سلام:
من پست 6 اقای 118 را الان خوندم و بعضی نظراتشون (نظرات تندشون در مورد اقای مدیر)رو قبول ندارم .
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام:
من پست 6 اقای 118 را الان خوندم و بعضی نظراتشون (نظرات تندشون در مورد اقای مدیر)رو قبول ندارم .
تشکرشده 507 در 236 پست
نوشته اصلی توسط setareh
سلام ؛
اولا ً من نظر سنجی ایجاد نکردم که شما قسمتی رو قبول داشته باشید یا نداشته باشید من نظرم رو گفتم و شما هم می تونید نظرتون رو بگید !
در ثانی این عبارت تند رو من نمی فهمم کی انداخته توی این تالار بابا جان این جمله که "آقای سنگ تراشان در مدیریت استراتژیک تالار ضعف افراطی دارند کجاش تنده !!!!!!!؟ " جالبه هاااا ما با این طرز تفکر و این درصد نازل انتقادپذیری معلومه که ازین بالاتر نمی تونیم بریم !!!! آخه تا کی باید همه به ما از گل نازکتر نگن !!!؟ و همه چیز و همه حرف به تریج قبامون بر بخوره !!!!؟
تشکرشده 507 در 236 پست
نوشته اصلی توسط no1
مشکل از شما نیست . شما مطلب رو درست نوشتید اتفاقا ً بنده به ستاره هم گفتم که نباید بلافاصله به شما رتبه میداد ولی این از آفت های ماست که نمی دونیم چه کاری رو کی و کجا و چجوری انجام بدیم !
تشکرشده 926 در 486 پست
درود بر همه دوستان
بنده به شخص آقای ابراهیمی و نیز به بیاناتشان احترام فراوانی می گذارم،اما به هیچوجه با سخن مدیر موافق نیستم؛زیرا نوشتارهای ایشان بسیار ساده واست و دلیل غلاقه دیگران را هم باید در پذیرنده بودن ایشان و نیز گونه ای تصویر خیالی بودن از یک انسان ساده و راحت در ذهن امتیازدهندگان دانست.همین.به هر حال بنده هم باید سرراست نظرم را بیان می کردم.
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من از مدیر همدردی تشکر می کنم
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
از تمام اعضا برای من تشکر کردند ممنونم از اعضا قدردانی می کنم موفق وشاد باشید
تشکرشده 21 در 19 پست
دوستان میشه بگید این امتیاز دهی شهرت چه جوریه ؟ , آقای ابراهیمی انسان خوب و فهیمی هستند اما نمیدونم چرا پستهاشون به صورته روزنامه و ترجمه شده هست ؟ به نظرم آقای ابراهیمی فارسیشون خوب نیست , به هر حال ایشون قابل اعتماد هستند . برای ایشون و تمام اعضای دلسوز این تاپیک آرزوی موفقیت میکنم .
تشکرشده 148 در 75 پست
سلام
از مدیر محترم سایت و همه دوستانی که توی این مدت بسیار کوتاهی که در تالار بودم به من همفکری دادند وهمه کسانی که منو تحمل کردند ممنونم.
خیلی دلم میخواست که اینجا بمونم ولی دیگه اون احساس و انگیزه ای که برای بودن در تالار وجود داشت در من وجود نداره ، اصلا تالار داره تبدیل میشه به یه تالار دیگه .. دیگه اون جو صمیمی که احساس میشد وجود نداره و همه دنبال این هستند که بهم گیر بدند و مچ گیری کنند و ... و کمتر کسی به فکر همیاری و کمک و یا اندیشیدن به نکات مثبته ... شاید من آدم بدبین و منفی گرایی هستم ..اگه اینطوره منو ببخشید .
دیگه بودن در تالار بهم احساس آرامش نمیده و با این که ته دلم راضی نیست از تالار و بخصوص اون دوستانی که خیلی قبولشون دارم دور بشم ولی دیگه دلیلی برای موندن نمیبینم.
البته شاید دورادور سری به تالار بزنم ..نمیدونم شاید هم دیگه هیچ وقت نیام ...ولی امیدوارم یه روزی دوباره مشتاق تالار بشم. مطمئنا با جوی که فعلا وجود داره اشتیاقی برای بودن باقی نیست !
دلم میخواست ارتباطم رو با دوستایی که در تالار داشتم حفظ کنم ولی ...
بیشتر از این سرتون رو درد نمیارم.
فقط خواستم از این مدتی که از همفکری و دیدگاه های شما دوستان استفاده کردم تشکر کرده باشم .
خوبی که نبوده اما اگر بدی از من دیدید به بزرگواری خودتون ببخشید .
به امید دیدار و موفقیت همه شما
خدانگهدار![]()
تشکرشده 476 در 164 پست
سلام
درسته .... جو تالار بد شده ..... همه ي دوستان خوب و صميمي دارن از اين تالار ميرن و جو اين تالار خيلي غريب شده !!!!! ديگه گرمي و صميميت داره از بين ميره !!!!! چند تا از دوستان هم همش سعي ميكنن جو تالار رو به هم بريزن و اعضا رو ناراحت كنن و به مشكلات دامن بزنن!!!!!ديگه حس آرامش توش نيست!!!!
بهتون نميگم نريد چون خودتون مختاريد و اگه تصميمي گرفتين حتما روش فكر كردين كه ميگين ميخواين برين و به اصرار من و ساير دوستان شايد نظرتون عوض نشه ..... ولي گاهي به اين تالار سر بزنيد .... شايد افرادي باشن كه به تجربه شما نياز داشته باشن ..... خدا رو چه ديدي .... شايد چند وقت ديگه همون جو صميمي تالار دوباره برگشت و همه ي كدورت ها از بين رفت!!!!
به اميد روزي كه تالار دوباره همون جو صميمي رو پيدا كنه و دوستان خوبمون دوباره به اين تالار برگردن...
اميدوارم موفق باشين![]()
تشکرشده 210 در 101 پست
سلام
من اصلا قبول ندارم ما نباید کاری به کار دیگرون داشته باشیم . الان خود شما هم دارید انتفاد می کنید ...
هر گلی بویی داره نمی شه بگی قدیمی ها رفنتند دیگه تالار اون طوری که باید باشه نیست اختلاف نظر پیش میاد و این دلیل بر بی مهری و کینه توزی نیست همه ما که اینجا ایم به یه نوعی با همدیگه همدردیم و دوست داریم به همدیگه کمک کنیم حالا اگه یه موقع طرف مقابل نمی تونه جواب ما رو همون طوری که انتظار می ره بده دلیل بر بد بودنش نیست.
شما هم حتما کاری برایتان پیش آمده مطمئنم که برمی گردید
هر جا که هستید خوشحال و سربلند و پیروز باشید.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)