به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 82
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام

    میبینم که جمع دختر پسر های زشت ایران جمعه ولی یکیتون کمه
    اگه گفتید کی
    پس با اجازه دوستان من هم بیام توی این تاپیک
    ااااا کجا میرید
    چرا فرار میکنید
    نترسید
    ای بابا

    اصلا حالا که اینطور شد شب میام خوابتون

    جدا از شوخی خودم فکر میکنم قیافم شبیه علی صادقی ایه و یبار یکی از دوستام بهم گفت موقع شوخی خیلی شبیه اون میشی یبار یکی دیگه گفت شبیه مهران غفوریانی
    من جفتشونو خیلی دوست دارم و از اینکه دوستام منو با اونا مقایسه میکنن خیلی خوشحال میشم

    از کارتون شرک هم خیلی خوشم میمود و خیلی باهاش کیف میکردم
    گوشش چونش دماغش و ...
    مخصوصا از اون قسمتی که یه دارو خورد و از حالت غول خارج شد و تبدیل شد به همون مرد زیبایی که قبلا بود اما بخاطر فیونا دوباره تبدیل به غول شد

    انگار خیلی این داستان ها برای مردم اروپا لذت بخشه و سعی میکنن بچه هاشون رو نسبت به این چیزا بیتفاوت کنن و از وسواسشون کم کنن در حالی که توی ایران برعکسه

    مثلا اونها داستانی رو که غیر ممکنه برای بچه هاشون تعریف نکنن داستان جوجه اردک زشته و یه جورایی غیر مستقیم این فرهنگو در دل بچه هاشون پدید میارن که باطن زیبا خیلی بهتر از ظاهر زیباست

    امیدوارم حرفام شعاری نشده باشه
    زیبایی توی خیلی از مسائل تاثیر داره و متاسفانه گروه زیادی از مردم ظاهر بین هستند و در روابط اجتماعیشون به زیبایی طرف مقابل خیلی بها میدن

    باور من اینه که هر انسانی تا جایی که میتونه باید تلاش کنه تا زیبا باشه ولی اگر دید خارج از توانشه دیگه لزومی نداره خودشو سرزنش کنه یا بخودش سخت بگیره

    مثلا همین جوش زدن مال استرسه
    منظورم فشار عصبی مثلا بخاطر شرایط روحی خراب نیست

    خیلی وقتا به نفر خیلی صورتشو توی آینه چک میکنه و نگرانه که فلان قسمتش جوش نزنه یا اون قسمت صورتش بد نباشه (مثلا زمانی که قراره بره مهمونی یا با کسی قرار مهم داره) و باور کنید همین رفتار باعث میشه بدترین جوش ها رو اون قسمت از صورتش بزنه
    اینم نوعی از استرسه

    من که خودمم نفهمیدم چی گفتم
    شما اگه فهمیدید
    لطفا سعی نکنید به من بفهمونید که چی گفتم
    چون اونموقع خودتونم نمیفهمید که چرا من نمیفهمم
    بعد من باید بفهمم که چرا نفهمیدم که میفهمم
    و بازم شما میفهمید که من نفهمیدم
    ولی من فهمیدم که شما فهمیدید
    ولی نمیفهمم که چرا نفهمیدم
    و ...

    خلاصه داستان میشه

  2. 5 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سعی کردم خودمو دوستداشته باشم به خاطر اخلاق و رفتار م مهمه مهمه مهمه؟!
    که نجابت داشته باشی که با همه مهربون باشی نخوای دل بشکنی مهمه که مغرور نباشی به کسی غیر از خودت اهمیت بدی ؟؟؟؟!!! که به دیگران کمک کنی کار خیر انجام بدی اینا بهترین کاریه که میتونی انجام بدی ؟! ولی قیافت خوشکل آنچنانی نیست ؛
    اگه ناراحتیت به خاطر جنس مخالفه، نمیشه با ظاهر و قیافه یه مردو پیش خودت نگهداری. همینایی که فکر میکنی مهم نیست همین مهر و محبت همین نرم دلی و دل رحمی همین وفا و اخلاقه که مهمه. زیبایی ظاهری برای جذب سریع خوبه اما کسی نمی تونه یکی دیگه رو فقط به خاطر ظاهر کنار خودش داشته باشه. مهم همون اخلاقه.

