به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط eghlima

    راستی برو کلاس بدنسازی و عضله هاتو تقویت کن چون فکر کنم خیلی به هیکلت بیاد
    توروخدا بین هیکل من و بقیه فرق نذارید،من این تفاوتو دوست ندارم،من نمیخوام عضله ای باشم نمیخوام ضمخت باشم،به کی بگم من اینارو زشتی میبینم نه زیبایی

    حوصله روانشناس و این حرفارم ندارم ،تنها خواسته ی من از این خدا مرگه،بخدا میدونم در آستانشم که قرار بگیرم پشیمون نمیشم

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    الهام خانوم ناشکری نکن

    ببین داری با خودت چی کار می کنی سر چیزی که سلیقه ای و شما گیر دادی بهش

    بابا هیکل سلیقه ایهههههههههههههههه

    میشه بگی دقیقا چی بهت میگن؟

  3. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (دوشنبه 27 شهریور 91)

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام الهام خانم...
    خوب هستید..ورود شما رو به تالار همدردی خوش امد می گم و امیدوارم که بعد از نتیجه گرفتن تاپیک با صبر و بردباری شما ..بتونید به سایر دوستان هم در حل مشکل اعتماد به نفس کمک کنید...
    دوست عزیز تاپیک شما و سخنان دوستان عزیز را خوندم..سرعت بالای ارسال شما و دوستان نشان از این داره که شما روی این موضوع خیلی حساس هستید و به نظر من خیلی برای شما بهتر هست اگر روی تک تک پستهای دوستان تامل بفرمایید..ممنون میشم در ابتدا به سوالای زیر پاسخ بدید:
    چند نفر از دوستان حاضر در تاپیک شما دختر و چند نفر پسر بودند...
    از این دوستان چند نفر به شما پاسخ مثبت به بد بودن ظاهرتون دادن و چند نفر منفی....
    نکات مثبتی که در رابطه با ظاهر در این تاپیک چه از زبان پسرها و چه دختر ها داده شده شامل چه مواردی بودند؟
    ایا شما این موارد را قبول دارید..
    الان از زمان باز کردن تایک چند روز می گذره؟
    نظر شما در مورد روند تاپیکتون در راستای هدف چیه؟
    و سوال اخرم...چه جوابی فکر می کنید می تونه برای شما خوب باشه؟
    لطفا به تک تک اعضای خودتون که به نظرت در زیبایی مهم هستند هم از 10 نمره بده...نظر خودت نه اطرافیان


    [align=center]

    دوست عزیزم ..با دقت به تک تک سوالات بالا فکر کن..واقع می تونه کمک کننده باشه تا شما بهتر بدونی در چه مسیری قرار داری..می دونی دوست عزیزم وقتی شما سوالی مطرح کردی خیلی خوبه چون معلوم میشه شما هنوز امکان تغییر داری و داری تلاش می کنی حس مثبتی را جذب بکنی تا بهت کمک کنه..نمی خوام بگم اعتماد به نفس که نه بلکه عزت نفست پایینه..نمی خوام حتی بگم شما ظاهرتون خوبه یا بد؟هیچی...بهترین کار اینه شما قدم قدم بری جلو ولی محکم محکم....خوشحال میشم قبل از اینکه وارد سایر وادی ها بشی..سوالات بالا رو با حوصله جواب بدی و تاپیکتو کاربردی تر ببری جلو..دوستان نظرات خوبی دادند که ممنون میشم بشینی با حوصله طبقه بندی کنی و بعد دوباره سوالو مطرح کنی....می دونم منظورمو فهمیدی...
    فقط یک نکته قبل از اتمام ارسالم بگم..دوست من ..احساس شما کاملا قابل درکه و من مثل شما در شغلم زیاد داشتم...منتظر همراهی خوبت هستم...

    سارا



  5. 3 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (دوشنبه 27 شهریور 91)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    چند نمونه اش ایناس:

    دخترخاله ی گرامیم که تو اولین ملاقات من و نامزدش برگشت به نامزدش گفت:نگاه کن الهام چه شونه های پهنی داره، نه؟ منتظر تائید نامزدش بود.
    راستی بعدا که بهش گفتم گفت واسه اینکه نامزد من میگه هیکل اینجوری دوست دارم وگرنه نه اینکه اونو بعنوان عیبت گفته باشم،دروغ و راست حرفشم خدا میدونه!!!!!!!!!!!!!!

