سلام اقلیما جان
هر چند دیره اما تبریک میگم بابت نی نی کوچولویی که داری انشاءالله به سلامتی به دنیا بیاریش .
اقلیما جان می خوام بدونم واقعا زندگیت ارزش اینو داره که همچنان بخواهی روزه سیزده رو برای خودت یادآوری کنی یا نه؟
روزی که گذشته توی گذشته بوده پس دیگه نباید بهش فکر کنی و اینهمه براش وقت بزاری و فقط و فقط از روزهای گذشته درس عبرت بگیر ..
اقلیما جان تو خودت اینهمه اظهار پشیمانی کردی که چرا از کوره دررفتی اما هنوز عبرت نگرفتی و دوباره حاضر جوابی می کنی !!!!
البته این شرایطت قابل درکه و من هم درکت می کنم که ادم توی موقع بارداری واقعا نیاز داره تا همسرش حمایتش کنه و مادرش هم کمک حالش باشه ولی با این تندروی ها کم کم اینها رو از دست می دی...
پس اولین قدم اینه که صبور باشی و ارامش خودت رو حفظ کنی
قدم بعدی هم یادت باشه گذشته ها رو از ذهنت پاک کنی و وقتی کسی هم در موردش حرفی زد با ارامش و لبخند بگو که من دیگه به اون روزها فکر نمی کنم و الان در زمان حال هستم و کنار شما ....( نکته مهمی که داره اینه که حتی حرفی از درس عبرتی که گرفتی به کسی نگو بلکه یه راز باشه بین خودت و خودت )
مرحله بعدی اینه که یکمی دانایی به خرج بده و با بزرگتر از خودت حاضر جوابی نکن و فقط لبخند بزن بزار اونا هر جور که دوست دارند فکر کنند پس تو خودت رو اذیت نکن و همیشه سعی کن هر وقت خواستی خانواده همسرت رو ببینی سرحال باشی شنگول .
قدم بعدی اینکه همسرت رو سعی کن به حالت عادی برگردوونی و راضیش کنی به بهانه روز مادر با هم برید برای مادرشوهرت کادو بگیرین و بهش بگو توی رابطه من و مادرت هیچوقت دخالت نکنی بهتره چون ما عروس و مادرشوهریم و یکبار باهم بدیم و دوبار با هم خوبیم ولی من هیچوقت ترکشون نمی کنم چون برایم دوست داشتنی هستن و این روابط هم از این دوست داشتنها کم نمی کنه ..
فقط و فقط به ارامش خودت و سلامتی همسرت و بچه ات فکر کن و اینکه یادت باشه اینها دائما کنار تو هستند و ارامشت گروی ارامش اونهاست ولی خانواده ها رو شاید در هفته یک روز ببینی که انها هم می توانند هر جور دوست دارن فکر کنن و اجازه نده کسی روی افکار و زندگیت تاثیر منفی بزاره پس قوی باش .
اقلیما جان بچه ای که داری نوه اونها هم هست پس طوری رفتار کن که قدرتمند باشی نه اینکه به خاطر دوتا حرف حتی بخواهی انها را از دیدن نوه شان محروم کنی که این حرفت نشون دهنده ضعیفی تو هست و مطمئن باش مردها زن های قوی محکم رو بیشتر دوست دارن .
هیچگاه دلت را به روزگـــــــار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
دلت را به خــــــدا بسپار که دریایی از امید است...
علاقه مندی ها (Bookmarks)