به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 103
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    روابطمون کامل نیست و حدود رو حفظ کردیم ینی در حدی که ایشون دختره و بکارت داره
    مشکل اون مثلا اینه که میگه دلم برات تنگ نمیشه !!! ولی باورکنین اگر پیاماش رو نگه میداشتم بالای صد مورد توی همین مدت دلتنگیش رو به صورت شدید ابراز کرده و حتی خیلی وقتا که میخواستم برم پیشش بارها پیام داده که کی میای و زودتر بیا و ...
    اینا رو به روش میارم میگم این همه گفتی دلم تنگ شده !! میگه همون لحظه بوده ولی دروغ میگه چون بوده روزی که از عصر تا شب بهم ابراز علاقه کرده و من ساعت 12 شب رفتم خونشون که پیشش باشم چون به شدت ابراز دلتنگی میکرد ( پیش خودم میگم نکنه هوس جنسی بوده پس !! ) میل جنسی خانمم خیلی زیاده البته منم همینطوریم برا همین میگم نکنه هوسه ولی خوب یه دختر از طرفی توی این شرایط نمیتونه هوس بازی کنه چون رابطش هم کامل نیست مطمینا بیشتر طلب عشق و محبت میکنه توی رابطش
    این افکار از طرف منه و با رفتار اون تقویت میشه... ناراحتی اون ازینه که چرا نمیتونه مث من گرم باشه و ابراز علاقه کنه چون من خیلی راحت به زبون میارم و حرفای محبت امیز میزنم ولی اون خیلی سخته براش...من خیلی راحتم از اولم راحت بودم. توی بیان احساسات و عقایدم همیشه راحت بودم حرفمو توی بیشتر جاها میزدم... حتی دربرابر یه بزرگتر اونجور نیست که عقایدم رو بیان نکنم. اگر پشت سر کسی حرف بزنم معمولا به روش میارم و بدی اونو بهش میگم روراستم و رک و هیچ ابایی ندارم که کسی ناراحت بشه چون معتقدم باید رک بود و حرفتو بزنی. من حتی از مادرم ناراحت بشم بهش میگم خیلی راحت.
    بدترین چیزی که ازارم میده تکذیب حرفاشه...هیچی یادش نمیاد.. انگار فراموشی داره... بهش میگم دیروز بهم گفتی دوستت دارم میگه یادم نمیاد... شاید بخندین ولی دلم میخواد خفش کنم اون لحظه..
    وقتی حالش خوبه بهش میگم این حرفو زدی دیشب که بلاتکلیفم ... میگه یادم نمیاد قسمم میخوره میگه یادم نمیاد بخدا ... میگه همیشه دوستت داشتم. وقتی حالش بده میگه هیچ وقت دوستت نداشتم!!!
    این مسایل باعث شده به چند تا مساله فکر کنم که یکیش اختلال شخصیت توی خانممه که یا دوقطبیه یا سندروم پیش از قاعدگی داره چون قبل دوره ماهیانش حالش معمولا خیلی بده و خیلی سرد میشه و بی محلی میکنه ولی بعدش بهتر میشه. دربارش خوندم اسمش PMS هست و حالتاش خیلی شبیه اونه..

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 02:16]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    175
    سطح
    3
    Points: 175, Level: 3
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سندرم پیش ار قاعدگی واقعا روی همه چیز تاثیر داره.
    شما هم تو اون دوران زیاد جدی نگیرید. این میتونه رو بعضی تاثیر کمی بذاره و یا برعکس شخصیت یه نفرو واسه چند روز عوض کنه. تو اون دوران رژیم غذایی هم تاثیر داره تو نت سرچ کنید . حتما استفاده کنید از این موضوع.
    این که میگید یادش نمیاد یکم عجیبه. اینو حتما با یک پزشک درمیون بذارید و به همین تالار اکتفا نکنید. (خواهرانه میگم چون میدونم خانومتون دوستتون داره و یه چیزی از دورن داره باعث رفتار های عجیب بیرونیش میشه.)
    اینارو میگم که خیالتون راحت باشه . دختری که به زور ازدواج کرده باشه و شوهرشو دوست نداشته باشه و هنوزم دختر باشه مسئله طلاق براش خیلی آسون تر از حالت های دیگه هست.
    افکار منفیو خارج کنید. یه تابلوی ایست بذارید جلوی این روند.

