به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مرداد 92 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    873
    سطح
    15
    Points: 873, Level: 15
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 20 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پسر می خواستم ولی بچم دختره .

    سلام دوستان .

    من یه دختر 4 ساله دارم و الان 4 ماهه باردارم . خیلی تلاش کردیم که پسردار شیم ، خیلی دعا و نذر و نیاز ، ماه پیش مکه بودیم و چقد اونجا دعا کردیم .

    به خاطر اون همه تلاش و دعا و بعضی از علائمم دیگه فک می کردیم بچمون پسره . و به خاطر دخترم که هی اسم داداشش رو می گفت ، دیگه همه فهمیدن و همه هم همین فکر رو می کردن . تقریبا یک سال پسرم تو خونمون حضور داشت البته به صورت غیر فیزیکی . فقط منتظر جمسش بودیم .

    ولی هفته پیش ( هفته 15 بارداری ) فهمیدم بچم دختره . خیلی حالم بد شد . تا چند روز فقط کارم بود گریه کردن . ولی با نصیحت های دیگران دیگه قبولش کردم . از ترس خدا و قهرش دیگه سعی می کنم پسرمو فراموش کنم . ولی ...

    هنوز نتونستم با دخترم رابطه برقرار کنم ، دیگه مثل قبل دردهای بارداری برام شیرین نیست . حتی الان که یه تکونهایی حس می کنم . این تکونها ذوق زدم نمی کنه ، برام خیلی عادیه .

    هفته پیش دخترم یهو محکم خورد به شکمم ، من یه اخ بلند کشیدم . شوهرم نزدیکم بود ولی اصلا هیچ واکنشی نشون نداد . خیلی دلم گرفت از این حرکتش .

    اونم از ترس قهر خدا و ناشکری ، دیگه حرفی از پسرمون نمی زنه و به ظاهر می گه اشکالی نداره حتما صلاحی توش بوده ولی دیگه برا بچه ذوق و شوق نداره . دیگه مثل قبل هوامو نداره ، الان بهش اس زدم که امروز بچه خیلی تکون می خوره ، چیز خاصی نگفت . اگه پسر بود مسلما کلی قربون صدقش می رفت .

    یه پسربچه می بینم خیلی دلم می گیره ، سعی می کنم به روی خودم نیارم ولی ته دلم راضی نمی شه .

    یه نکته مهم : گوشم پره از اینکه خدا مصلحت دیده ، هر چی خدا بخواد همون می شه ، ناشکری نکن خدا قهرش می گیره ، دو تا دختر خیلی بهتره و .... همه این روزا این حرفا رو بهمون می زنن .

    منم دیگه قبول کردم و سعی کردم پسرمو فراموش کنم ولی نمی تونم با دخترم رابطه برقرار کنم . این خیلی آزارم می ده . می خوام بدونم چطور خودمو آروم کنم و از اون مهمتر شوهرمو . ( گفتم که به ظاهر خوبه ولی در باطن دیگه ذوق شوق نداره )
    ویرایش توسط mahtab65 : یکشنبه 05 خرداد 92 در ساعت 10:07

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahtab65 تشکرکرده است .

    rozaneh (یکشنبه 05 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وابستگی پسری به پسر دیگه
    توسط mohamad79 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 17:47
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  4. آیا درسته اگه مادر و خانواده پسر نه گفتن ، پسر قید عشقش رو بزنه؟
    توسط fa_karoon در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 91, 17:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.