به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 53
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    239
    سطح
    4
    Points: 239, Level: 4
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    این همه احساس بعد از یکماه؟برو خدا رو شکر کن الآن فهمیدی نمی خواستت.

    اکر 6ماه بعد ولت می کرد لابد سر به بیابون می ذاشتی.
    آقای فرهنگ منو مسخره کنید ولی این اقا عشق اول من بود مطمئنم هرچقدرم همه بگن فراموش میشه فراموش نمیشه همیشه دوستش خواهم داشت امیدوارم خودتونم یه روزی عشق واقعیو تجربه کنید تا دیگه اینقدر راحت کسیو مسخره نکنید و دل کسیو نشکنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید همیشه تنها تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (یکشنبه 19 خرداد 92)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام همیشه تنهای عزیز
    لطف کن یه چرخی تو تالار بزن و تایپیک هایی که دخترا عاشق شدن و بعدش رابطه رو ادامه دادن و آخرش چی شده و اونایی که ادامه ندادن چی شده و ببین کدوم موفق بوده و خودت قضاوت کن.
    و ببین چقدر کسانی هستند که مثه تو اولین عشقشونو فراموش کردن!
    من خودم در دوران مجردی عاشق فردی بودم و اصلا فکر نمیکردم بتونم فراموشش کنم ولی فکنم حتی به یک سال نرسید که کلااااا از ذهنم حتی رفت!!!!!!البته آدمها در غلبه به احساسشون متفاوتن.
    در مورد ناراحتیت بابت دادن پیشنهاد خواستگاری نظر من اینه که درسته غرورت شکسته و تو ازش خواستگاری کردی ولی این بهتر از این نبود که غرورت بشکنه از اینکه ازت خواستگاری نمیکنه و بازیچش شدی؟حداقل الان تکلیفتو فهمیدی که اون تورو واسه ازدواج نمیخواسته.پس الان چند سال تو زندگیت برد کردی(فرض کن چند سال میگذشت و میفهمیدی)
    الان با این اتفاق دیگه چرا بهش علاقه داری؟

  4. 5 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    roya22 (شنبه 01 تیر 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 19 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), بی دل (یکشنبه 19 خرداد 92)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    239
    سطح
    4
    Points: 239, Level: 4
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الان با این اتفاق دیگه چرا بهش علاقه داری؟[/quote]

    من تازه الان بیشترم دوسش دارم تازه فهمیدم چقدر حضورش تو زندگیم مهم و پررنگ بوده .همیشه منتظرش میمونم تا شاید نظرش عوض شه کاش میتونستم این غرورمو کنار بذارمو حداقل بابت رفتار تندی که باش داشتم ازش معذرت خواهی کنم

  6. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    تو مو بینی ما پیچش مو.


  7. 7 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 21 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 20 خرداد 92), roya22 (شنبه 01 تیر 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), فرانک بانو (دوشنبه 20 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), بی دل (یکشنبه 19 خرداد 92)

  8. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط همیشه تنها نمایش پست ها
    الان با این اتفاق دیگه چرا بهش علاقه داری؟
    من تازه الان بیشترم دوسش دارم تازه فهمیدم چقدر حضورش تو زندگیم مهم و پررنگ بوده .همیشه منتظرش میمونم تا شاید نظرش عوض شه کاش میتونستم این غرورمو کنار بذارمو حداقل بابت رفتار تندی که باش داشتم ازش معذرت خواهی کنم[/quote]


    د بیا!

    حالا معنای وابستگی رو فهمیدی؟ یه چیزیه مثل اعتیاد! استخون درد و کلافگی و دلشوره و...

    یعنی دیگه فکر نمیکنی بابا جان این کار که میکنی خوبه یا بد! اینکه چقدر خانمان بر اندازه. این بدنه میگه: د لامصب! بابا اندروفین برسون دیگه!

    ترک کردن سخته. معنی این عجز و ناله هات رو می فهمم. اما اگه صبوری کنی زغوره حلوا سازم.

    کاری کردی کارستون. اگه پاش وایسی یه چند وقت دیگه به خودت افتخار میکنی.

