به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 58

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ایشون شاید کلا تو امر ازدواج مستاصل مونده (به هر دلیلی که بر ما پوشیدس) و کلا میخواد با برون فکنی و دلیل بیخود تراشی تمرکزشو از این موضوع و بلاخص شما برداره! میخواد بتونه رها باشه و درگیر کسی نشه چون آقایون نمیتونن مدام به یکی فکر کنن و ازدواج نکنن! اون به هر دلیل (مثل بهانه رنگ چشم و ...) میخواسته خودشو راضی کنه که دلش کمتر بسوزه!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  2. کاربر روبرو از پست مفید کامران تشکرکرده است .

    sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای کامروا اینکه الان مستاصل است (کلا هم در تصمیم گیری کند و بسیار دیر حرکت کننده است و خیلی سخت تصمیم میگیرد شکی نیست)(خصوصا اینکه در شرایطی خاص تا چندروز آینده قرار میگرد که برایش این شرط سخت است ، کسی نمیتونه همفکر و کمکش باشه و تنها کسی که میتونه تا حدی باشه میتونم من باشم که من با توجه به کاری که کرده اگه احساسم هم میگه کمکش کن عقلم میگه نه دیدی باهات چه کرد)و دلیلی دیگر که من دلیلش را تا حد زیادی میدونم!!! اما چرا رفت سراغ آشنایی با یک دختر چشم رنگی که باهاش چندان سنخیتی جز آشنابودن و رنگ چشم نداشت؟ کسی که میدونه اوضاعش چیه و شرایط زندگیش چیه؟اینو نمیدونم؟آیا برای فرار از اصل قضیه بود؟یا فرار از شرایط خاص خودش؟ یا برای به قول خودش احساس سبکی کردن از اینکه این کار را انجام نداده است و توی ذهنش بوده است؟(گفتم تجربی گرا است)
    جالبه بسی به قسمت معتقده و میگه هر چیزی بشه ما قسمت هم باشیم مال همیم!!!
    شما که خودتان با این نوع درگیریها آشنا هستید چه توصیه ای برای من و در برخورد آخر با ایشان دارید؟و تا چه حد دلیل این ؟؟؟ ذهن منو میدانید

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 خرداد 93 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1391-4-08
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    968
    سطح
    16
    Points: 968, Level: 16
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می تونم احساستون رو درک کنم ولی حقیقت اینه که چرایی این قضیه رو هیچ وقت به طور قطعی نمیشه فهمید مگه خود ایشون صادقانه بگه که امکانش خیلی کمه و حتی شاید خودشم سردرگم باشه و ندونه چرا این کارو می کنه....ولی مهمتر اینه که چرایی اهمیتی نداره، مهم اینه که شما بتونین از این مرحله عبور کنین و به کسی فکر کنین که می تونین باهاش آینده داشته باشین...خیلی خودتون رو درگیر چرایی نکنین بانو

  5. 3 کاربر از پست مفید aranbarkhuan تشکرکرده اند .

    فرانک بانو (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92), کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه حرفهایم را خوانده باشید می بینید که اون خیلی راحت هر حرفی به ذهنش خطور کنه میگه ! خودم فکر میکنم خودشم نمیدونه بهم بار آخر گفت تکلیفمو با خودم نمی دانم، اما چرا من این وسط اذیت شدم! برای همین چرای سوالها را میخواهم بدانم
    و نوع برخوردم باهاش را بدونم که فردا می بینمش برای آخرین بار(چون واقعا آخرین باره برایم مهم است چگونه رفتار کنم و جواب سوالهامو بدونم)! ببینید میگویم همه این چراهای من ربطی به وجود آمدن اون دختره نداره به وجود آمدن آن دختر خوب نوع برخورد فردا را سرد و سخت تر می نماید
    باور کنید اکه اعتراف به اشتباهاتش نمی کرد حتی سر این مساله! دیگر الان لحظه ای به او فکر نمیکردم ولی مشکل اینجاست که میفهمه داره اشتباده میکنه و میگوید! این آدم را بیشتر تو مخمصه می اندازد
    نقل قول نوشته اصلی توسط aranbarkhuan نمایش پست ها
    می تونم احساستون رو درک کنم ولی حقیقت اینه که چرایی این قضیه رو هیچ وقت به طور قطعی نمیشه فهمید مگه خود ایشون صادقانه بگه که امکانش خیلی کمه و حتی شاید خودشم سردرگم باشه و ندونه چرا این کارو می کنه....ولی مهمتر اینه که چرایی اهمیتی نداره، مهم اینه که شما بتونین از این مرحله عبور کنین و به کسی فکر کنین که می تونین باهاش آینده داشته باشین...خیلی خودتون رو درگیر چرایی نکنین بانو
    ویرایش توسط sarasara : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 14:49

  7. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اولا امکان پیام خصوصی فقط برای کسایی که حق عضویت دادن میسره.

