این نظر شخصی منه و به هیچ وجه کارشناسی نیست
نظر من اینه که احساس شادی نباید مشروط به بودن کسی یا چیزی باشه! که در نبود اون شخص احساس کسالت و بی انرژی بودن کنه
من میگم انرژی باید از درون و از افکار خود آدم نشات بگیره نه اینکه از بیرون بهش تزریق بشه
خانم شما الان باید فکر کنه داره آماده میشه واسه شروع یه زندگی مستقل و البته مشترک با شما که اینقدر بهتون عشق میورزه، چطور ممکنه حوصله خرید جهیزیه نداشته باشه؟!
بازم میگم این فقط نظر شخصی منه خودتون بیشتر فکر کنید.






علاقه مندی ها (Bookmarks)