به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 127
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hana 68 نمایش پست ها
    مهدی... تو بدترین نوع طلاق و انتخاب کردی.
    مهدی اون. خطاش. اثبات نشده چرا. متهمش میکنی یه حدسی زدی همین.....

    شاید باید خط ایرانسل اینترنت میرفته اما چون بهت نگفته بوده جا خرده و آنکار کرده. شاید اون کسی که با مادرت حرف زده. یه چیزای شنیده یا دیده ولی فقط زاییده ذهنشون بوده

    مهدی منم بودم اگه همسرم تا گفتم ازت متنفرم(که خودت میگی تقریبا وسیله جلب محبتت یا دفاعیش بوده که البته. راه اشتباهه. همسرم در پاسخ بگه باشه طلاق، طلاق میگرفتم
    پس کو تلاش برا حل مشکل. کو منطق ت که فردا بگی بااین منطق نتونستم زندگی کنم.... همین دو سیم کارته؟.....!همین که گفته ازت بدم میآد؟ متنفرم؟ یا حرفی که به مادرت زدن.

    تو میفهمی تو زندگی مشترکا چقدر پیش میآد از ته دل از هم متنفر میشن از کارای هم میدونی چقدر پیش میآد. شاید بگن پشیمونن؟ چقدر از کارای هم ایراد میگیرن چقدر پیش میآد یکی از. طرفین نمیخواد حرف اون یکی رو بشنوه؟ ولی بعد ازرگفتگو دوستانه. عذر خواهی یا اقرار به اشتباه همون دوتا از خدا تشکر میکنن که چه خوب شد سر راه هم بودن.

    من نمیگم طلاق بگیر یا نگیر. میگم. راه درست انتخاب کن که بعد نگی میتونستم فلان کنم. .. طوری بخواید که بگی به درد من اعتقادات من سبک زندگی من نخورد انشاالله با کس دیگه خوشبخت بشه من. رانتونستم خوسبختش کنم. ... نه اینکه اهم بگیرش. اهم بگیرش یعنی در حق من ظلم شده یعنی میخوامش رفت یعنی نمیتونم خوشبخت بودنش شاد بودنش ببینم. یعنی چگونه زنگی کردنش برام مهمه

    زود تصمیم نگیر برا طلاق وقت هست باهاش حرف بزن (اگه اصرار برا طلاق دآری)برا اطمینان از اینکه. تصمیمت برا انتخاب طلاق درسته

    - - - Updated - - -

    مهدی... تو بدترین نوع طلاق و انتخاب کردی.
    مهدی اون. خطاش. اثبات نشده چرا. متهمش میکنی یه حدسی زدی همین.....

    شاید باید خط ایرانسل اینترنت میرفته اما چون بهت نگفته بوده جا خرده و آنکار کرده. شاید اون کسی که با مادرت حرف زده. یه چیزای شنیده یا دیده ولی فقط زاییده ذهنشون بوده

    مهدی منم بودم اگه همسرم تا گفتم ازت متنفرم(که خودت میگی تقریبا وسیله جلب محبتت یا دفاعیش بوده که البته. راه اشتباهه. همسرم در پاسخ بگه باشه طلاق، طلاق میگرفتم
    پس کو تلاش برا حل مشکل. کو منطق ت که فردا بگی بااین منطق نتونستم زندگی کنم.... همین دو سیم کارته؟.....!همین که گفته ازت بدم میآد؟ متنفرم؟ یا حرفی که به مادرت زدن.

    تو میفهمی تو زندگی مشترکا چقدر پیش میآد از ته دل از هم متنفر میشن از کارای هم میدونی چقدر پیش میآد. شاید بگن پشیمونن؟ چقدر از کارای هم ایراد میگیرن چقدر پیش میآد یکی از. طرفین نمیخواد حرف اون یکی رو بشنوه؟ ولی بعد ازرگفتگو دوستانه. عذر خواهی یا اقرار به اشتباه همون دوتا از خدا تشکر میکنن که چه خوب شد سر راه هم بودن.

