به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 32 , از مجموع 32
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-03
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,311
    سطح
    20
    Points: 1,311, Level: 20
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 91 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تردید در شروع دوباره رابطه برای ازدواج


    ممنون دوستان عزیزم

    فرشته مهربان عزیز نه من به امید تایید مثبت در رابطه با او گرفتن نیستم.اگر قبلا به ادامه این رابطه فکر میکردم در حال حاضر اصلا به ادامه فکر نمیکنم.

    فقط میخواستم تحلیلتون رو از حرفامون بدونم.

    ایشون همونطور که قبلنم گفتم بعداز مدتها اس دادند که میخوام بیام خواستگاری ولی تا 1 هفته گفتند که مسافرت هستند .بعد هم درخواست من برای اینکه ازش میخواستم جبران کنه و اینکه همش ایراداتشونو گوشزد میکردم اینکه دمدمی مزاج هستی ،اینکه چند مدت پیش میگفتی رابطه داشته باشیم ولی حالا راضی شدی بیای ولی بدون رابطه! من همش میخواستم که دلیل بیاره منو قانع کنه ولی جواب درستی نمیداد.میگفت دیگه میخوام خوب باشم و گفت که دمدمی مزاجی هم خودتی،ببین طرز حرف زدنتو..
    این حرفا زشت بودن؟آیا این حرفها انقدر بد بودند که ایشون دیگه ازتصمیمیشون حرفی نزدند؟چون مثلا قرار بود 1هفته بعدش بیاد خواستگاری!

    من بیشتر از این ناراحتم که از اول هر حرفی هر تصمیمی هر چی که بود بین ما پیامکی بود.هیچوقت نرفتم درست رودررو حرفامو بزنم و حرفاشو بشنوم.
    به هر حال این رابطه برای من تموم شده هست.
    یا میشه گذاشت به حساب اینکه واقعا بلدنبود نمیدونست باید چطور رفتار کنه تصمیم بگیره، ثبات شخصیت نداشت دمدمی مزاج بود ویا به این حساب که قصدش فقط وابسته کردن من و لذت جنسی خودش و نگاه و استفاده ابزاری از دخترها بود.که من قربانی این ماجرا بودم.
    کاش از اول هم چنین کابوس وحشتناکی بدلیل سادگی و خامی من بوجودنمیومد که حالابشه این اوضاعی که الان دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید خسته دل1 تشکرکرده است .

    خسته دل1 (یکشنبه 30 مهر 91)

  3. #32
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تردید در شروع دوباره رابطه برای ازدواج

    عزیزم

    شکل این رابطه از اول اشتباه بوده و این راه شناخت نیست برای ازدواج .

    قریب به اتفاق پسرها هدفشون از ارتباط و دوستی تأمین نیاز جنسی هست ، و قریب به اتفاقشون نیز با وعده ازدواج اعتماد جلب می کنند چون می دانند که دخترها بیشتر دنبال ازدواج هستند و اگر همون ابتدا روشن و صادقانه بگویند تنها برای دوستی و رابطه جنسی میخواهندشون به هدف نمیرسند ، لذا از میل آنها به ازدواج سوء استفاده می کنند با وعده دروغین ، و برای محکم کردن این اعتماد سازی یا به عبارتی فریب از حربه های مختلفی استفاده می کنند از جمله اینکه دختر را همسر خطاب می کنند ، از بیاناتی مثل ما مال هم هستیم ، تو مال خودمی ، نمیذارم کسی تو رو از من بگیره ، همسرم ، و ..... استفاده می کنند یا تظاهرات غیرت مآبانه مصنوعی نشون می دهند ، مثلاً حق نداری با کسی حرف بزنی ، و شکاکی مصنوعی نشون می دهند تا دختر را به این باور برسانند که خیلی خواهان آنها هستند ، رفته رفته هم نزدیک شدنهای فیزیکی ... بهانه جوییها و دعواهای زرگری و قهر و قطع ارتباط یک طرفه برای وابسته سازی و شکستن مقاومت و تحقیر و به ضعف عزت نفس کشوندن دختر ( حربه های شیطانی )، وقتی دختر به خاطر وابستگی ، به قهر و قطع ارتباط اعتراض می کند و برقراری دوباره ارتباط را میخواهد یک آشتی عاطفی و ... بعد تقاضاهای جنسی و در مقابل مقاومت دختر ،او را محکوم و سرزنش کردن به اینکه عاشق نیستی و .... و هدایت کردن دختر به سمتی که برای اثبات عشقش تن به رابطه جنسی دهد و در مقابل تقاضا و تأکید دخترها به خواستگاری نیز وعده و عید امروز و فردا و بهانه تراشی و ... چون از اول هدف چیز دیگری بوده ، رابطه دوستی و بعد اگر شد جنسی اگر نشد رها سازی و سراغ کس دیگری رفتن و اغلب هم همزمان کسان دیگر را هم داشتن وقتی خودشان هم وابسته می شوند تمام تلاششان این می شود که با همین دختری که وابسته عاطفیش شده اند رابطه جنسی را برقرار کنند چون براشون جذاب تر است ، و اگر دختر دور شود و قطع رابطه کند با وعده های هفته دیگه و ماه دیگه خوواستگاری حتمی هست او را می کشونند و خبری هم از خواستگاری نیست و دخترها هم همش میگند نکنه راست بگه و متأسفانه ادامه فریب و باور دروغهای اونها که هربار چیزی را بهانه می کنند برای نرفتن به خواستگاری ، حتی ما داشته ایم که بعضی با پدر یا مادر یا خواهر دختر هم صحبت کرده و دختر را اینجوری مطمئن کرده اند اما همینکه استفاده را کردند رها کرده و رفته اند .

    این سناریوی تلخ این رابطه ها و تقاضای رابطه از سوی پسرها هست و اغلب دخترها این وسط بیشترین ضرر را می کنند ، مگر آنهایی که تفکرشان بر روابط آزاد جنسی هست و بی قیدی پیشه کرده باشند که خوشبختانه اینان در اقلیتند و بیشریها به امید ازدواج تن به هر رابطه ای می دهند که اغلب هم بخاطر مورد سوء استفاده قرار گرفتن تحقیر می شوند و عزت نفسشان آسیب می بیند و ......



    امیدوارم روشن کرده باشم که به ایشون و حرفهاش و ... اصلاً فکر نکنی و هیچ ارزشی برای قضاوتهای مثبت و منفی او در مورد خودت قائل نشوی .

    به خودت بها بده با بیرون اومدن از هرگونه یاد و فکر وی حتی یاد منفی های وی .

    به خودت توجه کن و برس و دوست داشته باش



    .

  4. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 03 آبان 91)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.