    یا کلا میذاره میره و دیگه هیچ وقت پیداش نمیشه که معلوم میشه هدف و انگیزش ازدواج نبوده.
    یا اینکه میره فکراشو میکنه و اینبار خیلی مصمم بر میگرده با هدف ازدواج.


    مهم مهم مهم: اما احتمال قوی هم وجود داره که ایشون ترک وابستگی اش براش سخت بشه و نتونه از پسش بر بیاد. اما در مورد ازدواج هم هنوز نتونسته باشه با خودش کنار بیاد. و اونوقت بعد از مدتی بر گرده و دو تا بهونه بیاره که قصدش اینبار حتما خواستگاری و ازدواجه اما چه میدونم قبلش باید فلان کار رو بکنم یا فلان کس رو راضی کنم. و حالا بیا فعلا با هم باشیم یا با کمک هم مشکلات رو حل کنیم تا زمینه رو فراهم کنم و بیام خواستگاریت.

    حواست جمع باشه در این دامها نیافتی.

    برای ترک وابستگی هر چقدر دلت میخواد اینجا بیا و همدلی و مشاوره بگیر. مهارت یاد بگیر و تمرین کن. و خلاصه مقالات را بخون و ...

    اما فکر عذر خواهی و بازگشت

    میوه صبر شیرینه. سرت رو با کارهای متعدد گرم کن اونقدر که فکرت مجالی برای پردازش به اون آدم رو نداشته باشه. از کارهای مورد علاقت شروع کن.

    وقتش که برسه یا ایشون یا کسی بهتر رو خدا به پاداش صبرت و به پاداش پرهیزت برات خواهد فرستاد.

    برات آرزوی موفقیت دارم عزیز.

    بی دلی در همه احوال خدا با او بود
    او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد

    ویرایش توسط بی دل : یکشنبه 19 خرداد 92 در ساعت 21:20

  9. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    nikafarid (دوشنبه 20 خرداد 92), roya22 (شنبه 01 تیر 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), taraneh89 (یکشنبه 19 خرداد 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 19 خرداد 92), فرانک بانو (دوشنبه 20 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 20 خرداد 92)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    239
    سطح
    4
    Points: 239, Level: 4
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همتون ممنونم که تنهام نمیذارید من حرفای دلمو فقط اینجا میتونم بزنم کسیو ندارم که باش حرف بزنم فقط اونو داشتم که دیگه نیست . بی دل جان چقدر حرفات به من ارامش میده خیلی ازت ممنونم.
    من الان خیلی شرایط بدی دارم همش دستم میره سمت گوشیم که بش زنگ بزنم یعنی اون حتی نصف منم منو دوست نداشته ؟یعنی حتی یه ذره ام براش ارزش ندارم که دیگه حتی سراغمم نمیگیره؟پس چی شد اون همه دوست دارمو عاشقتما ؟هروقت دو ساعت از هم خبر نداشتیم به من میگفت دلم زود زود برات تنگ میشه چرا تو بم زنگ نمیزنی یعنی همش الکی بود ؟مگه میشه اخه؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید همیشه تنها تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92)

  12. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام


    ادما رو خیلی سخت میشه شناخت.اونم روابط اینچنینی.

    من تو دوران دانشگاه،5 تا همخونه داشتم.حدود یک سال و نیم توی دانشگاه(توی جشن ها و مراسمی که تو خونه های بچه ها بود) دزدی میشد.شاید تو این مدت بیش از 20 نفر اموالشون سرقت شد.


    هیچ ترفندی جواب نمی داد واسه پیدا کردنش.بالاخره در اثر یه اتفاق ایشون لو رفت.یکی از همخونه ای های خودم بود.یک سال و نیم باهاش همخونه بودیم.حالا بگیم من ساده بودم.5 نفر دیگه که همه ساده نبودن.هنوز بعد از چند سال گاهی شک می کنم که واقعا کار خودش بوده.علیرغم اینکه پولها و وسایل سرقتی رو تو کیفش دیدم.


    اینا رو گفتم که بدونید ادما همیشه(متاسفانه اکثرا)اون چیزی که نشون میدن نیستن.پس سعی نکنید از ایشون یک اسطوره بسازید واسه خودتون.خیلی از پسرها در وهله اول سعی می کنن دختر رو وابسته کنن.اونموقع متاسفانه چیزی که نباید پیش میاد.