    من نمیگم طلاق بگیر یا نگیر. میگم. راه درست انتخاب کن که بعد نگی میتونستم فلان کنم. .. طوری بخواید که بگی به درد من اعتقادات من سبک زندگی من نخورد انشاالله با کس دیگه خوشبخت بشه من. رانتونستم خوسبختش کنم. ... نه اینکه اهم بگیرش. اهم بگیرش یعنی در حق من ظلم شده یعنی میخوامش رفت یعنی نمیتونم خوشبخت بودنش شاد بودنش ببینم. یعنی چگونه زنگی کردنش برام مهمه

    زود تصمیم نگیر برا طلاق وقت هست باهاش حرف بزن (اگه اصرار برا طلاق دآری)برا اطمینان از اینکه. تصمیمت برا انتخاب طلاق درسته
    شما نمیدونید که وقتی گفتم گوشیتو بهم بده چه حولی ورش داشت اومد وایستادبالای سرم وهمش میگفت باگوشیم چیکارداری بدش به خودم و... یهو گوشی رو ازدستم گرفت وبرد اونیکی اتاق وبعدشم برد دستشویی.وقتی بیرون اومد راحت گوشی رو بهم داد ومنم وقتی گوشی رو چک کردم دیدم نوشته یک سیمکارت درحالی که قبل رفتن به دستشویی خودم دیدم که دوتا سیمکارت نوشته بود
    بخدا بیشتراز حدمعمول تلاش کردم تا به راهش بیارم وادامه بدیم ولی اون اصلا نمیخواد منو ببینه باباش بهم میگف هرکی میری باهاش صحبت میکنه خودم مامانش دایش مامان بزرگش و... پاشو کردو تویه کفش ومیگه نه وطلاق میخوام.حتی خونوادی دختره هم موندن دخترشون چرا داره اینجوری میکنه بهشم گفتن که آه مهدی میگیرتت.بخداهمش خودش بهونه می آورد ودعوا راه مینداخت وبعدشم میگف نمیخوام این زندگی ادامه پیداکنه وازاینحرفا. یه هفته پیش رفتیم خونشون باهاش صحبت کردیم مامانم بابام داداشم خودم چندبار زنگ زدم اس دادم ولی میگه نمیخوادکه نمیخواد.
    دیگه من باید چیکارکنم که نکردم.عین روز برام روشنه چرا داره پافشاری میکنه .میدونم پشتش به جایی گرمه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط hana 68 نمایش پست ها
    مهدی... تو بدترین نوع طلاق و انتخاب کردی.
    مهدی اون. خطاش. اثبات نشده چرا. متهمش میکنی یه حدسی زدی همین.....

    شاید باید خط ایرانسل اینترنت میرفته اما چون بهت نگفته بوده جا خرده و آنکار کرده. شاید اون کسی که با مادرت حرف زده. یه چیزای شنیده یا دیده ولی فقط زاییده ذهنشون بوده

    مهدی منم بودم اگه همسرم تا گفتم ازت متنفرم(که خودت میگی تقریبا وسیله جلب محبتت یا دفاعیش بوده که البته. راه اشتباهه. همسرم در پاسخ بگه باشه طلاق، طلاق میگرفتم
    پس کو تلاش برا حل مشکل. کو منطق ت که فردا بگی بااین منطق نتونستم زندگی کنم.... همین دو سیم کارته؟.....!همین که گفته ازت بدم میآد؟ متنفرم؟ یا حرفی که به مادرت زدن.

    تو میفهمی تو زندگی مشترکا چقدر پیش میآد از ته دل از هم متنفر میشن از کارای هم میدونی چقدر پیش میآد. شاید بگن پشیمونن؟ چقدر از کارای هم ایراد میگیرن چقدر پیش میآد یکی از. طرفین نمیخواد حرف اون یکی رو بشنوه؟ ولی بعد ازرگفتگو دوستانه. عذر خواهی یا اقرار به اشتباه همون دوتا از خدا تشکر میکنن که چه خوب شد سر راه هم بودن.

    من نمیگم طلاق بگیر یا نگیر. میگم. راه درست انتخاب کن که بعد نگی میتونستم فلان کنم. .. طوری بخواید که بگی به درد من اعتقادات من سبک زندگی من نخورد انشاالله با کس دیگه خوشبخت بشه من. رانتونستم خوسبختش کنم. ... نه اینکه اهم بگیرش. اهم بگیرش یعنی در حق من ظلم شده یعنی میخوامش رفت یعنی نمیتونم خوشبخت بودنش شاد بودنش ببینم. یعنی چگونه زنگی کردنش برام مهمه

    زود تصمیم نگیر برا طلاق وقت هست باهاش حرف بزن (اگه اصرار برا طلاق دآری)برا اطمینان از اینکه. تصمیمت برا انتخاب طلاق درسته

    - - - Updated - - -

    مهدی... تو بدترین نوع طلاق و انتخاب کردی.
    مهدی اون. خطاش. اثبات نشده چرا. متهمش میکنی یه حدسی زدی همین.....

