پس رمز کاربریت یادت نره . چون به زودی برمیگردی
تشکرشده 1,881 در 749 پست
پس رمز کاربریت یادت نره . چون به زودی برمیگردی
فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)
تشکرشده 100 در 40 پست
واقعا متاسف میشم وقتی میبینم بعضیا مسیر زندگیشون رو کاملا به دست احساسشون دادن و از فکر و منطق خبری نیست.
هرچند بعید میدونم ولی باز دعا میکنم خوشبخت باشید.
tamanaye man(چهارشنبه 25 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
اگه همون پسره 22 ساله می خواست با یکی همسن خودش ازدواج کنه همه بهش می گفتن که ازدواج نکنه . چه برسه به وضعیت متفاوت شما...
تشکرشده 1,278 در 497 پست
اگر کنارش نمی خوابیدی و خونه و ماشین هم نداشتی ... ببین انقدر می خواستت ؟
فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام
بنا به این که تصمیم گیرنده هر تاپیک بازکننده اونه ما به تصمیم شما احترام میگذاریم و براتون خوشبختی و موفقیت آرزومندیم.
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
mehdihn (دوشنبه 27 خرداد 92), meinoush (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92),tamanaye man(پنجشنبه 26 اردیبهشت 92), مسافر زمان (پنجشنبه 26 اردیبهشت 92), بی دل (چهارشنبه 15 خرداد 92), داود.ت (جمعه 04 مرداد 92)
تشکرشده 17 در 12 پست
نمیدونم چی بگم؟
من یه دختر 24 ساله و مجرد هستم و زیاد هم برام موقعیت ازدواج پیش نمیاد. اون وقت فراوون دیدم خانوم های مطلقه ای مثل شما که تازه بعد از طلاق خواستگار مجرد و جوون هم پیدا میکنن. واقعاً اینه عدالت خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! !!!!! یکی چند بار چند بار ازدواج کنه و یکی اصلاً موقعیت ازدواج نداشته باشه. در مورد ازدواجت هم باید بگم که اشتباه محض بود البته حالا که دیگه کار از کار گذشته ولی امیدوارم پشیمون نشی که اگه بشی بهای سنگینی داره. چون تو این جامعه به کسی که یه بار طلاق بگیره نگاه بدی میشه چه برسه به کسی که دو بار طلاق بگیره . در ضمن شما که میخواستی کار خودتو بکنی چرا اومدی تاپیک ساختی و راهنمایی خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
فرهنگ 27 (چهارشنبه 01 خرداد 92)
تشکرشده 3,560 در 934 پست
921922
دوست خوبم همه چیز نسبیه، شما نسبت به یک مرد 40 ساله کوچکید و نسبت به یک پسر 15 ساله بزرگ، منظورم این نبود که جسارتی کرده باشم، فقط مخاطبم این خانوم عزیز بودن با توجه به سن و شرایطشون . به هر حال امیدوارم مشکلات شما هم حل بشه و روزگار به کام باشه . راست میگن انگار صاحب تاپیک غائبه من که دیگه پست نمی زنم
فرهنگ 27 (چهارشنبه 15 خرداد 92)
تشکرشده 202 در 91 پست
ممنو ن اسمانی جان من توجه نکردم به این موضوع
هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
ویرایش توسط چنار : چهارشنبه 15 خرداد 92 در ساعت 11:40
asemani (چهارشنبه 15 خرداد 92)
تشکرشده 1,881 در 749 پست
دوستان این تاپیک تاریخ گذشته است. لطفا پستی ارسال نکنید
تشکرشده 3 در 2 پست
سلام به همه شما دوستان عزیز الان مدتیه که از نامزدیه مامیگذره و دنبال کارامون هستیم که زودتر عقد کنیم و جشن عروسیمونم بگیریم همه چیز داره خوب پیش میره و همسرم فوق العاده به دخترم و من محبت میکنه اون خیلی مهربونه و با توجه به سنش همه چیز رو خوب میدونه . دخترم با او بسیار رابطه خوبی داره و اونو بابا صدا میکنه و او هروز بهش سر میزنه حتی زمانی که من سر کارم هستم چند بار در طول روز پیشش میره و براش خوراکی میخره . درامد همسرم هم خیلی خوبه و از من خواسته که سر کار نرم و بشینم توخونه و به دخترم برسم . میخوام بگم که درسته همه چی اولش خوبه ولی باز هم برام دعا کنید که تا آخرش همه چی خوب باشه . آبرها به آسمان تکیه میکنند درختها به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)