  4. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  5. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    معاون کلانتر عزیز مرسی از پاسخت من دخترم شما پسر دختر باید ظرافت داشته باشه من به نظرم قیافم زمخت و اون جذابیتی که یه دختر باید داشته باشه رو ندارم این خیلی وحشتناکه من فقط میخوام یکی منو قانع کنه خدا چرا اینکارو با بعضی بنده هاش میکنه میتونست بینی منو یکم کوچیکتر کنه من انقدر عذاب نکشم به جاش هر دردی میخواست بده بده من دوست ندارم عمل جراحی کنم اونجوری مصنوعی میشم . من دیگه خدارو دوست ندارم . پر از خشمم . از وقتی به نو جونی رسیدم تو حساس ترین دوره کسایی بودن که مسخرم کردن ازون موقع با خدا دعوا میکنم ولی به خاطرش عذاب وجدان هم دارم این قیافه نمیزاره زندگی کنم

    - - - Updated - - -

    الان خیلی آشفته شدم یه دفعه به خاطر چند تا دونه عکس

    - - - Updated - - -

    مهربونی بعضی آدمارو پرو میکنه یا مغرور . بعد بهت خیانت میکنن. من تا حالا واقعا عاشق نشدم کسی هم واقعا عاشقم نشده نمیتونم بفهمم عشق دختر و پسر بهم چطوریه نمیفهمم همدیگرو واسه چی میخوان. دوستای دخترم که منو میشناشند فقط میگند عیبت اعتماد بنفس پایینت هست اینجوری باشی به چشم نمیای بعدشم من خاک برسر کجا میخوا م عاشق شم تو خیابون تو اینترنت دانشگام که همه دخترند چه انتظاری از خودم وخدا دارم که اتفاقی واسم بیوفته ؟؟ دارم سخت میگیرم صبور نیستم . میخوام یجوری به آرامش برسم دلم عشق میخواد

  6. 3 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93)

  7. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    عشق یه جور کششه. کشش جسمی و روحی می تونه هم یکیش نباشه. فهمیدنی نیست. حس کردنیه. ارامش دهنده هم احتمالا نباشه. وقتی می تونه ارامش بده که به وصال برسه. اونم معلوم نیست واسه چه مدت این ارامشو بده. یه جور کششه از جنس اشنا بودن. به هر شکلی. انگار که یه اشنایی بین خودتو یکی دیگه ببینی یه جور نزدیکی. این نزدیکی می تونه تفاوت باشه شباهت باشه تحسین باشه هر چیزی می تونه باشه اما دلت حس می کنه می تونی به اون نزدیک باشی حالا این نزدیک بودن می تونه روحی باشه می تونه جسمی و فیزیکی باشه می تونه هر دوش باشه. عاشق که بشی سختت می شه تو وجود اونی که دوسش داری حل نشی. این وجود می تونه جسمش باشه روحش باشه یا هر دوش. اینا چون معمولا ادم فاصله هم داره و نمی تونه به این راحتی برسه به اون ادمی که م یخواد معمولا ارامش دهنده هم نیست. درد داره البته به نظر من درد عشق داشتن خیلی بهتر از اینه که ادم توی دردای دیگه باشه.
    خوب سعی کن جاهایی بری که پسرا هم باشن. مثل همون کلاس زبان مختلط یا همایش ها و هر چی. دخترا هم البته می تونن برای اشنایی به دردت بخورن. ممکنه یکی برادری داشته باشه مثلا خونه ی همدیگه برین اونو ببینی. شرایطو برای ازدواج فراهم کن.
    عشق خالی بی ازدواج و بی وصال ارامش نمی ده. شیرین هست اما ارامش دهنده نیست اصلا. براشفتگی ادم چندین برابر می شه. ادم بی قرار می شه. می خواد بره جلو یه جوری خودشو برسونه به اون طرفش اما اگه عقلانی نباشه یا اگه شدنی نباشه یا اگه طرفش دوسش نداشته باشه و یا اگه های دیگه مجبوره هی جلو خودشو بگیره. انگار که پاهات یه سمت برن خودت یه سمت دیگه. اینا اصلا ارامش دهنده نیست. زیباست اما ارامی نداره.

