به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 01:00]
    تاریخ عضویت
    1391-10-12
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    196
    سطح
    3
    Points: 196, Level: 3
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question هیچ وقت برای من وقت نداره

    سلام .
    مدتیه که خیلی داغونم. توروخدا کمکم کنید.

    نامزدم همیشه میگه سرم شلوغه . میگه وقت ندارم. همیشه درگیره کاراشه. خیلی تنهام...
    خیلی وقتا پیش اومده که بهش اس ام اس دادم وسط روز و بهش ابراز علاقه کردم اما اصلا تا شب یه اس ام اس هم در جوابش نداده و شب هم که رسیده خونشون و یه اس ام اس زده که سرم شلوغ بود و... بدون شببخیر خوابیده.
    توی شرایط روحی خوبی نیستم. بخاطر کم توجهی های نامزدم .
    یه وقتا میشه میرم خرید... یا توی خیابون... توی اتوبوس و مترو و... پیش میاد که پسرها و آقایون غریبه بهم توجه زیادی میکنند و درصدد صحیت کردن با من میشن. با خودم میگم پس چرا نامزد خودم اینجوری نیست. انقدر دچار تنش و غم شدم که خدا میدونه. با خودم میگم اون قدر منو نمیدونه. من بین دخترای هم سن و سال خودم از نظر معیارهای زیبایی در سطح خوبی هستم هرجا میرم بهم توجه میشه. اما دریغ از یکم توجه از طرف نامزد خودم.
    چند وقت پیش یه جا کار میکردم که سرپرست و مدیرش آدم درستی نبود . چند بار خیلی سربسته بهم گفت که دختر زیبایی هستی و بخاطر چهره ی خواستنیت استخدامت کردم . منم گفتم مرسی . اینجور سوالات و صحبت ها با یه پسر یا مرد غریبه برای من خیلی سنگین و عذاب آوره. این بود که سر یه ماه از اونجا اومدم بیرون.
    اینه که دلم نمیخواد اصلا دیگه کار کنم. خصوصا توی شرکت های خصوصی چون میدونم امکان نداره بازم پیش نیاد.
    گاهی به جدایی فکر میکنم... میترسم این رفتاراش روز به روز بدتر بشه .
    من از بیتوجهی های نامزدم خسته شدم . دلمم نمیخواد به نگاه ها و محبت های پسر دیگه ای پاسخ بدم . فقط دلم میخواد مشکلم حل بشه .

  2. کاربر روبرو از پست مفید tutu تشکرکرده است .

    as1369 (چهارشنبه 13 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.