
نوشته اصلی توسط
ahmad3930
سلام و باتشکر
myself میتونین یکم واضحتر و با مثال برام توضیح بدین، باهاتون مخالف نیستم اما واقعا مستاصل شدم.
خانم deljoo-deltang دارم به صحبتاتون فکرمیکنم،میتونین مثال های دیگه ای رو که گفتین برام بزنین
ممنون
ببینید من دلم می خواد بیشتر دقت کنید و اگر اختلافی در حال حاضر دیدید ودر اخر فکر کردید برایند خوبیها بیشتر از بدیها هست سعی کنید در مورد اختلافات حد اقل قبل از هر تصمیمی شفاف سازی کرده و به یک توافق برسید. (کاش 8 سال پیش کسی بود که من رو قدم به قدم در این راه یاری می کرد). حالا برای اینکه مثالهای بیشتری داشته باشید من دوباره از شما یک لیست سوال می پرسم: 1- نظر شما و دختر خانم در مورد خمس دادن از مال اضافه سر سال چیه (منظورم از نظر چگونگی عملکردتون در شرایط واقعی هست)؟ 2- نظر هر یک از شما در مورد رهن کامل یک خونه چیست، آیا الان خونه دارید یا اگر بخواهید خانه ای تهیه کنید به چه صورت می خواهید اونو تهیه کنید (از نوع اجاره)؟ 3- نظر هر یک از شما در مورد گرفتن وام با نزول چیست؟ 4- نظر دختر خانم و شما در مورد موسیقی در خانه و یا مجالس چیست (انواع موسیقی ها)؟ لطفا همین ها رو فعلا جواب بدید ضمن اینکه اگر نظر دختر خانم رو در مورد سوالات قبلیم می دونید هم بنویسید.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)