من تنها بودم ونیازمند یه همدم که بهش اعتماد کنم.............اره همه حرفاش راسته..........بامادروخواهرش همحرف زدم.................همیشه اس ام اس هایی ک زنش بهش میده رو اول من میخونم.......از عشق و علاقش مطمعنم تابحال هرچه خواستم واسم اماده کرده بااینکه وضع مالی متوسطی داره......










علاقه مندی ها (Bookmarks)