    یه بارم که رفتم مانتو بگیرم،مانتوء دوختش ایراد داشت(واقعا ایراد داشت) بعد فروشنده گفت خانوم شما شونه هاتون پهنه مانتو ایرادی نداره.

    با بقیه دخترا که راه میرم از رو سایه ها فقط عرض شونه ی خودمو با بقیه مقایسه میکنم،خب یکم پهن تره منکرش نیستم یه بار یکی از دوستام از روی همین سایه بهم گفت ولی چیکار میتونم بکنم،فعلا فقط غصه میخورم همیییییییییییییین
    راستی تا حالا کسی تو دوروریاش همچین چیزی دیده؟ توجه کرده؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا بانو
    چند نفر از دوستان حاضر در تاپیک شما دختر و چند نفر پسر بودند...
    فکر میکنم 5 آقا و 7 خانوم


    از این دوستان چند نفر به شما پاسخ مثبت به بد بودن ظاهرتون دادن و چند نفر منفی....
    تقریبا کسی نگفته بدء البته کسی هم نگفته خوبه،بعضیا گفتن سلیقه ایه(که احتمالا اکثر سلیقه هام اونوریه یعنی نمیپسندن) بعضیام میگن ورزشکاریه که همین منو داغون کرده(از اینکه اینجوری باشم متنفرم)



    نکات مثبتی که در رابطه با ظاهر در این تاپیک چه از زبان پسرها و چه دختر ها داده شده شامل چه مواردی بودند؟
    همینکه میگن ورزشکاریه که به نظر اونا مثبته


    ایا شما این موارد را قبول دارید..
    با عرض شرمندگی نه


    الان از زمان باز کردن تایک چند روز می گذره؟
    دیروز بوده عزیزم شاید کمی بیشتر از 24 ساعت


    نظر شما در مورد روند تاپیکتون در راستای هدف چیه؟
    دوستان که خیلی لطف دارن،یجورایی دارن اینجا با من چت میکنن،سوالامو بی جواب نمیذارن که از همشون ممنونم ولی چون هنوز کسی این ویژگی ظاهری رو خوب ندونسته هنوز نتونستم به نتیجه ی مطلوبی برسم


    و سوال اخرم...چه جوابی فکر می کنید می تونه برای شما خوب باشه؟
    اینکه این شکلی بودن نفرت انگیز نیست،چندش آور نیست،میشه همچین کسی رو دوست داشت.
    سارا بانو خیلی خیلی ممنونم که تاپیکمو انقد با دقت خوندی عزیزم.

  7. 2 کاربر از پست مفید elham_88 تشکرکرده اند .

    elham_88 (سه شنبه 28 شهریور 91)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    این شکلی بودن نفرت انگیز نیست،چندش آور نیست،میشه همچین کسی رو دوست داشت.
    :)

    سلام الهام خانوم گل

    من خودم از لحاظ قیافه یه آدم کاملا معمولی ام . اینو از نظر دیگران میگم حتی از نظر دوستام شاید همین حدم نباشما
    ولی از نظر خودم اصلا معمولی نیستم و هر چی که نگاه میکنم میبینم آدمی به زیبایی من خدا نیافریده
    اتفاقا از لحاظ اعتماد به نفسم خیلی مشکل دارم اصلا هم ربطی به اعتماد به نفسم نداره. ولی میدونی من وقتی که میرم جلوی آیینه به چشمام نگاه میکنم و به کل صورتم و به محض اینکه یه نکته زیبا میبینم کلی واسه خودم ذوق میکنم تازه صبحا که از خواب پامیشم چند ساعت میرم زل میزنم تو چشمای خودم و قربون صدقۀ خودم میرم و به خود میگم خوش به حال کسی که عاشق این چشما میشه

    اینا که میگم تعریف قیافه نیست . میگم که من خیلی معمولی ام . حتی مشکل قد هم دارم شده با دوستام که میرم بیرون یه مین فکر کنم که ای وای قد اینا از من بلندتره ولی نشده که به خاطرش مدتی بیشتر از نیم ساعت غصه بخورم.

    عزیز من یاد بگیر خودتو دوست داشته باشی اینو من خودم یاد گرفتم هیش کی یادم نداد. یاد گرفتم که خودمو با کسی مقایسه نکنم. من خیلی دوست داشتم که یه آدم بلند قد باشم ولی یه مدت نشستم این علاقه مو بررسی کردم و دیدم به این خاطره که من همیشه دوست داشتم از نظر مردم قوی و قابل اعتماد برسم.