    شاید باید خط ایرانسل اینترنت میرفته اما چون بهت نگفته بوده جا خرده و آنکار کرده. شاید اون کسی که با مادرت حرف زده. یه چیزای شنیده یا دیده ولی فقط زاییده ذهنشون بوده

    مهدی منم بودم اگه همسرم تا گفتم ازت متنفرم(که خودت میگی تقریبا وسیله جلب محبتت یا دفاعیش بوده که البته. راه اشتباهه. همسرم در پاسخ بگه باشه طلاق، طلاق میگرفتم
    پس کو تلاش برا حل مشکل. کو منطق ت که فردا بگی بااین منطق نتونستم زندگی کنم.... همین دو سیم کارته؟.....!همین که گفته ازت بدم میآد؟ متنفرم؟ یا حرفی که به مادرت زدن.

    تو میفهمی تو زندگی مشترکا چقدر پیش میآد از ته دل از هم متنفر میشن از کارای هم میدونی چقدر پیش میآد. شاید بگن پشیمونن؟ چقدر از کارای هم ایراد میگیرن چقدر پیش میآد یکی از. طرفین نمیخواد حرف اون یکی رو بشنوه؟ ولی بعد ازرگفتگو دوستانه. عذر خواهی یا اقرار به اشتباه همون دوتا از خدا تشکر میکنن که چه خوب شد سر راه هم بودن.

    من نمیگم طلاق بگیر یا نگیر. میگم. راه درست انتخاب کن که بعد نگی میتونستم فلان کنم. .. طوری بخواید که بگی به درد من اعتقادات من سبک زندگی من نخورد انشاالله با کس دیگه خوشبخت بشه من. رانتونستم خوسبختش کنم. ... نه اینکه اهم بگیرش. اهم بگیرش یعنی در حق من ظلم شده یعنی میخوامش رفت یعنی نمیتونم خوشبخت بودنش شاد بودنش ببینم. یعنی چگونه زنگی کردنش برام مهمه

    زود تصمیم نگیر برا طلاق وقت هست باهاش حرف بزن (اگه اصرار برا طلاق دآری)برا اطمینان از اینکه. تصمیمت برا انتخاب طلاق درسته
    شما نمیدونید که وقتی گفتم گوشیتو بهم بده چه حولی ورش داشت اومد وایستادبالای سرم وهمش میگفت باگوشیم چیکارداری بدش به خودم و... یهو گوشی رو ازدستم گرفت وبرد اونیکی اتاق وبعدشم برد دستشویی.وقتی بیرون اومد راحت گوشی رو بهم داد ومنم وقتی گوشی رو چک کردم دیدم نوشته یک سیمکارت درحالی که قبل رفتن به دستشویی خودم دیدم که دوتا سیمکارت نوشته بود
    بخدا بیشتراز حدمعمول تلاش کردم تا به راهش بیارم وادامه بدیم ولی اون اصلا نمیخواد منو ببینه باباش بهم میگف هرکی میری باهاش صحبت میکنه خودم مامانش دایش مامان بزرگش و... پاشو کردو تویه کفش ومیگه نه وطلاق میخوام.حتی خونوادی دختره هم موندن دخترشون چرا داره اینجوری میکنه بهشم گفتن که آه مهدی میگیرتت.بخداهمش خودش بهونه می آورد ودعوا راه مینداخت وبعدشم میگف نمیخوام این زندگی ادامه پیداکنه وازاینحرفا. یه هفته پیش رفتیم خونشون باهاش صحبت کردیم مامانم بابام داداشم خودم چندبار زنگ زدم اس دادم ولی میگه نمیخوادکه نمیخواد.
    دیگه من باید چیکارکنم که نکردم.عین روز برام روشنه چرا داره پافشاری میکنه .میدونم پشتش به جایی گرمه