    در ثانی برخورد آخر اگه کمک به راحت فراموش کردن کنه خوبه و توصیه میشه ولی اگه بخواد زمینه ای برای شکستن دل و غم و اندوه بشه در ادامه خیلی اذیت کننده میشه و خودش ی لحظه ای میشه که فراموش کردنش بسادگی میسرنخواهد بود.
    بهتره سعی در برانگیخته کردن احساساتش نکنید چون خودتونم اذیت میشید بعدش. بهتره بذارید همه چیز کاملا رسمی برگزار و تموم بشه.

    من در مورد رابطه خودم با اون خانم منشی میخواستم یک قرار ملاقاتی بذارم و ازش خداحافظی کنم وبهش توضیح بدم چرا دیگه نباید باهم تماس داشته باشم اما بشخصه احساس خطر کردم و ترسیدم آخرین نگاهش همیشه تو قلبم بمونه و بیشتر اذیت بشم این بود که با اس ام اس تمومش کردم. اگه قرار خداحافظی میذاشتم خیلی تلخ تر بود این کات کردن برام.

    الانم توصیه شخصیم اینه که اگه میتونید نرید اینجوری شان شما خیلی بهتر حفظ میشه و جایگاهتون بالاتر میره. تازه ممکنه اون رو با این کارتون از چیزی که فکرشو میکنید زودتر به پشیمانی و حسرت بندازید. در کل از من میشنوید:
    نرید-پس دادن هدایا و .... خیلی چیزی را بهتر نمیکنه
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *
    ویرایش توسط کامران : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 15:24

  8. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 20 اردیبهشت 92), sanjab (جمعه 20 اردیبهشت 92), tamanaye man (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببینید بحث پس دادن هدیه نیست
    این دیدار به این سبک جدا از اتفاق افتادن این مساله اتفاق می افتاد!
    من قصد برانگیختن احساسات ندارم و اگه احساسی بشه باز نمیگذارم
    اما خوب میتونه دیدار کوتاه باشه خیلی کوتاه
    ویرایش توسط sarasara : جمعه 20 اردیبهشت 92 در ساعت 15:30

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 96 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1388-5-04
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    6,252
    سطح
    51
    Points: 6,252, Level: 51
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امان از این دیدارهای آخر ...این رو از دوستان ِ اطرافم زیاد دیدم. دیدار آخر وجود نداره. فکر نکنین این طوریه که برین هم دیگه رو ببینین و بعد همه حرفای دلتون رو برای همیشه خالی کنین. یکم عمیق تر که نگاه کنیم می بینیم تمام علت این دیدار حس علاقه ست. اینکه اون ته ته دلت هنوز دلت براش تنگ میشه و میخوای یه تصویر آخری (چه خوب چه بد) برای خودت ساخته باشی. اما وقتی میری پای دیدار این حس خیلیییییی قوی تر میشه و فقط اونه که فرمان میده بعدش هم میبینی کاملا بی منطقانه دوباره داری به رابطه ادامه میدی! مگه اینکه دختری باشی که درجه احساست کاملا پایین باشه که من این رو در شما ندیدم.به هر حال هر تصمیمی که برای زندگیت میگیری بدون هیچ بهونه سریع و قاطع اجراش کن.برات آرزوی خوشبختی و بهترین ها رو دارم و اینکه هر فردی قراره بقیه زندگی رو با تو همراهی کنه لایقت باشه.

  11. 2 کاربر از پست مفید سامره تشکرکرده اند .

    کامران (جمعه 20 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 21 اردیبهشت 92)

  12. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نترسید سامره جان، چه بخواهیم یانخواهیم دیدارمان دیدار آخر خواهد بود
    برای برگشت احساساتمون هیچ کدوممون نمیرویم
    در کنترل احساسات زیادهم ضعیف نیستم شرایط خاصیه که این وضع را پیش آورده
    من مساله را زیاد باز نکردم فقط این بعد قضیه را گفتم که اون قاطی کرده اساسی

  13. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پس به حد کفایت برید و خیلی سریع و کوتاه تمامش کنید. آخرشم جمله یا نگاهی که تهش معنی خاصی داشته باشه انجام ندید!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  14. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    ...
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست پسرم تعارفیه چیکار کنم؟؟
    توسط گیسو خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 فروردین 93, 02:48
  2. نمیدونم با دوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم یا نه؟
    توسط پونه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 16:21
  3. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسرم
    توسط parnaz89 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 03:58
  4. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسر و سردرگمی های دختر
    توسط ویدا@ در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 دی 91, 16:49
  5. پسرها تا چه سنی و چه حد میتوانند قبل از ازدواج کنترل جنسی داشته باشند؟؟
    توسط doran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 18:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.