    بعد توی زندگیم دیدم که آدما وقتی با یکی آشنا میشن یه مدت اولش با چشم بدنشون میبینن و از طرف یه نقاشی میکشن تو ذهنشون مثل تصویر دوریان گری (داستانشو حتما شنیدی) و بعد هر کاری که طرف میکنه این تصویر رو تغییر میده دوریان گری یه آدم فوق العاده زیبا بود

    من حرفای دوستان رو تکرار نمیکنم چون میدونم که با تکرار و تکرار و تکرار هیچی درست نمیشه این هدیۀ خدا به شخص توئه باید اونقدر برات ارزش داشته باشه که به محک دیگران نذاریش به خاطر همین تا حالا تو تاپیک شما ننوشته بودم به نظر هزاری هم که ما بیایم بگیم که شما زیبایی فرقی نمیکنه هدیۀ نامزد شما اگه از نظر من زیبا بیاد که به درد نمیخوره! هدیه ای که خدا به شما داده حالا من بیام بگم زیباست اگر که درک نمیکنی عظمتشو من چی بگم عزیزم؟؟

    انقدر بدم میاد از این جمعا که دور هم میشینن میگن فلانی خوشکله فلانی زشته!!!
    انقدر غصه میخورم وقتی میبینم که پروردگارم این همه لطف به ما داره و ما رو این همه زیبا خلق کرده ما میشینیم خودمونو سانت میکنیم ببینیم یه خرده کم و زیاد نباشیم

    نه بذار ببینیم که شما چی بیشتر از یه دختر خوشدل ولی نابینا داری؟؟؟ چرا فکر میکنی چیزی بیشتر داری و حق داشتی که بی نقص باشی؟! من یه پسر دیدم که فوق العاده زیبا بود (بر اساس معیارها) ولی پا نداشت! فلج بود

    ببخش تند شد منم گاهی مشکلات شما رو تجربه کردم. منم دلم میخواست که زیباترین و بی نقص ترین باشم بعد که این علاقه مو تحلیل کردم دیدم که من فقط میخوام قوی باشم و برای قوی بودن نیازی نیست قدم بلند باشه و زیبا باشم مهم اینه که وقتی یکی به یکی دیگه میگه ببین فلانی چقدر کوچولوئه من یه لبخند بزنم و بگم "و تو چه دانی که حسادت چیست؟ :)) "
    به نظر من این قدرته


    و ظرافت : اگر دلت زود به رحم بیاد روح ظریفی داری و همه دوستت دارن اگه اینجوری نیستی بدون که هر چقدرم بی نقص باشی کسی دوستت نداره!

    به نظر من بد نیست رو خودت کار کنی و نظر دیگران رو نخوای این موردیه که فقط خودت میتونی حلش کنی من از نوجوونیم به بعد هرگز نظر کسی رو در مورد قیافه م و قدم نخواستم (فقط نظر اونایی که نظر خودم رو در مورد قیافه م تأیید کردن تو ذهنمه) چون میدونم هر کسی سلیقۀ خودش به درد خودش میخوره فقط کافیه من همسری داشته باشم که قیافه مو دوست داشته باشه (که اینو در مورد کسانی که اصلا معیارهای زیبایی عوام رو نداشتن محقق دیدم) و خودمم که عاشق خودمم پس حله حله!

  9. 6 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (دوشنبه 27 شهریور 91)

  10. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام

    من اول تاپیک شما متوجه نشدم شما الان با یک آقا آشنا شدید.حالا استرس دارید اون از ظاهر شما بدش میاد اون شما رو دیده اصلا موضوع ربطش به اون آقا چی هست؟

    یکی از عروسای فامیل ما چهارشونه هست و البته صورت زیبایی هم داره.روهم رفته خیلی جذاب هست(البته با آرایش بدون آرایش فقط میشه گفت یک کم قشنگ هست)

    تا الان ندیدم کسی بگه فلانی بد هیکل یا زشته.کلا چندان مهم نیست که بخوای اصلا بهش فکر کنی.

    حتی اگه مهم هم باشه که نیست سعی کن روی چیزهایی تمرکز کنی که عوض کردنش دست خودت باشه.

    در رابطه با اندامت نه تنها شما بلکه هرکسی باید لباسی انتخاب کنه که به اندامش بیاد یه کم سرچ کن ببین برای اندام شما چه مدل لباسی بهتره و بهتر توی تنت میایسته فقط یک کم به این موضوع توجه کن ببین اسپرت بهتره یا از این لباسهای کت ی یک بار بهش فکر کن و فکرت رو خلاص کن و به جنبه های مهم زندگیت تمرکز کن.

