به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 35 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    ميگم آرزوجان ببخشيداي سوال ميپرسم رابطت باپسرشيرازيه چطوربوده؟ ودرچه حد؟فكرنميكني كه ممكنه اين قصدسوءاستفاده ازتوروداره؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید tina2013 تشکرکرده است .

    نیروانا (پنجشنبه 28 دی 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 12:23]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    رابطه با خواستگار شیرازیم خوبه حتی خواستگاریم اومده خیلی دوسم داره خیلی...قصد سواستفاده نداره.. کل خونواده اش در جریانن

    من 24 سالمه..پسر قبلیه بهونه می اورد که کار ندارم تو ارشدی من لیسانسم ...بعد 6 سال دوستی گفت با هم خوشبخت نمیشیم خوشی اشو تو دوران دانشجویی باهم کرد بعد تموم شدن درسش بی خیال من شد ..در ضمن همشهریمه هردو یه شهر دانشگاه قبول شدیم خونواده سرشناشی داره ولی خودش اشغاله یعنی چه جوری بگم خودخواهه اون موقع خونواده اش گفتن بریم خواستگاری خرج عروسی نامزدی با اونا (خونواده اش) برگشت گفت تا دست خودم تو جیب خودم نباشه نه نمیتونم... حالا بعد 1-2 سال یاد من افتاده نمیخوام هر وقت اون میخواد در اختیارش باشم...17 سالگش به خیال خودم عاشقش شدم تا 5-6 سال باهاش بودم دیگه نتونستن واقعا نتونستم

  4. #3
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط arezou.sh
    رابطه با خواستگار شیرازیم خوبه حتی خواستگاریم اومده
    خواستگاری که خواستگاری هم اومده باشه باید تقدیر بشه ازش

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 12:23]
    تاریخ عضویت
    1391-10-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    منظورم اینکه قصدش جدیه!!

  6. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 دی 95 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1389-12-26
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    4,701
    سطح
    43
    Points: 4,701, Level: 43
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    28

    تشکرشده 35 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    خودت بیشتر کدومو می پسندی ؟ در مورد اخلاق و سایر جزییات خواستگارهات نگفتی . از نظرهای دیگه بیشتر با کدوم توافق داری ؟ چند سالتونه شما ؟
    آخه نمی شه که همینطوری نسخه پیچید گفت برو با آقای ایکس ... شاید ایشون اصلا با اون آقا تفاهم نداشته باشه و بعدها به مشکل بخوره ! شخصا ترجیح می دم بی شوهر بمونم تا اینکه زندگی نا بسامانی داشته باشم و بعدا گرفتار طلاق و ... بشم .
    در ضمن بنظر من هم ممکنه همین آقای شیرازی که الان به ظاهر قضیه رو قبول کرده بعدها به روت بیاره و بارها این موضوع رو چوب کنه تو سرت بکوبه . فکر اینجاهاشو کردی ؟ زندگی که فقط دو روز اول عشق و عاشقی نیست ، بعد که همه چی عادی بشه برای جفتتون باید دید چطوری رفتار می کنه . شایدم آدم روشنفکری باشه و اصلا این مشکلو نداشته باشه باید ببینی چجور آدمیه واقعا !
    بعد چطور دوست پسرت بعد دو سال برگشته و خواستگاری کرده ؟ چرا همون دو سال پیش که اون مشکل بوجود اومد خواستگاری نکرد ؟ میشه بیشتر توضیح بدی ؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید melisazand تشکرکرده است .

    melisazand (پنجشنبه 28 دی 91)

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 12:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    259
    سطح
    5
    Points: 259, Level: 5
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 40 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    سلام دختر خوب آرزو جان
    آدم بعضی وقتها توی زندگی اشتباهاتی می کنه که جبرانشون غیر ممکنه. اول از همه فکر می کنم باید بپذیری که خودت هم توی این قضیه مقصری و همه ی تقصیرا رو گردن اون دوست پسر سابقت نندازی. با اینکه حالا ممکنه که پشیمون شده باشی ولی نمی تونی خیلی راحت از عواقبش در امون باشی. حق با دوستانمونه ممکنه اون خواستگار شیرازیه باهات فعلا خوب باشه و دوستت داشته باشه ولی زندگی اینقدر پر پیچ و خمه که ممکنه که بعد از ازدواج مسائلی پیش بیاد که این قضیه بارها و بارها مثل پتکی بر سرت فرو بیاد. بهتره بدونی هیچ مردی به راحتی نمیتونه با این قضیه کنار بیاد و حالا که این خواستگار شیرازیت میگه مشکلی با این مسئله نداره موقتیه و بعدا کلا ورق برمی گرده.
    اما دوست پسر سابقت؛ اونم مثل خودت تو دوره نوجوونی و هیجان های خاص دورانش نتونسته خودش رو کنترل کنه و دسته گل به آب داده اما شرایط شروع زندگی مشترک رو نداشته اما حالا که به زندگیش سر و سامون داده آمده تا اشتباهشو جبران کنه فکر کنم بهتر باشه یه فرصت دوباره بهش بدی.
    امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتت حل بشه

