم اصرار دارم تو مشکل شما

    همدردی کنم ازشون خواستم نظرشون رو در مورد حرفی که من به شما زدم به من بگن. و ایشون تو جمله ی اول گفتن که برم به تایپیک آفت های مشاوره تا یاد بگیرم چطور نظر خودم رو بگم .

    من تو درخواستم عنوان کردم خیلی دوست دارم مشکل شما حل بشه ولی دقیقا نمیدونم مشکل شما از کجاست.

    ایشون هم اومدن و دیدن و لطف کردن و یه توضیح به من دادند و اگه دوباره تایپیکشون رو بخونید متوجه میشید که گفتند طرز برخورد با مراجع باید چه جوری باشه. اینجا شما مراجع هستید و

    من هم که دوست داشتم با شما همدلی کنم در نقش مشاور میشم که گویا تایپیک شما رو منحرف کردم و این گوش زد برای من بود که دقت کنم.

    نه اینکه شما قوانین رو رعایت نکردین. همون جور که مدیر همدردی گفتند اگه سوال شما صرفا بحث دینی بود تایپیک شما به جایی دیگه منتقل میشد و اونجا بحث ادامه پیدا میکرد و مدیران

    همدردی حواسشون به این نکات هست.

    دقت کنید در انتها اومدن و از شما هم عذر خواهی کردند که توی حاشیه رفتند البته از نظر ایشون هم شما میتونید استفاده کنید و جوابشون چند جانبه بود.

    واقعا معذرت میخوام.

    امیدوارم دوباره به پزشک و روانپزشک مراجعه کنید و نا امید نباشید و مشکل حساس بودن خودتون رو حل کنید. باور کنید توانمند میشید و به آرزوتون برای کمک به مردم و شاد دیدن اونها نه با

    دعا بلکه با عمل میرسید چون ما انسان ها وسیله ای هستیم تا خدا به دست ما دعاهای بندگانشو اجابت کنه .و شما جزو آدمهایی میشید که اسمتون تو یاد یک آدم مظلوم به خوبی هک

    میشه و همیشه دعاگوی شما خواهند بود. ولی با دست روی دست گذاشتن وضعیت مردم همونی میشه که الان هست.

    اگه جهان عرب رودر روی اسرائیل وای میساد و از گروه داعش حمایت نمیکرد آیا باز هم شاهد جنایت های فجیع بودیم؟ مسلمان ها اگه یک روز بفهمند که دعای تنها کافی نیست اون روز

    کسی جرات نمیکنه به ناموس یک مسلمان حتی تو ی کشور دیگه نگاه منه چه برسه به تجاوز و کشت و کشتار .

    با آرزوی خوشحالی برای شما و همه ی مردم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید تیام تشکرکرده است .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93)

  13. #7
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    دوست من اگه این تاپیک رو دو هفته پیش می دیدم حتما پست می دادم که اگه رفتی واسه منم دعا کن خلاص شم.
    اما الان .....
    خیلی بیشتر از قبل نسبت به زندگی تشنه ام.ایشالا مشکلت زودتر حل شه.
    زندگی اونطور که فکرشو می کنی نمی مونه دوست من.

  14. کاربر روبرو از پست مفید pasta تشکرکرده است .

    Dreams end (سه شنبه 28 مرداد 93)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرزوی مرگ
    توسط mitra-1986 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 16:51
  2. مقابله با ارزوی قلبی و شهادت طلبی درسته؟؟؟
    توسط setare sorbi در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 13:23
  3. آرزوی داشتن همسر خوب
    توسط imans در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 14 اسفند 89, 22:34
  4. آرزوی من برای شما در سال جدید میلادی
    توسط elina در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 23:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.