به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 66
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    317
    سطح
    6
    Points: 317, Level: 6
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    من تنها بودم ونیازمند یه همدم که بهش اعتماد کنم.............اره همه حرفاش راسته..........بامادروخواهرش همحرف زدم.................همیشه اس ام اس هایی ک زنش بهش میده رو اول من میخونم.......از عشق و علاقش مطمعنم تابحال هرچه خواستم واسم اماده کرده بااینکه وضع مالی متوسطی داره......

  2. کاربر روبرو از پست مفید mina_bushehr تشکرکرده است .

    afrudit (یکشنبه 03 دی 91)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    خانم محترم بکش بیرون از این زندگی خودتو
    اون زن طرفه. بچه داره ازش! انتظار داری واست جا باز کنه پیش شوهرش؟ چی بهت این اندازه اعتماد به نفس داده؟

  4. 7 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), mehran21 (یکشنبه 03 دی 91)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    317
    سطح
    6
    Points: 317, Level: 6
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    الان قرار گذاشتیم که تاشوهر نکردم باهم باشیم .............اما روزامونو باگریه سرمیکنیم واینکه بعدهم چی بسرمون میاد!

  6. کاربر روبرو از پست مفید mina_bushehr تشکرکرده است .

    afrudit (یکشنبه 03 دی 91)

  7. #34
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    سلام

    مینا جان

    دوستان همه گفتنی ها رو گفتن...عواقب خطرناک این رابطه و تصمیم رو بهت گفتن...در این تالار بارها و بارها مواردی شمابه شما دیده شده بود که یکسریهاشون تموم شد و یکسریهاشون که تموم نشد و ادامه پیدا کرد چیزی جز پشیمونی و بدبختی نداشته....

    این رسم روزگاره....اگر زندگیت رو روی خرابه های یه زندگی دیگه بنا کردی باید منتظر باشی یکی دیگه زندگیش رو روی خرابه های زندگی شما بسازه...

    تو فقط یه مشکل داری اون هم سادگی بیش از حدته.که متاسفانه این اقا به خوبی این موضوع رو فهمیده و داره ازش شدیدا سواستفاده میکنه

    اینو بدون کسی که به مادر بچه هاش رحم نکنه به شما هم قطعا رحم نمیکنه.

    و بدتر از همه اینها این اقا داره به شما میگه شما رو نمیخواد...واقعا این همه پا فشاری برای چیه؟
    میخواهی بیشتر از این غرق بشی؟

    همه خطرات این رابطه گفته شد.این تویی که باید تصمیم بگیری.

    اگر هربار پست بذاری و بگی نمیتونم جدا بشم و ....هیچ تاثیری در نظرات اعضا نمیکنه

    این رابطه غلطه و باید قطع بشه.منتظر نباش اینجا کسی تاییدت کنه و بهت بگه برو و این رابطه رو ادامه بده....اینجا و هرجایی که دید منطقی داشته باشن شما رو از این رابطه منع میکنن.

    حالا شما بگو من دیوانه وار وابسته هستم و ....هیچ فرقی در نتیجه ماجرا نخواهد کرد.

    بشین و خودت کلاهت رو قاضی کن و ببین ایا توان این رو داری که یک روزی همچین بلایی سر خودت بیاد ؟




  8. 12 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 03 دی 91), تنها64 (چهارشنبه 08 آبان 92)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    317
    سطح
    6
    Points: 317, Level: 6
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    شما بگید من چطور کناربیام و شوهرکنم؟چطور یه عمر باعذاب وجدان سرکنم؟الان جدا بشم نیازهامو چطور تامین کنم؟برم توخیابون خودمو در اختیار هرکسی بزارم؟

    مریم جان میخوام جدابشم......اما چطوری؟یهویی داغون میشم.............چطوری باهاش سرد بشم؟پردمو چکارکنم؟