    اگه بتونی تو بهترین وضعیت خودت باشی از نظر روحی می تونی جذب کسی بشی و کسی رو جذب کنی که باهات هماهنگه. و به احتمال زیاد عشقی رو که پیدا کنی دو طرفه خواهد بود. برای ارامش خودت پیشرفت خودت شادی خودت رضایت خودت تلاش کن. وقتی روح سالم و شاد و ارامی داشته باشی توی وضعیت خوبی هستی و عشقی اگه پیش بیاد می تونه سرانجام خوب داشته باشه و به اون وصال و ارامشی که بخوای تو رو برسونه.


    - - - Updated - - -

    مهربونی هیچکسی رو پر یا مغرور نمی کنه. مهر مهره. مهر پراکنده می کنی. مثل عطر خوش گل. اصلا با غرور یا پر بودن به نظر من ارتباط پیدا نمی کنه. مهر لطیف شده ی عشقه. می شه همه رو دوست داشت و به همه مهر ورزید. البته اگه ادم توی وضعیت روحی مناسب باشه. اما عشق شور و خروشش بیشتره. ریسکش بیشتره ملایمتش کمتره و ممکنه ادمو به هر جایی بکشونه یا اگه ادم جلوی خودشو و این کشش رو بگیره زجراور می شه یا اگه اون طرف ادمو نخواد زجر اور میشه.

    - - - Updated - - -

    ولی نمیشه عاشق همه شد. فقط عاشق یکی میشه شد در یک بازه زمانی.

    - - - Updated - - -

    البته اینا نظرات منه و تجربیات من. عشق از نظر هر کسی اونم هر بار که عاشق میشه متفاوته.

    - - - Updated - - -

    این راجع به عشق به جنس مخالف بوده. عشق به چیزای دیگه متفاوته. عشق به خودت می تونه همیشه زیبا و ارامش دهنده باشه.

  8. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), m.reza91 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  9. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آدمای ظاهر بین عشقشون موندگار نیست باید با شناخت به عشق برسی من نمیتونم سریع عاشق بشم . ظاهر فقط یه خوش اومدن ساده داره . مثل خوشمون اومدن از قیافه هزاران بازیگر و مدل خوش قیافه . من با دیدن فیلم beastly هم به این نتیجه رسیدم کارتون دیو و دلبر رو که یادتونه ؟

    فکر میکم اگه خیلی خوشکل بودم چی کار میکردم الان کلی خاطر خواه داشتم یا کسی که میخواستم رو راحت پیدامیکردم ؟؟؟ یکی که خیلی خوشگله بیاد بگه

    مینوش من باید صبوری کنم و خودمم یه تلاشی کنم تا دیگه تنها نباشم اول از همه خودم خودمو بپذیرم بعد انتظار داشته باشم کسی منو بپذیره . تا حالا هر کی از من خوشش اومد من دوستش نداشتم هم اینکه کوچیکتر بودم نمیخواستم با کسی دوست شم. الان هم دیر نیست ؛ ولی همه دوستام یه نفرو دارند من احساس میکنم غیر عادی ام یا بی عرضم به اندازه کافی خوب نیستم زشتم نمیدونم نمیدونم
    ویرایش توسط پونیو : شنبه 03 خرداد 93 در ساعت 02:18

