به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 42
  1. #31
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اگه یکی از دو نفر یه کمی درونگرا و یکی دیگه یه کمی برون گرا باشن مشکلی نیست و خوبه. ولی اگه اختلافشون زیاد بشه همین میشه باعث بحث و ناراحتی توی خیلی از مسایل. خصوصیات درون گرا و برون گرا رو سرچ کنین.
    ببینین تفاوت ها خوبن و اموزنده ولی از یه حدی نباید بیشتر شه. تضاد زیادش خوب نیست.

  2. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    Dreams end (شنبه 27 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (شنبه 27 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (شنبه 27 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    زندگی چیز عجیبی هستش،خصوصا اتفاقات دنیا . ده سال عاشق یکی بودم که از هر لحاظ اونی بود که میخواستم با تمام وجودم عاشقش بودم، اون رفت دنبال زندگیش الان من باید دوباره از نو شروع کنم دوباره باید جستجو کنم تا یکی که خودم میخوام رو پیدا کنم.
    برام عجیبه چرا دنیا اینجوریه؟؟ چرا یکی یکی رو اونقدر دوست داره که شبها برای رسیدنش دعا میکنه و اون یکی حتی تب هم نمیکنه
    حال من باید دوباره شروع کنم به نوشتن اون چیزایی که میخوام همسر اینده ام داشته باشه و روشون فکر کنم
    زندگی خیلی مسخره است
    اگه من قدرت ماورایی داشتم یه کاری میکردم که هر کسی سر راه همان کسی قرار بگیره که بهم میخورن،زوج گمشده هر کسی رو بدون منت سر راهش قرار میدادم و اجازه نمیدادم هر کسی عاشق هر کسی شه.این طوری دنیا رو گلستان میکردم
    افسوس که ندارم
    ویرایش توسط Dreams end : شنبه 27 اردیبهشت 93 در ساعت 19:51

  4. 2 کاربر از پست مفید Dreams end تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 27 اردیبهشت 93), پونیو (شنبه 27 اردیبهشت 93)

  5. #33
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    مهم تر اینه که الان با گذشته و اون عشق کنار اومدی و داری راه خودتو به خوبی ادامه می دی.

  6. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    Dreams end (شنبه 27 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    مهم تر اینه که الان با گذشته و اون عشق کنار اومدی و داری راه خودتو به خوبی ادامه می دی.
    سلام
    باید کنار بیام راهی ندارم

  8. 2 کاربر از پست مفید Dreams end تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 27 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اردیبهشت 93 [ 09:07]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    114
    سطح
    2
    Points: 114, Level: 2
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 2ANOAN نمایش پست ها
    سلام
    باید کنار بیام راهی ندارم

    عزیزم برای هر کسی تو دنیا بیشمار جفت مناسب وجود داره.. به شرطی که انتخابت درست باشه و از تجربیاتت استفاده کنی... شک نکن

  10. کاربر روبرو از پست مفید sunny1984 تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  11. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود سوال شما باید در بخش مخصوص بخودش قرار بگیره نه در بخش مقالات سایت

    تایپیک شما بزودی انتقال داده میشه به بخش مناسب
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  12. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  13. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام برادر گرامی
    به نظرم معیارهای شما منطقی است.و خیلی هم خوب هستند و لازم.
    و اتفاقا به نظر من دختر زیبا از نظر به دلنشستن که گفتین و در عین حال نجیب هست.و اصلا دلیل نمی شه اگر کسی زیبا بود حتما نمی تونه زیباییش را برای همسرش نگه داره.یا با آقایون قبل ازدواج رابطه داشته و...
    من دوستانی دارم واقعا زیبا ولی واقعا محجبه و با حیا و باایمان!!! اصلا هم دنبال گرم گرفتن با آقایون و... نیستند.چه برسه به دوستی!!!

    فقط یک سوالی برام پیش اومده.شما یک دختر با حیا را چه جوری می تونید پیدا کنید و بهش پیشنهاد ازدواج بدین؟
    اصلا چه جوری می تونید از زیبایی جسمیش هم مطلع بشید؟شما که گفتید: نوع حرف زدنش و اعمالش برای هیچ مرد غریبه ای جالب و جذاب نباشه
    16-نوع پوشش نباید جوری باشه که مردم از نگاه به اون لذت ببرن

    پس شما که بی حجاب اون دختر را نمی تونید ببینید و مطمئن بشید.
    از آن طرف اگر اتفاقی یه همچین دختری دیدین به نظرتون نمی گه من بدون نظر خانواده ام با پسری به قصد ازدواج آشنا نمی شم؟

    الان شما که معرفی را قبول ندارید.پس پیشنهادتون برای پیدا کردن و خواستگاری از چنین دختری چیه؟
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  14. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    Dreams end (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), mohammad6599 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), sara 65 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  15. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    فقط یک سوالی برام پیش اومده.شما یک دختر با حیا را چه جوری می تونید پیدا کنید و بهش پیشنهاد ازدواج بدین؟
    سلام،گرچه از من این سوالو نپرسیدید اما جواب من به شخصه اینه اگر همچین دختری رو ببینم خودم بهش نمیگم چون مطمئنا شرم و حیا و عدم شناخت اون از من باعث میشه کارم بی نتیجه بمونه،پس مطمئن و بهترین راه ایینه از طرف خانواده اقدام بشه و خانواده مسئله رو مطرح کنند.

