ممنون از این دعای خوب
برای نفر بعد دعا میکنم:
خدایا کمکش کن طوری زندگی کنه که با رضایت خاطر،آرامش و شادمانی از این دنیا بره.وزندگیش هم الگویی برای دیگران باشه.
تشکرشده 717 در 175 پست
ممنون از این دعای خوب
برای نفر بعد دعا میکنم:
خدایا کمکش کن طوری زندگی کنه که با رضایت خاطر،آرامش و شادمانی از این دنیا بره.وزندگیش هم الگویی برای دیگران باشه.
yaaldaa (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 935 در 360 پست
ممنونyaaldaaجان
برای نفربعددعامیکنم
خدایادرتصمیم گیریهاکمکش کن تابهترین تصمیم عاقلانه رابگیرد
خدایا به راه راست هدایتش کن
خدایاکمکش کن هیچ وقت احساس تنهایی نکند
خدایاعزیزانش رادرپناه خودت سالم وسرحال نگه دار
roseflower (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ممنون رزفلاور عزيز
يعني ميشه من به راه راست هدايت بشم؟!
از خدا خواستم عادتهای زشت را ترکم بدهد.
خدا فرمود: خودت باید آنها را رها کنی.
از او خواستم فرزند معلولم را شفا دهد.
فرمود: لازم نیست ، روحش سالم است ،جسم هم که موقت است .
از او خواستم که لا اقل به من صبر عطا کند.
فرمود: صبر ، حاصل سختی و رنج است. عطا کردنی نیست ، آموختنی است.
گفتم مرا خوشبخت کن.
فرمود: نعمت از من خوشبخت شدن از تو.
از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند.
فرمود: رنج از دلبستگیهای دنیا جدا و به من نزدیکترت میکند.
از او خواستم روحم را رشد دهد.
فرمود : نه تو خودت باید رشد کنی. من فقط شاخ و برگ اضافیات را هرس میکنم تا بارور شوی.
از خدا خواستم کاری کند از زندگی لذت کامل ببرم.
فرمود: برای این کار من به تو ، زندگی دادهام.
از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد ، من هم دیگران را دوست بدارم.
خدا فرمود: آها ، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد !
صبا_2009 (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 264 در 100 پست
ممنون صبا جان.
برایت به خدا میگویم:
"خدایا دست او به آسمانت نمیرسد
اما دست تو که به زمین میرسد
بلندش کن و
عزت عطا کن بر او"
mhroodi (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 269 در 84 پست
(مرسی یکی مثل شما عزیز!)
دوستان من قراره چند روز دیگه تو آزمون خیلی سخت شرکت کنم که پذیرشش خیلی کمه،خواهشا هر کی پست منو میخونه برام دعا کنه تو این آزمون موفق بشم.
ممنون از همتون دوستان مجازی من
از خدا فقط براش سلامتی میخوام.سلامت باشی![]()
sayrex (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 891 در 308 پست
sayrex عزیز بسیار ممنونم. اخدا از بزرگی کمت نکنه. دعاهای عالی گیر ما میفته.
برای تو هم دعا می کنم آزمونت به بهترین شکل انجام بشه و موفق بشی.
برای نفر بعدی آرامش قلبی از یقین حضور خداوند در تک تک لحظاتش رو آرزومندم
mehran21 (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 50 در 27 پست
ممنون mehran عزیز
برای نفر بعد آرامش و سلامتی خودش و تک تک عزیزانش را آرزومندم
maria_smile (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
ممنون maria_smile عزیز
خب مجرداش بدوان بیان جلو
برای نفر بعد دعا میکنم که یه بخت خیلی خوب گیرش بیاد و تا آخر عمر در کنار هم خوب و خوش و خرم و سالم و با اعصاب راحت زندگی کنن و خوش بگذرونن :D
نادیا-7777 (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 935 در 360 پست
ممنون نادیا-7777 عزیز
خدایا اگر ادب بندگی نمیدانم اما عزیزانی هستند
که به ذکرت مشغولند و مؤدب به آداب بندگی
که به دوستی با آنان امیدوار و خرسندم
به نعمت وجودشان و حرمت مناجاتشان و
دل شکسته و پاکشان به من هم نظر کن
التماس دعا
برای نفربعدهم دعامیکنم
خدایا نیکوترین سرنوشتها
حلالترین روزیها , پربارترین زیارتها , خالصترین نیتها
صالحترین عملها , مقبولترین عبادتها و از جانب خودت
بالاترین درجه بخشش گناهان را برای دوستانم مقدر بفرما
امین یارب العالمین
roseflower (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 358 در 180 پست
rose flower عزيز خيلي ازت ممنونم از همه دوستان هم بابت دعاي خيلي خوبي كه برا همه ميكنن ممنونم
براي نفر بعد و همه جوانان دعا ميكنم:
هر چه زمان ميگذرد، مردم افسرده تر مي شوند، و اين خاصيت دل بستن به زمانست!
خوشا به حال آنانكه به جاي زمان به "صاحب زمان" دل ميبندند!
اميدوارم هممون فقط به خودش دل ببنديم.
saharjavid (چهارشنبه 04 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)