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 تیر 99 [ 14:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    7,678
    سطح
    58
    Points: 7,678, Level: 58
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 116 در 79 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام مهدی
    آره من میگم. یه هفته ده روز به معنی واقعی ازش فاصله بگیر نه پدر مادر تو نه اون و قاصد نکن کار خودت کن حتی تفریح سالم برو و بگو. من تمام تلاشم کردم و مهربونت از شاید حد معمولم بودم. نخواسته با من باشه. اگه زمین و آسمون هم به هم بدوزند تا خودش نخواد. من نمیتونم نظرش عوض کنم حتی اگه با کس دیگه هم ارتباطداشته پس بهترین تنبیه اش میتونه این باشه که بذاری با. همونی باشه که گرچه میدونسته او عقده باز باهاش ارتباط داشته(حتی فقط تلفنی)و. داشته خیانت میکرده(البته زمانی که صد در صد. متمعا باشی که خیانت بوده که انشاالله نبوده) پس اطمینان داشته باش او هم براش. خوب نمیمونه

    اما. مهدی خدای تو زندگی زنا خیلی چیزا پیش میآد که نباید همسرشون بدونه. شاید یه کسی میخواسته اذیت ش کنه و او فقط داشته جوابش میداده. یا یه. کسی خودش را معشوقش. میدونسته و او فقط داشته میگفته که خوشبخته. نیازی به اونا نداره یا. از سر کنجکاوی داشته با یه خط جدید مزاحم کسی میشده. میبینی همه اینا چیزیه که قابل بخششه.

    پس اول فاصله بگیر(طوری که حتی نفهمه دلیل فاصلت چیه؟ تصمیم به طلاق. کاربرا موندن یا حل مسله. یا..... بزار سر در گم باشه. و تو این مدت خودت را برا گفتگو صمیمانه آماده کن و بعد اعلام کن به عنوان گفتگو(نگو برا حل مشکل یا گرفتن تصمیم طلاقه) قرار بذار دزر. یک خلوت مثلا اطاقش ببینش و بخواه که حرف بزنه، همدردی کن باهش. اقرار به اشتباهاتت بکن از راه حل بخواه بهش احساس دلتنگیت بگو. توقعاتت بگو.... و

  3. کاربر روبرو از پست مفید hana 68 تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 01 آبان 92)

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hana 68 نمایش پست ها
    سلام مهدی
    آره من میگم. یه هفته ده روز به معنی واقعی ازش فاصله بگیر نه پدر مادر تو نه اون و قاصد نکن کار خودت کن حتی تفریح سالم برو و بگو. من تمام تلاشم کردم و مهربونت از شاید حد معمولم بودم. نخواسته با من باشه. اگه زمین و آسمون هم به هم بدوزند تا خودش نخواد. من نمیتونم نظرش عوض کنم حتی اگه با کس دیگه هم ارتباطداشته پس بهترین تنبیه اش میتونه این باشه که بذاری با. همونی باشه که گرچه میدونسته او عقده باز باهاش ارتباط داشته(حتی فقط تلفنی)و. داشته خیانت میکرده(البته زمانی که صد در صد. متمعا باشی که خیانت بوده که انشاالله نبوده) پس اطمینان داشته باش او هم براش. خوب نمیمونه

    اما. مهدی خدای تو زندگی زنا خیلی چیزا پیش میآد که نباید همسرشون بدونه. شاید یه کسی میخواسته اذیت ش کنه و او فقط داشته جوابش میداده. یا یه. کسی خودش را معشوقش. میدونسته و او فقط داشته میگفته که خوشبخته. نیازی به اونا نداره یا. از سر کنجکاوی داشته با یه خط جدید مزاحم کسی میشده. میبینی همه اینا چیزیه که قابل بخششه.

    پس اول فاصله بگیر(طوری که حتی نفهمه دلیل فاصلت چیه؟ تصمیم به طلاق. کاربرا موندن یا حل مسله. یا..... بزار سر در گم باشه. و تو این مدت خودت را برا گفتگو صمیمانه آماده کن و بعد اعلام کن به عنوان گفتگو(نگو برا حل مشکل یا گرفتن تصمیم طلاقه) قرار بذار دزر. یک خلوت مثلا اطاقش ببینش و بخواه که حرف بزنه، همدردی کن باهش. اقرار به اشتباهاتت بکن از راه حل بخواه بهش احساس دلتنگیت بگو. توقعاتت بگو.... و
    آخه اونیکی سیمکارتو ازکجا آورده بود خودم رو گوشیش دیدم که نوشته 2 تا سیمکارت.اگه چیزخاصی نبودپس چرا اونقد حول شده بود وزودم گوشی روازم گرفت وبرد دستشویی؟؟؟؟؟؟؟؟باورکنید الان بیشترازیه هفتست خبری ازش نگرفتم نه کسی رو فرستادم دنبالش نه زنگ زدم نه اس دادم .اون حتی سیمکارتی رو که خودم براش گرفتم رو خاموش کرده.باباش بهم میگف که تواین یه هفته هرکی که فکرشوبکنی رفته وباهاش حرف زده ولی قبول نمیکنه وفقط میخواد ازهم جداشیم هرکیم میگه دلیل این تصمیمت چیه فقط یه کلمه میگه،اخلاقمون بهم نمیخوره!! منم میگم آخه اگه اخلاقمون بهم نمیخوره پس چرا الان به این نتیجه رسیدی ؟؟ ماکه دوسال باهم دوست بودیم یعنی اونموقع نمیدونستی اخلاقمون بهم نمیخوره؟؟؟!!!!!!
    اگه اون یه ذره زندگیشو دوس داشت هرچقد هم که عصبانی شده باشه بعد یه هفته دیگه برمیگشت ولی میگم دیگه اون اصلا نمیخواد منو ببینه.