  9. کاربر روبرو از پست مفید negar2020 تشکرکرده است .

    diba25 (پنجشنبه 28 دی 91)

  10. #7
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    arezou.sh گرامی

    شما متأسفانه از رابطه بااون آقا و ضربه هاش درس عبرت نگرفتی . و با کس دیگری آشنا شدی . به نظر میرسه اگر نتونی با این شیرازی هم ازدواج کنی و با اون دوست پسر سابقت هم نخواهی ازدواج کنی . باز هم در پی آشنایی با کس دیگری هستی . یعنی بی باکی داری و راه ازدواج را در این آشنایی ها و دوستی های قبل از ازدواج می دانی . اینگونه دختر یا پسرها هستند که ما تأکید داریم روابط قبلیشون را باید به خواستگارشون بگویند چون رویه آنها هست . و به نوعی این نبوده که یک بار برای همیشه آن هم نه طولانی مدت ، اشتباه کرده اند و شدیداً از کل اینجور روابط پشیمان بوده باشند . شما از اینجور روابط پشیمانی نشان نمی دهی و مهمتر اینکه این وسط خودت را در رابطه با اون آقا مقصر نمی دانی 100 درصد اشکال را از ایشان می دانی . دقت کن به جمله ات :
    " خوشی اشو تو دوران دانشجویی باهم کرد "
    این یعنی اینکه شما گویی مثل یک عروسک منفعل بودی در دستان ایشون . در حالیکه اینطور نبوده و شما هم رابطه جنسی را پذیرفتی ، حتی اگر به امید ازدواج بوده باشه . عزت نفس پایین ، انفعال و هر ضعف دیگری در شما راه این رابطه و مورد استفاده قرار گرفتن را باز کرده باشه باز هم یک طرف قضیه شمایی . همین تصور که فقط ایشون مقصره و بد دیدن ایشون و بی تقصیر دیدن خودت باعث شده بعدش به رابطه دیگه ای هم رو بیاری کسی دیگر از شیراز و احتمالاً آشنایی از طریق دنیای مجازی و چت و .....

    حالا فرصت و جای این نیست به ضعفهای شما که باعث این رویه شده و در زندگی آینده هم برایتان مسئله سازی می کند بپردازیم .


    باید بگویم شما سه راه بیشتر در پیش ندارید :

    1 - با تصور کامل اینکه در آینده نه چندان دور بعد از ازدواج با این آقای شیرازی پشیمانی ایشان و عذابش بخاطر اینکه شما دختر نبودی و رابطه داشتی را و ناسازگاریهایی که ریشه در این دارد رابپذیری ( مراجعه کنید به نمونه هایی که از این دست داریم و آقایانی که حتی خود رابطه داشتند و یا رونشنفکر بوده و گذشته هرکس را متعلق به خودش دانسته و با رابطه قبلی کسی که خواستگارش بوده اند کنار آمده اند اما بعد از ازدواج حالشان عوض شده )

    لینکهای زیر را در این رابطه بخوانید :

    http://www.hamdardi.net/post-243861.html#pid243861

    http://www.hamdardi.net/post-130984.html#pid130984

    http://www.hamdardi.net/post-127052.html#pid127052

    http://www.hamdardi.net/post-226120.html#pid226120

    http://www.hamdardi.net/thread-24298.html



    2 - با همان پسری که شما را به این وضعیت در آورده ازدواج کنید وقتی خواهان شماست که به نظر من بهتر هست چون شاید در فکر جبران باشد ، دچار عذاب وجدان به خاطر شما شده و اینها امتیاز هست و از طرفی شما دیگر تبعات بند 1 را نخواهی داشت . با مشکل عدم رضایت خانواده هم مواجه نیستی . و مزایای دیگری که اگر خواستید در پستی دیگر اشاره خواهم داشت .

    3 - با هرخواستگار دیگری بخواهید وارد گفتگو شوید باید رابطه خود و اتفاقی که برایتان افتاده و حتی آشنایی 1 ساله با این آقای شیرازی و عدم موافقت خانواده به ازدواج را و ارتباط با هرکس دیگری داشته اید را صادقانه بیان کنید و هرکدام پذیرفتند حتماً مشاور بروید و مطمئن شوید بعداً پشیمان نمی شود . فکر ترمیم و فریب کاری را هم از سر بیرون کنید .

