سلام بر اعضای همدردی
امیدوارم حال همه تون خوب باشه.
دوستان قدیمی تر منو می شناسند و تا حدی با خصوصیاتم آشنا هستند
تصمیم گرفتم نقاط ضعف و قوت خودم رو بشناسم.میخوام تا جایی که امکانش باشه نقاط قوتم رو تقویت کنم و نقاط ضعفم رو انشا الله با کمک خدا و شما دوستان عزیز برطرف کنم.
حالا یه خورده خودم رو معرفی میکنم تا دوستانی که باهام آشنایی ندارند بهتر بتونن راهنماییم کنند.
35 سال دارم/مجردم/لیسانس/شاغل/فرزند ششم خانواده/4 برادر و 3 خواهر دارم/پدر و مادرم تازه به رحمت خدا رفتند (که دوستان قدیمی تر میدونند)/طبق گفته دیگران بیشتر منطقی هستم تا احساسی(اما واقعیتش اینه که خیلی هم احساسی هستم اما معمولا بروز نمیدم اینه که فکر میکنن احساس ندارم!)
دیگه نمیدونم چی باید بگم اگر سوالی لازمه بپرسید تا جواب بدم و راهنماییم کنید
از آقای سنگتراشان و فرشته مهربان و دیگر متخصصان تالار و دوستانی که تجربه تغییر در خودشون دارند خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم از همه شما دوستان عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)