    به نظر شما غرور یه دختر مهمتر از عفتشه؟


    فقط خدا

  13. 8 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    roya22 (شنبه 01 تیر 92), roze sepid (یکشنبه 19 خرداد 92), sanjab (جمعه 24 خرداد 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 19 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 26 خرداد 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 20 خرداد 92)

  14. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    239
    سطح
    4
    Points: 239, Level: 4
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر شما غرور یه دختر مهمتر از عفتشه؟

    منم فقط برای حفظ عفتم بود که اینکارو کردم .
    دوستان به من بگید چکار کنم اصلا الان یجور عجیبی دلم براش تنگ شده .شما اقایون مگه میتونید به کسی که دوسش ندارید الکی تظاهر دوست داشتن کنید من جایی خونده بودم که نمیتونید.
    الان هر لحظه دستم سمت گوشیمه و امکان داره بش زنگ بزنم ترو خدا کمکم کنید نمیتونم دیگه جلوی خودمو بگیرم داغون شدم ولی اون انگار نه انگار کسی که اگه 2 ساعت ازم خبر نداشت دلش تنگ میشد چرا دیگه اصلا خبری ازم نمیگیره :(

  15. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    همیشه تنهای عزیز
    شکر خدا از ناراحتیت بابت پیشنهاد ازدواجت مشخصه دختر با عزت نفسی هستی.
    عزیزم زنگ زدنت معنیش این نیست که اومدی منت کشی؟که غرورتو بشکنی واسه کسی که حاضر نیست با تو باشه؟واسه کسی که میخواسته با تو تفریح کنه و وقتی دیده تو آدمش نیستی گذاشته رفته؟خوب الان که زنگ بزنی خیلیییی خودتو پایین آوردی. چرا به حرف بی دل عزیز گوش نکردی؟
    بذار زمان بگذره ببین واقعا چه آدمی بوده؟
    چند سالته؟در حال حاضر چه میکنی؟شاغل؟دانشجو؟
    باید زمان هاتو پر کنی .کارهای نشاط آوری که بهش علاقه داری انجام بده.ببرای خودت احترام قائل باش.اگه خودتو دوست داشته باشی هرگز جلوی یه مرد غریبه خودتو کوچیک نمیکنی.
    انشاالله این بحرانو پشت سر میذاری

  16. 4 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    roya22 (شنبه 01 تیر 92), tamanaye man (دوشنبه 20 خرداد 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 20 خرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 21 خرداد 92)

  17. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    239
    سطح
    4
    Points: 239, Level: 4
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چند سالته؟در حال حاضر چه میکنی؟شاغل؟دانشجو؟


    24 سالمه شاغلم
    من همش دارم به این فکر میکنم که الان رفته با یکی دیگه که اصلا منو یادشم نمیاد. دارم دیوونه میشم منظورش چیه که اصلا حتی یه زنگ واسه خدافظیم نمیزنه با اینکه میدونست از ته دلم دوسش دارم با اینکه میدونست اولین مردیه که تو زندگیم بش اعتمادکردم. وقتی کسیکه اینقدر بش اطمینان داشتمو اونم همه جوره میگفت دوسم داره اینجوری تنهام گذاشت چطور میتونم تو عمرم دیگه به مرد دیگه ای اطمینان کنم از همه مردا بدم میاد دیگه . دوستان تروخدا یه راهی بگید که من هی دستم نره سمت گوشیم میگم خیلی حالم بده ولی هیچکس کمکم نمیکنه الان 3روزه هیچی از گلوم پایین نمیره همش حالت تهوع دارم میخوام بمیرمو از این دنیای نامرد رها شم ای خدا


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری با افسردگی مقابله کنم؟ دارم دیوونه میشم
    توسط دیاکو در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مهر 93, 16:25
  2. یک سوال بالاغیرتن چند نفر حاضرن؟؟
    توسط rezaashtiani در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 00:05
  3. یه مشکل عجیب که دیوونم کرده...
    توسط نسیم 68 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مرداد 90, 12:14
  4. از دست جاریمو برادر شوهر حسودم دارم دیوونه میشم
    توسط نیک ناز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 14:42
  5. دارم دیوونه می شم
    توسط mush_66 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 شهریور 87, 15:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.