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    آخه دختر گل چرا آينده تو به خطر ميندازي؟
    كسي رو ميشناسم كه با پسري قرار بود ازدواج كنن و خيلي دوسش داشت و وابسته ش بود ، اما نشد و از هم جدا شدن.خيلي ناراحت بود در حد خودكشي!ميگفت بهتر از اون پيدا نميشه.
    حالا ازدواج كرده و خيلي خوشبخته. ميگه خدا رو شكر كه اون رابطه نادرست تموم شد.
    رهاش كن عزيزم.مطمئن باش ميتوني كسي رو پيدا كني كه بهت اطمينان بده آينده بهتري برات ميسازه.
    ميدونم وابسته اي و جدا شدنت سخته،اما اين كمترين تاوان اشتباهته.
    سعي كن دنبال يه زندگي سالم باشي.
    بشين خوب فكر كن.
    چه آينده اي با اين مرد ميتوني داشته باشي؟
    مطمئنم دلت نميخواد بچه اي رو از پدرش جدا كني .
    نميگم اون مرد قابل اعتماد نيست و رفتار زنش واسه حفظ زندگيش كاملا طبيعيه كه جبهه نگيري.
    ميگم ارزش هاي خودتو بشناس و خودتو ازين بازي بيرون بكش كه بازنده اي.
    چرا مثل بقيه دخترها تو نتوني زندگي خودتو داشته باشي؟
    ارزش و لذت زندگي كه با دستاي خودت و همسرت بسازي كجا!اين زندگي كه با خراب كردن زندگي ديگه بايد ساخته بشه كجا؟؟
    از خدا ميخوام تصميم درستو بگيري و سر بلند بيرون بياي


    (راستي براي صيغه دختر باكره ،اجازه ولي لازم بود،داشتي؟)

  11. 6 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (یکشنبه 03 دی 91)

  12. #37
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    خربزه خوردی پا لرزش نمی خوای بشینی؟؟؟
    مگه برادر و پدر نداری؟
    مادر یا مادر بزرگ؟
    چقدر درس خوندی؟
    دنبال کار رفتی؟
    شما تصمیم درست رو بگیر برا باقیش یه فکری می کنیم.

  13. 3 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), صاعد (یکشنبه 03 دی 91)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    252
    امتیاز
    1,377
    سطح
    20
    Points: 1,377, Level: 20
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,356

    تشکرشده 1,286 در 287 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    يه دفعه كاملا تمومش كن
    ممكنه ، پس مطمئن باش ميتوني
    به قول مدير عذاب وجدان نشونه وجود وجدانه،پس ميشه سالم زندگي كرد.
    نيازهاتم فعلا كنترل كن و خودتو مشغول كارهاي مفيد كن.
    اول ارزش هاتو بشناس،بعد مطمئنم به اين سوالت كه خودمو تو خيابون... خنده ات ميگيره.
    تو كار درست رو انجام بده،خدا از جايي كه احتمالشم نميدي كمكت ميكنه.

  15. 6 کاربر از پست مفید Royaye Sedaghat تشکرکرده اند .

    Royaye Sedaghat (یکشنبه 03 دی 91)

  16. #39
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    الان یکی از دوستان بهم پیام داد خشن پست می فرستم.
    از همه بخصوص صاحب تایپیک عذر خواهی می کنم.
    داستان شما یه جورایی برام غریب نیست برا همین خیلی ناراحت شدم شرمنده


    خانم مینای عزیز
    حالا که بخودت آمدی ( و من خیلی خوشحال شدم) ازت چندتا سوال دارم
    میزان تحصیلات خودتو بگو
    آیا از نظر مالی حامی داری؟ پدر برادر مادر ...؟
    از نظر مسکن چی آیا جایی رو داری ؟
    شما سنت کمه برای کار آیا انگیزه رفتن به دانشگاه رو داری؟
    ممنون

  17. 3 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (دوشنبه 04 دی 91)

  18. #40
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كمك - با مردی متاهل رابطه دارم و نمی توانم زنش رو تحمل کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_bushehr
    الان قرار گذاشتیم که تاشوهر نکردم باهم باشیم .............اما روزامونو باگریه سرمیکنیم واینکه بعدهم چی بسرمون میاد!
    هیچ مردی توی این وضعیت که شما دوست پسر داری و با کس دیگه ای رابطه داری نمیاد سراغت، مطمئن باش

    این قرار یعنی تا آخر عمرت همین وضعیت رو داشته باشی، سردرگمی، عذاب وجدان، ناراحتی، ترس و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_bushehr
    شما بگید من چطور کناربیام و شوهرکنم؟چطور یه عمر باعذاب وجدان سرکنم؟الان جدا بشم نیازهامو چطور تامین کنم؟برم توخیابون خودمو در اختیار هرکسی بزارم؟

    مریم جان میخوام جدابشم......اما چطوری؟یهویی داغون میشم.............چطوری باهاش سرد بشم؟پردمو چکارکنم؟
    یعنی دو تا راه وجود داره؟ بری توی خیابون دنبال نیازهات یا بری سراغ ایشون؟ جدا؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_bushehr
    پردمو چکارکنم؟
    واقعا سوالت اینه؟

  19. 3 کاربر از پست مفید Rude Boy تشکرکرده اند .

    Rude Boy (سه شنبه 05 دی 91)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.