به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38

موضوع: دیگه بریدم!!

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 فروردین 92 [ 16:46]
    تاریخ عضویت
    1391-10-09
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    296
    سطح
    5
    Points: 296, Level: 5
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دیگه بریدم!!

    با سلام
    اولا خیلی خوشحالم که می تونم جایی حرفامو بزنم که براش ارزش قائل هستند، من تو زندگیم خیلی سختی دیدم و تحمل کردم ولی این دفعه بریدم، احساس می کنم ادامه زندگم با شوهرم آسیبش بیشتر به خودم می زنه، من کم آوردم، من 4 ساله با شوهرم زندگی می کنم، ولی زندگشمون همش یک طرفه بوده، با اینکه شوهرم تحصیلکرده هستش ولی هیچ فهمی از مسائل زناشویی نداره، همش می خواد حرفه خودش باشه بدون اینکه به خواسته هاش من توجه کنه، سر مشایل جزئی عصبانی میشه، همش منو با زدن و کتک کاری تهدید می کنه و می زنه ، و حتی حق اینو ندارم که به خونه ی پدر و مادرم سر بزننم، و حتی خانواده ی من خونم بیان، من کسی بودم که درس خوندن شده بود تمام زندگیم ولی وقتی تو شرایط زندگیم قرار گرفتیم، ار تکاک حواسته هام و آرزوهام گذشتم، من الان مشغول کار هم هستم و راضیم از شغلی که دارم، و حتی خق اینو ندارم ار حقوقم برا خودم خرج کنم، اعتراض کردم، قهر کرده، صحبت کردم، ولی چاره ساز نبود، خیلی وقتا شده که دلم خواسته بمیرم، و یا طلاق بگیرم، من برخوردم همیشه با حانواده شوهرم خوب بوده، و یه مدتی با ینکه سره کار هم می رفتم، مراقب پدر شوهرم بودم، چون قلبش عمل کرده بودند، خود پدر شوهرم همیشه بهم میگه تو لایق این نیستی، دردتو حس می کنم ولی تحمل کن، ولی من می گم مگه چقدر می خوام زندگی کنم، که همش با استرس و ترس همراه باشه طوریکه این تزس و استرس باعث شده، دو بار سقط داشته باشم، من تصمیمو برا طلاق گرفتم، نمی خوام ادامه بدم، در ضمن خیلی مشاوره هم رفتیم فقط هفته اولش جواب داده، بهد از یه هفته روز از نو روزی از نو، من الان به بن بست رسیدم

  2. 3 کاربر از پست مفید sara-1366 تشکرکرده اند .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.