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    M.e.h.d.i عزیز سلام
    چقدر چقدر واقعا از خوندن تاپیکتون ناراحت شدم.
    چطور چنین افرادی پیدا میشن که به راحتی با زندگی کسی بازی کنن؟ چطور زنی دلش میاد که شوهرشو اینجوری داغون کنه و تو اوج جوونی لهش کنه و زندگیشو متلاشی کنه؟
    چطور آدما خوشبختی شونو با دست خودشون نابود میکنن.
    .
    .
    .
    دوست عزیز، شاید بهتر باشه کمی بیشتر صبر کنید. واسه طلاق گرفتن هیچوقت دیر نیست. اما شاید بشه و راهی باشه که زندگیتونو نجات بدید.

  6. 2 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 01 آبان 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 08 آبان 92)

  7. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهربونی... نمایش پست ها
    M.e.h.d.i عزیز سلام
    چقدر چقدر واقعا از خوندن تاپیکتون ناراحت شدم.
    چطور چنین افرادی پیدا میشن که به راحتی با زندگی کسی بازی کنن؟ چطور زنی دلش میاد که شوهرشو اینجوری داغون کنه و تو اوج جوونی لهش کنه و زندگیشو متلاشی کنه؟
    چطور آدما خوشبختی شونو با دست خودشون نابود میکنن.
    .
    .
    .
    دوست عزیز، شاید بهتر باشه کمی بیشتر صبر کنید. واسه طلاق گرفتن هیچوقت دیر نیست. اما شاید بشه و راهی باشه که زندگیتونو نجات بدید.
    سلام دوست خوبم.شما که با خوندن این مطالب اینقد ناراحت شدین ببینید من چی کشیدم من با پوست وگوشت واستخون خیانت روحسش کردم ازخدام میخوام این حس وسرنوشت رو نصیب هیشکی نکنه.من دوسیمکارت رو رو گوشیش دیدم ومطمعنم که رفت دستشویی تا یکیشو درآره یعنی میشه با همچین آدمی دوباره ادامه داد؟؟؟؟
    فقط دعام کنید هرچی به صلاحه همون بشه

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    m.e.h.d.i عزیز حق دارید و ناراحتی شما کاملاً قابل درکه. شک درست مثل خوره میوفته به جوون آدم و تا مرز جنون پیش میبره. دائم با خودتون فکر میکنید : یعنی چی؟ با کی ارتباط داره؟ من چی واسش کم گذاشتم؟ من کجا کوتاهی کردم؟ چرا دیگه منو نمیخواد..... وهزار سوال دیگه . اما دوست خووب زندگی تون قطعاً ارزش اینو داره که از بابت موضوع خیانت و رابطه همسرتون با فرد دیگه، کاملاً مطمئن بشید. شاید واقعا دلیل دیگه ای واسه داشتن سیمکارت دوم داشته باشه. شاید واقعا تصور شما درست نباشه. به خودتون فرصت بدین. تا از موضوع صددرصد مطمئن نشدینف راه دادگاه رو پیش نگیرین. این کار دو حالت داره؟رابطه ای به اون شکل که شما متصور هستین وجود نداشته ، خیانتی در کار نبوده و پای کس دیگه ای وسط نیست. اونوقت میتونین به گزینه ادامه زندگی تون فکر کنید.دوم اینکه خیانت برای شما ثابت میشه، پس بهتره برای خانواده اون دختر هم ثابت بشه. بذار بدوونن که دخترشون برای چی اصرار به طلاق داره. اونوقت میتونین بگین اون دختر لایق شما نبوده و برای جدایی تصمیم بگیرین. منظورم این نیست که همه مطلع بشن خیانت اتفاق افتاده، بلکه فقط پدر و مادر همسرتون . بذار بدوونن کسی این وسط ، یه زن شوهردار رو فریب داده . دوست خوب، من معتقدم پرونده ناتموم نباید تو زندگی آدم باشه، اینطوری یه عمر غصه میخوریم که ای کاش موضوع براتون روشن شده بود.