  3. کاربر روبرو از پست مفید آواز تشکرکرده است .

    m_eros (دوشنبه 14 مرداد 92)

  4. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    چرا هیچگی باور نمیکنه به زور ازدواج کرده این یه واقعیته ولی در مورد دوست داشتنش شک دارم... شاید دوسم داره شاید نداره...
    اره واسه دخترراحته ولی خوب نمیخواد به این راحتی زندگیش خراب بشه این مسلمه...
    واسه موضوع یادش نمیاد و .... میدونم یادشه ولی به رو خودش نمیاره و تکذیب میکنه بخاطر غرورش.. میخواد همیشه مقصر بقیه باشن هیچ وقت قبول نمیکنه که خودشم تقصیر دارن همه چی رو گردن بقیه میندازه و اصلا مسوولیت حرفای خودش و کارای خودشو قبول نمیکنه
    توهین میکنه به خانوادم ولی هیچ وقت قبول نمیکنه میگه تو توهین کردی من جواب دادم!!!
    همیشه خودشو تبرئه میکنه با این جملات
    من ناخواسته وارد این زندگی شدم
    من نمیدونم چکار کنم
    تقصیر من نیست من بی تقصیرم
    من بچه ام
    دست خودم نیست
    یادم نمیاد
    ...
    اینا همه سرپوش گذاشتن و تبرئه کردن خودش رو نشون میده که یکی از بدترین اخلاقاشه

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  5. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    asemani (دوشنبه 14 مرداد 92), m_eros (دوشنبه 14 مرداد 92)

  6. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    انقد اعصاب خودتو خورد نکن. من خودم دو نفر از اعضای خونوادم اینطوری بودن که هرکار می کردن بعدش می گفتن یادم نیست!
    در مورد خانمت اول فرضو بذار که واقعا شاید یادش میره. اولش برین پیش متخصص مغزو اعصاب ازمایش لازم باشه میده. بعدش اگه مشکلی نبود برین پیش روانپزشک (اعصاب و روان) اونوقت اگه فراموش کردنش واقعی بود کمک می کنه بهتون پزشک. اگه هم که کلا چاخان بوده فراموش کردن و بهانه بوده که معلوم میشه. بعد از اون کارتون با روانشناس و مشاوره.
    موفق باشی.

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 دی 93 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-07
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    1,146
    سطح
    18
    Points: 1,146, Level: 18
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 38 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    می خواد فراموشش کنه چرا یک شانس دیگه بهش نمی دید شاید شما هم توی زندگی اشتباه کنید یعنی وقتی آدم یه اشتباهی رو کرد مستحق بخشش نیست؟ می دونم که همسرتون اشتباه کرده ولی اشتباه اصلی شما کردید آدم واسه هر چی که حرف طلاق وسط نمیاره به نطر من همه ی آدم مستحق یک شانس دیگه هستن پیشنهاد می کنم که به همسرتون بگید که حاضرید به ادامه زندگی و همه چیز رو از اول شروع می کنید اما به شرط و اون هم که حرفی از اون مرد توی این خونه نباشه وفراموشش کنه برای همیشه زندگی تون رو خراب نکنید


  8. کاربر روبرو از پست مفید aroosh تشکرکرده است .

    sookoot (دوشنبه 14 مرداد 92)

  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 دی 99 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    7,438
    سطح
    57
    Points: 7,438, Level: 57
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    531

    تشکرشده 81 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    دوستان اینجا که قرار نیست همدیگرو تشویق کنیم که بدترین راه را انتخاب کنیم اگه اینجاییم برای اینه که نظرامونو بگیم و بعدش خودمون راجب این حرفا که شاید چون خودمون تو موضوع هستیم ندیدیم فکر کنیم و بهتــــــــــــــــــترین تصمیم را با صبوری بگیریم

    پس چه خوب که همدیگرو تشویق کنیم به انتخاب درست ترین کار

  10. کاربر روبرو از پست مفید sookoot تشکرکرده است .

    asemani (دوشنبه 14 مرداد 92)