  10. 4 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  11. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    هر زیبایی ای قابل احترامه. زیبایی چهره زیبایی اندام. مهربان بودن. باهوش بودن و ... هر زیبایی ای قابل احترامه.
    زیبایی ظاهری خوبه اما به تنهایی نمی تونه مفید باشه مگه اینکه ادم سطحی باشه و سطح راضیش کنه. زیبایی ظاهری در کنار زیبایی اخلاق و به همراه زیبایی هوش خیلی عالیه. اما همه ی اینا در کنار هم خیلی سخت پیدا میشه.
    صبوری به معنایی که گفتی یعنی همون قبول کردن و پذیرفتن خودت خوبه. اما انتظار نه. خودت با خودت راحت باش. وقتی که خودت با خودت راحت باشی و خودت رو هم با اغوش باز پذیرفته باشی توی وضعیت روحی سالم و خوبی قرار می گیری. در این وضعیت اون زیبایی هایی که داری در حالت خوبش بروز می کنه. پیامایی که می دی به دیگران در اوج سلامت و واقعیت خودته. و وقتی پیام هایی که می دی واقعی و هماهنگ با خود خودت باشن کسایی میان سمتت که با خود واقعیت هماهنگن. اینطوری هم تو در اسایشی هم کسی رو پیدا می کنی که اسایشتو بیشتر می کنه و می تونین به هم با شادی پیوند بخورین.
    نه غیر عادی هستی نه بی عرضه نه زشت. فقط توی وضعیت روحی سلامت و خوب خودت نیستی. چون خودت با خودت راحت و شاد نیستی. به خاطر همین هم کلی از انرژیت به هدر می ره سر اعصاب خوردی و این چیزا. همین. اگه خودت با خودت خوشحال باشی و پذیرفته باشی خودتو خود به خود بقیه اش حل میشه. اینکارو هر قدر زودتر بکنی بهتره. هم زندگیت راحت تر و روی روال تر میشه هم به مرور اعصاب خوردی برای ادم ماندگار میشه. مثل من که دردو کاری هم نداشته باشم خودش سالی چند بار میاد به زور صدام می زنه :)
    موفق باشی.

    - - - Updated - - -

    راستی اگه می بینی کسی دوست داره پیش پیش ردش نکن. یه بررسی یه سبک سنگینی بکن شابد به دردت خورد.

    - - - Updated - - -

    لزوما هر کسی که موقع اعصاب خوردی میاد سمت ادم مردود نیست. و البته لزوما هم هر کسی که وقتی ادم توی اوج سلامت روحیه میاد سمت ادم مطلوب نیست. در هر حال بررسی عقلانی رو روی همه باید لحاظ کنی.

  12. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  13. #37
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مینوش واقعا ممنونم ازت خیلی خوب درک کردی من نه زشتم نه بی عرضه فقط روحیم به هم ریخته اونقدری از خوددم رضایت ندارم که کسی پیدا شه عاشقم بشه . وقتی خودم دارم خودم رو مسخره میکنم چه انتظاری دارم . حالا هر چقدر م دوستام از خوش تیپپی از قیافم تعریف کنن بگند تو خوبی فکر میکنم دلشون میسوزه میخوان دلخوشم کنن .
    ولی الان یادم اومد فامیل خیلی خیلی دور تو یه مراسمی بهم گفت چه قدر نازی . من چقدر خرم . راست میگفت من نازم هر دماغ گنده ای قیافش گولاخ نیست که !

    چیکار کنم این افکارم مثبت همیشه تو ذهنم بمونه؟؟؟؟؟
    باید از خدا هم بخوام منو ببخشه این همه سال همش باهاش جنگیدم .
    یعنی میبخشه ؟ بازم بهم ثابت کنه که زیبا هستم . لایق دوست داشتن هستم .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط معاون کلانتر نمایش پست ها
    سلام

    میبینم که جمع دختر پسر های زشت ایران جمعه ولی یکیتون کمه
    اگه گفتید کی
    پس با اجازه دوستان من هم بیام توی این تاپیک
    ااااا کجا میرید
    چرا فرار میکنید
    نترسید
    ای بابا

    اصلا حالا که اینطور شد شب میام خوابتون

    جدا از شوخی خودم فکر میکنم قیافم شبیه علی صادقی ایه و یبار یکی از دوستام بهم گفت موقع شوخی خیلی شبیه اون میشی یبار یکی دیگه گفت شبیه مهران غفوریانی
    من جفتشونو خیلی دوست دارم و از اینکه دوستام منو با اونا مقایسه میکنن خیلی خوشحال میشم

    از کارتون شرک هم خیلی خوشم میمود و خیلی باهاش کیف میکردم
    گوشش چونش دماغش و ...
    مخصوصا از اون قسمتی که یه دارو خورد و از حالت غول خارج شد و تبدیل شد به همون مرد زیبایی که قبلا بود اما بخاطر فیونا دوباره تبدیل به غول شد

    انگار خیلی این داستان ها برای مردم اروپا لذت بخشه و سعی میکنن بچه هاشون رو نسبت به این چیزا بیتفاوت کنن و از وسواسشون کم کنن در حالی که توی ایران برعکسه

