فلکش کنین، یا از کلاس اخراجش کنین!
وقتی که نقش مادرش رو بازی کنی، اونم باهات مثل مادرش برخورد می کنه. مخفی کاری منطقی ترین کارشه.![]()
تشکرشده 366 در 142 پست
فلکش کنین، یا از کلاس اخراجش کنین!
وقتی که نقش مادرش رو بازی کنی، اونم باهات مثل مادرش برخورد می کنه. مخفی کاری منطقی ترین کارشه.![]()
تشکرشده 2,441 در 754 پست
ی جوری بهش گیر دادی که انگار تو عصر حجر داریم زندگی میکنیم. خیلییی حساسیت بیمورد و زیادییییی نشون دادید. مگه میشه تو این زمونه اینقدر کسی چشم و گوش بسته نگهش داشت.در ضمن اگه اینجا کمی کنجکاویشو ارضا کنه مطمئنا از خطرات بزرگتر محفوظ میمونه. اینقدر بهش سخت نگیر![]()
کامران (چهارشنبه 08 آذر 91)
تشکرشده 221 در 81 پست
سلام.
من تا حدودي با نظر نسترن 1367 موافقم.
فكر مي كنم اگه اين كار باز تكرار شد شما عكس العمل فوق را داشته باشيد، چون به نظرم با نصيحت حتي غير مستقيم جواب نمي گيريد. زيرا با بچه كه صحبت نمي كنيد با همسرتان صحبت مي كنيد كه احتمال زياد يا همسن هستيد يا از شما بزرگتر است. پس بايد او را در جايگاهي قرار دهيد كه او شما را از اين كار باز دارد تا خودش هم به زشتي كار پي ببرد.نوشته اصلی توسط نسترن1367
البته اين نظر شخصي من است
negar_ba (چهارشنبه 08 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)