  11. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    فکور (دوشنبه 27 شهریور 91)

  12. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    ضمن تایید نظرات دوستان در مورد دوست داشتن خودت و روح و جسمت و به دنبال کنکاش در حسن ها و معایب درونیت بودن
    من فقط سلیقه خودم رو میگم (که البته سلیقه بیشتر اعضای خانواده خودم هم همینه) شاید مفید باشه. شونه پهن به نظر من یکی از فاکتورهای زیبایی برای یک زن هست. برای همین خیلی از تاپیکت تعجب کردم.
    ظرافت در رفتار و منش هم یک مساله کاملا جدا هستش.

  13. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 27 شهریور 91)

  14. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام unknowngirl

    چقد قشنگ و صمیمی جواب دادی عزیزم،ممنون

    بخاطر روح قوی ای که داری بهت تبریک میگم،اینو از حرفات برداشت کردم،اینکه غصه رو زود فراموش کنی و انقد رو دوشت نکشیش که کمرتو خم کنه یه قدرته،یه تواناییه که متاسفانه من ندارم،همیشه دنبال تائید دیگرانم اینه که منو بیچاره کرده ولی میخوام واقعا یه تصمیم اساسی بگیرم خسته شدم از اینکه تو دهن بقیه رو نگاه کنم ببینم میگن خوشگلم یا زشتم
    اگه گفتن خوشگلم اعتماد به نفسم بره رو 1000 اگه گفتن زشته آرزوی مرگ کنم
    قبول دارم آدم ضعیف و بی اراده ایم
    جالبه همه ی آشنا و فامیلم منو یه آدم 100% کامل و عاقل میبینن یعنی مثلا منو الگوی دختراشون میکنن و اصلا رو من یه حساب دیگه دارن نمیدونن من خودم چقد ضعیفم

    در مورد ظرافت رفتاری تا دلت بخواد دلسوز و مهربونم عزیزم ولی نه اینکه همیشه از ظاهر یه زن انتظار ظرافت میره کوچکترین ضمختی و تفاوتی با بقیه خانما ناراحت کننده اس

    بازم ممنون که وقت گذاشتی جواب مفصل دادی عزیزم


    سلام
    ممنون از همدردیتون
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور

    یکی از عروسای فامیل ما چهارشونه هست و البته صورت زیبایی هم داره.روهم رفته خیلی جذاب هست(البته با آرایش بدون آرایش فقط میشه گفت یک کم قشنگ هست)

    تا الان ندیدم کسی بگه فلانی بد هیکل یا زشته.کلا چندان مهم نیست که بخوای اصلا بهش فکر کنی.
    نمیدونم شما آقایی یا خانوم،لطفا اگه مایل بودی هم اینو بهم بگو هم لطفا این سوالمو ج بده
    تا حالا شده با دیدن اون خانوم پیش خودتون فکر کنید هیکلش چقد مردونه اس؟

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1391-5-19
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    565
    سطح
    11
    Points: 565, Level: 11
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    61

    تشکرشده 62 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    الهام جان unknownGirl خیلی خوب راهنمایی کردن.به نظر من نظرشون خیلی دقیق و درست بود.
    (راستی unknownGirl منم اون داستان دوریان گریو شنیدم.فیلمشم دیدم)
    عزیزم قبول دارم عمل کردن به این حرف ها خیلی سخته و کار هرکسی نیست.هیچ کس نمیتونه ادعا کنه من به نظر دیگران اهمیت نمیدم چون همه ی ما تو اجتماع زندگی میکنیم و محاله کسی در مورد ما صحبت نکنه.
    ولی به چه قیمت باید به حرف های همه توجه کنیم.به قیمت نابود کردن زندگی خودمون؟
    همه ی کسانی که از ما انتقاد و یا تمجید میکنن تو زندگیه ما مسافرن و هیچ تاثیری نمیتونن در زندگیه تو داشته باشن.
    در آخر فقط تو میمونی.خیلی وقت ها حتی خانواده هم نمیتونه بهت کمک کنه.فقط خودت باید به فکر خودت باشی.
    فقط مهم اون کسیه که تو رو به عنوان همسر بپذیره.

    ظاهر برای همه عادی میشه مهم معلومات و مهارت و شخصیت افراده که همیشه مورد توجه.ولی ظاهر فقط در لحظه ی اول به چشم میاد.
    اگر زیباترین فرد روی زمین هم باشی اگر کارت رو درست انجام ندی هیچ کس نمیگه چون تو خوشگلی اشکالی نداره.

