سلام
میبینم که جمع دختر پسر های زشت ایران جمعه ولی یکیتون کمه
اگه گفتید کی
پس با اجازه دوستان من هم بیام توی این تاپیک
ااااا کجا میرید
چرا فرار میکنید
نترسید
ای بابا
اصلا حالا که اینطور شد شب میام خوابتون
جدا از شوخی خودم فکر میکنم قیافم شبیه علی صادقی ایه و یبار یکی از دوستام بهم گفت موقع شوخی خیلی شبیه اون میشی یبار یکی دیگه گفت شبیه مهران غفوریانی
من جفتشونو خیلی دوست دارم و از اینکه دوستام منو با اونا مقایسه میکنن خیلی خوشحال میشم
از کارتون شرک هم خیلی خوشم میمود و خیلی باهاش کیف میکردم
گوشش چونش دماغش و ...
مخصوصا از اون قسمتی که یه دارو خورد و از حالت غول خارج شد و تبدیل شد به همون مرد زیبایی که قبلا بود اما بخاطر فیونا دوباره تبدیل به غول شد
انگار خیلی این داستان ها برای مردم اروپا لذت بخشه و سعی میکنن بچه هاشون رو نسبت به این چیزا بیتفاوت کنن و از وسواسشون کم کنن در حالی که توی ایران برعکسه
مثلا اونها داستانی رو که غیر ممکنه برای بچه هاشون تعریف نکنن داستان جوجه اردک زشته و یه جورایی غیر مستقیم این فرهنگو در دل بچه هاشون پدید میارن که باطن زیبا خیلی بهتر از ظاهر زیباست
امیدوارم حرفام شعاری نشده باشه
زیبایی توی خیلی از مسائل تاثیر داره و متاسفانه گروه زیادی از مردم ظاهر بین هستند و در روابط اجتماعیشون به زیبایی طرف مقابل خیلی بها میدن
باور من اینه که هر انسانی تا جایی که میتونه باید تلاش کنه تا زیبا باشه ولی اگر دید خارج از توانشه دیگه لزومی نداره خودشو سرزنش کنه یا بخودش سخت بگیره
مثلا همین جوش زدن مال استرسه
منظورم فشار عصبی مثلا بخاطر شرایط روحی خراب نیست
خیلی وقتا به نفر خیلی صورتشو توی آینه چک میکنه و نگرانه که فلان قسمتش جوش نزنه یا اون قسمت صورتش بد نباشه (مثلا زمانی که قراره بره مهمونی یا با کسی قرار مهم داره) و باور کنید همین رفتار باعث میشه بدترین جوش ها رو اون قسمت از صورتش بزنه
اینم نوعی از استرسه
من که خودمم نفهمیدم چی گفتم
شما اگه فهمیدید
لطفا سعی نکنید به من بفهمونید که چی گفتم
چون اونموقع خودتونم نمیفهمید که چرا من نمیفهمم
بعد من باید بفهمم که چرا نفهمیدم که میفهمم
و بازم شما میفهمید که من نفهمیدم
ولی من فهمیدم که شما فهمیدید
ولی نمیفهمم که چرا نفهمیدم
و ...
خلاصه داستان میشه
![]()









ای بابا
من دخترم شما پسر دختر باید ظرافت داشته باشه من به نظرم قیافم زمخت و اون جذابیتی که یه دختر باید داشته باشه رو ندارم این خیلی وحشتناکه من فقط میخوام یکی منو قانع کنه خدا چرا اینکارو با بعضی بنده هاش میکنه میتونست بینی منو یکم کوچیکتر کنه من انقدر عذاب نکشم به جاش هر دردی میخواست بده بده من دوست ندارم عمل جراحی کنم اونجوری مصنوعی میشم . من دیگه خدارو دوست ندارم . پر از خشمم . از وقتی به نو جونی رسیدم تو حساس ترین دوره کسایی بودن که مسخرم کردن ازون موقع با خدا دعوا میکنم ولی به خاطرش عذاب وجدان هم دارم این قیافه نمیزاره زندگی کنم 



)
از یه طرف وقتی فکر میکنم که بینیم عمل شه چقدر رو زیباییم تاثیر مثبت میزاره از طرف دیگه خودم برای عمل کردن بینی یه سری مشکلات دارم.مثل هزینه عمل،ترس از عمل بد و مصنوعی و بد شدن شکل بینیم و از همه مهتر این مووضوع ناراحتم میکنه که بقیه در موردم چه فکری میکنن!(فکر میکنم که کسی که به خاطر زیبایی عمل کنه دغدغه هاش کوچیک و محدود هستن)من اگه عمل کنم فقط به خاطر بقیه هست.وگرنه خودم زیاد مشکلی باهاش ندارم،نهایتش اینه که روزی دو سه بار جلوی آینه زیارتش میکنم:دی شاید تنها دلیلش برای آیندم این باشه که همسرم قیافم رو دوست داشته باشه.ولی از بعضی جهات به بنظرم کسی که منو با همین چهره ای که دارم دوس داشته باشه و براش ارزشمند و جذاب باشم خیلی قابل اعتماد تر از کسیه که منو با بینی عمل شده دوس داشته باشه (چون یه فرد زیبا خاطر خواه زیاد داره که فقط جذب زیباییش میشن.)

علاقه مندی ها (Bookmarks)