  16. 3 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    Dreams end (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    فقط یک سوالی برام پیش اومده.شما یک دختر با حیا را چه جوری می تونید پیدا کنید و بهش پیشنهاد ازدواج بدین؟
    اصلا چه جوری می تونید از زیبایی جسمیش هم مطلع بشید؟شما که گفتید: نوع حرف زدنش و اعمالش برای هیچ مرد غریبه ای جالب و جذاب نباشه

    16-نوع پوشش نباید جوری باشه که مردم از نگاه به اون لذت ببرن
    پس شما که بی حجاب اون دختر را نمی تونید ببینید و مطمئن بشید.
    از آن طرف اگر اتفاقی یه همچین دختری دیدین به نظرتون نمی گه من بدون نظر خانواده ام با پسری به قصد ازدواج آشنا نمی شم؟
    الان شما که معرفی را قبول ندارید.پس پیشنهادتون برای پیدا کردن و خواستگاری از چنین دختری چیه؟
    سلام
    ممنون که وقتتون رو برام میزارین

    من به اندازه لیاقتم و به اندازه دلم از خدا میخواستم که دختری رو سر راهم و در مسیر زندگی من قرار بده نه اینکه دست دختره رو بگیره بذاره تو دستم نه فقط میخواستم عامل اشناییمون بشه خدا یه روانشناس مطلق هست و هر کاری میتونه بکنه خدا حتی جایگزینی هم به خاطر دعاهام برام انتخاب نکرد،خدا فقط با یه اشاره کوچیک میتونه همون دختری که من میخوام رو در مسیر زندگیم قرار بده و به قول خودش بهم بی حساب ببخشه
    جواب سوالتون
    منظور من از حیا یه چیز دیگه است،من خیلی از دختر ها رو میشناسم که هم خیلی با حیا هستند و هم خیلی اجتماعی من این مدلیش رو میگم
    منظور من از زیبایی ، زیبایی صورت هست خصوصا چشم ،من خیلی دوست دارم چشم های همسرم همونی باشه که من میخوام
    خیلی از خانم ها هستند که وقتی با افراد غریبه حرف میزنن یه رفتاری رو از خودشون بروز میدن که برای هر مردی مفهومی داره منظور من این نوع رفتار هست نه هر نوع رفتاری
    منظور من از پوشش اینه که اندامش قابل رویت نباشه خیلی از زنها مانتو های تنگ میپوشن و غیره اگر چادری هم نبود مشکلی نیست
    زیبایی اندام همسرم اصلا برام مهم نیست فقط نه چاق باشه نه لاغر که این رو خیلی ساده میشه فهمید،صورتش خصوصا چشماش زیبا باشه کافیه
    چرا نباید اشنا بشه مگه میخواد ادم بکشه؟اشکالی نداره که

    من تو پستهای قبلیم هم گفتم معرفی از طرف خانواده و اشنایان من یعنی این که وقتی ما یه دختری رو بهت معرفی کردیم باید بری باهاش ازدواج کنی دیگه خوشم نیومد نداریم به این دلیل من قبول ندارم و اینکه خانواده من با من زندگی نمیکنن و اصلا هیچ شناختی از من ندارن،مگه میشه برای کسی که هیچ شناختی از روحیاتش نداری همسر معرفی کرد این با عقل جور در نمیاد
    خودم هم نمی دونم باید چیکار کنم،اما ای کاش هیچ وقت کسی دعا رو بهم معرفی نمیکرد من هر چی میکشم از گذشته و دعاهایی هست که کردم خیلی وقتها ارزو میکنم ای کاش تو یه خانواده امریکایی متولد میشدم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط samanft نمایش پست ها
    سلام،گرچه از من این سوالو نپرسیدید اما جواب من به شخصه اینه اگر همچین دختری رو ببینم خودم بهش نمیگم چون مطمئنا شرم و حیا و عدم شناخت اون از من باعث میشه کارم بی نتیجه بمونه،پس مطمئن و بهترین راه ایینه از طرف خانواده اقدام بشه و خانواده مسئله رو مطرح کنند.
    چه ربطی داره اخه من وقتی از یه خانمی خوشم بیاد قبل از خواستگاری بهش میگم من به شما علاقه مند شدم و از صورت و چشماتون خوشم اومده دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا شم تا بیشتر شما رو بشناسم اگه دوست دارین یه مدت با هم در ارتباط باشیم و این رو به خانوادتون هم اطلاع بدین
    من رک بهش میگم بهش میگم صورت و چشماتون همونی هست که من دوست دارم اما صورت و چشم کافی نیست باید بیشتر همدیگه رو بشناسیم شما هم اگه از صورت و چهره من خوشتون اومده بریم برای اشنایی بیشتر
    ویرایش توسط Dreams end : دوشنبه 29 اردیبهشت 93 در ساعت 05:07 دلیل: تکرار

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام
    خواستم برات بنویسم ولی چون گفتی مسلمان شیعه ،پس یعنی نظرو حرف ماها مهم نیستمگه ماها کافریم؟؟

  19. کاربر روبرو از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده است .

    Dreams end (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 11:34
  2. معیارهای من با بابا و مامانم با هم جور نیست
    توسط majid 110 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مرداد 93, 08:30
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.