  9. 2 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 01 آبان 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 08 آبان 92)

  10. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    سلام دوست عزیز میشه توضیح بدی قبلا چه خطاهایی ازش سر زده که شما بعد عقد چشم پوشی کردین؟
    آیا دوران دوستیتون هم ازش همچین خطاهایی دیدین؟؟؟

    آیا مسئله دو سیمکارته بودن رو که اینقدر ذهنتون رو مشغول کرده به خانواده اش گفتین؟؟ چی گفتن؟؟؟

    - - - Updated - - -

    متاسفانه اگر هم چیزی بینتون نباشه ولی شک و تردید افتاده به جون شما.

    اگر حدستون اشتباه باشه و نفر دومی در کار نباشه با شکتون میخواین چیکار کنین؟؟ آیا باز مثل گذشته می بخشینش نه به خاطر شکتون به خاطر حرفاشون که گفتن دیگه دوستتون ندارن؟؟؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 08 آبان 92)

  12. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamr نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز میشه توضیح بدی قبلا چه خطاهایی ازش سر زده که شما بعد عقد چشم پوشی کردین؟
    آیا دوران دوستیتون هم ازش همچین خطاهایی دیدین؟؟؟

    آیا مسئله دو سیمکارته بودن رو که اینقدر ذهنتون رو مشغول کرده به خانواده اش گفتین؟؟ چی گفتن؟؟؟
    سلام.روزی که با من دوست شد خودش گفت که درگذشته باکسای دیگه ایی هم دوس بوده خودش به خطاهاش اعتراف کرد منم گفتم هرچی بوده گذشته بعد این قول بده دیگه بامن باشی وخودتواصلاح کنی اونم گف باشه.زمون دوستیمونم زیاد تنهام میزاشت مثلا یکی دوماهی خبری ازش نمیشد وبعد مدتی برمیگشت دوستیمونم همش قطع ووصلی داشت.یباربعد عقدمونم ازش پرسیدم که توزمون دوستیمون بهم خیانت کردی،گف آره چون مامانم باازدواج منوتو موافق نبود منم رفتم بایکی دیگه دوس شدم
    سیمکارت رو هم به خونوادش گفتم اونام گفتن دخترمون دوسیمکارت نداره همین.ولی باباش حقو به من داد گف اگه منم تو گوشی خانومم ببینم دوتا سیمکارت نوشته منم شک میکنم . خلاصه با این ماجراها دلم خالی شده ازش
    آره میبخشم ولی دیگه همون مهدی گذشته نمیتونم باشم.چون دلمو با حرفاش شکسته
    ویرایش توسط M.E.H.D.I : چهارشنبه 01 آبان 92 در ساعت 11:59

  13. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    گذشته ایشون در زمان دوستی قبل از شما به خودشون ربط داره. ولی متاسفانه کار ایشون با داشتن دو تا سیمکارت و حتی فرض بر اینکه نفردومی در کار نباشه ، به خاطر پنهان کاری و بی اجازه خریدنش کاملا اشتباهه. دوم اینکه چه نفر دوم باشه چه نباشه ایشون به طلاق توافقی راضی هستند و شما هم به زور نمیتونید یکی رو با خواهش و التماس و یا تهدید و واسطه گری زن زندگیتون کنید. حالا دلیل اون هر چی هست بالاخره تصمیمشون رو گرفتند. برای همینه که میگن عاقلانه انخاب کنید و عاشقانه زندگی کنید نه اینکه برعکس بشه.

  14. 3 کاربر از پست مفید kamr تشکرکرده اند .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 01 آبان 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 08 آبان 92), سپیدقلب (دوشنبه 06 آبان 92)

  15. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز نامزدم یا بهتربگم نامزدسابقم رفته برگه طلاق توافقی رو همراه باباش امضا کرده واز مهریش گذشته
    فقط مونده امضای من



 
صفحه 4 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.