    مثلا اونها داستانی رو که غیر ممکنه برای بچه هاشون تعریف نکنن داستان جوجه اردک زشته و یه جورایی غیر مستقیم این فرهنگو در دل بچه هاشون پدید میارن که باطن زیبا خیلی بهتر از ظاهر زیباست

    امیدوارم حرفام شعاری نشده باشه
    زیبایی توی خیلی از مسائل تاثیر داره و متاسفانه گروه زیادی از مردم ظاهر بین هستند و در روابط اجتماعیشون به زیبایی طرف مقابل خیلی بها میدن

    باور من اینه که هر انسانی تا جایی که میتونه باید تلاش کنه تا زیبا باشه ولی اگر دید خارج از توانشه دیگه لزومی نداره خودشو سرزنش کنه یا بخودش سخت بگیره

    مثلا همین جوش زدن مال استرسه
    منظورم فشار عصبی مثلا بخاطر شرایط روحی خراب نیست

    خیلی وقتا به نفر خیلی صورتشو توی آینه چک میکنه و نگرانه که فلان قسمتش جوش نزنه یا اون قسمت صورتش بد نباشه (مثلا زمانی که قراره بره مهمونی یا با کسی قرار مهم داره) و باور کنید همین رفتار باعث میشه بدترین جوش ها رو اون قسمت از صورتش بزنه
    اینم نوعی از استرسه

    من که خودمم نفهمیدم چی گفتم
    شما اگه فهمیدید
    لطفا سعی نکنید به من بفهمونید که چی گفتم
    چون اونموقع خودتونم نمیفهمید که چرا من نمیفهمم
    بعد من باید بفهمم که چرا نفهمیدم که میفهمم
    و بازم شما میفهمید که من نفهمیدم
    ولی من فهمیدم که شما فهمیدید
    ولی نمیفهمم که چرا نفهمیدم
    و ...

    خلاصه داستان میشه
    من فهمیدم شما چی گفتید . خودتون نفهمیدید که چی گفتید؟؟؟؟ اون موقع که این پست رو داشتم میخوندم حالم بد بود داشتم گریه میکردم اصلا نفمیدم چی گفتید این تیکه ی آخر و خیلی گیج کننده بود نفهمیدم با همون حالت گریه و عصبانی گفتم چرا شوخیش گرفته چی داره میگه الان که حالم بهتر شد خوندمش خندم گرفت . یادمه یه دوستی داشتم وقتی حالم بد بود و باهاش درد و دل میکردم با شوخی جوابمو میداد من تو اوج گریه و عصبانیت بودم اون باهام شوخی میکرد اینجور دلداری دادن هم خیلی باحاله فقط اون لحظه حوصله نداری میخوای بزنی طرفو له کنی !
    ویرایش توسط پونیو : شنبه 03 خرداد 93 در ساعت 03:24

  14. 6 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), tanin-91 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), معاون کلانتر (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  15. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    وایییی پونیو من یکی دیگه دارم از دستت منفجر میشم!!!!!!!
    کم مونده پاشم بررم یک متر وردارم این دماغ خودم و اطرافیانم و اندازه بگیرم بیام سایزای مختلف و بهت بگم.تا بفهمی همه هم دماغای کوچولو ندارن!!!!

    خدای من از دست تو!
    بذار کنکورم و که بدم ، میرم یک جامعه آماری پیدا میکنم ، از آدم های مختلف کیس هامممم تصادفی انتخاب میکنم تا نگی! پارتی بازی کرد واسه اینکه حرفشو بمن ثابت کنه!!!

    اصلا چشامو میبندم نمونه هامو انتخاب میکنم!!!!



    من هرچی سعی میکنم خودمو کنترل کنم ، نمیشه واقعا!!!!

    هرچی من میگم ، باز یک چیزی داره واسه گفتن! اگه خواهرم بودی که میدونستم چکارت کنم!!!!! تا دیگه زشتی کاملا از یادت بره!!!!!

    یکم اعتماد بنفس داشته باش!!
    اینقد خودتو مقایسه نکن!
    اینقد رو حرفای اطرافیانت با دید بدبینانه گوش نده!!!
    اصلا اون عینک بدبینیتو دوروز بیا همینجا تو تالار همدردی جاش بذار بعد برو خونتون !!! ببین دنیا چقد قشنگه تو همش زانو غم بغل کردی!

