
نوشته اصلی توسط
سارا بانو
چند نفر از دوستان حاضر در تاپیک شما دختر و چند نفر پسر بودند...
فکر میکنم 5 آقا و 7 خانوم
از این دوستان چند نفر به شما پاسخ مثبت به بد بودن ظاهرتون دادن و چند نفر منفی....
تقریبا کسی نگفته بدء البته کسی هم نگفته خوبه،بعضیا گفتن سلیقه ایه(که احتمالا اکثر سلیقه هام اونوریه یعنی نمیپسندن) بعضیام میگن ورزشکاریه که همین منو داغون کرده(از اینکه اینجوری باشم متنفرم)
نکات مثبتی که در رابطه با ظاهر در این تاپیک چه از زبان پسرها و چه دختر ها داده شده شامل چه مواردی بودند؟
همینکه میگن ورزشکاریه که به نظر اونا مثبته
ایا شما این موارد را قبول دارید..
با عرض شرمندگی نه
الان از زمان باز کردن تایک چند روز می گذره؟
دیروز بوده عزیزم شاید کمی بیشتر از 24 ساعت
نظر شما در مورد روند تاپیکتون در راستای هدف چیه؟
دوستان که خیلی لطف دارن،یجورایی دارن اینجا با من چت میکنن،سوالامو بی جواب نمیذارن که از همشون ممنونم ولی چون هنوز کسی این ویژگی ظاهری رو خوب ندونسته هنوز نتونستم به نتیجه ی مطلوبی برسم
و سوال اخرم...چه جوابی فکر می کنید می تونه برای شما خوب باشه؟
اینکه این شکلی بودن نفرت انگیز نیست،چندش آور نیست،میشه همچین کسی رو دوست داشت.
علاقه مندی ها (Bookmarks)