به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 33 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 آبان 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1391-8-21
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    265
    سطح
    5
    Points: 265, Level: 5
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow از خوب بودن خسته شدم

    سلام

    خيلي ها منو اينجا مي شناسند اما اينکه بدونيد کي هستم بتون کمکي نمي کنه که بهتر راهنمايي ام کنيد. يک موقع هايي هر روز اينجا سر مي زدم

    اين بحث رو نميخوام کشش بدم . سه روز تو هفته براي ارشد مي خونم و سه روز هم کارمي کنم و خيلي وقتي براي تو اينجا گذروندن ندارم و تا الان هم خيلي زحمتتون دادم

    در کل بايد بگم که زندگي درست حسابي نداشتم .23 سالمه . از بچگي ام فقط دعواهاي پدر و مادرم و خر خوني هام براي راهنمايي و دبيرستان هست که يادم مي ياد . هميشه هم ار لحاظ سياسي و اعتقاديم با خانوادم مشکل داشتم .

    دانشگاه که رفتم از يه دختره خوشم اومد و مي خواستم باش ازدواج کنم اما بعد از يک سال فهميدم در مورد خانوادش بم دروغ گفته و خانواده ي داغوني داره و باش به هم زدم . بعداون يک مدت از شدت تنهايي رفتم سراغ دختر بازي تا با يک دختر خوب آشنا شدم . بعد از يک ونيم سال وقتي در مورد عقايدم باش حرف زدم اون هم مسخرم کرد هم تنهايم گذاشت .

    تا دو ماه پيش که با يه دختري آشنا شدم . قصدم هم ازدواج بود . بعد ازيک ماه که حسابي با هم آشناشديم در مورد عقايدم و گذشتم بش گفتم . اولش خيلي در مورد عقايد و گذشتم ازم سوال مي پرسيد و مي گفت من هر گذشته اي داشته باشم و هر طور فکر کنم بام مي مونه .
    اما بعد از چند روز بم گفت ديگه نمي خواد بام ازدواج کنه بعدش گفت بام ديگه بيرون نمي ره. انقدر ارتباطمون سرد که الان چند روزيه که بم گفته اصلا نمي خواد دوست پسر داشته باشه

    ديگه از خوب بودنم خسته شدم وحوصله ي درس خوندن و کار کردن رو ندارم . چرا من هميشه بايد آدم خوبه باشم . چرا .....

    نمي دونم شايد هم بايد خوب باشم اما تعريفم رو از خوب بودن عوض کنم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید hichkas11 تشکرکرده است .

    hichkas11 (جمعه 26 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.