    زیبایی هرکس منحصر بفرده عزیز من ، هرکسی سلیقه ای داره! تو دیگه من یکی و خیلی حساس کردی ، مامانمم داشتن یک فیلمی میدیدن و من یک بازیگر خانومش خیلی خوشم اومد ، یهو دقت کردم به دماغش دیدم عجب دماغ پهنی داره!!!! یاد پونیو افتادم اگه الان پونیو بود حتما میگفت زشتتهههه
    ولی من یکی که ازش خوشم اومده بود ، چهره نازی داشت!

    من حتی سلیقه ام با خواهرم که تو یک خونواده بزرگ شدیم اینقده فرق داره !!!! من یسریا و خوشگل میدونم که خواهرم اونارو معمولی میدونه باز برعکس خواهرم یسریا و خوشگل میبینه که من اونارو معمولی میدونم!

    باباجان اصن یک سرچ کن خوشگترین دخترا ، خدایی نگاشون کن ببین همشون بنظرت خیلیییییی دیگه خوشگلن!!! والا من نمیدونم این دخترا چطور انتخاب میشن چون من خوشگل تر از اونا هم دورو ورم دیدم!!!! یکیش خود من و پونیو عزیز!!!! (اعتماد بنفس و داری)

    بابا منم الان اگه بخوام کلی از خودم میتونم ایراد ظاهری بگیرم!!!!بس کن دیگه!

    کلاس زبان هم اشکال نداره ، قبلا نرفتی از الان میخوای شروع کنی ، خب غصه نداره ، برای کلاس زبان اول باید تعیین سطح کنی، اکثر کلاس تو یک سطح میوفتن ، حالا یکم بالا پایین داره ، اما اکثرا سطحشون یکیه ! بیخودی نگران این مسله ای!
    خیلی نگرانی و دوست داری زبانت خوب بشه ،ا ونکارایی که گفتم بکن زبانت خوب میشه!

    ببخشید خیلیییییی عصبانیییییی شدم ! آخه هرچی من یک چیزی میگم پونیو درونت یک چیز دیگه میگه!!!!

    نشسته زانو غم بغل گرفته انتظار داره الان زیبایی از آسمون براش بباره!

    آخه جوش زدن چیزیه که تو غصه اشو بخوری دختر!!!هان؟؟؟
    خب خودت تو زدن ماسک تنبلی میکنی به اون جوش های بیچاره چه ربطی داره هان؟؟؟
    یکم وقت بذار مطمعن باش نتیجه اشو میبینی.
    من کمتر کسی دیدم که جوش نزنه!
    معمولا همه جوش میزنن دیگه باید بخودت برسی فقط همین عزیزم !!!


    دختر بیخیال امروز داره فکر میکنه که به پونیو ناشکر چی بگه!!!!

    بهش نگه صبح به صبح که از خواب پا میشی پنجره و باز نکنه ، هوا تازه استشمام کنه و بگه خداجون متشکرم یروز خوب دیگه شروع شد، متشکرم بابت نعمت سلامتی!!
    متشکرم بابت داشتن پدر و مادر خوب و دلسوز!!

    من دارم فکر میکنم پس اون پسر بچه های کوچولو پرورشگاه چه دلی دارن ، که صبح به صبح میرن مدرسه ! بدون پدر و مادر!!!! مدرسه ای که هروزززز شاهد اینن که پدر و مادر سایر همکلاساشون دست بچه هاشونو میگیرن و صبح به صبح میارن مدرسه و ظهرم میاین دنبالشون ! اونوقت این بچه های کوچولو باید منتظر سرویس پرورشگاه باشن!!
    (با خودم گفتم پونیو اگه اینجا بود این صحنه رو میدید بازم بابت دوتا جوش صورت قابل درمان با یکمی سایز بزرگ بینی بازم ناشکری میکرد یانه!!!)

