سلام سال نو همگی مبارک. من تازه عضو شدم اما از قبل این سایتو میشناختم و مطالعه داشتم . مشکلی که دارم اینه که خانمم خیلی به موبایلش حساسه و هر چند وقت یکبار رمز اونو عوض میکنه و من رو خیلی مشکوک کرده چند بار به بهانه های مختلف خواستم گو شیش رو امانت بگیرم طفره رفت و گفت حریم خوصوصیه در صورتی که گوشی من بدون رمز و همیشه وسط میز پذ یرایی هست هر وقت هم که بخواد میتونه بر داره و تو فایلهاش بره چون چیزی برای پنهان کاری ندارم .زن و شوهر که نباید چیز پنهانی داشته باشند . ضمنا من مرد 44 ساله لیسانس دارای دو فرزند خانمم 33 ساله دانشجو لیسانس با هم همکاریم. ده ساله ازدواج کردیم. همچنین جدیدا اس ام اس هاش هم زیاد شده / تو فضای دوستانه چند بار بهش تذکر و متلکی گفتم /گفت بد بین نباش/ حال شما بگید من چه کنم. روابطش بامن بد نشده اما به قول دوستان جدیدا خودشو گوشیش خیلی رو مخ من میرن . لطفا راهنمایی کنید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)