به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شارلوت نمایش پست ها
    چراهمش من میام وشمامیگین صبر کن درستش کن
    چرا یکنفرنمیگه آره خیلی سختی کشیدی برو تومومش کن وراحت باشبیه عمرتو
    من دیگه نمیتونم
    دیگه نمیخام
    بخاطر اینکه ممکنه تصمیمت در لحظه باشه تو اوج احساسات .بعدا پشیمون شی.
    ورگرنه همه میدونن سختی کشیدی عزیزم.ولی بهت میخواین روحیه بدن ک بتونی بیشتر تلاش کنی و بسازیش.
    خراب کردن ک کاری نداره ساختن ک سختی داره

  2. کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .

    میشل (چهارشنبه 25 دی 92)

  3. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    چرا باید درستش کنم؟
    این زندگی هیچی نداره
    میخام برم . بزارمش
    میخام واسه خودم زندگی کنم
    میخام بهش خیانت کنم
    خیانت
    میدونین یعنی چی؟
    یعنی دیگه واسم ارزشی نداره

  4. #33
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    می خوای بری برو
    می خوای طلاق بگیری بگیر
    اما خیانت نکن.

    خیانت بیشتر از اون که به همسرت ضرر بزنه، به خودت می زنه.
    مث این که شما از دست من ناراحت باشی، خودت را تنبیه کنی !!
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  5. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 بهمن 92), میشل (چهارشنبه 25 دی 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 25 دی 92), شارلوت (چهارشنبه 25 دی 92)

  6. #34
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    میدونم خیلی خیلی حرف اشتباهیه اما احساس میکنم آروم میشم اونطوری

  7. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شارلوت نمایش پست ها
    میدونم خیلی خیلی حرف اشتباهیه اما احساس میکنم آروم میشم اونطوری
    نه بابا فک میکنی اصنم اروم نمیشی.
    درنهایت ادم بده میشی.
    من خودم خیانت که نه اما مثلا گاهی از چیزی که ناراحت میشدم یا از رفتاری میرفتم مثلا میگم با اقایی حرف میزدم حرف رسمی و محترمانه مثلا الکی سوال درسی از فلانی میپرسیدم که میدونم اگه بهمکلاسیم که دوسم دارن بببینن دلخور میشن یا مثلا میخوام از جمع برم اقای فلانی و صدا میزدم میگفتم خدانگهدار میدونستم طرفم بفهمه دلخور میشه ها لجبازی میکردم اینا ارومم نکرد ک هیچ بدتر آدم بده منو کرد تازه کاریم نبود خیانتم نبود واسه لجبازی بود چون میدونستم همکلاسبم که دوسم داره از همین مسایل کوچیک و پیش پا افتاده هم دلخور میشن مثلا بخیال خودم داشتم لجبازی میکردم . اما نتایج بدتری داشت.فکر نمیکردن از رو لجبازی هستش بخودم ضرر زدم بدتر محدود تر شدم:(

    اما زود فهمیدم اینجور کارا اشتباهه و مشکل و حل ک نمیکنه هیچ بدتر خودش یه مشکل دیگه ای میشه.

    پس هرکار میکنی فک تلافی و انتقام و خیانت و .... بنداز دور
    تو خودت باش. تو خوب باش بقیه میخواین بد باشن باشن.
    اما تو بد نباش.
    چون اینجوری پیش خودت و اون بالایی سرافکنده نمیشی . خجالت زده نمیشی. پیش وجدان خودت حرفی داری واسه گفتن . هرکسی مسول اعمال خودشه. حتی نزدیک ترین افراد بما.
    ویرایش توسط دختر بیخیال : چهارشنبه 25 دی 92 در ساعت 22:10

  8. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 بهمن 92), میشل (پنجشنبه 26 دی 92), شارلوت (پنجشنبه 26 دی 92)

  9. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    خیلی سخته که همیشه نقش یک ادم خوب و صبور رو بازی کنی و طرفت اینقدر سنگدل و بی رحم باشه
    همیشه از هرجاخسته میشه و کم میاره من میشم کیسه بوکس واسش تا سر من خالی کنه
    همیشه گریه میکردم اما جدیدا نمیخام گریه کنم امااینقدر گیر میده تا اشکمو در بیاره
    انگاربادیدن ضعفو گریه من اروم میشه
    خیلی خستم از این زندگیه کوفتی

  10. 2 کاربر از پست مفید شارلوت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 بهمن 92), میشل (پنجشنبه 26 دی 92)

