
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
همسر شما آدم هوس بازی نیست اما داری هیجانات عاطفی هست . شمااحتمالا در مانورهای هیجانی ایشان همپایی نداری یعنی شاید در مقابلش به قول معروف کم میاوری . مثلاً حتمالاً شوخ طبعی می کند و شما جدی هستی و بلد نیستی پاسخ دهی و چه بسا شوخی های او را هم جدی گرفته و ناراحت شوی .
روحیه همسر شما به گونه ای هست که بیشتر از آنکه ژست همسری به شکل سنتی و مادر مدار از شما انتظار داشته باشد دوست دارد شما ژست یک دوست را برایش داشته باشی ، ژست یک معشوقه را و شما می توانی چنین باشی برایش در عین اینکه به دیگر وظایفت می رسی .
علاقه مندی ها (Bookmarks)