به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 32 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    243
    سطح
    4
    Points: 243, Level: 4
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اصرار همسر موقتم برای عقد دایم ....

    سلام
    من می خوام یه تصمیم بزرگ بگیرم ولی نمی دونم چرا هنوز هم مردد هستم.
    من یه بار ازدواج کردم و بعد از 10 سال جدا شدیم .البته خدا رو شکر که از زندگیم خیلی راضی هستم و بچه ها هم با من هستند و ارتباطمون با شوهر سابقم خیلی عالی هست .بچه ها هم همینطور باز هم خدا رو شکر که زندگی مون خیلی آرومه..
    من الان نزدیک به 4 سال هست که با آقایی صیغه هستم .هیچ کسی توی این مدت از ارتباط ما اطلاع نداره بجز یکی از دوستان خیلی صمیمی که مثل خواهر هست برام هیچچچچچچ کسی توی این مدت چیزی نفهمیده چون من می خوام بچه هام آرامش زندگیشون مختل نشه و ذهنشون درگیر هیچی نباشه ..این ارتباط از همه لحاظ نیازهای منو تامین می کنه ..جسمی و عاطفی کاملا تخلیه میشم ..اون آقا رو در حد عشق واقعا دوست دارم و فکر می کنم اونم همینطور باشه .من بهش نیاز مالی ندارم چون خودم شغل خوب و تحصیلات بالا و خدا رو شکر درآمد کافی هم دارم و خرج بچه ها و زندگی رو هم که کاملا یدرشون یرداخت می کنه ..
    الان مدتی هست که این آقا اصرار داره ما با هم عقد دایم کنیم .فکر می کنم تحمل معذوریات شرایط زندگی من آزارش میده و یا شاید هم فکر اینکه بخوام با کسی دیگه باشم .در صورتیکه من بی نهایت دوستش دارم و همچین چیزی فکرش هم تا بحال توی ذهنم نیومده..من خیلی روی این موضوع فکر کردم ولی از خیلی جهات اصلا نمی تونم بیذیرم .و اونم توی این مدت اینقدر دوستانه رد کردم که دچار شک شده و احساس می کنه واقعا دوستش ندارم و میگه تو فقط منو بخاطر نیاز جنسی می خوای...می خوام بهم کمک کنید و بگید که یه رابطه باید چه نکات خوبی داشته باشه که من بخوام دایمی حفظش کنم ..خصوصیات یه رابطه خوب رو می خوام بدونم.
    باتشکر از همه

  2. 5 کاربر از پست مفید چکاوک تشکرکرده اند .

    ajp (یکشنبه 24 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.