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-23
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 41 در 19 پست

    حالت من
    Zodranj
    Rep Power
    0
    Array
    سلام شارلوت عزیز من پست های قبلی شمارو خوندم
    براتون خیلی ناراحتم که تو همچین وضعیتی هستید .
    دوست عزیز ، خیانت کاری رو از پیش نمیبره مخصوصا اینکه تو این وضعیت روحی شمارو بیشتر عذاب خواهد داد ( چون گفته بودید که همسرتون رو دوس دارید و این کار حتما باعث عذاب وجدانتون خواهد شد )
    اینجا کسی نمیگه که شما سختی نکشیدید و همه میخان مشکل شما به هر نحوی حل شه و کمکی بهتون کنن . اگه شما تصمیمتون رو برا طلاق گرفتید پس انتظار نداشته باشید که اینجا کسی راه حلی برا شما بازگو کنه که مورد تایید و خاسته شما باشه ، چون از گفته هاتون پیداست که تصمیمتون قطعی شده و از اینکه کسی تایید نمیکنه ناراحت میشید .( ببخشید انقد رک حرف زدم )
    دوست عزیز شما در مورد خیانت همسرتون کاملا مطمئن شدید اما آیا باهاش صحبت کردید ؟ آیا خاستید بپرسید که چرا این کارو کرده ؟ چرا باهاش صحبت نمیکنید و ازش دوری میکنید ؟؟چرا فکر میکنید به خاطر گذشتتونه که خاسته همچین کاری کنه ؟ برا خودتون دلیل تراشی نکنید به نظر من اینا افکار ذهن خود شماست از کجا مطمئنید که همسرتون هم همچین فکری راجع به شما داره ؟!! من نمیخام بگم شما مقصرید اما به نظرم برا جدایی و برا ازهم پاشیدن زندگی نباید تلاش کرد ، اگه حتا یه ذره هم تو وجودتون بهش احساس دارید و به نظر خودتون و با رفتارایی که ازش میبینید فکرمیکنید دوستون داره کمی هم صبر کنید و بیشتر فکرکنید میدونیم خسته اید میدونیم دلخورید و سردرگم. اما نذارید تو دلتون چیزی بمونه حتا اگه نتیجش جدایی باشه باهاش حرف بزنید نذارید چیزی تو ابهام بمونه .لاقل فقط برا اینکه افکارتون آروم بشه و انقد درگیر مسایل نباشید .
    تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید
    سعی کنید تو حرفاتون خوش بین باشید
    طلاق و جدایی آخرین گزینه است .
    اگه دعای من مورد قبول خدا باشه براتون دعا میکنم .

  12. 3 کاربر از پست مفید آوای باران تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 بهمن 92), میشل (پنجشنبه 26 دی 92), شارلوت (جمعه 27 دی 92)

  13. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array
    ممنون دوست عزیز
    باخاش حرف زدم و اون گفت خیانت نکرده حتی هنوزم که هنوزه گاهی خیلی تاکید میکنه که من هر کاری بکنم خیانت نمیکنم
    اما منکه میدونم کرده
    خیلی عذاب میکشم از طرفی هم میخام به روم نیارم تا رفتار خوبی بتونم نشون بدم که یکوقت دوباره نره به سمتش
    هیچ حرفی رو نمیتونم ازش قبول کنم.برام شده نماد دروغگویی
    خودش اینطور خاست.چون هر دفعه که خطا کرد و دروغ گفت دید زیاد طولی نکشید که خدا دروغش رو آشکار کرد
    زندگی بدون اعتماد خیلی سخته
    وقتی فکرشو میکنم با یکی دیگه حتی حرف زده حالم ازش بهم میخوره
    یک موضوع دیگه هم اینکه اینقدر مشکلات اقتصادب بهمون فشار آورده که من دیگه تحملم داره تموم میشه.اونم شدیدا بداخلاق شده و مدام نق میزنه
    همش میگم چرا من همچین انتخابی کردم با وجود مواردی که از همه نظر بهتر بودن
    اما خب خودم خاستم چون اون زمان خیلی دوسش داشتم و اونم انصافا خیلی خوب بود


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای هرکاری استرس شدیدی میگیرم و نمیتونم کنترلش کنم
    توسط sara.na در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 آبان 95, 18:27
  2. نامزدم خیلی وابسته به خانوادش هستش میتونه تو غربت بمونه؟
    توسط peyman00 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 02:00
  3. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.