    بعدشم خانومی همون طوری که تو پست 2 هم گفتم شونه های پهن اصلا عیب نیست.عزیزم به کسایی یه عیبایی دارن ولی باز با اعتماد به نفس تو اجتماع فعالیت میکنن و از من و شما هم بسیار موفق ترن.
    باز اگه خیلی نگرانی میتونی با یه طراح لباس یا یه آرایشگر صحبت کنی و نحوه ی لباس پوشیدن و موهاتو تغییر بدی.
    این که میگم واقعا موثره.اگر دقت کرده باشی اکثر بازیگرا و مانکن ها قبل اینکه تو این حرفه بیان خیلی ظاهر معمولی و حتی عیب و نقص هایی داشتن. ولی به کمک مشاورای زیبایی و طراحای لباس چهره و استایل واقعی خودشونو پیدا کردن که الان به خانم های بسیار جذابی تبدیل شدن.

    الهام جان هرچقدر هم دیگران به تو بگن تا زمانی که خودت نخوای هیچی درست نمیشه.


    یکم فکر کن به چه قیمتی اینقدر به خودت عذاب میدی؟تو الان توی بهترین سالای زندگیت هستی که اگر از دستشون بدی هیچ وقت برنمیگردن.
    من و بقیه ی دوستان نمیخوایم خدایی نکرده روزی افسوس این روزا رو بخوری و به مشکل الانت بخندی.

  16. 3 کاربر از پست مفید pariya67 تشکرکرده اند .

    pariya67 (دوشنبه 27 شهریور 91)

  17. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آذر 91 [ 18:37]
    تاریخ عضویت
    1391-6-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    375
    سطح
    7
    Points: 375, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام الهام خانم من یه تاپیک چند روز پیشا به نام "قد کوتاه اخه چرا خدا گذاشتم" قدمم 168 و کوتاهم پس من دیگه باید برم بمیرم چون هیچ دختری ازم به خاطر قدم خوشش نماد اگه اینجوری باشه همون میخام نیاد.. حرفای دوستانم تا حدود خیلی کمی روم اثر گذاشت ولی دیشب با دوچرخه یه تصادف وحشتناک کردمو و مرگ به چشمام دیدم ولی خدا خواستو چیزیم نشد از اونموقع به بعد نظرم به زندگی عوض شده اخه چرا باید ادم دو روز دنیا رو به خاط مسایل بی ارزش از دست بده به نظر من تو هیچ مشکلی نداری هیچ راست میگم من یه پسرم و همیشه ارزو دارم با یه دختر با مشخصات شما یعنی شونه های پهن ازدواج کنم چون هر چی تنومند تر باشی لباس تو تنت بهتر وامیسته درضمن شما قد متوسطی دارید و وقتی شونه هاتون پهنه یک فاکتور ایده ال به حساب میاد چون اگه قدت بلند بود ظرافتتو از دست میدادی.... وای اینو جدی میگم خوش به حال اون پسری که میخاد باهات ازدواج کنه چون تو ذهنم که تصور میکنم همونی هستید که من در اینده دنبالش میگردم یهنی یه تیپ اسپورتو و ورزشکاری... اینو بدون رفتار دیگران با ما بازتاب فکری خودمون نسبت به خودمونه من تو دانشگاه صبا که بلند میشم (این چندین بار امتحان کردم) اگه جلوی اینه برمو اون روز به نظرم زشت بیام همه بهم میگن چقدر زشتی ولی اگه به خودم انرژی بدم قضیه بر عکس میشه چون از نظر متافیزیکی انسانها دور خودشون حاله های انرژی مثبت و منفی دارن که نامرییه پس سعی کن از خدا ممنون باشی به خاطر همه چیزایی که بهت داده درضمن اگه زشت ترین ادم دنیا روی کره خاکی باشی وقتی با عشق زندگی کنی و مهربون باشی همه دوست دارن

  18. 4 کاربر از پست مفید mahmoud777 تشکرکرده اند .

    mahmoud777 (سه شنبه 28 شهریور 91)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 93, 00:18
  2. چه چیزی باعث موندگاریتون تو تالار شده؟؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 11:22
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 09:18
  4. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 09:22
  5. چـیزی که نپرسند تو از پیش مـــگوی
    توسط baby در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 شهریور 89, 14:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.