    موفق باشید

    ..........................

    پاورقی :

    مابه کسانی که یک بار اشتباه کرده و رابطه ای داشته اند و بعد هم پشیمان شده اند و دیگه تکرار نکرده و نمی کنند نیز تأکید داشته ایم که ابتدا غیر مستقیم سئوال کنند و بفهمند که آیا خواستگارشان نسبت به این موضوع حساس هست و اگر در آینده بفهمد نمی گذرد و .... یا اهل گذشت است و نادیده می گیرد و مهم برایش پشیمانی و عدم تکرار است . در صورتی که شکل اول باشد می گوییم بی آنکه بگویی شما چه گذشته ای داشته او را رد کن . و اگر شکل دوم بود نیازی نیست که از گذشته خود و جزییات اشتباهت چیزی بگویی . برای اینکه خدا هم افشای سر را نمی پذیرد وقتی توبه و عدم تکرار در میان بوده . پس دقت داشته باشید که دز شکل اول تأکید کرده ایم که بی آنکه افشای سر کند خواستگار را رد کند .

    اما به کسانی که روابط متعدد داشته ، با خواستگار حاضر نیز رابطه داشته اند و مهمتر اینکه از حالت دختر بودن خارج شده اند نیز تأکید داریم که این وضعیت را ابتدا غیر مستقیم از خواستگار بپرسند اگر حساس هست رد کنند اگر برایش مسئله ای نیست به او بگویند چنین گذشته ای داشته و در چه وضعیتی هستند . و سعی کنند با هم مانند خود ازدواج کنند .



    .

  11. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 28 دی 91)

  12. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 بهمن 91 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-14
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    406
    سطح
    8
    Points: 406, Level: 8
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 111 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    سلام خوبید
    آرزو خانم شاید از حرفم دلخور بشیدا
    ببینید من از حرفاتون درک کردم هنوز در بطن ازدواج نیستید.مطالعات کمی داشتید
    ازدواج خاله بازی نیس
    باید خیلی ریز و حساب شده رفت جلو.نمیشه رو هوا گفت که خب باشه اون شیرازیه خوبه.نباید احساسی برخورد کنی که چون محبت میکنه عالیه!ازدواج که دوستی نیس!کلی معیار توش دخیله
    اگه اینجوری بود نباید این همه طلاق توی ایران داشته باشبم
    هنوز نمیدونید چی میخواهید؟!!!
    فقط همش کلیک کردید روی بکارت
    اول بشین واسه همسر آینده ت با توجه به شرایط خودت یه معیار هایی قرار بده.به خواستگارات نمره بده
    باید هم سطح خودت یکیو انتخاب کنی نه دست بالا!
    بیشتر بچه ها نظر دادن که با همون آقایی که رابطه داشتید قرار مدار خواستگاری رو بذارید برید جلو ببینید چی میشه
    دیگه هرجور خودت میدونی
    در ضمن کتاب های مربوط به ازدواج اینجا معرفی شدن حتما مطالعه کنید.

  13. کاربر روبرو از پست مفید سپیده سحر تشکرکرده است .

    سپیده سحر (جمعه 29 دی 91)

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 شهریور 98 [ 23:25]
    تاریخ عضویت
    1391-5-26
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    5,826
    سطح
    49
    Points: 5,826, Level: 49
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باکره نیستم،خواستگارخوب دارم، پسری که رابطه داشتم نیزخواستگاره، چه کنم؟

    سلام در مورد موضوع بکارتتون اینکه به خواستگارتون بگید یا نه بهتره با یه کارشناس مذهبی مشورت کنید. هستن افرادی که بشه ازشون پرسید یا می تونید از طریق چت آنلاین با یکی از سایت های مراجع تقلید مثلا مرجع تقلید خودتون مشورت کنید

  15. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array
    دوستان عزیز
    ایجاد پست های چت گونه در تاپیک های مشاوره ایی برخلاف قوانین همدردی است.

    ضمنا از تاریخ آخرین مراجعه شروع کننده تاپیک بیشتر از یک ماه گذشته است. توصیه میشود که تا مراجعه بعدی شروع کننده ،پستی زده نشود.
    با تشکر از توجه شما
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  16. کاربر روبرو از پست مفید پاییزان تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 16 اسفند 91)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فاقد شادی در زندگی هستم افکارم نمیزارند شاد باشم
    توسط bright_star در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 شهریور 95, 12:45
  2. پاسخ ها: 77
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 آبان 93, 10:51
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  4. از زندگی مشترک بیزار و خسته م
    توسط شکوفه کویری در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 16:58
  5. میزان دلبستگی و ارتباط
    توسط سینان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 مرداد 91, 14:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.