سلام
خیلی خلاصه میکنم
دیروز با خواستگارم سر اینکه ایشون دوست داشتند:
ایشون:26ساله,لیسانس مهندسی.سربازیشو رفته,خونه و ماشینم داره
من: 22سالمه,در حال گرفتن لیسانس مهندسی هستم و یه دختر ایده آل گرا(البته به قول ایشون)
چیزایی که ایشون از من می خواستد:
1.من سرکار نرم تو خونه پشت کامپیوتر محاسبات کاری رو انجام بدم.
2.اگه ممکنه تحصیلاتمو تا لیسانس ادامه بدم فقط.
3.چادر سر کنم.
4.در آینده در همیــن شهر خودمون زندگی خواهند کرد.
اما من:
1.دوست دارم در اجتماع باشم و کار کنم صرفا نه بخاطر درآمدش!
2.دوس ندارم چادر سر کنم چون سخته واسم.
3.دوس دارم حداقل تا دکترا ادامهتحصیل بدم البته اینم بگم بهشون گفتم که من میخوام و دوس دارم که برای ادامه تحصیل برم خارج از کشور
(خدا خودت کمکم کن که به این خواسته م برسم و در آینده پشیمون نشم که چرا این موضوع را با فلانی مطرح کردم.
الان احساس پشیمونی میکنم آخه نتونستم همه حرفامو بزنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)