    میگم پونیو جان ، تو امروز اگه خدایی نکرده جای اون دختر رو ویلچر بودی که برای رد شدن از خیابون هم نیاز به همراه داشت چکار میکردی؟
    اگه جای اون پیرمرد مهربون اما نابینا بودی چی؟

    اگه جای اون زنی بودی که سالهاست رو تخب بیمارستان خوابیده و هیچ حسی نداره و حتی دستاشون نمیتونه تکونه بده چکار میکردی!؟

    دختر جان موهاتو کوتاه کردی بهت نمیاد؟ بازم خداتو شکر کن جای اون کودکای سرطانی نیستی که شیمی درمانی موهاشونو گرفته ، تو که دختر موهات دوباره رشد میکنه!!!

    جوش میزنی؟ بازم من بهت میگم خداتو شکر کن ؛ حداقل جای اون دختری نیستی که دوست پسرش رو صورتش اسید پاشیده!!

    بازم بگم یا بازم میخوای ناشکری کنی؟؟؟؟

    اصلا پونیو حق نداره به نقاشی زیبای خالق من توهین کنه ها!!!!
    حواست باشه من خیلی رو خدای خودم غیرتیم بدجوررررر !!
    خدای من زیباست هر چیم خلق میکنه زیبا خلق میکنه! فقط این توییی که باید نوع دیدتو تغییر بدی!
    هرچیزی حکمتی داره عزیزم تو از حکمت خدا بی اطلاعی پس ناشکری نکن پونیو عزیزم.

    دوست داری جای اون دختری باشی که اومده تاپیک زده من یک زن زیبا و تحصیل کرده بودم اما همسرم بعد چندین سال زندگی و باوجود داشتن دو بچه ، به من خیانت کرد!!! تو یک دختر هستی میدونی خیانت دیدن چقدر سخته!!! وحشتناکه!
    آدم برای دشمنشم آرزو نمیکنه، ما دختریم میتونیم درک کنیم چقدر عذاب آوره!


    پونیو عزیز چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید.!

    بدرود.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  16. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), m.reza91 (شنبه 03 خرداد 93), tanin-91 (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (یکشنبه 04 خرداد 93)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام پونیو جان، من متاسفانه نمیخوام زیاد دلداریت بدم و حرفهای قشنگ بزنم و بهت اعتماد بنفس بدم. دوستان به اندازه کافی اینکارو کردند و اتفاقا با خیلی هاش هم من موافقم. ولی من علاوه بر اون میخوام برات چیزی رو بنویسم که واقعا فکر میکنم درسته.

    تو هنوز خیلی جوونی. تازه اول راهی و حیف هست که به خاطر درگیر شدن به یکسری شعارهای قشنگ یا بزرگ کردن بعضی چیزهای کوچک این مسیرت رو خراب کنی و بعد که سن و سالی ازت گذشت تازه به خودت بیای که چه فرصتهایی رو توی زندگیت از دست دادی.

    اول اینکه زیبایی همونطور که خودت هم گفتی خیلی مهمه. زیبایی باعث جلب توجه بقیه آدمها بهت میشه و خودت و کارهات به چشم می یای و این توجه دیگران بهت اعتماد بنفس میده، بهت سرزندگی و شادابی میده، احساس میکنی که آدم مفیدی هستی. متاسفانه آدمهایی که زیبایی کمتری دارند برای اینکه در اجتماع و از دید دیگران در همون حد و جایگاهی قرار بگیرند که یک آدمی با زیبایی بیشتری قرار داره، شاید باید ده ها برابر اون شخص زحمت بکشند اونهم زیر فشار زیادی که به علت عدم توجه و عدم موفقیتهاشون باید تحمل کنند در صورتیکه اون فرد زیبا با یک کار کوچک پاداش میگیره و همین پاداش باز بهش روحیه میده و باعث میشه کارهای بعدش رو راحت تر و بهتر انجام بده. کلن به نظر من آدمهایی با زیبایی کمتر زندگی خیلی سخت تری دارند.

    دوم اینکه هرچند زیبایی به معنی تناسب در اجزای صورت هم مهمه ولی خوشبختانه همه زیبایی نیست. و بسته به اینکه چقدر از حالت ایده آل فاصله داره میشه اونرو با چیزهای دیگه جبران کرد. تو که خوشبختانه طوری که تعریف کردی زشت نیستی. فقط اونقدری که میخوای به نظر خودت زیبا نیستی و این یعنی میتونی با جنبه های دیگه که توی زیبایی یک شخص تاثیر گذاره این مورد رو جبران کنی. برای یک دختر از نظر من پنج فاکتور مهمه که اونرو برای تقریبا بیشتر پسرها جذاب و خواستنی میکنه: (1) تناسب در اجزای صورت (2) برق شادی توی چشم ها (3) شفافیت و زلالی پوست. طوریکه حس کنی آب زیرش جمع شده! (4) تناسب اندام بدن (5) هدفدار بودن، برنامه داشتن، فعال بودن و متکی به خود بودن.

