به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 32 , از مجموع 32

موضوع: من تنهام!

  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    796
    سطح
    14
    Points: 796, Level: 14
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    106

    تشکرشده 107 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!


    خوب اینکه هرکسی به خودش این اجازه رو نمیده که بیاد جلو خیلی خوب هست
    این دوره زمونه خیلیها دنبال یه رابطه چند روزه هستن
    خوشحال باش که اونها میدونن که تو اهل این رابطها نیستی و خودشون جلو نمیان

    تو که یه دل به اون مهربونی داری که دلت نمیاد باعث آزار کسی بشی حتما خدا هم عوض اینهارو میده
    انشالله یکی رو جلو راهت میذاره که عین خودت باشه,عین خودت خوب و مهربون
    فقط همونجور که اون سری گفتم باید خودت هم حواست باشه برای پیدا کردن,ممکنه یه فرد خوب بی سر و صدا بیاد و بره, همیشه خوبه که توی دور و بریهات بررسی کنی
    خیلی از پسرهای خوب همون بی سر و صداها هستن

    در مورد اون عشق در یک نگاه هم اصلا بهشون فکر نکن
    من پسر میشناسم از دوستام که روزی به 2-3 تا دختر همچین پیشنهاد میده و التماس میکنه و از دوست داشتن و عشق و غیره میگه که یکی از دور نگاه کنه فکر میکنه الان که دختر گفت نه این میره خودکشی میکنه
    در صورتی اصلا اینجور نیست و فقط اونجور میکنه بتونه رابطه شروع بشه.......
    اون رابطه ای میتونه پایدار باشه که آروم آروم و با شناخت کامل شکل بگیره
    آدم 1-2 ماه با یکی هست ولی باز نمیتونه مطمئن بشه که دقیقا همونی هست که میخواد یک عمر باهاش باشه یا نه
    چه برسه به چند دقیقه
    متاسفانه خیلی از جوونها نمیدونن ازدواج و زندگی مشترک چی هست اصلا,ازدواج و دوستی رو باهم قاطی میکنن
    راستش الان دقیقا راه جدید به فکرم نمیرسه و نمیخوام الکی برات یه چیزی بنویسم
    یکم فکر کنم ببینم چجوری میشه در مورد تو هم کمکی کرد
    تو که خیلی منو شرمنده محبت هات کردی

  2. 2 کاربر از پست مفید کیش میش تشکرکرده اند .

    کیش میش (یکشنبه 10 دی 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهام!

    لطف دارید!
    بله با سطر سطر حرفاتون موافقم. اصلا همین باعث شده که این روابط رنگارنگ و پوچ و بی قاعده ی دوستام. انقدر برام مضحک بنظر بیاد.
    مرسی که به این تاپیک سر زدید


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.