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آذر 92 [ 08:53]
    تاریخ عضویت
    1392-4-22
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    512
    سطح
    10
    Points: 512, Level: 10
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 20 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ميشه توضيح بدين چي شد همچين بحثي رو شروع كرد؟
    آخه آدم باياد مريض باشه اگه دليلي واسه اين كارش نداشته باشه
    پيشنهاد من اينه كه سعي كني در شرايط قرارش بدي، يعني چند مدت تنهاش بذاري و بهش بفهموني كه داره شما رو از دست ميده چون ارزش لازم رو براي زندگيتون قائل نبوده. اينجوري اقلاً خودتون متوجه ميشين كه واقعاً اراست گفته يا اينكه به شما علاقه داره و دليل ديگه اي واسه اين صحبت هاش داره، مثل جلب توجه يا شايد تلافي (چون خانم ها اصولاً به تلافي اعتقاد دارن p: )

  12. #38
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ارغوان62 نمایش پست ها
    یه چیزو صادقانه بگم حقیقتا من اگر همسرم همچین کاری بکنه اسمشو خیانت میذارم و یا خونش رو میریزم و یا طلاقش میدم با خفت و خاری
    این جمله ای بود که شما واسه پست من گذاشتین خب فکر کنم حالا وقتشه کاری رو که ادعا کردین انجام بدین دیگه
    البته من هیچوقت به شوهرم نگفتم کس دیگه رو دوست دارم و تو رو نبینم دلم برات تنگ نمیشه و....... و واقعا هم کس دیگه رو دوست نداشتم و ندارم
    ایشون قتلی مرتکب بشن، شما شریک جرمی!

  13. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ارغوان62 نمایش پست ها
    یه چیزو صادقانه بگم حقیقتا من اگر همسرم همچین کاری بکنه اسمشو خیانت میذارم و یا خونش رو میریزم و یا طلاقش میدم با خفت و خاری
    این جمله ای بود که شما واسه پست من گذاشتین خب فکر کنم حالا وقتشه کاری رو که ادعا کردین انجام بدین دیگه
    البته من هیچوقت به شوهرم نگفتم کس دیگه رو دوست دارم و تو رو نبینم دلم برات تنگ نمیشه و....... و واقعا هم کس دیگه رو دوست نداشتم و ندارم
    من این پست رو دوست دارم! مطمئنا منظور خانم ارغوان هم تشویق ایشون به قتل یا طلاق نبوده... فقط یادآوری میکنه که چقدر قضاوت کردنو حکم صادر کردن واسه ی زندگی دیگران راحته ولی برای زندگی خودمون سخته! چقد نگاه کسی که توی خود رابطه ست با نگاه کسی که داره از بیرون نگاه میکنه متفاوته...

  14. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    sookoot (دوشنبه 14 مرداد 92)

  15. #40
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    من این پست رو دوست دارم! مطمئنا منظور خانم ارغوان هم تشویق ایشون به قتل یا طلاق نبوده... فقط یادآوری میکنه که چقدر قضاوت کردنو حکم صادر کردن واسه ی زندگی دیگران راحته ولی برای زندگی خودمون سخته! چقد نگاه کسی که توی خود رابطه ست با نگاه کسی که داره از بیرون نگاه میکنه متفاوته...
    متاسفانه این پست اصلا پست قشنگی نیست.

    بیشتر از اینکه نشون بده قضاوت کردن چقدر راحت هست، نشون میده تلافی کردن و کنایه زدن چقدر راحت هست و بعضی افراد چقدر بی وجدان هستن.

    ایشون داره محبت کسی رو که در تاپیک خیانتش بهش نهیب زده و براش پستی ارسال کرده رو تلافی می کنه، چون خوشش نیومده، چون حقیقت تلخ هست. همین.

  16. کاربر روبرو از پست مفید Rude Boy تشکرکرده است .

    پسرایرونی (پنجشنبه 17 مرداد 92)


 
صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 اردیبهشت 95, 17:36
  2. دارم طلاق می گیرم ولی هنوز شوهرمو دوست دارم چیکار کنم؟
    توسط مینا 66 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اسفند 93, 11:08
  3. برادرم هنوز زنش رو طلاق نداده دوست دختر پیدا کرده
    توسط saraamini در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 اردیبهشت 92, 01:10
  4. خانمم یک روز میگه بیا طلاقم بده یک روز میگه دوست دارم (شاخ در آوردم)
    توسط نیست در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 21 اردیبهشت 92, 11:56
  5. دوست دخترم ازدواج کرده و من هنوز تو فکرشم
    توسط javad1368 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اردیبهشت 92, 01:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.