    خوبی اینها اینه که تا حدودی همدیگه رو میپوشونند. یعنی اگه تا حدودی تناسب توی اجزای صورت نداشته باشی ولی موردهای 3 و 4 رو داشته باشی تقریبا اون مورد دیده نمیشه. و باز اگر مورد 2و5 بهش اضافه بشه دیگه بعید میدونم کسی بتونه براحتی از این همه جذابیت بگذره.

    البته این موردها روی همدیگه تاثیر مثبت و منفی هم میزارند. یعنی مورد 5 رو اگه داشته باشی برات مورد 2 رو هم میاره و همچنین بهت کمک میکنه تا کارهایی که برای موردهای 3و4 لازمه رو راحت تر انجام بدی و سریع تر به نتیجه برسی.

    پس هر چند خدا میتونست کارت رو راحت تر کنه ولی با توصیفاتی که از خودت داشتی خدا زیاد دخالتی توی جذابیت تو نمیتونه داشته باشه، بیشتر فاکتورها دست خودته! دختری که پشت این نوشته هاست به نظر من از نظر فکری یک دختر دوست داشتنی ای هست، نزار تنبلی یا افکار مزاحم باعث بشه که جذابیت ظاهری که میتونی داشته باشی ازش محروم بشی. بزار هم خودت از خودت بیشتر لذت ببری هم اونهایی که با تو هستند.

  18. 5 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), tanin-91 (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (یکشنبه 04 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1391-10-29
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    195

    تشکرشده 268 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام پونیو جان
    مشکلت تقریبا مشابه من هست برای همین نمیتونم راهنمایی بخصوصی کنم فقط میتونم همدردی کنم. کاملا درک میکنم که وقتی یه دختر از طرف پدرش که بزرگترین حامی تو زندگیش هست مسخره شه چقد میتونه رو اعتماد به نفسش تاثیر منفی داشته باشه.منم از نوجوونی فکرم درگیر عمل کردن بینیم بود.یه مدتی حساسیتم کم شد ولی این آخریا انگار بقیه آدما خودشونو موظف میدونن که یادآوری کنن که بینیم بدشکل و بزرگه از یه طرف وقتی فکر میکنم که بینیم عمل شه چقدر رو زیباییم تاثیر مثبت میزاره از طرف دیگه خودم برای عمل کردن بینی یه سری مشکلات دارم.مثل هزینه عمل،ترس از عمل بد و مصنوعی و بد شدن شکل بینیم و از همه مهتر این مووضوع ناراحتم میکنه که بقیه در موردم چه فکری میکنن!(فکر میکنم که کسی که به خاطر زیبایی عمل کنه دغدغه هاش کوچیک و محدود هستن)من اگه عمل کنم فقط به خاطر بقیه هست.وگرنه خودم زیاد مشکلی باهاش ندارم،نهایتش اینه که روزی دو سه بار جلوی آینه زیارتش میکنم:دی شاید تنها دلیلش برای آیندم این باشه که همسرم قیافم رو دوست داشته باشه.ولی از بعضی جهات به بنظرم کسی که منو با همین چهره ای که دارم دوس داشته باشه و براش ارزشمند و جذاب باشم خیلی قابل اعتماد تر از کسیه که منو با بینی عمل شده دوس داشته باشه (چون یه فرد زیبا خاطر خواه زیاد داره که فقط جذب زیباییش میشن.)
    ولی نگرانی از آینده و اینکه شاید اصلا کسی منو با این ظاهر قبول نکنه باعث میشه گاهی به عمل بینی فکر کنم که تو شرایط الانم کاری غیرممکنه:(

  20. 2 کاربر از پست مفید tanin-91 تشکرکرده اند .

    toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (یکشنبه 04 خرداد 93)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.